Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anniek & Maaike!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyzo apr 28, 2013 2:17 am

'wow dat is al best indrukwekkend. En Nouja hoe meer je oefent.. Dan lukt het vanzelf wel toch?' zei May.

Chris ging aan zijn schoolwerk, als hij dit af had dan kon hij naar het feestje vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyzo apr 28, 2013 2:40 pm

"Het vervelende aan bestsellers is dat het niet alleen goed moet zijn, je moet iets vinden wat een groot publiek trekt, wat indruk maakt, wat nieuw en verfrissend is." zei Noah tegen haar. "Maar ik geef niet op. Bovendien vind ik schrijven heerlijk, ik zie wel wat er mee gebeurd als het in de winkels ligt."

Sarah had haar boeken naar buiten gebracht en zat nu in het gras huiswerk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma apr 29, 2013 6:22 am

May lachte 'Ik zou het niet weten, maar het klinkt inderdaad lastig. Wat voor soort dingen schrijf je?' vroeg ze nieuwsgierig.

Chris werkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma apr 29, 2013 10:32 am

"Thrillers, Romans. Ik probeer het altijd wel spannend te houden." vertelde Noah.

Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma apr 29, 2013 11:44 am

May glimlachte 'klinkt tof, ik ben benieuwd. Ik wil wel een keer iets lezen dan van je!' ze keek op haar mobiel voor de tijd. 'ik moet maar eens gaan, helaas. Er zijn nog een aantal dingen om te doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptywo mei 01, 2013 10:53 am

"Mijn boeken staan in de bibliotheek van de campus. Misschien kan je ze een keer zoeken als je echt geïnteresseerd bent." zei Noah tegen haar. Hij kwam ook overeind. "Ik ga met je mee. Of ga je niet terug naar de campus?"

Sarah was na een paar uurtjes eindelijk klaar met haar huiswerk. Ze glimlachte tevreden en deed haar spullen in haar tas. Ze besloot naar haar kamer te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptydo mei 02, 2013 1:40 am

May knikte 'ja ik ga naar de campus.' zei ze. Ze begon te lopen met hem richting de campus. 'nou ik ga je boeken zeker een keer zoeken.'

Chris lag languit op zijn bed en zuchtte. Om hem heen lagen zijn boeken en papieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptydo mei 02, 2013 6:52 am

"Kom je vanavond ook naar het feest?" vroeg Noah toen met een grijns aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptydo mei 02, 2013 7:04 am

Mat knikte, 'ja dat was ik wel aan plan! Jij dus ook? Leuk!' ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptydo mei 02, 2013 10:20 am

"Dan zie ik je vanavond wel." zei Noah met een glimlach en hij liep van haar weg naar zijn kamer. Hij kon beter nog een beetje opruimen. Anders zou het er toch niet meer van komen dit weekend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptydo mei 02, 2013 10:26 pm

Chris had na redelijk wat uren hard werken eindelijk zijn verslag af. Het was daarna al bijna tijd om naar het feest te gaan. Niet dat hij meteenging als het begonnen was, maar hij verveelde zich ook kapot. Hij smste Noah 'hoe laat wil je aan?' en trok daarna wat andere kleding aan.

May stond met een jurkje voor de spiegel, ze kon af en toe redelijk moeilijk doen over haar uiterlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyza mei 04, 2013 11:31 am

"Negen uur bij de ingang van de campus?" reageerde Noah terwijl hij schone kleren aan trok en wat deo onder zijn oksels spoot. Hij ging voor de spiegel staan en poetste kort zijn tanden en haalde zijn hand een keer door zijn warrige haar.

Sarah trok een kort zwart jurkje en een spijkerjasje zonder mouwen aan. Ze maakte haar ogen op en spoot wat haarlak in haar haren. Ze glimlachte een keer in de spiegel en maakte haar lippen rood. Ze hield wel van een beetje opvallend. Ze trok haar laarzen aan en keek op de klok. Ze zou nog even wachten voor ze zou vertrekken. Ze wilde niet te vroeg gaan en daar alleen staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyzo mei 05, 2013 4:13 am

Chris stond voor de spiegel zijn haar te fatsoeneren en keek even naar zijn telefoon. 'Prima' smste hij terug. Hij veranderde nog wat laatste dingen, bekeek zichzelf, besloot dat het zo maar goed moest zijn, en verliet zijn kamer. Het was al bijna 9 uur. Op zijn gemakje liep hij richting de ingang van de campus, met zijn handen in zijn zakken.

May zuchtte en koos uiteindelijk een ander jurkje om aan te trekken. Ze borstelde haar haren en woelde er toen weer doorheen om het een beetje meer volume te geven. Ze maakte zich verder klaar en ging even op haar bed zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyzo mei 05, 2013 6:34 am

Noah pakte wat geld en liep naar de ingang van de campus. "Hej Chris!" zei hij grijnzend. "Goede timing." hij liep naar hem toe. "Nou dan gaan we maar meteen."

Sarah kwam haar bed uit en vulde haar tasjes. Zo kon ze er wel weer even tegenaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyzo mei 05, 2013 6:55 am

Chris grijnsde terug 'Lijkt me een goed idee.' zei hij. Hij begon te lopen. 'Er komen veel mensen die we kennen geloof ik, dus het wordt vast leuk.' zei hij.

May begon nog even wat te doen op haar laptop en wachtte tot er voldoende tijd voorbij was gegaan om naar het feest te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyzo mei 05, 2013 12:15 pm

Sarah liep de campus uit. Ze had haar oordopjes in haar oren en neuride zachtjes mee met de muziek terwijl ze liep.

Noah grijnsde. "En is je huiswerk af?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma mei 06, 2013 4:13 am

Chris knikte 'ja gelukkig wel. Het was even hard werken, maar het is in elk geval af. En hoe was jou middag?'

May deed een jasje aan en liep naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma mei 06, 2013 6:38 am

"Het was wel gezellig. Heb nog best lang met dat meisje, May, gepraat. Ze komt vanavond ook." zei Noah met een grijns. Hij hoorde in de verte de muziek al. Het beloofde een groot feest te worden, net waar hij zin in had. "Nou, the party's on"

Sarah ging het huis binnen en grijnsde. Ja, dit was een goed feestje. Ze liep naar de drank tafel en schonk voor zichzelf een wijntje in. Ze begon wat rond te lopen en vond al snel een paar vriendinnen ze glimlachte en ging erbij staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma mei 06, 2013 6:51 am

Chris lachte 'Ja ik ken May al een tijdje, leuk dat ze komt vanavond.' zei hij. Hij dacht even aan Sarah, die ook had gezegd dat ze zou komen. Hij knikte en liep naar binnen. Eenmaal binnen begroette hij een aantal mensen, hij pakte een biertje en keek om zich heen.

May liep iets later zelf het huis in, ze glimlachte de 'host' van het feestje en begon wat te kletsen met mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma mei 06, 2013 6:55 am

Sarah zette haar wijn weg en liep naar het gedeelte wat als dansvloer gebruikt werd. Ze begon ongestoord te dansen. Ze hield zich nooit zo in met dansen. Ze vond heerlijk lekker te bewegen zonder zich zorgen te maken om wat andere dachten. Ze draaide en maakte leuke bewegingen.

Noah grinnikte en wees naar een meisje dat hij zag (Sarah). "Moet je haar zien, ze gaat helemaal los." zei hij geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma mei 06, 2013 7:11 am

Chris draaide zich om een kreeg een grote grijns op zijn gezicht. 'Ik vroeg me al af of ze er al was.' zei hij. Hij bekeek haar eventjes.

May zag Sarah dansen en Noah en Chris naar haar kijken. Ze grinnikte en liep naar ze toe, ze ging naast de jongens staan. 'Gaan jullie de hele avond kijken naar hoe anderen dansen, of gaan jullie ook gezellig meedoen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma mei 06, 2013 8:03 am

Noah keek om en zag May staan. Hij grijnsde. "Je bent er." zei hij. "Natuurlijk gaan we ook dansen, maar ik denk niet dat we zo goed zijn hoor."

Sarah liet zich lijden door de muziek. Dit was het leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma mei 06, 2013 8:12 am

May glimlachte. 'Nou dat merken we vanzelf wel.' zei ze lachend. Ze leunde tegen de muur aan en dronk van haar cola. Alcohol dronk ze niet. 'Ben je er al lang?


Chris stond een beetje te kijken naar alle mensen op de dansvloer, en besloot uiteindelijk naar haar toe te gaan. 'He' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma mei 06, 2013 8:31 am

"Nee, we zijn echt net tien minuten hier." vertelde Noah. "Ben je alleen?"

Sarah keek op en zag Chris. "Hej" glimlachte ze naar hem. "Dans je mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Emptyma mei 06, 2013 8:53 am

May knikte. 'Ja, ik ken best veel mensen, maar ik ben in principe in mijn eentje gekomen.' zei ze. "En jij bent met Chris?'

Chris knikte en begon ook te dansen. Hij glimlachte 'Heb je nog een fijne middag gehad?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike!!   Anniek & Maaike!! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek & Maaike!!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek & Maaike
» Maaike en Anniek
» Maaike en Anniek!
» Someone's watching (Maaike en Anniek)
» quest of Maaike en Anniek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: