Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik) Empty
BerichtOnderwerp: Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik)   Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik) Emptywo aug 21, 2013 1:06 pm

Ik heb het even een tijdje moeilijk gehad. Had een ingewikkelde situatie met een vriend waar ik me niet goed over voelde en toen uiteindelijk de waarheid bovenkwam was ik een paar dagen echt van de wereld. Geloof dat ik nu alles weer verwerkt heb dus denk dat ik weer gewoon aanwezig ben. Had gewoon een tijdje nergens zin in. Jullie kennen dat gevoel vast wel. Sorry. Maar ben er weer:)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik)   Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik) Emptywo aug 21, 2013 6:33 pm

Gelukkig tot je je weer een stuk beterder voelt. En ik ben blij tot je er weer bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik)   Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik) Emptywo aug 21, 2013 11:25 pm

Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor! We zijn allang blij datje je weer beter voelt. En fijn/leuk dat je er weer bent Smile!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik)   Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sorry ik was weg maar ben terug (geloof ik)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: