Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lieve meiden die ik van GSM ken!

Ga naar beneden 
+2
Sifra
Maaike
6 plaatsers
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty
BerichtOnderwerp: Lieve meiden die ik van GSM ken!   Lieve meiden die ik van GSM ken! Emptyma dec 31, 2012 5:28 am

De andere jongens heb ik al apart aangesproken Smile


In maart zou ik alweer 6 jaar op gosupermodel hebben gezeten, en dat zou betekenen dat ik jullie ook al bijna 6 jaar ken! (want dat gebeurde redelijk snel).
Al 6 jaar RPGen we met veel liefde en plezier (soms ook verdriet helaas). Dan weer een tijdje niet, dan weer zonder die of die, maar uiteindelijk weer met elkaar!

Ik wens jullie een heel erg gelukkig nieuwjaar, waarin jullie weer een stapje dichterbij jullie doel komen, wat dit ook mag zijn.
Een jaar waarin jullie blijven/worden wie je werkelijk bent, en waarin je alleen maar mensen ontmoet die van je houden! (andere mensen mag ook maar dan moet je er wel van leren).

Hopelijk blijven we nog een tijdje RPGen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve meiden die ik van GSM ken!   Lieve meiden die ik van GSM ken! Emptyma dec 31, 2012 5:44 am

Hetzelfde geld voor jou Maaike! Alvast een gelukkig nieuwjaar (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve meiden die ik van GSM ken!   Lieve meiden die ik van GSM ken! Emptyma dec 31, 2012 5:47 am

pff wat gaat de tijd toch snel. en jah maaike voor jou het zelfde toe gewenst koment jaar

gelukkigen gezond nieuwjaar alvast
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve meiden die ik van GSM ken!   Lieve meiden die ik van GSM ken! Emptyma dec 31, 2012 6:26 am

Lieve maaike,
Jij ook een gelukkig nieuw jaarr! Zet je doelen voort!

dit geld natuurlijk voor iederen eigenlijk wel En dat we nog langer samen mogen genieten van de rpgs.
Ook ik ben blij dat dat we nog heel lang vrienden blijven. Ben echt blij dat we het zo goed met elkaar kunnen vinden en hoop dat we ook vrienden blijven Wink


Laatst aangepast door Sanne op ma dec 31, 2012 7:39 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve meiden die ik van GSM ken!   Lieve meiden die ik van GSM ken! Emptyma dec 31, 2012 7:09 am

Lieeeve Maaike, Sanne, Steff, Sief en Anniek,

Ik wens jullie allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar alvast!
Ik ben zo blij om jullie ontmoet te hebben op gSm en dat ik nog steeds contact houd met jullie. Jullie zijn geweldige mensen en ik hoop dat 2013 een geweldig jaar wordt!

Veel liefs, Ruuz <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve meiden die ik van GSM ken!   Lieve meiden die ik van GSM ken! Emptyma dec 31, 2012 10:30 am

En ik vind dat we ooit maar een keer een groepsmeeting moeten houden!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve meiden die ik van GSM ken!   Lieve meiden die ik van GSM ken! Emptydi jan 01, 2013 4:14 am

Ja ik eogenlijk ook. In de efteling ofzoiets. Als ik volgend jaar nog bij walibi werk kan ik eventueel voor 5 vrijkaartjes zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve meiden die ik van GSM ken!   Lieve meiden die ik van GSM ken! Emptydi jan 01, 2013 4:29 am

Dat lijkt me ook leuk ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve meiden die ik van GSM ken!   Lieve meiden die ik van GSM ken! Emptydi jan 01, 2013 5:06 am

Jah efteling
Mij likkt het ook leuk jullie eens te ontmoeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve meiden die ik van GSM ken!   Lieve meiden die ik van GSM ken! Emptydi jan 01, 2013 7:04 am

Lieve meiden,

Jullie hebben al zo veel mooie woorden gezegd en op dit moment ben ik niet in staat orgineler te zijn. Maar dat geeft niet. Bedankt voor alles en ik wens jullie een geweldig, liefdevol jaar toe waarin goede veranderingen en ontwikkelingen plaats vinden, het jaar waarin het allemaal op zijn plaats valt. Waarin alles goed komt.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve meiden die ik van GSM ken!   Lieve meiden die ik van GSM ken! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lieve meiden die ik van GSM ken!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: