IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Dragonflight [Freek en Anniek]

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Freek

Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   zo mei 05, 2013 7:13 am

James keek naar Eileen "ik wil niet vervelend zijn..maar het lijkt er op dat er Urgals en Kull deze kant op komen...en hoe sterk we ook zijn met z'n 4e, maar als ik een gevecht kan mijden dan doe ik dat nu het liefst... ik weet namelijk niet hoeveel het er zijn" zei hij
Hij liep naar Gildarts aaide hem op zijn snuit en liep toen naar buiten. Kom je Gildarts? zei James.
Gildarts draaide zich om Ja ik kom eraan zei Gildarts

Toen draaide James zich om naar Eileen glimlachte en zei op vriendelijke toon "kom je, we moeten weg hier"
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Anniek.

Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   zo mei 05, 2013 12:18 pm

Eileen knikte. "Ik begrijp het." zei ze kalm. Ze wilde haar eerste ontmoeting met deze wezen ook graag uitstellen. Eenmaal buiten klom ze op de rug van Ruby en streek ze over de schubben in zijn hals. "Ik stel voor dat we over de bergen heen vliegen. Misschien kunnen we ontdekken hoeveel er zijn. Het is nog redelijk mistig dus wij zullen niet opvallen."
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   zo mei 05, 2013 12:28 pm

James lachte " ja gelukkig is het mistig genoeg" zei hij terwijl hij op de rug van Gildarts klom.
Gildarts zetten af en sprong hoog op, toen hoog genoeg was spreiden hij zijn vleugels uit draaide richting de bergtoppen en begon met vliegen.
James keek achterom om te kijken of Eileen en Ruby volgde.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   zo mei 05, 2013 10:52 pm

Ruby vloog achter Gildarts aan. Eileen mompelde het woord waardoor ze door de drakenogen kon kijken en ze speurde het gebergte af terwijl ze eroverheen vlogen. Het duurde een tijdje maar toen zag ze het. Het leger van Urgals en Kull. Wat waren ze er met veel. Ze wist dat de oorlog zou komen zodra ze bij de rebellen zouden zijn. Maar ze wist niet dat de koning al hele grote legers het land doorstuurde. Dit betekende misschien wel dat hij zeer bewust was van het gevaar. Waar ze was opgegroeid was het vredig en kregen ze niks mee van hoe het er in de rest van het land aan toe was.
*Het is al jaren oorlog.* vertelde Ruby haar. *De koning probeert stilletjes uit te vinden wat er gaande is in zijn land en waar eventuele tegenstanders zitten.*
*Waarom heb je me dat nog niet verteld?* vroeg Eileen.
*Omdat je als ik je alles wat je weten moet in een keer vertel, je het niet zou kunnen volgen.* antwoordde Ruby.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   zo mei 05, 2013 11:16 pm

James keek naar Eileen en riep toen "zie je hoeveel het er zijn...ongelooflijk, ik hoop maar dat we sbel bij de rebellen aankomen"
Wil je ze van dichter bij bekijken? vroeg Gildarts
James keek naar veneden, naar de grote blauwe ogen van Gildarts ik wil niet dat je dichter bij gaat vliegen zei hij
dat bedoel ik ook niet, verzamel is je energie en zeg dan dit 'skulblakas ven'
James knikte en zei toen "skulblakas ven" op het moment dat hij het had gezegd werd alles veel scherper, de kleuren, de contrasten, hij kon het hert dat bij de bergwand liep in alle detail zien, toen keek hij naar de groep Urgals en Kull, wat zijn het er veel en wat een lelijkerds zei james
Ja maar wel hele sterke lelijkerds, die stuk voor stuk niet bang zijn om te doden

James zei weer "skulblakas ven" waardoor hij niet meer door draken ogen keek, hij keek richting Eileen en riep toen "Eileen laten we richting het bos vliegen, dan kunnen we in iedergeval ver weg van hier zijn...en misschien zien we nog een leuke plek om te trainen"
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   zo mei 05, 2013 11:57 pm

Eileen stopte de drakenogen en keek naar James. "Goed plan." zei ze. Ze keek er naar uit om met hem te trainen. Het leek haar leuk om een keer met een ander mens te trainen. Elkaar nieuwe dingen te leren. "Als we wat meer noordelijk gaan vliegen zijn we zo te zien het snelst weg bij de gebergten."
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 12:06 am

James knikte "oke mooi" zei hij. hoorde je dat Gildarts, vlieg naar t noorden zei hij tegen Gildarts
Ik hoorde het zei gildarts terwijl hij naar het noorden boog
James keek naar Eileen en riep toen "wat voor een soort op plek wil je het liefst trainen, in t open of in het bos?"
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 3:38 am

"Een plek waar we niet opvallen en makkelijk kunnen vluchten lijkt mij persoonlijk wel een strak plan." zei Eileen tegen hem. "Maar verder maakt het denk ik niet zoveel uit hoe het eruit ziet."
*Je bent wel veeleisend." grinnikte Ruby.
*Met twee draken vallen we te erg op. Ons belangrijkste doel is leven de rebellen bereiken.*
*Je wordt al verstandig.*
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 4:29 am

James knikte "oke is goed" hij keek even rond en zag toen een mooie plek "wat vind je van die open plek tussen die bomen, het is groot genoeg voor 2 draken?"
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 5:26 am

*Wat denk jij Ruby?*
*Het ziet er prima uit, ik houd wel een oogje in het zeil.*
"Oke, dan gaan we daar landen. Ik zie niemand in de buurt dus de kust is veilig." riep Eileen terug en ze hield Ruby wat steviger vast terwijl deze neerdaalde op het terrein. Ze gleed van het zadel en landde op het zachte gras. Het was een mooie plek. Dat zeker. Ze glimlachte tevreden. "Dus waarin zullen we gaan trainen? Gevecht?"
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 5:30 am

James liet Gildarts landen jij houd een oogje in het zeil hè?
Gildarts knipoogde maar natuurlijk, kleintje

James keek Eileen aan "ja dat is een goed idee, laat me maar eens zien hoe goed je bent met je zwaard" zei hij terwijl hij zijn eigen zwaard trok en het met de punt in de grond liet zakken als een mes door boter.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 6:40 am

"Met genoegen." zei Eileen met een scheve grijns en ze trok haar zwaard uit de schede en ging in een begin houding staan. Ze nam James goed in zich op en vond haar concentratie. Ze hief haar zwaard lichtjes op en ging in de aanval. Ze haalde naar zijn linkerkant uit.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 7:04 am

James pakte trok snel zijn zwaard uit de grond en pareerde de slag van Eileen "Goede slag, ik kan wel zien dat jij goed getraind bent" zei James, Hij tilde zijn zwaard op, en hield het voor zich met de punt omhoog, hij zette zijn linkerbeen naar voren en liet snel zijn zwaardvallen, maar vlak voordat het Eileen zou raken boog hij zijn zwaard naar rechts en maakte er een zijslag van.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 7:19 am

Eileen bereidde zich voor op zijn aanval. Ze dacht te weten hoe hij haar wilde aanvallen maar toen in een fractie van seconde veranderde zijn aanval. Ze reageerde snel en wist nog maar net zijn zwaard te blokkeren. "Jij zo te zien ook." zei ze toen grijzend. Ze duwde zijn zwaard van het hare weg en zette opnieuw de aanval in. Dit keer met enkele snelle zwaardbewegingn.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 7:30 am

James Lachte "dankje" hij liet de punt van zijn zwaard vallen en liet het van de ene naar de andere kant zwaaien waardoor hij haar slagen af werend.
Hij sprong ver naar achter en stootte toen zijn enorme zwaard naar voren
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 8:05 am

Eileen maakte een snelle duikrol naar links om zijn zwaard te ontwijken. Ze zette haar voet voor haar en kwam zo snel overeind terwijl ze naar zijn benen uithaalde. Toen ze miste maakte zette ze nog een paar passen links en probeerde ze het opnieuw.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 9:12 am

James glimlachte "mooi, blijven proberen" zei hij naar achter springend, James, kantelde zijn zwaard en draaide om zijn as heen, waardoor het leek alsof er een ijzeren ring om hem heen zat.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 12:24 pm

Eileen bekeek haar zijn draai en ze greep haar zwaard wat steviger vast. Terwijl hij draaide stak ze het zwaard in de cirkel om hem te stoppen. Dat ging maar net goed want ze had zijn kracht onderschat. Vervolgens haalde ze nog twee keer stevig naar hem uit.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 7:47 pm

James blokte Eileens slagen en stak toen de punt van zijn zwaard in de grond "Je hebt me overtuigd, het is heel erg handig om met jou tegen de koning te vechten" zei hij glimlachend
Hij wachtte even en zei toen "maar hoe zit het met he element heb je die al goed onder de knie?" Waarna hij zijn zwaard pakte, die voor zich hielt en er energie door lied gaan. Eeest kwamen er kleine elektrische vonkjes maar toen niet veel later was zijn hele zwaard omringd met elektriciteit, hij deed zijn zwaard omhoog en in de slag naar beneden liet hij er elekticiteit uitgaan waardoor zijn slag een blauwe staart kreeg. Hij keek naar Eileen en zei toen "nu jij"
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   ma mei 06, 2013 9:46 pm

"Het element is minder sterk" gaf Eileen toe. Ze had echter ook haar hele leven met dat zwaard kunnen trainen en het element bezat ze pas sinds ze met Ruby was. Ze concentreerde zich en liet de vlammen langzaam maar zeker langs het zwaard lopen. Ze hief het zwaard op en draaide een keer om haar eigen as heen. Maakte een slag en een kleine vuurbal vloog recht op een boom af. Vlak voor het vuur de boom raakte liet ze het verdwijnen. "Het vuur is nog erg zwak, maar ik weet zeker dat ik het wel sterker krijg als ik elke dag ermee oefen."
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   di mei 07, 2013 2:27 am

James deed zijn zwaard in de schede "dan is dit een mooi moment om even te oefenen" zei hij
"Wat ik tot nu toe geleerd heb, is dat de mogelijkheden met je element eigenlijk eindeloos zijn...bijvoorbeeld je hoeft jou element niet alleen maar te gebruiken om dingen aan te steken...net zoals de mijne is vuur destructief...daarom zijn er een paar overeenkomsten en kan ik je wat dingen vertellen waar ik achter ben gekomen in deze afgelopen 2 jaar dat ik het kan gebruiken. ...alleen als je dat wilt natuurlijk" zei hij met een glimlach.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   di mei 07, 2013 1:17 pm

Eileen glimlachte en knikte naar hem. "Ja, dat zou ik fijn vinden. Misschien zijn er ook wel dingen die ik jou kan leren in ruil. Dan helpen we elkaar verder." zei ze tegen hem. Ze had veel van Ruby geleerd. Maar haar draak wist niet hoe het was om als mens zoveel te moeten leren. James was door hetzelfde gegaan als zij. Hij wist hoe het voelde.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   di mei 07, 2013 9:27 pm

James lachte "mooi...het eertste wat ik je wil leren klinkt een beetje raar en ik weet niet of je er al van wist?" Zei hij
Hij liep naar een boom em pakte een tak die daar lag, hij legde de tak voor zich nee, liet elektriciteit in zijn hand komen en stuurde een straal op de tak waardoor die ging branden, toen zei hij " eet het vuur op" hij glimlachte in verwachting van haar reactie
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   wo mei 08, 2013 12:05 am

Eileen keek naar de tak en knikte. Ze richtte haar hand op de vlammen en liet deze met een kleine draai van haar hand verdwijnen. Vuur oproepen en doven was geen probleem. "Ik denk dat ik meer moeite heb met het voeden van de vlam. Hem sterker maken" zei ze tegen hem. "Ik kan veel met vuur, maar niet krachtig genoeg."
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   wo mei 08, 2013 4:47 am

James lachte en zei toen "ja, dat is ook de reden dat ik wil dat je de vlam eet, dan wordt je sterker...of krijg je eigenlijk meer energie, iedereen met een draak kan dan... kijk zo" Hij keek naar Gildarts "Gildarts, raak me met je donder adem" zei hij en hij voegde er in zijn gedachte bij toe ik wil haar laten zien dat je je element ook kan eten zonder dat het je beschadigt.

Gildarts knipoogde als teken van begrijpen en ademde toen in, toen hij uitademde kwam er met een enorme knal een hele grote straal elektriciteit uit zijn bek, de straal was zo groot dat James verdween toen hij geraakt werd.
James was helemaal omringt met elektriciteit, het deed geen pijn, het voelde..aangenaam, toen begon hij met eten, hij pakte de elektriciteit vast en at het op, langzaam maar zeker kwam hij weer in het zicht voor Eileen, toen hij klaar was met eten voelde hij zich meteen weer fitter. James ademde rustig in...keek omhoog, ademde nog een keer dieper in, liet energie naar zijn longen komen en blies toen in alle macht uit, waardoor er een grote straal elektriciteit uit zijn mond kwam. Toen hij klaar was keek hij weer naar Eileen, glimlachte en zei "dat heet draken adem, jij zou het ook moeten kunnen...het duurde bij mij een jaar voordat ik het kon, maar ik had geen mens die het me voor kon doen, alleen Gildarts voor wie het natuurlijk is" Hij liep naar de tak en stak het weer aan "probeer het weer is op te eten...wees maar niet bang het is voor jou niet heet" zei hij glimlachend, "dan zul je zien dat het voeden van je vlam ook steeds makkelijker word."
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   

Dragonflight [Freek en Anniek]
Terug naar boven 
Pagina 4 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: