Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dragonflight [Freek en Anniek]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:19 am

Dus er was een boze drakenkoning.
En mensen die draken rijden en elementen besturen.
En die waren uitverkozen
Dus ze gingen op pad om de boze koning te verslaan
Een opstand te ontketenen
De wereld te veranderen in een betere plek.
Zoiets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:21 am

Perfect...leuke naam trouwens Dragonflight
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:22 am

Het was het eerste wat er in me op kwam. Ik heb de laatste dagen serieus ontzettend creatieve uitingen. Alsof er een deur voor me open is gegaan:P

Rollen maken dan maar. Doen we dubbel rol of gewoon enkel rol en zo nodig af en toe de koning?
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:24 am

nouja ik heb nog nooit dubbel rollen gehad en ik ben een beetje bang dat ik in de war raak :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:24 am

en hoe zit dat trouwens, zijn ze meteen drakenrijders
of eerst niet en dan wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:25 am

Prima, vind 1 rol ook prettiger hoor:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:30 am


Smile Gelukkig
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:36 am


Duuus hoe beginnen we? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:39 am

Naam: Riven Sparks
Leeftijd: 20
Eigenschappen: Riven heeft een vurig karakter en kan zo nu en dan erg ongeduldig zijn. Maar als je haar kent is ze een totaal ander mens. Neemt ze de tijd voor je en kan ze goed luisteren. Ze is een warm mens en zorgt voor haar omgeving. Ze is sterk en kan een heleboel hebben. Al is ze soms bang voor wat komen gaat, ze zal doorvechten.
Uiterlijk: Riven heeft lang donkerbruin haar en lichtbruine ogen. Haar lengte is gemiddeld. Al ziet ze er niet heel bijzonder uit, is ze sterk en weet ze goed waar haar kracht ligt.
Draak: Ze heeft een grote rode mannelijke draak met de naar Ruby. Ze zijn nog maar een jaar samen al voelt het alsof het nooit anders geweest is.
Element: Vuur.
Wapens: Ze draagt altijd een klein zwaard mee waar ze aardig mee uit de voeten kan. Ze is sterker met pijl en boog maar dit wapen komt niet altijd even goed van pas.
Verhaal: Riven is van koninklijke afkomst (het buurland) maar heeft al jaren als gewone burger in het dorp gewoond. Ze weet zelf niet waar ze vandaan komt en wie haar echte ouders zijn. Sinds ze Ruby heeft trekt ze rond door de bossen. Op zoek naar andere rebellen die in staat zijn in opstand te komen tegen de koning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:40 am

Bij de rollen:P
En dan moeten we even bedenken of ze elkaar ergens tegenkomen of al samen reizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 12:02 pm

dat lijkt me een goed idee xD

nooo ik wilde vuuur Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 12:07 pm

We kunnen ook allebei vuur:P Sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 12:35 pm

Naam: James Alberona

Leeftijd: 20

Eigenschappen: James is een vriendelijke jongen die graag mensen helpt, hij staat altijd voor iedereen klaar. Hij is moeilijk boos te krijgen en blijft lang rustig,dat is maar goed ook, want als hij eenmaal boos is is hij erg gevaarlijk en moeilijk te stoppen. Hij is erg open en vertrouwd mensen snel.
Uiterlijk: James is lang en gespierd. Hij heeft blond haar tot net onder zijn oren, zijn ogen zijn blauw groenig van kleur en hebben een bruine/ beige ring om de pupillen wat lijkt op vlammetjes. Hij is sterk maar weet zelf niet precies hoe sterk waardoor hij snel teveel kracht zet. Hij draagt een lange zwarte met een wit omrande jas die tot zijn enkels komt zonder mouwen die altijd open is, hij heeft een blauwe broek met een bruine riem en laarzen. om zijn linker hand heeft hij een handschoen zonder vinger toppen, om zijn rechter pols heeft hij een zilveren armband en hij draagt een ketting met een draken kop.
Draak: Hij heeft een Grote donkerblauwe mannelijke draak met de naam Gildarts, ze kennen elkaar 2 jaar maar het voelt alsof ze teglijk geboren zijn.

Element: elektriciteit/ bliksem

Wapens: Hij heeft een groot (en dan ook echt GROOT, geen katana dit keer Razz ) 2 handig Zwaard op zijn rug, waar hij erg goed in getraind is.

Verhaal: James komt uit een krijgers familie die jaren geleden tegen de koning gingen vechten, toen ze erachter kwamen wat de koning allemaal deed, maar omdat ze allemaal krijgers zijn, was James' familie dus erg verrast toen hij Gildarts kreeg, want door de draak leerde hij magie (elementen) en dat was nog nooit gebeurt in zijn familie. Nu reist hij door het land samen met Gildarts om de rebellen te vinden om hun te helpen tegen de koning.


Laatst aangepast door Freek op do apr 25, 2013 9:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 8:14 pm


Nice:) tuurlijk mag dat element. Jeaah dan kunnen we beginnen, heb wel de hele dag werk dus als ik ergens de ruimte heb probeer ik er wel een berichtje op me telefoon door heen te jagen:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 9:44 pm

Oke us goed, ik heb niets te doen dus dan wacht ik wel :p
Ondertussen bedenk ik even waar en hoe ik moet beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:19 pm

kennen ze elkaar of beginnen we dat ze elkaar ontmoeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:27 pm

Eehm zullen we doen dat ze elkaar ontmoeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:31 pm

Of ze vliegen langs elkaar en zijn dan zo van HEEy nogeen draak, sweet
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptydo apr 25, 2013 11:44 pm

of achtervolging xD ik begin gewoon.


Eileen reed op de rug van Ruby. Ze genoot van de prachtige zonsondergang terwijl ze probeerde zich te blijven concentreren. Ze merkte dat ze steeds met haar gedachte afdwaalde. Dat kwam doordat er eigenlijk nooit iets gebeurde. Daardoor werd ze minder scherp.

Sorry kortheid. Telefoon is niet handig haha:p

Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptyvr apr 26, 2013 12:55 am

ag ja, is niet erg Smile

James lag tegen Gildarts flank aan naar de zonsondergang te kijken, "zo mooi he...het doet me denken aan thuis" zei hij tegen Gildarts Ja, inderdaad alleen... moeten we hier niet te lang naar blijven kijken, we moeten zo weer op weg, anders vinden we de rebellen nooit zei Gildarts ( Draken praten via hun gedachten, heb ik net besloten Razz)
"ja je hebt gelijk, laten we gaan". Hij ging staan en klom op Gildarts rug, Gildarts spreide zijn grote blauwe vleugels en sprong op, waardoor de lucht trilde en hij vloog weg. "ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren op een draken rijden" zei James. Waarschijnlijk het zelfde als ieder ander persoon Zei Gildarts
James lachte "heel hard gillen en snel wegrennen dus"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptyvr apr 26, 2013 6:47 am

Eileen sloot kort haar ogen en voelde de frisse wind langs haar heen gaan. Het gevoel van vliegen wende nooit, het bleef heerlijk en overweldigend. Ze streelde Ruby over zijn brede geschubte hals. "Misschien moeten we een goede slaapplaats gaan zoeken." zei ze zacht.
[i]Ja, een paar kilometer verderop is een gebergte, misschien kunnen we een grot vinden.[/i]
"Een grot? Ik dacht dat je daar niet van hield." zei Eileen verbaast.
[i]Dat klopt, maar op dit moment heb ik het gevoel dat we niet de enige zijn.[/i]
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptyvr apr 26, 2013 7:00 am

"Hey Gildarts waar vlieg je nou heen?" Vroeg James
naar de bergen je weet toch hoe fijn ik dat vind
"jaa dat weet ik, alleen waarom ga je niet een keer naar het bos, ik had gehoord dat daar de rebellen zaten"
ik weet het niet, ik heb gewoon zo'n gevoel dat we nu naar de bergen moeten
"Okee, jij bent de baas over het vliegen" zei James glimlachend
Gildarts gromde licht hikkend, je zou het lachen kunnen noemen.
Toen zei Gildarts hoe gaat het nou met je Bliksem... heb je het al meer onder controle?
James glimlachte "jaja zei hij, kijk maar"

Hij deed zijn linker hand in een vuist behalve zijn middelvinger en wijsvinger en bracht die hand richting zijn rechter schouder, hij liet de energie naar zijn vinger toppen lopen en strekte toen zijn arm naar links, waarbij er tegelijkertijd met een grote knal een bliksemschicht uit zijn vingers kwam. De hemel lichte even op en de knal weerkaatste tussen de bergen.
"en? wat vindt je" zei James
goed, goed alleen het kan natuurlijk altijd beter... kijk zo
Gildarts deed zijn bek open en er kwam een enorme bliksemschicht uit.
"WOOOW" zei James "ik wist niet dat je dat kon? jij kan toch alleen vuur"
ik kan het ook nog niet zo lang en blijkbaar, als ik me goed genoeg concentreer kan ik het wel zei gildarts
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptyvr apr 26, 2013 7:41 am

Eileen keek verbaast om zich heen toen ze opeens een bliksemflits zag. "Hoe kan dat nou? De lucht is helder." zei ze verbaast.
[i]Het lijkt erop dat iemand het element bestuurd.. Misschien een andere rijder.[/i] zei Ruby bedachtzaam.
"Is dat een goed iets of een slecht iets?" vroeg Eileen nadenkend.
[i]Dat weten we nog niet, maar we kunnen beter zorgen dat we zo snel mogelijk een plek hebben waar we dat op veilige afstand kunnen uitzoeken.[/i]
"Ik wil ze zoeken."
[i]Dat lijkt me niet verstandig, je weet niet aan welke kan ze staan.[/i]
Eileen dacht na. Ze vroeg zich af hoe ze daar ooit achter zouden kunnen komen. Misschien konden ze zich inderdaad beter verschuilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptyvr apr 26, 2013 7:49 am

James en Gildarts kwamen steeds dichter bij het gebergte
"waar wilde je precies gaan landen" vroeg James
Zie je die grot daar, in de verte? daar wilde ik landen
"oke, oke maar hoe weet je dat daar niks zit dat ons kwaad kan doen"
Gildarts bromde en zei toen vrolijk en wat dan nog.. wij zijn rijder en draak, wij zijn het sterks en gevaarlijkst van de beesten hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Emptyvr apr 26, 2013 8:34 am

wtf? Hij pakt mijn htmlcodes gewoon niet.. tss

Ruby vloog een grot in het gebergte in en landde op de stenen ondergrond. Eileen liet zich van zijn rug afglijden en glimlachte. "Nou, dit ziet er wel uit als een prettige plek." zei ze.
[i]Nou, het is maar zo.[/i] zei Ruby tegen haar.
Eileen keek de grot rond en zocht wat hout bij elkaar. Ze legde de taken in kampvuurhouding en ze richtte haar handen op stapel. Ze concentreerde en een klein beetje vuur kwam tevoorschijn. Ze glimlachte tevreden en maakte het kampvuur goed brandend.
[i]Het wordt wel wat met jou.[/i] zei Ruby kalm. Hij was erg geduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dragonflight [Freek en Anniek] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dragonflight [Freek en Anniek]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 12Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rome (freek&feniks)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)
» Point Break (Freek &Steff)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: