Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 een groeps rpg...iemand?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

een groeps rpg...iemand? Empty
BerichtOnderwerp: een groeps rpg...iemand?   een groeps rpg...iemand? Emptyzo aug 19, 2012 8:08 am

Ok ik heb een idee voor een groeps rpg Razz het is nog niet af (denk ik) en dat is misschien goed ook want dan kunnen we nog wachten op maaike XD

Zeg me als je het een goed idee vind…of als je het een slecht idee vind…of als je denk dat er iets mist Razz


In de staat Palantir woed er een eeuwige vete tussen de drie delen van het land: Orkon (een droog savannah/woestijn landschap), Fjell (een gebied met veel hoge Bergen en sneeuw) en Vann (bossig/moeras landschap met veel rivieren en meren). Deze gebieden worden bewoond door een grote verscheidenheid aan wezens, en worden geregeerd, vanuit de hoofdstad Lys, door 1 persoon… Alteria, ook wel de godin genoemd. Zij heeft jarenlang ervoor gezorgd dat het bleef bij slechts enkele schermutselingen tussen bewoners van verschillende gebieden.
Dit kon alleen niet voor altijd zo gaan. Alteria, druk dat ze was met het stoppen van de rivaliteit binnen haar land, had niet in de gaten dat een van haar raadsleden een complot aan het beramen was om zichzelf op de troon te zetten. Toen hij dit in werking stelde door twee andere raadsleden om te kopen met beloftes van macht en rijkdom, en de rest af te maken, werd Alteria opgesloten. Zonder Alteria als bemiddelaar kregen de gebieden al gouw weer ruzie, en het duurde niet lang tot er een burger oorlog aan de gang was.
Lukt het om de gebieden weer als 1 te laten worden en Alteria te bevrijden?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

een groeps rpg...iemand? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een groeps rpg...iemand?   een groeps rpg...iemand? Emptyzo aug 19, 2012 12:16 pm

Leuk XD
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

een groeps rpg...iemand? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een groeps rpg...iemand?   een groeps rpg...iemand? Emptydi aug 21, 2012 2:15 am

het idee is niet heel erg in trek denk ik zo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

een groeps rpg...iemand? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een groeps rpg...iemand?   een groeps rpg...iemand? Emptydo aug 23, 2012 5:25 am

Nice!


En je moet gewoon geduld hebben Kalasu! Veel mensen beginnen weer met school en doen dan liever een ORPG, dat heeft niks met jou idee te maken hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

een groeps rpg...iemand? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een groeps rpg...iemand?   een groeps rpg...iemand? Emptyvr aug 24, 2012 9:57 am

Razz snap ik ook wel Razz

moet dit idee niet vergeten worden...ik sla m wel ergens op... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een groeps rpg...iemand? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een groeps rpg...iemand?   een groeps rpg...iemand? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een groeps rpg...iemand?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Groeps RPG?
» Een groeps RPG?
» Ok een groeps rpg!
» Ik heb een nieuw idee voor een groeps rpg
» Wil er iemand een hp rpg?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: