Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The wrath of the Half God

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 8:23 am

Lyra liet de schoonheid van de stad over haar heen vloeien. De huizen, de bomen, de planten...alles leek harmonieus met elkaar samen gesmolten te zijn. Toen het wat drukker werd naarmate ze het hart van de stad naderde, steeg ze van haar paard af en liep in de richting van een herberg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 8:37 am

Chrathion, keek hoe de vrouw een herberg in ging, hij vroeg zich af waarom juist die, die stond namelijk bekent om het feit dat de meest arrogante high elfen van de rijk daar zaten, namelijk de generalen en adelen, het is natuurlijk bekent dat de high elfen zich soms boven andere wezens vinden staan, ze heten niks voor niks High elfen, chrathion moest grinniken om zijn inside joke, maar deze voelde zich zelfd boven de high elfen staan. Maar dat weerhield chrathion er niet van om naar binnen te gaan. Hij sloot zijn ogen, en toen hij die opende stond hij in een hoekje in de herberg, hij keek even rond, de vrouw was niet zo moeilijk te vinden tussen de lange elfen, dus hij had haar al snel gevonden. wat ben jij van plan te doen, vrouw...en waarom heb jij puntige oren, je bent duidelijk geen elf dacht hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 8:47 am

Axel lag onder het bed te slapen als hij iets hoort en hij doet zijn blauwe ogen open. Dan vliegt de deur open en komen 2 man binnen ze lopen op het bed af en trekken de deken weg. Hij hoort de andere vloeken. Ze hadden niet door tot axel onder het bed lag die heild zijn adem in. Kom we zoeken verder hij kan niet ver zijn. Zegt de andere en die gooit de deken weer op bed en wilt weg lopen maar de andere heild hem tegen. Op da moment kwam axel onder het bed vandaan gooit zijn mantel over eentje heen en de andere steekt h II j met een dolk in het been. Dan zet hij het op een lopen naar onder de herberg uit naar de stallen hij pakt zijn paard uit de stal en klimt zonde zadel op en geeft he de sporen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 8:53 am

Chrathion, hield niet zo van de hele tijd stil staan, dus hij liep zo stil mogelijk naar een hoek toe, en nam daar plaats achter een tafel, hij kon nu zitten de vrouw in de gaten houden helemaal perfect dacht hij
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 9:19 am

Lyra liep tussen de lange elven door tot ze bij de toonbank kwam. "Hallo, ik kom hier voor Farodin." In eersten instantie had de waard vies en uit de hoogte naar haar gekeken, maar toen ze die naam noemde schoot er een vlaag van verwarring over zijn gezicht. "Natuurlijk..." De waard gaf haar een sleutel en wees haar naar de deur naast de toonbank. "Die deur door en dan direct rechts...de enige deur in de gang." Lyra knikte en wilde naar de deur lopen, toen de waard nog wat zei. "Je vrienden zijn al binnen..." Lyra verstijfde. "Vrienden?" De waard knikte. "Ja...twee dwergen die zeiden dat ze hier voor Farodin waren..." maar voordat hij klaar was was Lyra al naar de deur gerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 9:26 am

Chrathion ving het gesprek tussen de waard en de vrouw op, hij liep een schaduw in en kwam achter de deur weer uit, er was hier niet zoveel schaduw, dus hij moest rustig doen, hoe hebben dwergen in hemelsnaam door de stads poort weten te komen dacht hij, hij keek de gang door, maar de vrouw was al door de deur verdwenen, ik kan maar beter even hier blijven wachten, ze komen toch wel terug dacht hij en hij liep de schaduw weer in en verdween op de achtergrond de schaduw in.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 9:37 am

Axel reed snel met zijn paard door eerst door het kleine dorpje en dan het bos in hij keek nie achter om hij bleef door gaan. Hij was gevolgt geweest dat wist hij zeker en wat dieper in het bos vertraagde hij wat maar dan hoort hij hoef getrampel dichter bij komen en dan voelt hij hoe hij wordt beet gepakt en hij en zijn belager vallen op de grond. Ze rollen verwoed over de grond heen tot de belager boven op axel zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 10:00 am

Lyra rende door de gang en ramde de sleutel in het slot. Ze had al twee levende wezens gevoeld in de kamer...twee....ze durfde niet te bedenken wat dat zou betekenen. Ze gooide de deur open en stond direct klaar om te reageren op alles wat daar binnen zou kunnen zijn. Ze zag een kamer die rijk versierd was zoals de elven dat vaker hebben. In het midden van de kamer stonden twee korte dikke figuren. "Hallo, hallo...wat hebben we hier...ziet er naar uit dat ik je goud schuldig ben Gort" zei er een, de ander hield een geladen kruisboog vast. Op de grond onder hen lag een man met een schicht in zijn keel. "Farodin...." mompelde ze en ze sloeg haar hand voor haar mond. Verdriet wilde de overhand nemen...maar iets anders nam over...woede. Ze hoorde het klikken van de kruisboog en reageerde direct. Met de reflexen van een elf greep ze de schicht uit de lucht. Direct draaide ze zich om en rende terug naar de deur en de hoofdkamer van de herberg in. Achter haar hoorde ze de stemmen van de dwergen haar volgen. Snel dook ze tussen een groep elven door en verliet het pand. Ze moest hier weg....Farodin was gepakt...Ze was hier niet veilig. Met die gedachte schoot er een pijnscheut door haar borst en moest ze de tranen wegdrukken...."Rustig Lyra...Hij wilde je helpen....Hij wist dat het gevaarlijk was en hij heeft er zelf voor gekozen...." Ze maakte haar weg terug naar de stal om haar paard te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 10:23 am

Chrathion zag de vrouw wegrennen gevolgd door 2 dwergen, Elfen hebben een natuurlijk afkeer naar dwergen toe,
1 van de dwergen hield een geladen kruisboog vast , de andere een bijl "Ik duld geen dwergen of dwergen wapens in mijn bijzijn" zei hij, toen de vrouw uit de gang was, en de eerste dwerg dicht bij hem was, hij sprong uit de schaduw en trapte de kleine man, die voor hem niet groter was en een kleuter, vol tegen de borst, de dwerg vloog naar achter, de 2e dwerg schrok, herstelde zich snel en schoot de pijl op chrathion af, dit was kinder spel voor hem, dwergen zijn zo sloom, hij stak zijn hand uit en liet er een klein zwart bolletje in komen, het slokte te pijl op, tot verbazing van de dwerg, die nu weer werd bijgestaan door zijn partner, Chrathion liet het balletje groeien, tot het een slank Zwart zwaar was met aan een kan het snijvlak, hij kantelde het naar buiten, zette zich schrap en vloog met een snelheid die alleen de elfen toe behoord naar de dwergen toe, het was binnen een paar seconden klaar, hij vloog langs de dwergen, maar toen hij naast ze zat , sneed hij snel links en rechts van zich, in de zij van de 2 dwergen, die met stomheid waren beslagen, hij liet het zwaard verdwijnen, "nu wil ik dat jullie weg gaan en nooit meer een voet in elfen gebied zetten" zei hij, hij zwaaide met zijn hand en de dwergen verdwenen in een zwarte windstoot. ( de dwergen eindigden net buiten het elfen bos in de schaduw van een grote eik, ze zullen langzaam worden overgenomen door de donkere materie van het zwaard, tot dat de drager ervan hun de vrijheid terug geeft)
Chrathion, draaide zich om, ging zelf ook via de schaduw naar buiten, naar de stallen, en zag daar de vrouw staan. "wat is er gebeurt" wilde hij weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 10:31 am

Lyra maakte bijna een sprongetje toen er plotseling een elf achter haar stond die een vraag stelde. Ze vermande zich snel en keek hem argwanend aan. "Gaat je niks aan...Ik moet weg hier." Ze had haar zadel gepakt en keek naar de deur of de dwergen er al aan kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 10:40 am

"maak je maar geen zorgen, die komen niet achter je aan, en het gaat mij wel wat aan want... jij bent hier te gast, en ik ben hoofd bewaking" zei hij met een glimlach, om te zorgen dat ze het niet verkeerd opvatte en zou snappen dat hij het vriendelijk bedoeld.
chrathion, ging weg in de schaduw, en een moment later was hij weer terug met een paar teugels, "je bent deze vergeten" zei hij terwijl hij ze naar de vrouw uitstak.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 10:43 am

Lyra was sprakeloos. "Ehm...dankje...." Ze pakte de teugels over van de man. "Waarom help je mij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 10:54 am

Chrathion lachde "om een paar redenen, jij bent geen elf dus ik ben nieuwschierig wat je wel bent, ik kan er niet tegen als iemand aan word gevallen zonder reden, ik ben niet hoofd bewaking, en ik wil laten zien dat niet alle elfen vinden dat zij boven iedereen staan"zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 12:15 pm

Lyra trok een wenkbrauw op..."Als je het echt wilt weten. Ik ben half elf, half mens...een bastaard kind...welkom hier alleen omdat ik elven bloed in mij heb." Ze gooide het zadel over haar paard en staarde er toen even naar. "Een vriend van mij is gedood door die twee dwergen...Je zal hem aantreffen in zijn kamer terug in de herberg. Farodin was een elf...en hij wilde me helpen." Ze deed het dier de teugels om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 12:27 pm

chrathion keek de vrouw aan "a dus het was farodin, hmm jammer, hij was altijd al een vriendelijke elf geweest. over je afkomst had ik al zo'n idee...en waar ben je nu van plan om heen te gaan als ik dat vragen mag, zei hij. "ow en leuk om je te ontmoeten, aangenaam ik ben Chrathion Rinther" voegde hij eraan toe, terwijl hij zijn hand uitstak en vriendelijk lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 12:34 pm

Lyra zuchtte en draaide zich om. "Ergens heel ver van hier....en als je slim bent blijf je bij mij uit de buurt...je ziet wat erg gebeurd met personen die mij proberen te helpen..." Ze leidde haar paard naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 12:40 pm

Chrathion lachte "mooi dan ga ik mee" zei hij en jij vloot op zijn vingers, even laater kwam ee een groot soort paard aangelopen, met zadel en al, Chrathion steeg op en keek de vrouw aan "nou ... zullen we dan maar gaan" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptywo aug 07, 2013 8:03 pm

Axel keek de man rebels aan en dan schopt hij hem van zich af. Hijzelf rolt op zijn buik en komt snel overeind terwijl hij zijn zwaard trekt. De andere man kwam al op op axel af rennen met getrokken zwaard hij haalde uit maar axel blokmeerde het moeiteloos. Dan haal hij zelf een paar keer uit en hij weet de man te verwonden. Hijzelf ziet da andere man weer aan komen die ook met een zwaard aan. Nu was het twee tegen ee. Maar daar had axel geen problemen mee hij hield zich makkelijk staande e n had de mannen al redelijk wat wonden toe gebracht. Hijzelf had bijna niks. Net als hij bij een van de mannen de genade klap wilt geven komen er wortels van een plant omhoogdie zich om zijn enkels heen wikkelen en dan komen er nog uit de grond en die wikkelen zich om zijn polsen heen. De mannen lachen. Het is gedaan met het kinder snel. Sist eentje van de twee. En bij die woorden werd axel naar de grond toe geteokken tor hij op handen en knieën zat. Hij moest snwl iets verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 12:17 am

Lyra rolde haar ogen. 'Deze gast heeft een doodswens' Toen lachte ze. "Algoed, maar reken er niet op de ik je leven ga redden ofzo..." Toen keek ze hem aan. "Ik ben Lyra trouwens."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 12:57 am

Chrathion lachte "over mijn leven hoef jij je geen zorgen te maken, en aangenaam Lyra leuk je te ontmoeten"
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 1:04 am

Ze shudde haar hoofd en zette haar hakken in het paard. Ze galoppeerde weg, door de straat en even later door de poort. Het bos was even rustig al altijd, maar ze hield alles in de gaten. 'Als ze Farodin hadden gevonden voor ik hier was, dan kunnen ze me net zo goed staan opwachten in het bos.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 1:12 am

Chrathion volgde Lyra, "waar kom je eigenlijk vandaan, als ik dat vragen mag" zei hij na een tijdje
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 1:16 am

Axel probeerde los te komen uit de wortels maar het lukte hem niet. De 2 mannen kwamen dichtbij. Dit ging te makkelijk. Zegt een van de twee. Axel keek de mannen vijandig aan. Jij gaat mee jonge. Zegt de andere en hurkt bij hem neer. Ik ga hele maal niks. Snauwt axel vel en op dat moment staan de wortels in brond en kort hij zelf recht en hij haalt uit met een vuur stoot en de man die naast hem geknielt zat werd vol geraakt de andere vloekte en stapte op zijn paard en reed weg terwijl de andere was aant verbranden door de velle vuurstoot. Axel staarde verbaast naar de vlammen.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 2:24 am

Lyra wilde antwoord geven als ze niet werd afgeleid door tumult verderop. Ze hoorde iemand vloeken...Ze sloot haar ogen en liet haar gedachten het gebied scannen. "Er word gevochten verderop..." Zei ze en ze gaf haar paard de sporen. Toen kwam ze bij een open plek. Een jongen stond tegenover twee manen met zijn voeten verwikkeld in wortels. Toen vatten deze plotseling vlam en sloeg een van de mannen achterover door een vuurstoot. De ander vloekte en sprong op zijn paard, maar had niet gerekend op Lyra. Ze had de mannen herkend aan hun uniform. 'Soldaten van de halfgod...' dacht ze. Ze sprong van haar paard en greep haar boog. De man had haar niet gezien. Met een luide "thong" vloog haar pijl van de boog en boorde zich in de strot van de vluchtende man.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Emptydo aug 08, 2013 2:40 am

axel hoorde een boog en draaide zich snel om griste zijn zwaard van de grond en richte die op de twee elven die te paard aan waren gekomen. Hij wist tot een pijl een van de mannen had geraakt en hij keek argwanend naar de twee niet omdat ze elven waren nee. Het kwam meer om het feit tot hij net was aangevallen door 2 mannen. Hij wist niet wat ze gewildt hadden en eigelijk wilde hij het ook niet weten. Hij wist alleen tot ze hem ergens mee naar toe hadden willen nemen. Maar het vuur had hem geret het vuur dat oplaaide toen hij niet mee wilde het vuur dat uit zijn eigen handen kwam maar niet leek te branden voor hem. Was dat magie geweest. Dan komt hij uit zijn gedachten en keek naar de elven.’ Bedankt.’ Zegt hij kort en krachtig en hij stopte het zwaard langzaam weg maar keek nog altijd waakzaam naar de 2 en naar de omgeving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wrath of the Half God   The wrath of the Half God - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The wrath of the Half God
Terug naar boven 
Pagina 2 van 16Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: