Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 magic in the ring

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

magic in the ring Empty
BerichtOnderwerp: magic in the ring   magic in the ring Emptywo jun 05, 2013 3:48 am

Oke we weten waar over

Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Kracht:
Extra:

Naam:alexander wings (axel)
Leeftijd:19
Uiterlijk:http://mangadrawing.net/Image/Inazuma-Eleven-Gouenji-Shuuya/31890
Innerlijk:axel is een jonge met gebruiksaanwijzing. Over het algemeennis hij redelijk aardig zolang je hem niks in de weg legt. Hij denkt meestal na voor hij iets doet tenzij hij boos is dan denkt hij totaal niet meer na. hij denkt meestal eerst aan andere voor hij aan zich zelf denkt alleen in de ring dan is hij totaal iemand anders. daar in wilt hij alleen maar winnen.
Kracht:vuur
Extra:axel is erg krachtig net als zijn element dat hem weer geeft hij is zo onvoorspelbaar als vuur. hij heeft een hekel aan water. hij gaat alleen onder de douce in een bad daar krijg je hem totaal niet in.



Laatst aangepast door feniks op wo jun 05, 2013 8:20 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

magic in the ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: magic in the ring   magic in the ring Emptywo jun 05, 2013 3:56 am

Naam: Nathan Collins [wordt Nate genoemd]
Leeftijd: 20
Uiterlijk: https://2img.net/h/i251.photobucket.com/albums/gg314/xRuuzje/tumblr_m17lmpxCjP1qafxi6o1_r3_1280_zps392ad4c6.jpg
https://2img.net/h/i251.photobucket.com/albums/gg314/xRuuzje/tumblr_m1ger3NZoU1qafxi6o1_1280_zps0fffc2ac.jpg
https://2img.net/h/i251.photobucket.com/albums/gg314/xRuuzje/nerdy_scout_by_omajinai-d5e93r2_zps42d77ae0.jpg
Innerlijk: Brutaal, druk, assertief, koppig, kort lontje, betrouwbaar, vriendelijk als hij je mag
Kracht: Lucht magie
Extra: Als extra wapen gebruikt hij een knuppel. Hij heeft één slecht oog, zijn linker namelijk, en daarom draagt hij ook een bril met alleen de linkerglas op sterkte. Lenzen kunnen zijn ogen niet hebben, dan raken ze geïrriteerd. Hij is daarnaast heel goed in freerunnen en is een beetje de snelste van de bende.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

magic in the ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: magic in the ring   magic in the ring Emptywo jun 05, 2013 7:42 am

Eindelijk thuis alles stond vast vreselijk
Had wijnig zin om de rol af te maken. Kan zijn tot die morgen nog veranderd
--------

Axel zat op het dak van een gebouw het was middag vanavond had hij weer een gevecht had zijn leider gezegt. Hij wilde altijd winnen hij had heel veel over om te winnen. Gewond raken jah. Dood gaan ook geen probleem. Hij had alleen een regel hij zou niet tegen nate vechten nooit niet. Ze waren jaren geleden vrienden geworden goede vrienden. Als de bendes bjjeen waren deden ze gewoon. Maar als ze alleen waren waren ze echt vrienden en praate over vanalles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

magic in the ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: magic in the ring   magic in the ring Emptydo jun 06, 2013 4:07 am

Hijgend stopte Nate met rennen en hield zich overeind aan een muur in een steeg. Zijn adem was gejaagd en het zweet stond op zijn voorhoofd. Zijn benen voelden lam door het rennen en hij wou op het moment niets liever dan ineen zakken op een bank die op magische wijze in de steeg moest gaan verschijnen binnen nu en 5 seconden. Vijf, vier, drie, twee, één... geen bank. Tja, wat verwacht je dan ook? dacht hij. Banken kwamen immers niet uit de lucht vallen. Hij keek even achterom naar het uiteinde van de steeg, kijkend of iemand hem gevolgd had of nog volgde. Niemand. Goed, hij was net klaar met zijn dagelijkse training en hij wou nu echt niemand tegen het lijf lopen. Hij maakte de gewichten om zijn onderbenen los en wierp ze in zijn rugzak. Hij rechtte zijn pet en ademde diep in en uit, tot zijn ademhaling normaal was. Het duurde een paar minuten voor hij los kwam van zijn plek en de steeg uitliep. Iets in zijn ooghoek ving echter zijn aandacht en hij keek omhoog. Toen hij zag wie daar op het dak zat, grijnsde hij even en nam de brandtrap die naar het dak leidde. 'Hey, meneer de dromer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

magic in the ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: magic in the ring   magic in the ring Emptydo jun 06, 2013 4:13 am

Deze is kort moet zo trainen hoop tot je vanavond on bent dan heb ik iet meer tijd XD

Axel staarde naar de lucht tot hij voetstappen hoorde en hii keek op de brand trap en dan herkent hij de stem die droomer tegen hem zegt dat was niemand minder dan nate. Dag kort lontje. Zegt hij speels tegen hem en hij haalde uit met zijn vuist die hem op zijn arm raakte. Je hebt getraind zie ik. Zegt hij tegwn hwm met een glimlach terwijl hij zelf lui gaat lggen op he dak. N naar de heldere lucht keek. Soms deed hij wel eens stiekem met hem mee trainen. Maar hij wist hem meestal met moeite bij te houden. Hij was meer voor de krachtigere dingen en hij keek nate aan. Ik heb vanavond een gevecht tegen een waterstuurder. Zegt hij ineens en hij keek hem aan. Heb je ook een gevecht vanavond. Vraagt hij en hij bleef hem aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

magic in the ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: magic in the ring   magic in the ring Emptydo jun 06, 2013 9:58 pm

Nate grijnsde kort toen Axel hem kort lontje noemde en ontving de vriendelijke stomp op zijn schouder. Hij plofte neer naast Axel en liet zijn benen over de rand bungelen. Hij nam zijn pet af en legde dat op de grond. 'Ja, anders word ik zo sloom als een Amerikaan met obesitas.' zei hij en ging met een hand door zijn korte haren. Hij had het vooral van snelheid nodig. Kracht had hij ook wel, maar in mindere mate. Hij rekende echt op zijn vermogen om snel weg te rennen of weg te duiken voor iets. Hij was ook lastiger te raken omdat hij redelijk klein en dun was. Eerst had de bende getwijfeld of ze hem wel moesten aannemen, maar toen hij ze eenmaal had laten zien wat hij kon, namen ze hem toch maar aan. Immers was kracht niet alles. Snelheid echter ook niet. Het was lastig te bepalen welke van de twee beter was. Maar Nate ging daar nu niet over nadenken. Hij keek naar Axel toen hij vertelde dat hij een gevecht had. Zijn gezicht vertrok wat. 'Urgh, een waterstuurder nog wel.' zei hij, wetend dat water Axel's zwakte was. Hij knikte als antwoord op Axel's vraag. 'Ik moet tegen een andere luchtstuurder. Dat wordt een heel gevecht lang rondzweven en tegen het hek van de kooi aangegooid worden.' Hij zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

magic in the ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: magic in the ring   magic in the ring Emptydo jun 06, 2013 10:29 pm

axel keek nate aan toen die er bij kwam zitten en grinnikte toen hij het over de obisitas had. Zo dik zul jij niet snel worden. Zegt hij tegen hem en toen was het even stil maar geen onaangename stilte in tegen deed het was fijn het was best rustig vandaag. dan hoort hij nate weer en hij grijnst onhelspellend naar hem. Dat water zal verdampen eer het mij raakt. Zegt hij doel bewust. Hij was dan wel bang voor water bij veel water. Maar hij wilde zich er niet klein door laten krijgen. Toen hij klein was was hij een keer bijna verdronken geweest en hij kreeg kippenvel bij de gedachten er aan. Hij hoort tot nate tegen een andere luchtstuurder moet en hij keek zijn vriend aan. Dat is intresant. Zegt hij tegen hem en hij zach het al voor zich hoe hij en die andere door de arena zweefde en hij schoot spontaan in de lach en hij kwam recht en hij keek nate aan. Sorry maat maar ik zag al een kleine tornado ontstaan in de arena. Zegt hij nog tussendoor lachend van het beeld er bij in zijn hoofd. Nadat hij was uit gelachen zag je hem denken. Eigelijk moet je zorgen tot jij op de grond kon blijven staan op een of andere manier. Zegt hij dan tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

magic in the ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: magic in the ring   magic in the ring Emptydo jun 06, 2013 10:44 pm

'Nah, waarschijnlijk word jij dat eerder.' zei Nate met een grijns en haalde twee blikjes cola uit zijn tas, waarvan hij er eentje aan Axel gaf. Hij maakte het blik open en dronk het in grote slokken al bijna half leeg. Het was redelijk warm vandaag, maar niet zo warm dat hij eronder bezweek. Hij kwam uit het koude plaatsje Boston, dus heel veel zon kon hij niet hebben. Jammer genoeg werd hij niet eens bruin. Hij kreeg alleen maar sproetjes. Nate keerde zijn hoofd weer richting Axel en grijnsde kort. 'Goed, want ik wil je wel zien winnen. Die zak had mijn voorraad energy gejat.' zei hij en liet de vloeistof in het blikje wat rondcirkelen. Hij zuchtte diep toen hij aan het gevecht van vanavond dacht. Hij haatte het om te moeten vechten tegen luchtstuurders. Hij was gek op zijn kracht omdat hij er nog hoger door kon springen en de vijand mateloos kon irriteren, maar de vijand kon nu hetzelfde doen. En Nate woog maar 70 kilo, dus hij zou door de lucht vliegen als een veertje. Nate keek Axel verontwaardigd aan toen hij begon te lachen. 'Pfft, bedankt.' zei hij en gaf hem een vriendschappelijke stomp op zijn arm. Daarna grijnsde hij en keek weer weg, naar de auto's die langs kwamen. Vanaf deze hoogte leken ze net speelgoedautootjes. 'Maar hoe dan? Het is niet alsof ik de zwaartekracht kan beheersen... Hmm...' Nate nam nog een slok van zijn drinken en veegde zijn mond af met de rug van zijn hand. '... Ik kan de lucht op mijn schouders laten drukken. Misschien helpt dat? Maar dan kan ik niet springen als het nodig is.' mokte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

magic in the ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: magic in the ring   magic in the ring Emptydo jun 06, 2013 10:58 pm

En bedankt. Zegt axel zuur terwijl hij het blikje cola aan nam en hem open maakte en een slok er van nam. Axel klaagde nooit over hitten die had hij graag maar als het koud was kon hij klagen als de beste.hij kijkt nate aan als hij hoort tot die hem wilt zien winnen. Ah is het die gast van die blikjes aah dan kan en mag ik zeker niet verliezen. Zegt hij speels tegen nate en hij nam nog een slokje van de cola en hij keek naar het blikje. Ik ben benieuwt wat de inzet is van de leider in dit gevecht. Zegt hij zachtjes. Axel was nooit vrijwillig hier bij gegaan hij was toen hij nog klein was rond een jaar of 5 verkocht aan de bende zijn ouders hadden geen geld en tja een kind onderhouden dan ging niet echt bepaald makkelijk. Op zich vond hij het niet erg tot hij hier was hij had leren vechten, hij mocht best veel, maar hij zat wel vast aan de bende hij was een eigendom van de leider. Dat kon je zien aan de tatoeage in de vorm van een barcode in zijn nek, daarom had hij ook lang haar zodat dat er over heen viel en niemand het zag. dan kijkt hij naar de lucht. Kan je niet iets onder je schoenen binden iets wat je zwaarder maakt en als je het niet nodig hebt maak je het los. Je weet tot alles mag in de arena. Zegt hij tegen nate. Axel was buiten de ring eigelijk heel aardig maar in de ring totaal niet hij ging heel ver om te winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





magic in the ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: magic in the ring   magic in the ring Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
magic in the ring
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forbidden magic (Klaas en Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: