Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gypsy's in France

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptydi aug 06, 2013 11:04 pm

rox keek delilah aan en knikte op teken tot dan iedereen voor zich was. Hij zag haar ook verbaast kijken en hij grinnikte. Verder zei hij er niks over en hij liep met haar mee. Hij werd ineens door haar de steeg in getrokken maar dan ziet hij de soldaten hij had ze nog eerst niet eens gezien. Hier in deze stad moest je dus extra opletten. Hij beet op zijn lip en hij keek haar aan en volgde haar snel de stad uit. Hij ontspande ook toen delilah dat deed en hij keek in de richting waar na ze wees. ‘je hoeft niet veel te hebben als je je er maar thuis voelt.’zegt rox tegen haar en hij volgde haar en hij zag een vriend van hem en hij zwaaide naar hem en de jonge zwaaide terug en zijn gezicht stond ernstig. Rox keek delilah aan. ‘hij wist niet tot dit gaande was in de stad.’zucht hij en hij keek weer terug naar zijn vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 12:30 am

Delihla knikte. Daar had hij zeker een punt. Maar het zou toch wel fijn zijn als ze wat meer hadden en niet altijd hoefde te stelen om te overleven. Ze frunnikte wat met haar haar en keek toen naar de jongen naar wie Rox zwaaide. Ze stak haar hand op naar de jongen en keek toen naar Rox. Ze knikte. 'Veel nieuwkomers weten het niet. Parijs is echt heel anders dan andere steden. Die rechter moet gewoon echt van zijn plek gestoten worden zodat we hier normaal kunnen leven.' Je zag woede in Delihla haar ogen toen ze over de rechter praatte. Ze wende zich af van Rox. 'Sorry. Ik heb mn momenten....' mompelde ze beschaamd. Je merkte heel goed aan Delihla wanneer het haar verkeerd viel als ze het over de rechter of de kapitein van de garde uit Parijs had. Ze kon zich ze zo kwaad om maken dat ze zich niet als normale mensen behandelde, maar als grof vuil.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 1:31 am

Rox knikte. Ik denk tot zijn ouders extra niks zeiden over dit alles anders was hij eerder hier heen gegaan. Zegt hij en hij keek weer naar delilah. En luisterde hoe ze sprak hij snapte haar wel. Dan als ze haar excuses maakt kijkt hij verbaast. Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen daarvoor. Gevoelens tonen is normaal. Zegt hij en hij liep dichter bij het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 6:12 am

Delilah schudde haar hoofd. 'Ik kan soms nogal chagrijnig reageren als het op de rechter en de kapitein aankomt. Ik snap gewoon niet waarom die mensen ons het leven zo moeilijk maken. Ik snap het gewoon echt niet meer.' Ze plofte op een steen neer en keek Rox aan. 'Hoe was het bij jou? In wat voor een gebied leefde jij?' Ze keek de jongen nieuwsgierig aan.

Dimitri kwam door de poort met 2 bewakers achter zich aan. Hij reed recht naar het zigeunerkamp en stopte daar. 'Waar is die griet en die knul die vanmiddag op het plein waren? Ik weet dat ze hier verblijven!' Bulderde hij over het kamp heen. Hij zag een paar zigeuners op kijken en kreeg toen Delilah en Rox in het oog. Hij wees naar de 2. 'Jullie daar! Hier komen! De rechter wil met jullie praten!'

Delilah merkte dat het stil werd om zich heen en keek verbaast op. Ze zag de kapitein en haar hart bleek een slag over te slaan. Hun blikken kruiste zich toen de jongen man naar hen wees en keek toen even snel naar Rox. Wat was er nu weer aan de hand.


Ik speel gewoon in op dat wat jou meisje had gezegd dat ze zou doen hoor
btw wie is de tekenaar van jou afbeelding?
uiterlijk van Deli verander ik naar mijn schermafbeelding Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 6:55 am

rox keek delilah aan. hij wist niet wat hij moest zeggen er op en hij was blij tot ze over iets anders begon. ' mijn familie woonde nooit op een plek we reizen overal heen en op somige plekken komen we vaker, overal was het mooi vond ik dan.' zegt rox en hij ging naast haar zitten. 'maar paris heeft iets meer denk ik.' zegt hij. hij keek meteen op toen hij de stem hoorde en wist wie het was de kapithein die naar hun was aant schreeuwen. hij keek delilah aan en liep er dan heen. 'een alsjeblieft er achter was wel zo netjes geweest.' zegt hij rustig tegen hem en hij besloot mee te gaan want als hij niet mee ging konden ze hen zeker wat maken.

jah. ik zorg tot mia daar dadelijk ook is.
eehm weet ik niet moet ik even opzoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 7:54 am

Delilah keek Rox bijna met grote ogen aan. Waarom gaf hij de man zo makkelijk zijn zin. Ze snapte het niet. Snapte die jongen dan niet dat ze in de problemen zaten, dat ze weg moesten zien te komen in plaats van rustig met hun mee te gaan? In plaats van naar de kapitein te lopen deed ze een stap achteruit. Als hij dan toch zo graag wilde dat ze mee kwam, dan moest hij haar maar zien te vangen. Ze keek even naar Rox met ogen die tekenen van spijt vertoonde. Dan draaide ze zich om en rent ze in de richting van de poort. In de stad waren er genoeg plekken waar ze zich kon verstoppen en als ze bij de Notre Dame kon komen konden ze haar niets maken. Het viel altijd te proberen.

Dimitri keek met een grijns naar de jongen. 'Kijk, hij weet tenminste wat goed voor hem is.' zei hij met een grijns. Dan kijkt hij naar Delilah. 'Nu jij nog meisje. Ga je rustig mee of moeten we je komen halen?' Hij vloekte kwaad toen hij zag dat de zigeunerin de benen nam. 'Grijp haar!' riep hij naar de bewakers die aan weerszijde van hem stonden. Zelf steeg hij af en liep hij naar Rox toe met een stel handboeien. Hij maakte de zigeuner vast en liep met het touw in zijn handen naar zijn paard waar hij het aan vast bond en daarna weer in het zadel klom. 'Dan gaan wij alvast naar de Rechter.' zei hij rustig terwijl hij zijn rijdier aanspoorde en het dier weg draafde.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 8:05 am

Rox keek naar delilah waarom ging ze niet mee ze hadden niks fout gedaan en dat zou hij zeggen ook. Dan ziet hij haar weg rennen. ‘Delilah…riep hij maar ze was al weg en hij keek spijtig naar de grond. Maar dan voelt hij iemand zijn handen pakken en iets kouds. ‘HE…waarvoor is dit goed.’ Zegt hij dan lichtjes verhit. Hij hoorde zijn woorden en voelde hoe het paard begon te draven en hij moest op een drafje mee lopen. Daarom was delilah weg gerend. Hij wilde verder vragen maar heild zijn mond hij wilde weten wat er gaande is. Maar als hij nu iets verkeerds zei tegen dimitri maakte hij er gebruik van.

De 2 soldaten rende meteen achter delilah aan ze moesten haar te pakken zien te krijgen.

Mia was bij de rechter ze had geklaagt tot ze haar vaders horloge was gestolen. Maar eigelijk was die niet gestolen ze had hem zelf en zou die dadelijk als dimitri kwam met een sigeuner kwam zou ze dat in diens zak steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 10:55 am

Delilah rende kriskras door de straten van Parijs. Haar ogen alleen maar op de weg voor zich gericht. Geen een keer keek ze om om te controleren wat er achter zich gebeurde. Ze kon nog steeds niet geloven dat Rox zich zo makkelijk had aangegeven. Ze had hem gewaarschuwd voor die man en de rechter. Waarom liet hij zich zonder verzet meenemen? Ze schudde haar hoofd terwijl ze door rende. Ze mocht er niet te veel over na denken nu. Ze zou hem later wel komen helpen, maar als ze dat nu deed dan zou ze zelf afgeleid worden en was ze makkelijker te pakken voor de soldaten van Dimitri. Tijdens het rennen door de straten gooide Delilah zo hier en daar een ton om die haar in de weg stond. En om er makkelijker langs te komen en om de soldaten die achter haar rende op te houden. Ze had duidelijk maar een doel in haar hoofd en dat was de kerk. Zodra ze de Notre Dame zou bereiken en binnen zou komen zou ze veilig zijn. Niemand zou haar daar weg mogen halen. Kerkelijke bescherming. Ze rende zo hard ze kon, snel ademend door de inspanning terwijl haar enkel en armbanden klingelden.

Dimitri grinnikte. 'Dat had je zeker niet verwacht he knul. Had dat naïeve duifje je niet gewaarschuwd? Je bent de klos jongen en je maakt het me nog makkelijk ook. Door jou en die griet zullen de zigeuners eindelijk uit de stad verbannen worden en het leuke is nog dat jullie niet eens echt iets gedaan hebben.' Dimitri zijn stem klonk zacht en dreigend. Door de hulp van Mia zou hij de rechter eindelijk kunnen helpen met het uitbannen van de zigeuners uit de stad. Hij reed richting naar het grote gebouw waar de rechter en Mia zaten te wachten tot hij de 2 zigeuners zou brengen die zogenaamd het horloge van Mia haar vader hadden gejat. Een nadeel alleen was dat Delilah het hem altijd zo moeilijk moest maken. Maar hij wist zeker dat zijn mannen haar te pakken zouden krijgen en naar de rechter zouden brengen. Hij verwachte niet anders van hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptyvr aug 09, 2013 2:29 am

de 2 soldaten probeerde delilah bij te houden maar het lukte ze niet en zeker niet door de dingen die ze omgooide. de notredam...daar wilt ze heen. roept de een naar de andere en dan beginnen ze een andere weg te nemen naar de kerk ze moesten er eerder zijn dan het meisje.

rox keek Dimitri kwaad aan en luisterde naar diens woorden. 'ik ga mee omdat ik niks gedaan heb en dat zal ik bewijzen ook...sist hij tegen Dimitri maar hij maakte zich van binnen wel zorgen hier over. maar hij had nog altijd een plan b achter de hand maar die kwam later wel nog niet nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptyza aug 10, 2013 7:08 am

Delilah rende hard door in de richting van de kerk. Zo nu en dan keek ze nog even achter zich om te zien of de soldaten haar nog volgde. Maar op een gegeven moment zag ze niemand meer achter zich. Ze slaakte een diepe zucht en verlangzaamde haar pas iets. Ze bleef nog wel door rennen, bang dat het nog niet klaar was. Gelukkig was het nog maar een paar straten naar de kerk. Ze was er bijna, bijna veilig. Ze rende de hoek om en zag de kerk aan de andere kant van het plein opdoemen. Ze slaakte een diepe zucht van opluchting terwijl ze weer iets versnelde. Dan staat ze binnen 1 seconde stil. Ze zag de bewakers een straat uit komen. Voor haar. Alleen de 2 soldaten stonden nog tussen haar en de kerk. Was ze nou maar niet langzamer gegaan.

Dimitri grijnsde enkel. Hij reed in de richting van het rechtsgebouw en stopte daar voor de deur. Zijn paard werd overgenomen door een bediende van de rechter en hij maakte de zigeuner los van het zadel. Met grote passen beende hij de stenen trappen op naar de deur die voor hem werd opengedaan. Hij trok de jongen achter zich aan de hal in. 'Meneer de rechter! Ik heb een van de dieven.' riep hij naar de man die aan de andere kant van de zaal stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptyza aug 10, 2013 7:31 am

de soldaten keken rond e dan zien ze delilah en ze grijnsde breed. 'hey zigeunerin de kerk is dicht vanavond.' zegt een van de soldaten. eentje bleef staan terwijl de andere naar voren rende in de richting van delilah om haar te pakken zien te krijgen. de soldaat rende zo snel hij kon hij moest haar krijgen.

rox keek rond alles op slaan voor als hij een uitweg moest zien te vinden. daarna liep hij met grote stappen achter Dimitri aan die had haast om in de hal te komen maar hij naar binnen werd getrokken. hij keek even verbaast rond, dan hoort hij dieven. 'ik ben geen dief.'sist rox tegen Dimitri. mia draaide zich sierlijk om en zag tot Dimitri er was met een sigeuner. 'dat is hem.'zegt ze boos en ze beent op rox af. 'jij...jij...zegt ze en als ze bij hem komt geeft ze hem een klap maar dan duwt ze stiekem het horloge in zijn zak. 'hoe durf jij mijn vader te bestelen.' snauwt ze en een soldaat trekt haar weg. rox keek verbaast en wreef over zijn wang en keek mia boos aan.'ik heb niks gedaan.'sist hij verhit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptyza aug 10, 2013 10:12 am

Delilah zag de soldaten staan en vloekte zachtjes. Ze moest voorbij ze zien te komen... maar hoe? Snel zette ze haar hersenen aan het werk terwijl ze zag hoe een van de soldaten op haar af gestoven kwam. Dan wist ze het. Ze trok haar wenkbrauw op ze de andere hoorde roepen. Ze grinnikte. 'Voor hen die het willen is de kerk altijd open!' riep ze naar hem. Ze hielt de soldaat die haar snel naderde goed in het oog en wachtte. Toen hij bijna bij haar was sprong ze opzij en sprintte langs hem, recht op de andere soldaat af. Een ontweken nog een te gaan. Ze zette vaart en bleef op de soldaat afrennen. Het leek net of ze links van de soldaat voorbij wilde, maar ze maakte net op het laatste nog een schijnbeweging naar rechts. Hopelijk sliep de soldaat half en ging ze er langs.

met andere even wachten tot deli gevangen is?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptyma aug 12, 2013 8:07 pm

Sorry dacht tot ik gereageerd had :$
------

De soldaat vloekte toe. Delilah langs hem kwam. De andere soldaat ging klaar staan n keek naar delilah hij had vaker achter haar aan gerend. Hij zag hoe ze duidelijk en kant uit wilde gaan en dat vond hij verdacht dan ziet hij haar van richting veranderen en hij handelde snel hij draaide zich ook en schopte de voeten onde delilah weg. Dan grijpt hij het meisje vast en deed haar snel een stel boeien om. 'Hebbes. ' sist hij in hun oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptydi aug 13, 2013 9:18 am

Een fractie van een seconde dacht ze dat het haar gelukt was. Dat ze langs de bewakers was gekomen en dat ze de Notre Dame kon bereiken. Dan voelt ze hoe haar voeten onder haar weg worden getrapt. Met moeite wist ze haar even wicht te bewaren, maar het volgende moment voelde ze het snijden van touw om haar polsen toen de bewaker haar boeide. Ze probeerde er tegen te vechten maar te vergeefs, hij had haar geboeid. Het volgende moment hoorde ze zijn stem zacht in haar oor. Hebbes siste hij. Ze gromde kwaad en probeerde de soldaat in zijn neus te bijten toen ze de kans kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Emptywo aug 14, 2013 9:54 pm

De soldaat draaide nog net op tijd zijn hoofd weg.' Niet zo vals schoonheid. We gaan een bezoekje brengen een bezokje aan de rechter. ' zgt hij n na de woorden was de andere soldaat e bij gekomen. Hij pakte haar ook vast en ze gingen samen op pad de twee lette heel goed op haar of ze niks deed wat hun zou vertragen of nog erger tot ze zou ontsnappen. Na een tijdje kwam het gerechts gebouw al in zicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gypsy's in France - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gypsy's in France   Gypsy's in France - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gypsy's in France
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: