Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)

Ga naar beneden 
+2
feniks
Sifra
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 8:51 am

Hallooo. Dus ik ben ook weer van de partij! Sorry voor mijn gebrek aan activiteit maar ben nogal druk geweest met rehabilitatie en school ^_^

Maaarr ik verveel me, dus heeft iemand of meerdere mensen zin in een rpg? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 8:58 am

Ik wil alle bij wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 10:20 am

enige ideeën?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 10:37 am

nee....
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 10:41 am

hahaha me neither. Ik ga even nadenken en op internet zoeken en dan stel ik wel een lijstje op Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 10:42 am

oke Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:00 am

Ik ben bezig met het ontwikkelen van een idee Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:01 am

Nieuwschierigheid

Dat van hp en thg
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:03 am

Jep
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:04 am

ja ik ben ook benieuwd daarnaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:12 am

Nou ik had het idee om dus zweinstein te nemen Smile En eigenlijk was mijn idee voor ORPG omdat het anders lullig is, maar kan ook voor meerdere.
Het idee is om een toverschooltoernooi te nemen waar alle afdelingen aan mee doen (tenzij we er andere scholen bij willen betrekken..).
Uit elke afdeling (van elke school) moet een jongen en een meisje meedoen (of mag meedoen, kan zich inschrijven).

Bij de derde, of eerste, opdracht (wat wij willen), nemen de dooddoeners het over. Ze moeten een 'arena' in. Daar wordt het zoals de HG.
Het wordt een gevecht van leven en dood, een afdeling (een team van jongens en meisjes) kan maar overblijven.
Je hebt de gevaren van de arena, en geen wapens maar toverstokken Very Happy..
Nouja je kan nog verzinnen met sponsors, en vrienden die van buitenaf toekijken en weet ik het. In het begin kan het heel rustig zijn met eerste opdrachten, en daarna kan het dus steeds slechter gaan lopen.. en overgenomen worden.


*Waarom ik dacht dat het voor een ORPG zou kunnen zijn is omdat je liever niet wilt dat al je rollen dood gaan, neem ik aan... Dus dat is zonde. Maar je zou ook een verzettingsteam kunnen maken buiten de arena, en een aantal in de arena.. ik weet het niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:13 am

Heb het idee gelezen, vind het echt super vet en wil op zich ook wel mee doen.. ben alleen zo bang dat ik het qua typen niet bij ga houden. Zo nu en dan typ ik wel met 2 handen, maar dat lukt me eigenlijk nog steeds niet door de pijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:14 am

ik vind het ook echt een supervet idee! ik snap wel waarom je het voor orpg wilt doen, al vind ik het in principe niet erg als mijn personage op een gegeven moment het loodje legt aangezien ik over ongeveer een week toch niet meer mee kan rpgen ^_^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:14 am

Met dank aan google de volgende ideeen, misschien voor future reference Wink

  • Een schurk bouwt een enorme schaakbord in zijn hol, en hij verzamelt gevangenen om op te treden als zijn levende schaakstukken.
  • De apocalyps is gebeurt en het lijkt erop dat de wereld binnenkort zal in storten. Dat wil zeggen, tenzij de helden de sleutels van de Tijd vinden.
    Iedereen speelt als een andere held. De held zou speciale krachten kunnen hebben, of wat dan ook. Ze reizen rond de wereld, om de vier graven van de Tijd, die elk een uniek element van de wereld behoud. De water tombe is op het strand, door een grot onder water, de rots tombe is in een canyon onder de grond, de lucht tombe is hoog op een berg, en de vuur tombe is in / bij een vulkaan.
    Ze moeten door vallen en puzzels heenkomen en de sleutels vinden voordat Ruimte en de Planeet ineenstorting en het leven zoals wij het kennen sterft! Zodra ze de vier sleutels vinden, moeten ze naar de Tempel van Licht en Donker, en de sleutels te duwen in de deuren van de Tijd. Zodra de deur wordt ontgrendeld, zullen de Tempel en de Vier graven verdwijnen, en de wereld zal gered zijn
  • Mensen die vast zitten in een virtuele wereld waar ze moeten om te winnen te worden vrijgesteld van het 'spel'
  • Gestrande overlevenden
  • Een aantal jongeren zijn met geweld uit hun huis gehaald en wordt gedwongen om in een kamp te gaan werken. Daar leren ze elkaar kennen en samen proberen ze te ontsnappen en veilig te blijven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:16 am

Klinkt allenmaal leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:18 am

Je kunt het natuurlijk combineren met punt 3 van Sief haar lijstje.. Als je een bepaalde taak volbrengt kan je vrijstelling krijgen waardoor je uit het spel word gehaald als je dat wilt. Dit kan je bijvoorbeeld gebruiken op een punt dat je het echt niet meer red of als het erop lijkt dat je gaat sterven, maar nog niet dood bent. Zo is je personage eruit, gaat die niet dood en kan hij nog toekijken bij het spel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:57 am

Ik zou wel willen meedoen, en ik vind het niet erg als mijn karakter dood gaat. Ik heb mijn karakters wel vaker doodgeschreven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 11:59 am

Als mensjes dood gaan moet ik huilen of i. De richti g er van als ik weet wat ze door make. En zo.
Ook bij ieder boek als een belangrijk iemand dood gaat zit ik al snif snif
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 12:01 pm

ik heb zojuist mijn soulmate in stef gevonden. Ik jank namelijk bij films, boeken, series en op random momenten als ik iets heel mooi of heel zielig vind XD Vorige week was op ik op de Netherlands American Cemetery and Memorial en moest zo hard janken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 12:03 pm

Oh jah films ook series licht het er aan. Laats heb ik gejankt als een klein kind bij the hunger games. Soms lucht het wel op mee janken met iets zieligs
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 12:08 pm

Ik ben ook een jankerd hoor, maar ik jank bij films xD Laatst keek ik de anime Project K en het liep afschuwelijk af. Ik moest echt huilen als een klein kind xD
Hetzelfde geldt voor Harry Potter 7 deel 2. Die heb ik gisteren nog gezien. Ook weer janken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 12:11 pm

Ik ben volgens mij echt emotieloos wat dat betreft. Heb maar bij een film ooit gejankt, dat was my sisters keeper. Verder nergens bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 12:12 pm

Ik ga bij de zielige stukjes nooit perse huilen, maar altijd bij stukken die anderen niet zo zielig vinden. Dan vind ik wel weer een reden waarom het zo mooi is haha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 12:17 pm

Ik he. Een keer een film gezien daat heb ik het laatste halfuur alleenmaar gejankt. Die film heet hachi over een hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Emptyzo dec 30, 2012 1:41 pm

Ooh die is zo zielig Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty
BerichtOnderwerp: Re: meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)   meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
meh (ik weet niet wat ik hier nog meer moet typen?)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» er zijn 2 onderwerpen waar ik een only of meer rpg van wil
» whaa oke dit moet ik even zeggen :P
» Sorry als ik even niet reageer
» ruuz (titel moet 10 tekens zijn dus zo)
» Ik snap iets niet!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: