Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Superhelden met superhelden krachten voor superhelden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyzo apr 21, 2013 9:53 am


ik weet alleen nog niet hoe het verhaal precies moet beginnen :s
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyzo apr 21, 2013 10:06 am

Euhm onze rol of rollen wonen bij een. Pleeg gezin of hun echte familie of zo in smallville waar ze net zijn verhuist ze staan onder begeleiding van een superheld. Ze moeten in smallville leren omgaan met hun krachten en met normale mensen dus ook op een normale school. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan

En dan doen hun eerste schooldag of zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyzo apr 21, 2013 10:16 am

ja is goed, en zullen we dan doen dat ze maar 1 super kracht hebben of gewoon 1 hele sterke of een paar minder sterke of iets dergerlijks??
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyzo apr 21, 2013 10:30 am

Ik vind alles best dus kies jij maar

Ik ga nu slapen morgen weer stage.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyzo apr 21, 2013 10:36 am

je mag gewoon zelf kiesen wat voorn een superkracht het is, ehn als ie nie heel sterk is mag je er nog 1 Smile

okee slaaplekker
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyzo apr 21, 2013 6:22 pm

Oké ik ga ev n bedenken wat voornamelijk kracht ik mijne ga geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyma apr 22, 2013 4:49 am

Ik heb alvast het karakter dinges gemaakt
Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Superkracht:
Alles wat je verder nog wilt schrijven:
Door:
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyma apr 22, 2013 9:06 am

Naam:linkcon jawson ook wel Lj genoemd
Leeftijd:18
Innerlijk:Lj heeft niet bepaaldt veel geduld en doet vaker dingen zonder er eerst over na te denken dat komt tijd er na pas en dan zijn er. De nodige dingen gebeurt. Ook is hij erg nieuwsgierig. Hij kan goed met sommige mensen op schieten maar niet zijn geheimen een mee delen daar baalt hij van. Aangezien hij krachten heeft die hij soms nog niet snapt en niet weet wat hij er mee moet net Als zijn ouders. Over het algemeen is hij aardig behulpzaam en erg eigenwijs
Uiterlijk:komt
Superkracht:hij kan vanalles met vuur of warmte. Hij heeft het ook altijd warm. Tot nu kan hij zijn handen hee maken op smelt gebeid en vlammejes uit zijn vi gertoppen laten komen.
Alles wat je verder nog wilt schrijven:
Door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyma apr 22, 2013 9:36 am

Naam: Sam Fulbuster
Leeftijd: 19
Innerlijk: Hij is erg verlegen en dat komt vooral omdat hij zijn krachten niet begrijpt en bang is dat hij iemand er mee pijn doet, zijn ouders hebben geen super krachten waar door hij ook niet kan uitleggen hoe hij zich erdoor voelt, daarom voelt hij zich ook vaak buitengesloten. Hij praat alleen met mensen die eerst tegen hem praten, omdat hij bang is dat ze hem gaan veroordelen.
Uiterlijk: Hij heeft zwart haar tot zijn schouders, het bedekt ook deels zijn ogen. Hij heeft Licht blauwe ogen met een beige/bruine rand om de pupillen. Hij heeft een atletisch lichaam, maar het is niet zo breed. Hij draagt een donkerblauw T-shirt, met daarover een zwart jack met capuchon, hij heeft bijna altijd zijn capuchon op zodat je z'n gezicht niet goed kan zien. hij draagt een donkerblauw spijkerbroek en Zwart met witte sneakers
Superkracht: Hij kan alles doen met materie (het is een beetje moeilijk uit te leggen :s )
Alles wat je verder nog wilt schrijven: Hij is niet sterk tegen fysieke schade
Door: Freek
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyma apr 22, 2013 6:16 pm

Oké beginnen

Lj liep het grote gebouw voorzichtig naar binnen. Dit was zijn nieuwe school een waar wel vaker tieners heen werden stuurt om te leren omgaan. Met hen krachten. Hij zuchten e. Keek op zijn blaadje e. Vervolgens gaat hij zijn kluisje zoeken dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptydi apr 23, 2013 2:35 am

Sam de gang door, 'ooow' dacht hij waarom moet ik nou weer naar een school om te trainen... kan ik niet gewoon prive les krijgen.
Hij keek naar zijn papiertje daar stond met dikgedrukte nummers om: Kluis 2020 . Hij liep ernaar toe ah het is een er eentje op een hoek, gelukkig is er dus maar 1 persoon naast me, ik hoop alleen maar dat hij me niet te veel tegen me gaat praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptydi apr 23, 2013 6:06 am

Lj had zijn kluiten gevonden ergens op een hoek. Hem maakte het niet uit waar die stond als hij hem maar terug vond in het begin kon hij er eelt eens moeite mee hebben. Als hij aan zij. Slot is aant prullen komt een jongen naast de klhuis staan die ging kennelijk bij zijn eigenkluis j naast hem staan. Lj krijgt de kluis deur open na een langedijk en hij zet er wat boeken in en dan sluit hij hem en doet hem dicht en hij slingert de tas over zijn schouder heen. En hij keek naar het rooster. En hij zuchten vergelijk. Hoe vind ik ooit de weg. Mompelt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptydi apr 23, 2013 8:06 am

Sam schrok toen hij gemompel hoorde, Wie is dat dacht hij. "eehm.. ik eehm" Hij begon te blozen "in welke...klas...zit..jij" zei hij steeds zachter pratend
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptydi apr 23, 2013 6:21 pm

Lj keek naast zich en ging met een hand door zijn haren. Sorry dat zei ik zeker hardt op. Zegt hij en hij bekeek de jongen hij easy verlegen. Ehm in klas 2B. Zegt hij nadat hij op zijn blaadje had gekeken. En jij. Vraagt hij er al snel nieuwsgierig misschien was hij ook nieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptywo apr 24, 2013 12:07 am

Sam keek naar zijn schoenen en zei toen, nauwelijks verstaanbaar, "ik zit ook in 2B....dit is mijn eerste dag en ik weet niet waar ik heen moet"
hopend dat de jongen hem zou helpen
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptywo apr 24, 2013 7:21 am

dat komt goed uit. ik weet ook niet waar we moeten zijn dus kunnen we samen zoeken. zegt hij en hij keek rond. ik denk daar heen en hij wees naar rechts. en ze hij begon al te lopen en bij de hoek keek hij achterom. ga je mee..vraagt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptywo apr 24, 2013 8:13 am


Sam zag de jongen lopen Meelopen... met iemand die ik nog nooit gezien heb...ik weet niet hoor dacht hij
Toen slikte hij zich en zei zo zelf verzekerd als hij kon "J-Ja w-wacht op mij" en hij liep zo snel als hij durfde naar hem toe
Hij vermande zich en vroeg toen met een trillende stem "W-waarom z-zit jij hier"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptywo apr 24, 2013 8:18 am

De jongen ging met hem mee mooi. Dan hoort hij de vraag shit hier was die slecht in. Mijn ouders kregen werk in dit verlaten stadje en ik moest mee. Zegt hij wat niet de waarheid was. Marjan. En jij jij was ook nieuw. Zegt hij dan terwijl hij de gang af liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptywo apr 24, 2013 8:48 am

Sam Bloosde "ja, ik ben ook nieuw" zei hij, hij dacht even na en zei toen "mijn vader zoekt hier werk" toen keek hij blozend naar zijn schoenen
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptywo apr 24, 2013 9:02 am

Geen zorgen je vader vind wel werk. Zegt Lj en hij stopt bij een deur. Hier moeten we zijn. Trouwens mijn naam is Lj. Zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptywo apr 24, 2013 9:28 am

Sam botste bijna tegen Lj op "dankje mijn naam is Sam aangenaam....W-weet je zeker dat het hier is?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptywo apr 24, 2013 6:13 pm

Jah we moeten in klas 301 zijn en dit is de klas het staat er boven de deur. Zegt Lj en hij wilde naar binnen gaan maar hij stopt en klopt met tegen zin tegen de deur aan en dan gaat hij naar binnen. Goede morgen meneer. Sorry tot we later zijn we zijn nieuw en moesten even de klas zoeken. Legt hij snel uit. En hij keek even naar sam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptywo apr 24, 2013 10:48 pm


Sam keek boven de deur ow nou zie ik het ... hoe kon ik zo stom zijn
Toen Lj uitgepraat was zei Sam zacht "Goede morgen" en liep ook de klas in
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyvr apr 26, 2013 4:50 am

ga maar zitten en let goed op. zegt de profesor en hij ging gewoon verder met de les alsof ze niet nieuw waren.
Lj ging ergens achter in de klas zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Emptyvr apr 26, 2013 5:24 am

Sam liep achter Lj aan en ging naast hem zitten, hij leunde op de tafel.... toen zakte hij ee bijna door heen aah nee dacht hij, niet nu hij ging snel recht op zitten en keek om zich heen, gelukkig niemand zag het dachr hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Superhelden met superhelden krachten voor superhelden   Superhelden met superhelden krachten voor superhelden Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Superhelden met superhelden krachten voor superhelden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rpg voor iedereen?
» ik ga voor 2de keer
» Ik heb een idee voor een RPG!
» goed idee voor een rpg
» Wil iemand een RPG voor 3 personen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: