Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dragonflight [Freek en Anniek]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi jul 23, 2013 1:21 pm

James glimlachte "dat is een heel goed plan" zei hij. Hij liep naar het riviertje "ik hoop dat jecvan vis houd" zei hij grinnikent en tegen gildarts zei hij waarom gaan jij en ruby ook geen eten zoeken...en als je nog wild over hebt..kan je dan laten zien waar dat is .. dan kunnen we ook nog iets anders eten dan vis
is goed zei gildarts, en voegde daarbij hoe ben je eigenlijk van plan vis te vangen...je hengel was kapot gegaan en die had je weg gegooid
James lachte zorg jij nou maar voor t wild zei hij terwijl hij een plek zocht waar veel vissen waren. Het duurde even maar toen vond hij een plek, het was bij een klein watervalletje, er sprong allemaal zalm stroom opwaarts. Gelukkig voor James was de stroming niet sterk. Hij liep naar het watervalletje en deed rustig zijn hand in het water, hij wachte even zodat de vissen niet meer bang voor zijn hand waren en liet toen energie naar zijn hand stromen, elektriciteit schoot door hef riviertje, James hield het in toom zodat er maar een paa vissen en niet de hele rivier erdoor geraakt werd. De vssen de wel geraakt waren dreven omhoog. James pakte ze, meelopend met de stroming, uit het water, het waren er 3, 1 grote zalm en 2 wat kleinere...nouja klein...vergeleken met de grootste dan. James stuurde de beelden van de gebeurtenis naar gildarts, die als reactie beelden stuurde van 3 karkassen van herten, 1 half opgegeten karkas en 1 heel hert. James keek naar Eileen, die nog hout aan het zoeken was, en zei "ik heb de vis en gildarts en ruby zorgen voor het vlees...zullen wij kijken of we nog wat besjes of wortels of iets dergelijks kunnen vinden? "
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi jul 23, 2013 11:46 pm

Eileen had een mooie stapel hout bij elkaar verzameld en een opzet gemaakt voor het vuur. Ze was bijna klaar toen James terug kwam en vroeg of ze misschien nog wat bessen en wortels konden verzamelen. Ze keek op en glimlachte. "Altijd goed, dus we gaan voor een feestmaal vandaag?" vroeg ze. "Denk als we daar naartoe lopen langs het water dat er genoeg te vinden is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi jul 23, 2013 11:58 pm

James lachte "ja we gaan voor een feestmaal, omdat we de dag overleeft hebben. En omdat ik jou heb ontmoet, en we samen de wereld gaan verbeteren...en als we dat gaan doen ... Kunnen we maar beter goed beginnen toch" zei hij met een glimlach. Hij liep naar het water toe "kom je" zei hij al lopend
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptywo jul 24, 2013 10:38 am

"Daar heb je gelijk in." zei Eileen en ze liep met hem mee. Ze keek goed om zich heen en zag wat verderop een bessen struik. Ze plukte er een paar en bekeek ze uitgebreid in haar hand. Vervolgens gooide ze deze op de grond, ze waren niet eetbaar. Ze liep verder op zoek naar iets waar ze niet aan dood zouden gaan als ze het zouden eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptywo jul 24, 2013 10:48 am

James liep parallel aan Eileen en zag iets wits, hij liep er heen en trok de plant uit de grond, maar hij trok te hard waardoor de plant afbrak. James lachte "oeps" hij keek naar Eileen met de plant en een deel van de wortel in zijn hand "volgensmij had ik er iets te hard aan getrokken" zei hij met een glimlach.
Hij liet zich op zijn knieën vallen en begon de wortel uit te graven. Het was niet een hele grote wortel hij hield het een beetje treurig in zijn hand en keek naar eileen. "Heb jij wat meer geluk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydo jul 25, 2013 4:38 am

Eileen lachte. "Dat is balen. Ik heb giftige bessen gevonden, zo te zien heb jij meer succes tot nu toe." zei ze grijnzend. Ze zag wat verderop een plant en deze trok ze voorzichtig uit de grond. Het was een redelijke wortel. "Dit zal denk ik wel een beetje vulling bieden." zei ze tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydo jul 25, 2013 5:40 am

James lachte "ik hoop het" zei hij terwijl hij wat struiken doorzocht
"heey, Kijk" zei hij terwijl hij wat frambozen van de struik haalde, "en kijk, het is een heel veld met frambozen" zei hij vrolijk terwijl hij ze begon te plukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydo jul 25, 2013 11:32 am

Eileen keek naar de struik waar hij frambozen uit haalde en grijnsde. "Heerlijk!" zei ze vrolijk en ze begon ook frambozen te plukken. Ze was dol op fruit maar ze kwam het lang niet zo vaak tegen in de bossen. Na een tijdje had ze haar tas flink gevuld. "Ik denk niet dat we meer op gaan krijgen." zei ze met een grijns. "Laten we terug naar het kamp gaan en het eten bereiden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydo jul 25, 2013 11:46 am

James lachte "indedaad, laten we inderdaad maar terug gaan" zei hij. Gildarts, hoe zit het met het hert? vroeg hjj
Ruby en ik zijn al bij het camp...is het nog gelukt met eten zoeken? zei Gildarts
James stuurde beelden van de vissen en de vele frambozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptyzo aug 04, 2013 1:24 am

Sorry had een omgedraaid slaapritme en het was te warm om na te denkenxD
---------------------

Eileen knikte en ze liep terug de kant op waar ze vandaan waren gekomen. Ze waren niet heel ver van het kamp geraakt en al snel zag ze de draken zitten. Ze liep naar Ruby en aaide hem even over zijn hals. Daarna legde ze het verzamelde eten neer. Ze had ondertussen ook wel honger gekregen. Het was al donker geworden en de maan stond hoog aan de hemel. Ze knielde neer bij het hout wat ze had klaargelegd en produceerde een warm vuurtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptyzo aug 04, 2013 1:42 am

haha dat is begrijpelijk met dit weer xD
-----------------------------------------
James ging bij het vuur zitten, pakte zijn enorme zwaard en begon zo voorzichtig mogelijk de schubben eraf te halen, na een tijdje keek hij Eileen schaap achtig aan "dit werkt niet ...heb jij misschien een kleiner iets voor me" zei hij gebarend naar zijn zwaard.
hij keek even in de richting van Gildarts en zag het hert liggen zozo dat is een mooie...lekker groot ook zei hij tegen hem
Gildarts deed iets dat leek op een glimlach bedankt, ik zag 'em en dacht die is perfect
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptyzo aug 04, 2013 2:55 am

Eileen keek op en grijnsde. "Hier, vang" zei ze en ze wierp hem haar mes toe. "Dat gaat vast beter." Met haar dolk was ze ondertussen bezig met het maken van een mooie spies waaraan ze de vissen en het vlees konden prikken om het boven het vuur te houden. Ja, het was een slim idee van haar geweest om een paar kleine wapens mee te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptyma aug 05, 2013 9:03 am

James ving lachend het mes op en ging verder met het weghalen van de schubben. " aah dit gaat stukken beter" zei hij met een glimlach. Toen hij klaar was met de eerste vis legde hij die op een steen, pakte de volgende en ging die ook schoon maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptyma aug 05, 2013 12:01 pm

Eileen prikte de eerste vis aan de spies en hing deze boven het vuur. Ze keek naar James die druk bezig was met de tweede vis. "Wat is eigenlijk het gekste wat je hebt meegemaakt sinds je op reis bent?" vroeg ze toen nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptyma aug 05, 2013 1:05 pm

James stopte met schoonmaken toeb hij Eileens vraag hoorde "eeehm an moet ik even nadenken wat er in de afgelopen 2 jaar allemaal gebeurt is" zei hij lachend, hij dacht na "ik denk..de sjamanen van de kull en uruks, die kinnen dus de elementen besturen...niet zo goed als wij maar ze zijn wel sterk ... het was voor mij zowiezo raar was want zelfs toen ik gildarts al een tijdje had ... geloofde ik dat ik de enige was die zoiets kon doen" zei hij "dus ik schrok wel toen ik er voor het eerst tegen eentje vocht, gelukkig was gildarts er om hem te roosteren...en dankzij de knal was de rest van het leger weg gerend" zei hij lachend "... ow en dat beest dat we zagen toen we aan het vliegen waren...daar heb ik tegen overgestaan ...Gelukkig redde gildarts me...alweer" voegde hij er lachend aan toe. "En jij wat is voor jou het gekste dat je mee hebt gemaakt sinds je reis?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi aug 06, 2013 5:39 am

Eileen lachte. "Dat lijkt me wel even schrikken ja." zei ze geamuseerd. "Ik denk dat het gekste wat ik heb meegemaakt was toen ik per ongeluk in een klein dorpje van gnome's terecht kwam. Ik denk niet dat ze ooit een mens gezien hebben. Op de een of andere manier wisten ze meteen wie ik was en vochten ze letterlijk om een blik van me te vangen. Het was zo maf.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi aug 06, 2013 6:27 am

James keek Eileen vragend aan "wat bedoel je met 'wie ik was'...en waarom waren ze niet vijandig naar jou toe...ik heb verhalen gehoord van mijn ouders en broers en die zeiden dat ze best vijandig zijn...maar dat kan ook komen omdat ze in hun volle gevechts uitrusting langs het dorpje liepen" zei hij (dat laatste zei hij lachend).

-----------------
Als je nog leuke monsters/rassen/beesten/planten of andere dingen weet of bedenkt... Voeg ze lekker toe want dat doe ik ook lekker :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi aug 06, 2013 6:56 am

"Ze wisten dat ik een drakenrijder was. Ze hadden al lang op de dag dat de drakenrijders zouden herrijzen gewacht. Ik gaf ze hoop en nieuwe moed. Ik had nog nooit Gnome's gezien. Ik weet niet hoe het zit met de rest, maar deze gnomes willen vechten aan onze kant." vertelde Eileen hem. "Het was vreemd om deze wezens zo te zien."

---------
Ik ga morgen beginnen met Pathfinder spelen dus als het goed is wordt mijn fantasy kennis goed uitbereidxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi aug 06, 2013 7:12 am

Lucas lachte " dat is heel mooi, misschien is het handig als we daar langs gaan, om onze eerste banden aan teleggen en zo het begin van een vereenigt rebellen leger op te bouwen" zei hij "misschien kan ik mijn ouders laten helpen om de gnome's te trainen" voegdevhij eraan toe.

-----------------------
Wat is pathfinder...als ik dat vragen mag :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi aug 06, 2013 7:27 am

"Dat is zeker goed. Maar ik denk dat het belangrijk is dat we eerst naar de rebellen die al verenigd zijn te gaan en ze te laten weten dat we klaar zijn. Daarna kunnen we de troepen vergroten en een strategie bedenken." zei Eileen bedachtzaam. Er waren vele dingen die ze moesten doen maar waarschijnlijk zou het beter gaan als ze wat hulp kregen van mensen die al lang bezig zijn met de oorlog.
--------

Ken je Dungeons and Dragons?
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi aug 06, 2013 7:40 am

James (damn ik had t net fout xD) knikte "goed idee,  alleen weten we niet precies waar ze zitten...Gelukkig hebben we draken om ons te helpen" zei hij lachend. En hij ging beginnen aan de laatste vis.

---------
Ja ik ken dungeon and dragons
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi aug 06, 2013 9:28 am

Pathfinder komt ongeveer op hetzelfde neer:P
--------------------------------

"Dat is toch het hele idee van onze reis? De zoektocht! We vinden ze wel. We moeten gewoon een beetje opletten dat we de goede richting op blijven gaan en dan vinden we ze wel als we in de buurt komen. Komt echt wel goed. Je moet niet vergeten dat zij ons ook aan het zoeken zijn." glimlachte Eileen en ze haalde de vis van het vuur. "Lust je alvast een visje?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi aug 06, 2013 9:48 am

Ik heb t even opgezocht en het klinkt iig heel leuk Very Happy
-----------------------
James knikte "dat is inderdaad het plan, we reizen nu in ieder geval de goede kant op...en ja ik lust graag een visje " zei hij met een grote glimlach op zijn gezicht "deze is voor jou" zei hij terwijl hij Eileen de Grootste zalm gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi aug 06, 2013 9:55 am

Eileen gaf hem de vis en prikte de zalm aan de stok en hield deze weer boven het vuur. "Zie ik er zo uitgehongerd uit dan?" vroeg ze lachend. Ze begon de stok weer langzaam te draaien. "Ik vind het gezellig, zo samen eten maken." zei ze toen. "Ik merk echt dat ik dat het afgelopen jaar gemist heb."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Emptydi aug 06, 2013 10:23 am

James lachte vriendelijk "nee je ziet er niet uitgehongerd uit, ik dacht alleen...nee laat maar" zei hij schaapachtig lachend, hij keek even weg keek eileen aan en zei " ja, ik snap wat je bedoeld...ik hen t ook gemist ... zoiezo menselijk gezelschap is fijn... ik heb al in 2 jaar niet meer met een mens gepraat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dragonflight [Freek en Anniek]
Terug naar boven 
Pagina 6 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rome (freek&feniks)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)
» Point Break (Freek &Steff)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: