Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rome (freek&feniks)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptyma jun 10, 2013 8:01 pm

Oke het gaat over het Romeinse We kennen en weten wat er in die tijd allenmaal gebeurde.

Vul in.

Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Extra:

Naam:emilio tarus
Leeftijd:21
Innerlijk:emilio is een nette keurige jonge man. Hij is erg slim aangelecht en heeft heel snel dingen door hij is ook niet voor en appel te vangen. Hij observeert veel en hij kan praten als brugman. Hij is ove het algemeen aardig tot je hem iets in de weg legt dan is hij je vijand en niet de minste. Emilio heeft een groot geheim maar dat merk je bijna niet aan hem.
Uiterlijk:komt
Extra:emilio heeft een school voor gladiatoren en is dus een lanista. EMilio kan soms erg hard zijn maar hij is niet wreed zoals de meesten lanista's en hij heeft een geheim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 1:20 am

Naam: Aen Gabrien

Leeftijd: 20

Innerlijk: Aen is een intelligente en vriendelijke jongeman met een sterk gevoel van rechtvaardigheid, een grote overlevingsdwang en hij geeft niet snel op. Hij is een beetje introvert, maar kan wel sociaal doen.

Uiterlijk: Aen is sterk, lenig/behendig en snel,  hij is slank gebouwd en is veel sterker dan hij eruit ziet. Hij heeft blond haar en (door een aandoening die echt bestaat :p) zijn zijn irisen paars.

Extra: Hij is nieuw is de gladiator wereld, hij is tegen de keizer omdat die indirect de oorzaak is van de dood van zijn vader, omdat hij tegen de keizer is, is hij gevangen genomen en verkocht als Slaaf/ gladiator. Hij heeft voordat hij gevangen werd genomen veel en hard gewerkt op de boerderij van zijn vader.


Laatst aangepast door Freek op di jul 02, 2013 1:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 3:06 am

Oke beginnen (dan is het al ijd kort bij mij)

Emilio zat op de verande voor zich uit te staren. Vandaag kreeg hij er 3 nieuwe gladiatoren bij d meesten koch hij zelf of he moest van de keizer af komen dan moest hij ze aannemen en opleiden ongeacht wat zijn eigen mening was en hij liet een hoorbare zucht horen. En hij keek naar de slaven tot een meisje bij hem kwam. Wilt u nog wat te drinken meester. Vroeg ze beleeft. Nee dankje. Zegt emilio terug en hij bleef wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 3:12 am

Aen liep stapte de wagen uit, na hem volgde nog 2 andere, hoe kon het nou dat mijn leven zo is verandert dat ik nu een slaaf moet worden... of nog erger, een gladiator..ooow ik hoop maar dat ik lang genoeg blijf leven...hoe zou vader dit aangepakt hebben. hij keek rond, hij was bij een groot gebouw..op de veranda zat een jonge man, pff moet je hem nou kijken, met zijn mooie kleding en bediendes. dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 4:58 am

Emilio keek op toen ee kar stopte en er 3 slaven uit kwamen alleen n drie jongen mannen. Hij zelf stond op en liep de veranda af terwijl hij de jongens observeerde. Eentje bleef bij hem hangen door de blik in zijn ogen vastberadenheid. Dat was een goede eigenschap zeker voor een en gladiator. Welkom op jullie nieuwe thuis en school. Mijn naam is emilio tarus en mij zul je voortaan meester noemen. Zegt hij en hij bekeek ze ng steeds. Ik ga jullie alles leren wat je moet weten voor in de arena en wie weet als je blijft leven leer ik je meer. Zegt hij de n hij keek dan naar een paar bewakers. Breng deze drie naar het badhuis voor slaven laat ze zich opfrissen en kom dan naar de binnenplaats. Zeg emilio n hij liep al weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 5:07 am

Nadat de jongen man was weggelopen keek Aen bedachtzaam naar beneden, tse, die heeft het hoog in ze bol, wie denkt ie wel niet dat ie is, de keizer, hoe kan die jongen nou iemand leren een gladiator te zijn...is ie er zelf een geweest dacht Aen hij liep achter de bewakers aan en richting het badhuis en zag al meerdere gladiatoren, grote mannen met helemaal niet zo veel littekens als je zou denken voor een gladiator. hmm of ze zijn nieuw of ze hebben al veel gevechten gewonnen. Een paar mannen zag hij trainen, ze hadden allemaal verschillende wapens waar hij niet allemaal de namen van wist, ik hoop dat ik zelf mijn wapen mag uitkiezen. dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 5:19 am

Emilio liep zelf al naar de binnenplaats waar hij slaven de opdracht gaf verschillende wapens neer te leggen. De slaven mochten er zelf een pakken hij was benieuwd naar hun keuzes. En hij riep ee. Jongen die al meer dan een jaar gladiator was. Ik wil tot je de nieuwe slaven test dus geen extreme verwondingen. Zegt hij eigenlijk wilde hij ze zelf testen vooral die met die blikin zijn ogen maar dat mocht hij niet van zijn moeder dus deed hij het niet . Hij ging zelf ol een stoel zitten bij een tafel en hij wachte tot de slaven terug zouden komen en zijn gedachten dwaalden af. Hij dacht aan jaren geleden toen zijn moeder hem iets vertelde eerst geloofde hij het niet maar na een paar dage. Kon hij het niet ontkennen maar hij mocht niks zeggen. Tegen niemand en hij baalde tot hij het geheim met niemand kon delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 5:36 am

Aen was klaar met wassen en liep naar de binnen plaats, er lagen verschillende wapens, er stond een slaaf bij die gebaarde dat hij er eentje op moest pakken. Aen liep richting de wapens en bekeek ze. Hmm, wat zal ik nemen... dacht hij , hij keek naar de speer het lijkt een beetje op een hooivork alleen dan met maar 1 punt toen keek hij iets naar rechts en zag de 3 tand liggen, Die neem ik dacht hij terwijl hij naar voren boog om het op te pakken, het was lichter dan hij verwachte. Hij pakte 'em stevig vast en hield het met de punt naar voren, zette zijn benen gespreid en knikte naar de andere slaaf.

De slaaf greep zijn zwaard stevig vast en viel stekend aan. Aen deed een paar stappen achteruit, deed de 3tand naar achter en stak richting het zwaard, dat afketste op de binnen kan van 1 van de tanden, Aen was er door verrast en dacht na als ik nou zorg dat ik zijn zwaard vast klem tussen de tanden...
De slaaf sprong naar achter, wachtte even en zette toen de aanval weer in, dit keer maakte hij een hakkende beweging. Aen sprong naar achter, hurkte waarbij hij zijn bovenlichaam naar beneden deed en stak zijn wapen omhoog, het zwaard raakte weer de binnen kant van de 3tand, op dat moment draaide Aen de drietand naar buiten, waardoor het zwaard en de zwaard arm van de slaaf naar buiten gingen, Aen trok zijn 3tand terug en haalde toen met de achterkant van de 3tand uit naar het hoofd van de slaaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 6:03 am

Emilio bekeek het tafereel en knikte goedkeurend. Deze jongen wist wat hij deed hij had talent. Da is genoeg. Roept hij hoorbaar en hij keek de jongen aan. Kom eens hier jonge. Zeg hij tege. Hem en hij gbaart tot de rest al kan beginnen. Hij bekeek de jonge. Je hebt een goude bouw en snelle reflexen. Heb je al eens eerder gevochten. Vraagt hij aan hem terwijl hij rechter gaat zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 6:12 am

Aen liep naar de jongeman "Nee, ik heb niet eerder gevochten... in ieder geval niet zoals dit, wel met stieren als die weer is agresief waren gemaakt door die vervelende soldaten" zei hij, Aen keek de jongen recht in de ogen aan en zei toen "en waarom wil je dat weten..en ik dacht dat jij ons zou trainen"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 6:25 am

Emilio keek de jongen recht in de ogen. Stieren interessant. Zegt hij en hij zei niks over de soldaten. Dan merkt hij de rebelsheid van de jongen bij de volgende zin. Ten eerste ik mag vragen wat ik wil jij niet. Ten rweede je spreekt me aan met u of meester. Sist hij tegen de jongen o. Te laten merken tot er regels zijn waar hij zich aan moet houden. Dan staat hij op en loopt naar hem toe. Wil je graag tegen me vechten....vrqagt hij met een schuin hoofd. Trouwens wat is je naam slaaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 6:38 am

Aen raakte een beetje geïrriteerd, maar hij zou er goed aan doen zich in te houden..als hij wilt blijven leven in ieder geval. " nee..ik wil niet tegen je vechten als je dat al kan . Voegde hij er in gedachten aan toe. "Stieren zijn niet te vergelijken met mensen...ze denken en bewegen anders. Aen keek met zijn paarse ogen naar de jongen "en mijn naam is Aen, A en...en wat is uw naam..m-meester.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 7:00 am

emilio keek aen aan. dat dacht ik al zegt hij na de eerste zin en hij liep een rondje rond aen. daar heb je een punt maar als je zoon onvoorspelbaar dier kan ontwijken kan je zeker een andere tegenstander goed ontwijken wat nu net wel bleek. zegt hij en hij draaide zich weer terug en hij keek naar aen. en hij was even stil hij vroeg zijn naam dat had nooit een slaaf gedaan. mijn naam is emilio maar spreek me nooit zo aan aen. zegt hij dan en hij ging terug zitten op de stoel.je kan weer naar de andere. zegt hij dan en hij dacht na morgen ging hij zijn uithoudings vermogen testen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 7:13 am

Aen glimlachte"is goed Emilio" zei hij en hij knip oogte, draaide zich toen om en liep terug naar de olek waar de andere slaven aan het oefenen waren. Emilio is niet zo'n slechte jongen als je eerst zou denken dacht hij. Hij keek weer even naar Emilio en toen weer naar de 2 andere slaven die met hem mee waren gekomen die Emilio zou wel eens mijn weg hieruit kunnen zijn . De 2 andere slaven waren breeder gebouwd dan hijzelf, vooral de 3e dat was een hele grote donkere man, maar ondanks dat ze grter en sterker waren ... waren ze ook veel logger. als ik ooit tegen ze moet vechten... moet ik in ieder geval proberen om te blijven bewegen dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 7:23 am

emilio wilde nog wat zeggen tegen aen maar hij liep al weg en hij liet hem maar gaan. goed morgen staan jullie allen drie om 5 uur op. en komen naar het trainings veld de bewaker brengt jullie er wel heen. daarbij jullie krijgen dadelijk avond eten (is niet veel gewoon warme pap:P) daarna raad ik jullie aan te gaan slapen morge word een lange zware dag. zegt hij kort weg en hij stond op van de stoel en liep een paar passen weg. ojah voor ik het vergeet. probeer niet te ontsnappen daar zijn strenge regels voor. zegt hij en hij loopt nu wel weg.

dadelijk door spoelen naar smorgens
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 7:30 am

Okee

Aen had zijn pap op en liep naar de slaapplaatsen, koos een bed en dacht na, dit is misschien toch niet zo slecht als ik dacht...het had anders kunnen lopen dacht ie. Hij deed zn ogen dicht en ging slapen.

Aen deed zijn ogen open...Hij een beetje wakker was hoorde hij iemand zeggen "hey word je nou eindelijk wakker"
Aen stond op, "jaja ik ben al wakker" zei hij en hij liep achter de bewaker aan , de ochtend schemer.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 7:36 am

emilio had vandaag iets makkelijks aan een toga die tot zijn knieen kwam en die was rood van kleur.hij stond op het trainings veld en keek op toen de 3 slaven kwamen deze kregen van hem les en waarom zo vroeg zou je je af vragen zodat zijn moeder het niet wist die zou tot 7 uur slapen dus dit was de kans. oke stelletje slaapkoppen 10 rondjes lopen nu.gromt hij naar de 3 en hij begon zich zelf op te drukken terwijl hij ze in de gaten heild en zo gouw ze te langzaam volgens hem gingen riep hij. sneller....
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 8:01 am

Aen begon met lopen, hij liep voor de 2 andere en liep een klein beetje op ze uit, hij zat rustig te door zijn neus te ademen, zoals hij van zijn vader geleerd had. Hij hield steeds Emilio in de gaten, want hij wilde hem zo goed mogelijk onderzoeken voor het geval hij ooit tegen hem zou moeten vechten, zowel in de arena als daar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 8:10 am

Emilio heild ze in de gaten vooral aen. Hij was geïnteresseerd in hem wetent tot hij een goede vechter zou worden. En het viel hem op tot aen hem ook in de gaten heild. Oke tien rondjes dat is niks zwaars zegt hij n hij gaat recht staan en loopt naar een kist en haalt daar 4 houten zwaarden uit n gooit er 3 op de grond. Oke laat maar ens zin of je tegen mij op kunt. Zegt hij n hij draaide het houten zwaard vloeiend rond. Een van de andere mannen viel meteen aan en emili ook blokkeerde het moeiteloos en duwde hem achter uit te n haalde 2 keer u II t naar het zwaard en vervolgens draait hij zich rond en dan raakt hij hem op de zijkant van zijn hoofd niet hart maar hart genoeg tot die op de grond viel. Met een echt zwaard was je dood nietsnut bijt hij hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 8:21 am

Aen pakte rustig het zwaard op hier heb ik nog niet mee gevochten hij keek naar Emilio "Heb je misschien een 3tand... of een groter zwaard".. zei hij "meester" voegde hij er snel aan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 8:30 am

Emilio keek op toen aen de vraag stelde en hij dacht even na. Goed dan geef die jonge een drietand. Zegt hij tegen een bewaker. Maar heer dat is en echt wapen. Zegt de bewaker. Emilio keek hem dodelijk aan. Hoorde je niet wat ik zei haal die jongen een drietand. Hehaal hij nu wat bozer en de bewaker beent weg er waren nog andere bewakers die een oogje in het zeil heilden. Na een paar minuten kwam de bewaker terug en gaf het aan aen. En hij ging aa. De kant. Emilio bekeek aen en dan loopt hij naar voren en haalt kort maar krachtig u it naar diens voeten en niet naar de drietand. Er vonkelde iets in emilio zijn ogen onder het vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 8:45 am

Aen sprong naar achter, toen hij lande zette hij zijn rechter voet voor, pakte toen de drietand stevig vast en stoote die kort maar krachten naar vroren, naar Emilio's buik, borst en keel, ondanks dat hij t snel deed, deed hij het heheerst en zonder intensie om echt te raken, hij mocht emilio wel...ondanks dat het zij 'meester' was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 8:53 am

Emilio had de aanvallen al verwacht hij ontweek ze en die op zijn keel werd gericht blokkeerde hij en vervolgens loopt hij naar voren en duwt hij met het zwaard de drietand krachtig naar achteren hopent tot de achterkant aen zou raken en benieuwd naar wat de jonge zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 9:01 am

Aen voelde de druk van het zwaard en kantelde zijn drietand om te voorkomen dat hijzelf geraakt zou worden. Hij greep de 3 tand weer met bijde hande vast, hjj begon licht te hijgen. Hij sprong schuin naar links terwijl hij tegelijkertijd zijn wapen naar rechts stote , richting Emilio's neck. "Je slagader licht open!
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Emptydi jun 11, 2013 6:36 pm

Emilio keek lichtelijk verbaast toen aen de drietand richting zijn nek richte maar niet door geduwd had. Iedere andere slaaf had dat gedaan dus deze wist er misschien niet veel van af en was nooit eentje geweest. Zie je je kunt goed ontwijken. Zegt hij en hij goide het houten zwaard naar een bewaker toe. je het talent voor vechten. Zeg hij dan nog en je zag hem denken. Ik moet vanavond naar rome ik wil tot je met me mee gaat zegt hij tegen aen. Om 5 uur sta j er klaar bij de koets. Zegt hij en dqn beent hij weg terwijl hij begon te denken niet iedere slaaf had het zo goed als de mensen hier ze waren ook streng maar niet wreed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rome (freek&feniks) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rome (freek&feniks)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Point Break (Freek &Steff)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Dragonflight [Freek en Anniek]
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: