IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Star Wars

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Freek

Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 4:27 am

Lucas glimlachte "het doet me goed dat te horen....ik zal mezelf niet in een zon vliegen" zei hij, en hij keek haar aan. Hij streek wat haar uit haar gezicht, "om eerlijk te zijn...ben jij het enige dat mij nog hier houd" zei hij, en hij keek weg.

James lachte "Okee zal ik doen, en alvast bedankt voor de boxbeugels" zei hij, hij had energie gekregen van dit gesprek over wapens, hij merkt ook dat hij helemaal niet meer moe was, ik heb genoeg geslapen, dacht hij bij zichzelf. hij stond op, rende naar de deur en smeet die achter zich dicht, hij rende naar de lift, stoof langs Jalou met een snelle "Hoi", hij zag dat er een lift open was en schoot erin. in de lift drukte hij op het knopje van Rabbs verdieping. Eenmaal daar, rende hij weer door de gang en stopte pas toen hij bij rabbs deur was. hij klopte hard op zijn deur. "Rabb, Doe open" zei hij hard.

--------------
ik heb ook zin in actie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 4:34 am

'Mij doet het goed om te horen tot je jezelf niet in een zon vliegt.' Zegt alice met een waterige glimlach. Dan ziet ze wat hij doet wn hoort ze wat hij zegt en ze begon te blozen. Dan draait ze zijn hoofd naar haar toe en duwt haar lippen tegen de zijne aan.

Rabb hoorde iets en kwam slaperig recht en liep naar de deur en deed die open zijn haren warwn net een bom. ' james...wat is er...' vraagt hij slaap dronken.

Oke dan zorgen we voor wat actie
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 4:42 am

Lucas schrok van haar reactie, maar kuste haar terug. Ergens had hij dit al lang gehoopt, maar hij had nooit gedacht dat dit ook echt zou gebeuren.

James glimlachte sluw, pakte rabb vast en trok hem zijn huis uit, duwde hem de gang in en smeet zijn deur dicht. hij sloeg zijn hand tegen zijn hoofd "dat was minder slim" zei hij. maar hij bleef niet lang staan, hij pakte rabbs arm vast en rende naar de lift, "we gaan trainen, we hebben in het ruimte schip genoeg kunnen slapen, en je moet leren dat je soms ook moet vechten ookal ben je moe" zei hij en ze waren bij de lift aangekomen.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 4:58 am

Alice was blij tot hij terug kuste en haar kus werd vuriger en sloeg zijn armen rond zijn nek.

rabb schrok en keek naar de deur g en lukkig had hij zijn kleren aangelaten. Dan werd hij mee geteokken. Rabb wilde vragen stellwn maar james begon al te spreken en zijn vragen waren beantwoord en hij was al wat wakkerder. 'Oke...' zegt hij en hij rende nu zelf mee.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 5:04 am

Lucas reageerde door net zo vurig terug te kussen, zo dat de kus veranderde in een zoen.

James stapte de lift in, drukte op t knopje van etage 12 en leunde met zijn rug tegen de muur. "Sorry dat ik je zo wakker maakte. ..maar anders had ik je misschien niet mee kunnen krijgen" zei hij
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 5:13 am

Alice voelde de zoen en zoende hem meteen terug en ging met een hand door zijn haren heen.

Rabb keek james aan. ' jah dat had ik in de gaten en wat als ik in mijn onderbroek had gestaan had je dan ook de deur dicht gegooit. Vraagt hij met een ondeugende grijns.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 5:29 am

Lucas voelde haar hand door z'n haar. Hij ging met zijn hand langs haar wang omhoog en toen met z'n hand door haar haar.

James glimlachtr sluw "ja natuurlijk" zei hij, en hij deed zijn armen over elkaar.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 5:38 am

Alice zoende door en kreeg kippenvel. Ze ging met haar handen weer omlaag tot op zijn borstkast en stopte met zoenen en keek lucas met een blos op de wangen aan. Ze kon niet geloven tot ze hem gekust en gezoend had.

Rabb keek met een zuur gezicht naar james en gaf hem een por. Ze gingen trainen dat had hij wel nosig die sith lords hadden de vloer met hem aan geveegt dat moch niet meer gebeuren.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 6:25 am

Lucas deed z'n ogen open "je weet niet half hoe graag ik dit wilde doen..." zei hij met een rode blos op z'n wangen

"Heb je zin in training nu je wat wakkerder bent" zei hij met een glimlach
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 6:41 am

Jah daar heb ik wel zin in.' Zegt rabb met een grijns en de lift stopte en ging open en rabb sprong er uit en zette een sprint in richting de traini gs zaal.

Alice hoorde wat lucas zei en glimlachte. ' ik deed wat ik al een tijdje wilde doen.' Zegt ze en keek hem aan en beet op haar lip.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 12:03 pm

James lachte hard en rende achter hem aan, "laten we beginnen met combat training, dat is handiger" zei hij.

Lucas glimlachte en had een twinkeling in z'n ogen, hij gaf haar een kus op haar wang "ik ben blij dat je het gedaan hebt...ik...ik dacht dat je het niet wilde" zei hij, en hij bloosde.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 6:15 pm

Rabb kwam in de trainingszaal en deed zijn shirt uit en hij keek james aan en knikte. ' laten we beginnen.' Zegt hij

Alice voelde haar wangen rood worden.' Nu weet je wel beter.' Zegt ze speels tegen hem. Dan komt ze recht e trekt lucas ook overeind. ' kom we hebben dingen te doen.' Zegt ze tegen hem.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 10:33 pm

James knikte en deed zijn shirt uit, hij klopte met zijn vuist op zijn borst, wat een metaal achtig geluid produceerde en zei met een glimlach "kom maar op"

Lucas glimlachte en stond op, "maar het is nogal laat...is het niet verstandiger om dat morgen te doen...en dan nu gaan slapen?" vroeg hij en hij keek haar liefdevol aan.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za okt 12, 2013 11:10 pm

Je zag rabb bedenkelijk kijken maar dan rent hii toch naar voren hij haalt uit naar james maar voor hij hem raakt stopt hij en trapt hij naar diens voeten. James had meer kracht. Dus rabb moest slimmer zijn.

Alice keek lucas aan. ' oke.' Geeft ze toe. Ze had nog niet geslapen en ze was bes me en ze liep naar de deur.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    zo okt 13, 2013 3:03 am

James wilde rabbs slag blockeren, maar merkte een verandering in beweging, hij zag net te laat de trap en voelde die tegen zijn voet aan komen. James grijnsde, "goed geprobeerd...maar probeer er de volgende keer wat meer kracht achter te zetten" zei hij. James deed zijn arm omhoog en sloeg snel met een vuist richting rabbs borst

Lucas pakte haar arm vast, draaide haar om en gaf haar nog een kus, hij dacht even na en zei toen al blozend. "je mag ook hier slapen hoor.. ik kan wel op de bank slapen"
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    zo okt 13, 2013 3:20 am

Rabb merkte tot hij jiet viel daar baalde hij van maar liet niks merkten. Hij zag de vuist komen en greep die met zijn handen vast en beschermde zijn borstkast daardoor maar hij schoof wel een stuk achter uit. De slag was nu niet zo pijnlijk geweest al voelde zijn handen pijnlijk aan. Dan draait hij zich met zijn rug naar hem om maar blijft de vuist vast houden en hij probeerde hem over zich heen tegen de grond te gooien.

Alice voelde de hand van lucas en ze draaide zich om en kreeg een kus en dan een voorstel om de nacht te bliiven. 'Ik wil wel maar lijkt je dat een goed idee..ik bedoel de leider als hij het ziet...ik weet niet wat hij er van zal vinden. Zegt ze eerlijk ze wilde niet tot hij lucas wat deed.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    zo okt 13, 2013 3:30 am

James lachte "kom op rabb, ik ben 1 klomp metaal aan de binnenkant, dat is te zwaarm om op ouur kracht omhoog te krijgen" zei hij, en hij tilde de arm die rabb vast had op en schudde die flink.

Lucas glimlachte "de leider, die komt er niet achter, en ik heb met hem gepraat, hij is niet zo slecht als hij lijkt. ..als het op dit soort dingen aan komt dan he. hij zei zelfs dat je er sterker van word...zoals je bij de jedi's geen relaties enzo mag juist om de reden dat het je oordeel verslechtert" zei hij met een lach "dus maak je daar maar geen zorgen over" zei hij zacht
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    zo okt 13, 2013 4:06 am

Alice luisterde en knikte dan. ' oke..is goed dan.' Zegt ze en ze liep naar de bank en ging er zitten en zakte wat onder uit. Ze gaapte omdat ze toch wel moe was.

Rabb hoorde de woorden en hoe de arm van james omhoog ging en hij hem los liet hij draaide vlug om trapte hem in zijn zei en dan laat hij met de force zijn t-shirt in zijn gezicht vliegen en dan duwt hij met de force zichzelf af en beukt tegen james aan
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 14, 2013 5:26 am

Lucas liep naar de bank en ging naast alice in de hoek zitten, hij sloeg een arm om haar heen,"je mag ook in het bed liggen hoor, ik slaap wel op de bank" zei hij liefdevol.

James probeerde het shirt uit de lucht te grissen, maar hij duwde hem allen wat verder weg en het kwam uiteindelijk tegen de zijkant van zijn gezicht, hin zag nog net de vage beweging van een trap bij rabb en spande zijn spieren aan en deed zijn arnen gekruist voor zijn gezicht, , toen hij de klap van de force voelde schoof hij een eind naar achter maar hield zijn evenwicht. Hij lied zijn armen zakken en keek rabb aan, "slim, goed gebruik van je omgeving en spullen" zei hij. Hij liep naar een rek met halters en pakte daar eentje vanaf, hij keek even naar t gewicht 30kg...aah dat kan ie wel tegenhouden dacht hij. Hij liet het gewicht rondjes draaien in zijn hand, draaide zich toen om naar rabb en grijnsde, "je weet al hoe je je omgeving moet gebruiken maar wat doe je als je iets zwaars naar je gegooid krijgt?" Vroeg hij, hij liet force om het gewicht komen en het begon te zweven, hij liet het weer in z'n hand vallen. Hij pakten het weer vast en smeet het met alle kracht naar hem toe, het zware gewicht vloog vliegensvlug op rabb af.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 14, 2013 6:55 am

alice voelde de arm van lucas en ze ging automatisch tegen hem aan liggen. ' nee ik lig zo wel goed.' Zegt ze en ze sloot haar ogen. Ze voelde zich rustig bij hem en niet meer zo alleen.

Rabb keek naar james hij had hem tenminste nog wat achteruit gekregen. Dan ziet hij de gewicht die james op hem af stuurt. Rabb verzamelde kracht en zette zijn force in om de gewicht tegen te houden. Even leek het er op tot rabb het niet ging houden. Maar dan laat hij de force los hij greep het gewicht vast draaide achter uit en gooide het gewicht in die draai terug naar james rabb hijgde lichtjes.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 14, 2013 7:19 am

Lucas glimlachte en ging langzaam met zijn vingers door het haar van alice, hij sloot zijn ogen en ging zo rustig verder, dit voelde heel vreedzaam en grappig genoeg vertrouwd, dacht lucas.

James stak zijn hand uit en stopte het gewicht met z'n force, hij pakte het rustig vast, hield op met z'n force en legde het toen rustig terug, "misschien moeten we beginnen met een lichter gewicht...of wil je eerst even pauze?" Vroeg hij toen.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 14, 2013 7:27 am

Alice voelde tot lucas met haar haar speelde en ze glimlachte lichtjes terwijl ze in slaap viel.

Rabb keek james aan die het zo makkelijk stopte. ' nee we gaan door. ' zegt hij vast besloten en hij ging weer klaar staan
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 14, 2013 7:34 am

Lucas stopte langzaam met zijn vingers...hij was in slaap gevallen.

James glimlachte, "mooi, zo wil ik t zien" zei hij. Hij pakte een 10kg gewicht en hield het vast, hij begon met lopen, lopen ging over in rennen, plots week hij uit naar links, en gooide toen snel enmet veel kracht het gewicht op rabb af
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 14, 2013 7:45 am

Alice sliep

Rabb grijnsde uitdagend. En hij bleef james volgen met zijn blik hij zagt de gewicht en wist tot die minder zwaar was en hij zette zich schrap en zag het gewicht komen en hij gebruikte weer de force weer met moeite maar hij heild hem nu tegen.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma okt 14, 2013 7:52 am

Lucas slaapt ook nogsteeds :p

James lachte en klapte in zijn handen "bravo rabb, bravo"
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    

Star Wars
Terug naar boven 
Pagina 6 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: