IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Star Wars

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma sep 23, 2013 7:20 pm

rabb zijn wangen kleurde rood als hij hoort hoe lang hij had geslapen. 'eh...daar lijkt het wel op.'geeft hij wat beschaamt toe. hij snapte het alleen niet hij trainde altijd zo hart en toch was hij na dit uitgeput geweest maar waarom. hij ging weer op de andere stoel zitten.

alice keek lucas aan toen die op haar af liep en hoorde de woorden die hij sprak en ze vernauwde haar ogen. geloof me durven niks te zeggen.' fluistert ze terug en ze pakt de schoen terug. ze deed hem terug aan en keek lucas aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Freek

Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    di sep 24, 2013 7:49 am

James lachte "maak je geen zorgen... het gebeurt wel vaker bij jedi's die voor het eerst op een missie zijn gegaan" zei hij en hij keek even voor zich uit.

Lucas keek Alice een lange tijd aan, met een vrolijke tinteling in zijn ogen. hij wilde wat zeggen, maar werd toen een beetje rood en draaide zich om, hij liep naar een bemanningslid toe, tikte hem op zijn schouder en keek hem aan "je doet slecht werk...je let teveel op je officieren, en te weinig op je werk....je bent ontslagen" zei hij tegen hem, hij pakte hem toen bij zn keel, en kneep erin, haalde zijn paarse lichtzwaard tevoorschijn en hakte 1 voor 1 zijn vingers eraf, die hij met behulp van de force omhoog hield, daarna zijn voeten. hij deed het lichtzwaard uit en deed die op de zijkant van de mans neus, en zette hem toen aan. toen ging hij naar beneden, en liet heel langzaam het zwaard horizontaal van de voor- naar de achter kant van de mans keel gaan, toen het hoofd eraf viel zei hij "laat dit een les voor iedereen zijn om zich met hun eigen zaken te bemoeien...en niet met die van mij" hij wees iemand aan "jij! ruim dit op" hij draaide zich om en liep naar alice "blijkaar is er een plaatsje vrij op de brug, zou jij zo vriendelijk willen zijn iemand te vinden?"vroeg hij, en hij liep naar een raam en ging daar uit het raam staren
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    di sep 24, 2013 8:50 am

'Oke. ' zegt rabb en hij begon dingen in te toetsen voor de landing. Toen hij klaar was keek hij naar james. ' alles is klaar voor de landing.' Zegt hij tegen hem.

Alice keek lucas aan en merkte tot hij wat wilde zeggen maar dan loopt hij weg en begint hij de bemanning weer te straffen. Alice lied dit gewoon gebeuren en keek niet op of o er van en keek voor zich uit als of er niks schokkends gebeurde.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    di sep 24, 2013 9:34 am

"Mooizo" zei james, "Nog een paar minuten en we zijn bij de maan" zei hij terwijl hij de stelsel motoren uitzetten en overging op de planeten motoren.

Lucas, draaide zich om "Alice...zou je zo vriendelijk willen zijn om te kijken of er iemand is die de vrijgekomen baan op de brug zou willen doen, want we hebben wel iedereen hier nodig" zei hij, en hij draaide zich verder zodat iedereen hem zag "ja dat horen jullie goed, iedereen in deze ruimte is vervangbaar.....hell iedereen op dit schip is vervangbaar" voegde hij eraan toe
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    di sep 24, 2013 9:46 am

Rabb zag dan de maan en hij glimlachte en duwde nog een knopje i en begon da met de pook te helpen met de landing.

Alice staarde voor zich uit maar schrikt even op door de vraag. ' sorry ik zal er naar kijken. ' zegt ze zakelijk wetent tot de rest nu extra was aant op letten. Alice draaide de stoel keek op een scherm en tikte wat dingen in. Tot ze iets vond. Ze tikte een nummer in op haar horloge en er verscheen een hologram. ' kom naar de brug je hebt promotie gekregen. ' zegt ze dan en ze keek naar lucas. Dat is opgelost. Zegt ze dan. En dan ziet ze de basis als ze weer naar buite kijkt. 'We zijn er. ' zegt ze zachtjes.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    di sep 24, 2013 9:54 am

James keek naar Rabb en zag hem lachen "eindelijk weer thuis na deze lange dag, he regilius" zei hij, terwijl hij hem ging helpen met de landing

Lucas glimlachte "mooi, hij is vast blij met zn promotie" zei hij. Hij keek naar Alice toen hij haar opmerking hoorde "Ja, eindelijk na deze lange zoektocht zijn we weer...'thuis'..." dat laatste zei hij wat zachter, voor Lucas was dit namelijk niet zijn thuis...dat was de aarde, terwijl hij wist dat hij daar waarschijnlijk niet meer terug kon, dat maakte hem verdrietig, en hij kreeg een beetje waterige ogen.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    di sep 24, 2013 10:09 am

Rabb keek james zuur aan. ' alsjeblief niem me geen regilius maar gewoon rabb als iemand regilius zegt heb ik meestal iets gedaan wat niet goed is of niet mag. ' legt hij uit met een onschuldige glimlach. En dan gaat hij verder net de landing tot het schip op de grond staat.

Alice grijnst om het geen wat lucas zegt. ' zo blij als iemand die kiespijn heeft. ' zegt ze en ze keek naar lucas town die zij laatste zin had gezegt. Soms vroeg ze zich af of hij hier wel thuis hoorde hij gedroeg zich wel als iedere andere sith lordt maar dan nog er zat meer achter hem. Ze keek dan snel weer voor zich uit en terwijl de landing werd in gezet stond zij op en liep ze weg van de brug. De landing op de thuis basis konden die sukkels nog wel alleen.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 28, 2013 2:09 am

James lachte "oke ik zal het niet meer doen, Rabb," zei hij, met nadruk op rabb.
Toen het schip geland was deed james zijn gordels los, stond op en liep naar de deur. Toen hij daar aangekomen was keek hij naar Rabb "Rabb, ik moet me even melden bij de raad, ga jij maar lekker naar huis rust wat uit, en dan gaan we morgen wel beginnen met trainen oke?" zei hij tegen hem terwijl hij uitstapte.

Lucas zuchte en keek leeg voor zich uit, toen hij de zachte bonk van de landing voelde, schrok hij wakker en stond op en liep naar buiten, eenmaal daar gekomen, liep hij door de basis naar zijn appartement, smeed de deur dicht en gooide zich op zijn bed, hij was op dit moment, was hij zo verdrietig dat hij zich nog wat aan kon doen uit radeloosheid en kwaadheid.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 28, 2013 3:09 am

Rabb keek naar james en hij knikte zonder tegen te spreken hij was nogal moe. Hij stond op en ging het schip uit hij keek james even na die verder op liep. Daarna ging hij de tempel in en hij ging met de lift naar boven en daarna stapte hij uit ging door de gang en stopte bij een deur deed een pasje door de deur en hij ging naar binnen hij liep naar de bank en plofte er op neer en hij sliep al snel.

alice was ook uit gestapt en haar eigen weg gegaan ze was een ronde door de basis heen aant lopen en lette ondertussen op alles ze kon toch niet stil zitten.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 6:46 am

James liep de zaal van de raad in "er zijn 2 Sith lords, 1 is iets sterker dan een Jedi, de ander dubbelt dat misschien zelfs...rabb en ik gaan trainen....we hoeven geen hulp." Zei hij terwijl hij iedereen aan keek, toen hij klaar was, keek hij de groot meester aan, die keek even bedachtzaam, en knikte toen "oke is goed, train goed en word sterk, als jullie iets nodig hebben, twijfel dan niet om het te vragen.

Lucas is nog steeds in dezelfde staat xD
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 7:03 am

Alice liep nog steeds door de basis tot ze bij een groot raam was daar bleef ze staan om naar buiten te staren.

Rabb sliep nog steeds X3

jalou stond buiten op de gang te wachten oo james ze wilde met hem praten.

Laatst aangepast door feniks op ma okt 07, 2013 7:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 7:15 am

James was ondertussen bij zijn appartement, hij maakte z'n deur open, hij deed z'n kleren uit en stapte in z'n bed, hij kroop onder z'n deken en ging slapen, morgen gaan we met de training beginnen zei hij. Plots voelde hij een aanwezigheid, hij stond op, deed een joggings broek aan en liep zo met blote bast naar de deur, hij deed die open, "waar kan ik je mee van dienst zijn?" Vroeg hij

Lucas, stond op en droogde zijn ogen, hij liep naar de keuken en pakte een fles met drank, en goot die in zijn keel.

Laatst aangepast door Freek op ma okt 07, 2013 7:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 7:18 am

Oeps het moest james zijn ipv lucas
Ik ver ander het evwn.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 7:31 am

Is niet erg heb het bijgewerkt Smile
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 7:39 am

jalou keek naar james. Sorry tot ik je stoor na je missie..ik wilde vragen hoe rabb het dees. Zegt ze en keek hem aan. Ze wist wat rabb kon hij leerde snel en ze maakte zich zorgen.

Alice zuchte en liep rond tot ze bij de deur van lucas stond ze klopte niet hij zou haar force voelen dat wist ze zeker.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 7:53 am

James glimlachte "jij zou mij nooit kunnen storen" zei hij, hij keek haar aan "Rabb deed het goed, hij is erg moet, wat begrijpelijk is na een eerste missie" zei hij gliachend, hij gebaarde maar binnen, "wil je anders binnen komen" vroeg hij. "Dan vertel ik je de rest....t is nogal koud in de deur opening" zei hij, terwijl hij naar zichzelf gebaarde.

Lucas voelde alice's force en liep naar de deur, hij deed die open en glimlachte waterig "kan ik je ergens mee helpen" zei hij, en hij veegde met zijn mou over zijn wangen
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 8:25 am

Alice keek hem koel aan. ' laat me maar binnen.' Zegt ze en ze wachte niet en liep naar bi e toe en liep naar de drank en pakte die en gooide de inhoud leeg in de goot.dan keek ze naar Nederland lucas

Jalou glimlachte. Jah ik heb he. Zie slapen ik was in zijn appartement. Legt ze uit wn ze ging dankbaar naar binnen. Ze liep de kamer in en keek rond o vervolgens op de bank te gaan zitten. Nou brand maar los. Zegt ze dan tegen hem en ze was benieuwd.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 8:40 am

(Nederland? XD)
-----------

Lucas keek met rode ogen naar alice "Tuurlijk mag je binnen komen" zei hij terwijl hij zich omdraaide en de deur dicht deed. Hij liep naar de keuken en pakte een nieuwe fles drank "waar heb ik dit onverwachte aan te danken? " zei hij terwijl hij de kurk eraf trok en die de kamer in schoot mrt de snelheid van een kogel, liet omdraaien en toen recht op hem af liet schieten met dezelfde snelheid terwijl hij een grote slok nam.

James pakte een shirt en deed die aan, ging tegenover jalou zitten, glimlachte naar haar en zei "je mag in ieder geval heel trots zijn op je broertje (toch?) We kwamen ongelukkig genoeg wel 2 sith lords tegen, maar hij heeft goed gevochten en is geen schade opgelopen". Hij glimlachte naar jalou, stond op en liep naar de keuken, "wil jij ook wat drinken?" Vroeg hij
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 8:57 am

Ik had echt van o.o heb ik dat geschreven het had er niet moeten staan niks alleen alice.
----

Alice rolde met haar ogen. Ze liep naar de bank en ging zitten. ' ik kwam kijken of je jezelf heel laat en je niet in een coma drinkt. Zegt ze simpel. Ze keek even naar haar nagels en dan weer naar lucas. 'Zet die fles maar neer daar heb je niks aan die maakt de pijn alleen maar erger. Zegt ze dan minder katterig.

Jalou keek naar james. Oh ik ben wel trots maar ook bezorgt. Geeft ze toe en ze keek even naar het raam maar al snel weer naar james als die een vraag stwld. Oh jah dankje. Zegt ze dan. Je hebt zeker gemerkt tot hij uitstekend kan vliegwn i een ruimte schip.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 9:17 am

Lucas zuchte, stapte naar de gootsteen en gooide de fles leeg, de kurt ging rakelings langs hem een en spate in de muur achter hem uit elkaar, het enige dat over was, was een gat in de muur. Hij liet de fles zweven en liet die toen imploderen. Hij liet het bolletje glas vallen. Hij zakte in op zn knieën en riep "waarom moest hij het nou zijn, waarom ik niet, dan was de wereld veel beter af" hij huilde nu veel "ik heb toch niks en niemand in deze wereld" voegde hij er zachtjes aan toe, en hij liet zijn hoofd in zijn handen vallen.

James lachte " ja ik heb het gemerkt, ik hoefde bijna niets te doen...we zijn trouwens van plan vanaf morgen te trainen" zei hij, hij kwam terug uit de keuken met 2 flesjes (vul maar in :p) gaf er 1 aan jalou en ging weer zitten. "En ik wilde een nieuwe wapen...Misschien weet jij nog een goede wapensmid? " vroeg hij aan haar.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 07, 2013 9:26 am

Alice keek naar wat lucas deed en ziet hem ineen zakken op zijn knieën. Ze stond op en liep naar hem toe en knielde bij hem neer. Rustig..rustig..alles heeft een reden. Begon ze trooste t en ze pakte hem vast en trok hem tegen zich aan. Ze gi g met wwn ha d over zijn haren heen. Ik weet tot dat lege gevoel pijn doet. Maar denk je tot je broertje wilde tot je zo zou gaan zitten of zou die verder gaan met leven. Je kunt de doden niet eren door niet te leven. Zegt ze zachtjes.

Jalou nam het flesje aan. Dankje. Zegt ze en ze keek naar het flesje. Zorg er voor tot hij niks stoms doet...hij is da goed met veel dingen. Maar hij is en blijft roekeloos. Zegt ze en dan hoort ze hoe hij over wapens begint. Ze moest lachen. Jah ik ken wel een paar...wat voorn wapen wil je graag...?
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 3:05 am

Lucas nam dankbaar het gebaar van Alice aan, sloeg zijn armen om haar heen en knikte "ik voel me alleen zo schuldig, en ik had beloftes gekregen hier, ik zou hem tot leven kunnen wekken, maar ik heb nog niks gemerkt van een dergelijke kracht hier" zei hij, en hij veegde wat tranen weg, "misschien moet ik hier maar weg gaan, en me gewoon in een zon vliegen ofzo, dan ben ik van alles af..." voegde hij eraan toe.

James lachte, "zal ik voor zorgen" zei hij. Hij dacht even na "ik wil misschien een soort box beugelachtig idee...aangezien ik toch stalen botten in mn armen en handen heb, kan ik die net zo goed gebruiken, ik heb gemerkt dat ik, nu mijn botten niet kunnen breken, veel harder kan slaan, het gevoel bij mijn knokkels is toch minimaal dus veel pijn doet het niet, maar om ze nou te gaan beschadigen is niet handig, vandaar de boxbeugels. Mijn licht zwaard is goed, alleen...ik wil er meer me kunnen....ik weet alleen nog niet echt wat." zei hij toen, en hij begon te lachen.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 4:01 am

Alice ademde diep in. ' kom kom...het was jou schuld niet. Jij was een jedi en hij ook jullie wisten wat kon gebeuren. ' zegt ze troostent en ze bleef hem vast houden. Ze pakte hwm steviger vast bij de laatste zin. ' ik weet tot ze dingen beloven en niet na komen...maar ik ben er nog...en wat ben ik als jij weg gaat. ' vraag ze hem.

Jalou dacht na. Voor die box beugel kan ik wel iets regelen. ' zegt ze en dronk haar drinken op en keek james aan.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 4:08 am

Lucas glimlachte "dat is waar" zei hij. bij het horen van haar laatste zin keek hij haar aan "Wat bedoel je...jij blijft Alice en word de sterkste sith lord die er is...al ik weg ben heb jij ruimte om te groeien...nu hou ik je alleen maar tegen" voegde hij eraan toe.

James lachte "oke dat is mooi, dat is dan geregeld" zei hij, hij keek haar aan "kan ik ook nog iets voor jou doen?" vroeg hij toen.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 4:20 am

Alice beet op haar lip en keek lucas niet aan. ' ik weet tot ik sterk ben. Maar zonder jou...ben ik iemand zonder rem...zonder hart. Van wat er van over een s. ' zegt ze zachtjes en ze liet hem langzaam los. Ze sloeg haar armwn over elkaar.

Jalou knikte. Achter een aantal dage zorg ik tot die gene er een paar gemaakt heeft dan breng ik ze langs.' Zegt ze en ze stond op en keek neer op james. ' let op mijn broertje. ' zegt ze en na die woorden liep ze naar de deur en deed hem open. ' bedankt voor het drinken.' Zegt ze en dan verdwijnt ze er door.
------

Ik heb zin in actie....:p
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    

Star Wars
Terug naar boven 
Pagina 5 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: