Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 games of thrones

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 5:27 am

Oké ik en Sanne weten waar over.

Alleen nog overleggen wie hoe en wat. Een ding weten we er zijn 2 families die de macht willen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 5:29 am

ik doe een meisje, jongste van de 3 kinderen, andere zijn 2 jongens. Ze wil er helemaal niets mee te maken hebben Razz
maak vanavond rol ga zo eten en dan sporten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 5:34 am

Ik ga ook zo sporten en vanavond ben ik er ook weer. Waarschijnlijk op pc internet is eindelijk gemaakt

Ik speel een jongen die tr troonopvolger id die een verloofde moet keizer. En zijn zusje
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 5:37 am

oke ik doe er dan nog Luna, mijn meisje, haar broer bij ;-)

jij blij dat internet gemaakt is Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 5:43 am

Jah had dan wel de telefoon maar dan nog ben blij als ik weer overal goed kan reageren muziek kan luisteren en noemde maar op

Mijn jongen heet tristan. En het meisje kaya
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 8:53 am

Luna en Ralph (eigenlijk Raphaël maar hij word altijd met Ralph aangesproken.)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 9:08 am

Oké hebben ze al een ruzie of komt dat nog

PS ken je de serie
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 9:11 am

ja ik wacht al een half jaar op seizoen 3 Razz
-----------------------------------------------------
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 9:20 am

Oké ik ben bij aflevering 6 of 7. Ik viel d Arya geweldig
------

Wel teken heeft jou familie
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 9:23 am

Mijne heeft 3 draken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 9:36 am

Mijne heeft een wolf. Dan gaan we maar beginnen na korte beschrijving van rol

Tristan is 19 jaar kan erg bot over komen maar over het algemeen is hij wel aardig. Al heeft hij wel zijn nukken. En heeft zwart haar plaatje komt morgen want ga zo slapen ben echt dood op want vanmorgen ook vroeg op geweest XP

Kaya is 17 jaar bij haar familie is ze heel vrolijk en open maar als ze veel mensen en onbekende rond zich heeft word ze stiller en terug getrokken. Zei heeft bruin haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 9:49 am

Mijn meisje:

Naam: Luna Chaterina Dragônir
Leeftijd: 17
Uiterlijk: Plaatje beneden, maar dan wat jonger. Ik vind haar er toch wel oud uitzien namelijk. De kroon die ze draagt is ook het teken van haar familie. Verder heeft Luna sprekende smaragd groene ogen in plaats van bruine. Ze draagt, als het moet van haar moeder en het lukt om haar in een jurk te krijgen een jurk. Anders probeert ze zich in de kleren van haar 2ling broer te verschuilen.
Innerlijk: Luna is een lief en zorgzaam meisje, maar ondanks dat ze een meisje is heeft ze ook wel een harde kant. Dat komt door haar 3 broers. Ze heeft een eigen wil en is soms best roekeloos. Dan heeft ze de wachters weer eens afgeschud en is ze alleen buiten de poorten.
Extra: Luna heeft een valk, Nyuu, en een grote zwarte hengst Ryuk. Biede hebben net als Luna een eigen willetje, maar ze zijn niet van haar te scheiden.
Door: Sanne Weber Very Happy

games of thrones 2031dce57e0d1882634652c0901b76f7-d27gqxc
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 7:42 pm

Beginnen. De plaatjes van mij komen zo
-----

Tristan liep door de gangen van het kasteel. Dat nogal groot was en mensen die hier pas werkte of op bezoek kwamen verdwaalde hier dan ook gemakkelijk. Hij dacht na. Hij moest binnenkkoRTS gaan trouwen met een meisje dat ook een kroon drager was. Zijn vader had haar voor hem willen uit zoeken maar hij HSDPA geweigerd hij wilde zelf een kiezen. En dan vragen of zijn vader het goed keurde.

Kaya was uit rijden met hAr dienst meid en 2 soldaten of beter gezicht wachters. Ze vond de natuur mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 11:07 pm

Luna stond als een soort paspop midden in een kamer met 5 dienstmeisjes om haar heen die allemaal een naald in haar probeerde te prikken. 'Auw! Hou op! Jullie doen me pijn!' riep ze kwaad uit. Maar de dienstmeisjes gingen gewoon door. 'Maar prinses u moet er goed uit kunnen zien mocht er een prins komen die naar u hand vraagt.' Luna rolde met haar ogen. 'Het is ook altijd het zelfde verhaal hier.' mopperde ze. 'Stel je voor dat en stel je voor dit.'

Ralph grijnsde. Hij stond in de deuropening van Luna haar kamer. 'Zusje toch. Je ziet er prachtig uit.' Hij bleef veilig op afstand staan want wist dat het hij dan ook meteen werd aangevallen door de dienstmeisjes omdat zijn kleren weer eens onder de scheuren zaten. En omdat hij dan een linkse van Luna zou kunnen verwachten. Hij wist ondertussen dat haar schoonheid slechts het topje van de ijsberg was en dat er daar onder nog veel meer schuil ging, waaronder ook een goede zwaardvechter.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 11:16 pm

Tristan liep de troonzaal binnen en boog met zijn hoofd voor zijn vader en moeder.mijn heer en vrouwe. Antwoord hij beleeft en daarna gaat hij aan de rechterkant van zijn vader zitten. Zijn vader Marc keek naar hem. Je weet tot we straks vertrekken naar wen paar huizen om de vrouwen te bekijken. Ik hoop tot je snel en een goede keuze maakt mijn zoon. Antwoord hij nukkig. Vader u weet tot ik een vouw zal kiezen eentje die de kroon waardig zal zijn. Zegt hij en hij kek even naar zijn moeder die hem waarschuwt aan keek. Mocht ze willen of niet ze zal mijn vrouw worden. Zegt hij dan. Hij had eer maar hij wilde wel krijgen wat hij wilde.

Kaya had lang rond gereden en was nu op weg nar huis. Ze wist tot ze weg gingen. Vandaag en dat vond ze minder leuk ze wilde net ergens ande RSI heel niet bij diens mannen in de buurt komen die je altijd het zelfde bekeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 11:26 pm

Luna bleef staan mopperen tot ze Ralph hoorde. 'Nee alsof jij er zo lekker uit ziet. Met je gescheurde shirt en broek.' Ze rolde met haar ogen. Ralph grijnsde. 'Maar ik krijg vandaag niet visite van een prins die opzoek is naar een vrouw.' Luna verstijfde toen Ralph dat zei. 'Sorry wat? Is dat waar dit hele gebeuren om draait? Zijn ze daarom die jurk aan het maken en mijn haar aan het slopen?' Ralph knikte enkel en grijnsde. 'Heel goed zusje. Het is weer eens zo ver. Er kan een aanzoek komen vandaag.' Luna vloekte zachtjes. Ze had het kunnen weten ook. Elke keer als er een prins kwam die een vrouw zocht gebeurde het zelfde. Eerst werd ze zolang in bad gezet tot ze bijna weg spoelde, dan kwam er iemand die haar haar opstak en haar gezicht netjes maakte en daarna stond ze altijd een uur als een paspop in een kamer waar meerdere dienstmeisjes bezig waren met een en dezelfde jurk. Ze slikte. 'Maar ik wil niet trouwen. Ik wil..' Ralph onderbrak haar. 'We weten wat jij wil Luna, maar dit is het beste voor het koninkrijk. Het spijt me dat je als enige en oudste meisje hier woont maar het is toch echt voor jou weg gelegd en niet voor ons.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptydi nov 27, 2012 11:50 pm

Zo mag ik het horen mijn zoon. Je moeder wilde me vroeger ook nitwits meer nu houd ze van me. Zegt hij. Voor nu ga naar je kamerlid zeg wat je mee wilt nemen dan doen de dienstmeisjes en mannen hun werk en dan kunne. We gaan. Zeg hij. Tristan keek zijn vader aan. Jahweh vader. Antwoord hij en hij stond op boog en ging er vandoor. Niet veel later kwam zijn zusje tegenzin de gangen met haren wa wild soort de war. Zusje...ga naar je kamerlid WNF maak je weer mooi voor moederbord vader je zo ziet. Zeg ook meteen welke spullen je mee neemt we vertrekken rond de middag. Zegt hij en hij liep weg. Kaya keek haar broer na. En stak de tong uit ton niemand keek en ging naar haar kamerlid met der dienst meisje
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptywo nov 28, 2012 12:00 am

stef je hebt telkens allemaal afkortingen in je verhaal staan... :O
met hoofdletters.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptywo nov 28, 2012 12:03 am

Oeps zit op mijn mobile. De anderen moet namelijk nog schoon gemaakt worden en de pc die ik kan gebruiken doet de spatie het niet :$ ik ga dadelijk proberen op de PSV even games of thrones af kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptywo nov 28, 2012 12:52 am

misschien moet je auto correctie uit zetten Razz
----------------------------------------------

Ralph rende weg toen Luna een naald naar hem toe gooide die bijna doel trof. Hij liep rustig door de gangen richting zijn kamer waar hij naar binnen ging. Hij zag dat een dienstmeisje zijn kleren voor die dag al klaar had gelegd en een bad had klaar gezet. Hij voelde met zijn hand in het water. Het was nog warm. Dus hij kleedde zich uit en liet zich in het bad zakken waar hij ontspannen in ging liggen. Hij hoopte dat Luna dit keer een beetje rustig bleef. Het zou goed zijn als ze 2 koninkrijken zouden kunnen verbinden. Zelf was hij troon opvolger van zijn vader. Maar als Luna een man zou vinden zouden ze ook wat te zeggen hebben bij het andere koninkrijk. Hij sloot zijn ogen.

Luna had een naald naar Ralph gegooid toen ze hem hoorde praten. Hij moest zich er eens buiten laten. Als hij in haar schoenen zou staan zou ie ook helemaal gek worden. Ze slaakte een diepe zucht van opluchting toen de dienstmeisjes een stap naar achter deden en een haar kroon op zette. Luna bekeek zichzelf in de spiegel. Ze haatte jurken en alles wat er mee te maken had, maar ze wist dat het moest. Ze slikte en vertelde de meisjes dat ze konden gaan. Rustig liep ze naar het bed en ging daar zitten. Ze slaakte nogmaals een diepe zucht. Het liefste ging ze nu meteen naar buiten en een stukje rijden. Maar ze wist dat dat toch niet zou mogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptywo nov 28, 2012 1:11 am

zal ik zo gaan zoeken
----------

tristan ging naar zijn kamer en sprak met de bediendes wat hij wilde mee nemen en tot ze moesten gaan in laden omdat ze snel zouden vertrekken. en hij zelf ging op zijn bed zitten en hij dacht na wat een goede koningin zou hebben. zowiezo vruchtbaarheid. en hij wilde een vrouw met pit hebben.geen giechelgans. het moest iemand zijn die gezonde kinderen kon baren. na een tijde kwam iemand aan tot ze alles gepakt hadden.

kaya was ook dingen aant uit zoeken wat ze mee kon nemen alleen zei had meer werk dan haar grote broer en na een uur had ze pas alles uitgezocht en begonnen ze in te laden. ze hoorde totde rest van haar familie al klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptywo nov 28, 2012 3:01 am

Luna wist dat als ze nu haar haar in de war zou brengen, ze oorlog zou krijgen met haar moeder. Dus liet ze zich niet languit naar achter vallen, wat ze eerst wel wilde. Ze kwam overeind van het bed en liep naar het raam waardoor ze naar buiten keek. Haar tweeling broer en de middelste van de 3 waren met elkaar aan het duelleren. Ze wilde dat ook. Ze wilde ook vechten. 'Vervloekte jurk ook.' ze ging op het kozijn zitten en keek naar buiten.

Ralph genoot van het warme bad. Hij was diep in gedachten verzonken. Wat als Luna nu wel gekozen werd. Als de prins die haar zou ontmoeten haar koos. Dan was hij zijn kleine zusje wel kwijt. Aan een vijand waarschijnlijk. Hij balde zijn vuist. Hij wilde zijn zusje niet verliezen. Hij kwam na een poos het bad uit en begon zich klaar te maken voor het gezelschap dat hun kant op kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptywo nov 28, 2012 3:19 am

Tristan was naar zijn ouders gegaan met zijn zusje kaya. Alles was mee wat ze nodig hadden op reis en ze stapte in de koets eerst hun ouders en daarna kaya. Trisran stapte niet in hij had zijn eigen paard daar zou hii op rijden. Dan kon hij kijken hoe ze waren in eerste opzicbt want de meesten van hun zouden dan niet weten tot hij tristan was ze zouden veker verwachten tot hij in de koets zou zitten. En toen hij zat. Begonnen ze te rijden richting huizen dragonir
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptywo nov 28, 2012 4:25 am

Ralph liep naar beneden toe. Hij liep naar buiten en begroette zijn broertjes. 'Ga jullie klaar maken.' zei hij rustig. 'Ze zijn waarschijnlijk al onderweg. We moeten wel op tijd klaar zijn en het goede voorbeeld laten zien.' De 2 jongens knikte en liepen toen gehaast naar binnen om zich om te kleden en klaar te maken. Ralph ruimde de zwaarden netjes op en keek toen rond. De binnenplaats zag er goed uit. Hij keek naar het raam wat vanaf de poort te zien was, het raam wat bij Luna haar kamer hoorde.

Luna zag Ralph de binnenplaats op komen. Ze schudde afkeurend haar hoofd. Dan ziet ze dat hij zijn broertjes naar binnen stuurt en haar kant op kijkt. Ze keek hem recht aan en liep toen bij het raam weg. Ze liep naar de toilettafel en keek in de spiegel naar zichzelf. 'Waarom ik?' met die woorden verliet ze haar kamer en liep ze naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Emptywo nov 28, 2012 4:49 am

Kaya vertelde rustig haar moeder over haar tocht door het bos deze morgen. Ze zei niet tot ze er niet uit zag daarna dat hoefde ze niet te weten over het algemeen was ze altijd heel netjes en en zorgde ook tot ze zo bleef alleen als ze ging paardrijden lukte haar dat nooit waarom wist ze niet. En zenkesk naar buiten naar het bos. Normaal zaten ze in een koest zonder ramen maar deze had ramen gelukkig wel. En ze keek naar haar broer

Tristan zat op zijn paard goed en beheerst recht. Hij kon redelijk goed rijden dat werd hem geleert van het begin. Maar ook een zwaard hanteren. Maar vooral zich hoffelijk te gedragen. En dat deed hij dan ook. Hij had een liefdevolle moeder zijn vader daar in tegen was een met losse handen. Hij had dan ook vaker ee. Flinke mep gehad net als kaya en zijn moeder. Zijn moeder had hem geleert tot je een vrouw nooit en te nimmer mocht slaan ook al deed zijn vader het soms het was ongemaniert. En hij gaf zijn moeder gelijk. En dan ziet hij hun kasteel en hij werd nieuwschierig. Eerst reden er soldaten gevolgt door de koets de binnen plaats op. En dan hijzslf met een paar soldaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





games of thrones Empty
BerichtOnderwerp: Re: games of thrones   games of thrones Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
games of thrones
Terug naar boven 
Pagina 1 van 13Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik wil een game of thrones rpg :D
» Ik ben begonnen met Game of Thrones!
» Hunger Games!!!
» Wie heeft The Hunger Games gelezen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: