Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 wie wil met mij een rpg over het volgende onderwerp:

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

wie wil met mij een rpg over het volgende onderwerp:  Empty
BerichtOnderwerp: wie wil met mij een rpg over het volgende onderwerp:    wie wil met mij een rpg over het volgende onderwerp:  Emptyma jun 04, 2012 7:18 am

De boeken serie Fallen?

kort samenvatting van internet geplukt:

Wat als de persoon voor wie je voorbestemd bent nooit de JOUWE kan worden?
Vanaf de allereerste schooldag trekt de mysterieuze, onweerstaanbaar aantrekkelijke en afstandelijke Daniël Grigori de aandacht van Luce Price. Hij komt haar akelig bekend voor en is haar enige afleiding op een plek waar mobieltjes verboden zijn en camera's elke beweging waarnemen. Daniël laat heel duidelijk merken dat hij niets met Luce te maken wil hebben, maar ze kan hem niet negeren. Als een magneet wordt ze naar hem toe gezogen en ze is vastberaden om te ontdekken wat Daniël wanhopig geheim probeert te houden… ook al betekent het haar dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

wie wil met mij een rpg over het volgende onderwerp:  Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie wil met mij een rpg over het volgende onderwerp:    wie wil met mij een rpg over het volgende onderwerp:  Emptyma jun 04, 2012 8:53 am

Ik niet, vond het idee van de serie erg leuk maar vind de boeken niet zo geweldig geschreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
wie wil met mij een rpg over het volgende onderwerp:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: