Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Star Wars

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo nov 17, 2013 8:59 am

James knikte "oke dan ga ik via t raam" zei hij, en hij sprong op zijn motor en vloog omhoog.

Lucas keek liefdevol naar alice "wat wil je nu doen?" Vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo nov 17, 2013 9:11 am

Rabb rende steeds hoger de trappen op en gebruikte zijn force om sneller te gaan maar dan stopt hij. 'James ik..ik voel geen force geen van die twee. 'Zegt hij.

Alice keek hem aan. Ik wil terug naar de basis. Zegt ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo nov 17, 2013 9:22 am

James had de verdieping bereikt, deed zijn hand omhoog en liet een ongelooflijke hoeveel hij force richting het raam vliegen, het raam vloog uitelkaar en de meu die erbij stonden vlogen mee, james sprong van zijn motor af het huis in, trok zijn laser zwaard en deed die aan, hij stond in gevechtshouding en keek rond. Niemand. Hij hoorde wat rabb zei en antwoorde droog "ja daar ben ik ook achter gekomen". Hij deed zijn laserzwaard terug, draaide zich om, maar bedacht zicht. Hij liep rond, vond een pen en wat papier, schreef er wat op. Hij wilde het papiertje op de tafel leggen maar zag een foto van zichzelf en plakte het briefje daarop. Hij nam een aanloop en sprong vanuit het raam op zijn motor en vloog naar beneden.

Lucas knikte "ik ook" zei hij, hij stond op, legde geld neer en deed toen de stoel van alice naar achter, maakte een kleine buiging en zei met een lach "na u, vrouwe"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo nov 17, 2013 9:31 am

Alice lachte en stond op. 'Dankje mijn heer.' Zegt ze en staat op en begint te lopen en wacht even op lucas en haakt haar arm in de zijne.

Rabb voelde de force van james.'james blijf rustig zegt hij en hij wilde naar boven rennen als hij de force voelt veranderen en hij rent terug naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo nov 17, 2013 9:34 am

Lucas lachten en liep mee, "waarom nemen we niet even een omweg door het park...ben je daar wel is geweest, het is een mooie plek." Zei lucas.

James lachte "het is oke, ga naar jalou, ik zie je daar" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo nov 17, 2013 9:50 am

Jah daar ben ik wel eens geweest.'zegt alice en leunde twgen lucas aan en liep door. Het is leuk idee om er heen te gaan zegt ze dan.

Rabb hoorde hem antwoorden. ' ben al onder weg zegt hij. En niet veel later kwam hij het gebouw uit en liep naar jalou. ' er was niemand legt hij uit. Jalou zuchte. ' waar is james. Vraagt ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo nov 24, 2013 8:49 am

Lucas gaf alice een kus op haar hoofd "dat is mooi dan kan je mij de plekjes laten zien die je mooi vind" zei hij met een glimlach. Hij keek naar alice en zei toen een beetje aarzelend "ik ben helemaal in de wolken door jou en ben heel blij dat je mijn kamer in gestormd was gister" hij bloosde.

James kwam net aan toen hij rabb en jalou zag staan "waar zullen we nu heen gaan?" Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyma nov 25, 2013 7:51 pm

alice kneep even in zijn arm liefde vol en keek hem blozend aan. ik wist dat als jij je verdrietig of boos voelt wel eens vaker dronk en ik maakte me echt ongerust...naast dat ik van je hou. zegt ze en ze keek weer voor zich ze liepen nu het park in maar dan blijft alice staan en ze kijkt op haar cominucatie horloge waar een geel lichtje brand.'lucas...er is iemand in het appartement...zegt ze dan.

rabb dacht na.'dat weet ik eerlijk gezegt niet maar ze kunnen niet ver zijn normaal ik heb in bestanden gekeken en bij de bewakingscamera's kun je zien tot ze altijd hier terug komen.'zegt rabb en hij keek jalou aan en dan james.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptydo nov 28, 2013 9:36 am

Lucas keek liefdevol terug naar Alice "Ik hou ook van jou" zei hij, en hij liep verder, maar hij stond abrupt stil toen hij hoorde wat ze zei "wat?, weet je dat zeker" zei hij dan.

James dacht na en keek de 2 aan "wat willen jullie doen, hier blijven wachten tot ze terug komen, terwijl ze misschien op missie zijn, of...naar hun basis gaan en kijken of we erin kunnen komen" zei hij vragend
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptydo nov 28, 2013 10:07 am

Ik vind beide geen goed idee.' Zegt jalou en ze bleef waakzaam rond kijken. Ze snapte tot het james broer was maar dan nog het was gevaarlijk zolang de sith niet wist wie james werkelijk was.

Rabb keek zijn zus niet aan. De basis in komen is niet moeilijk er uit komen is een heel ander verhaal. Ik stel voor tot we hier wachten. Zegt rabb en hij was na aant denken.

Alice keek lucas aan. Dat weet ik heel zeker ik heb een allarm geïnstalleerd heel invoedig maar werkt uitstekend en dat alarm waarschuwt me net. Zegt ze en ze liet lucas los. Wat wil je doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptydo nov 28, 2013 10:38 am

James dacht na "dat is allebei waar, maar toch...ik weet in ieder geval dat er niks gebeurt als we hier blijven staan, laten we naar dat café aan de overkant gaan (hij wees naar de overkant, daar zat een klein cafeetje met ramen die op de straat uit keek) dan kunnen we binnen zitten, iets drinken en het gebouw in de gaten houden" stelde hij voor.

Lucas keek naar Alice "nou, eerlijk gezegd ben ik nog nooit bestolen, mede omdat de meeste mensen weten dat ik daar woon, en de meeste mensen zijn bang voor mij...dus dit is best...uniek...heb jij nog zin om door te lopen...of vind jij dat we naar mijn huis toe moeten en kijken wie er was." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptydo nov 28, 2013 10:44 am

Rabb knikte. Is goed. Zegt hij en hij liep er heen. Jalou keek james aan. We blijven er geen uren wachten we vallen te veel op. Zegt ze tegen hem.

Alice keek lucas aan en knikte als twkwn tot ze dat wist en ze beet oo der lip. Ik zou willen weten wie zo dom is om dat te doen. En hen leren zoiets noooit meer te doen. Zegt ze simpelaar je hoorde aan haar stem tot er dreigi g i zat voor die persoon. Alice was nooit echt geduldig. Ze wilde alles snel weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyza dec 07, 2013 11:52 am

James knikte, "wees maar niet bang, ik heb een voor gevoel dat we niet te lang hoeven te wachten." Zei hij en er kwam een glimlach op zijn gezicht.

Lucas lachte "wat ben je toch leuk als je zo zit te dreigen" zei hij terwijl hij haar liefdevol aan keek. Hij liep in de richting van de straat, stopte en stak zijn hand uit naar alice, "alleen maar omdat er iets gebeurt is betekent niet dat we onze avond laten verpesten...toch?" Zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo dec 08, 2013 2:53 am

'ik hoop tot dat gevoel klopt want ik heb geen zin in lang wachten.'geeft rabb toe. hij was daar sowieso slecht in om gedult te tonen. dat was vanacht ook wel gebleken. jalou keek rabb alweer waarschuwend aan. dan keek ze naar james van dit bedoel ik nou en dan keek ze snel weer weg.

alice keek james vragend aan maar even later snapte ze pas wat hij bedoelde. en glimlachte ze toch nog lichtjes. ze begon te lopen op een best wel stevig tempo. maar ze kijkt verschrikt op als lucas ineens stopt. ze luisterde naar wat hij zei en ze lachte hart op.'oke...oke daar heb je gelijk in en ze pakte zijn hand vast en ze liep verder. en ze bleef uiterst waakzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyma dec 09, 2013 10:25 am

James lachte om de blik van Jalou "ik kan niks beloven, maar ik heb zo'n voorgevoel, en ik heb van mijn broer geleerd dat je altijd moet vertrouwen op je gevoel, wat je hersens je ook zeggen als je hart het iets anders zegt, volg je je hart" zei hij.

Lucas zag in de verte zijn flat gebouw, hij sloot zijn ogen, hij bleef alice vast houden en volgen zodat hij nergens tegen aan liep en lied zijn force uitvloeien naar het flat gebouw en de omgeving, om te kijken of hij andere force voelde, al snel voelde hij 3 force eenheden, waarvan 1 erg sterk was en hem vaag bekent voelde, de andere 2 waren minder sterk,maar lucas voelde dat ze alle 3 hun force onderdrukten,2 jedi knights en een sterke padawan, dit gaat nog interessant worden dacht hij, "De jedi knight en de padawan van een paar dagen geleden zijn in de buurt, en ze hebben een jedi knight meegenomen, als voelen ze op dit moment niet heel sterk aan...weet ik toch zeker dat ze hun force onderdrukken om niet op te vallen" zei hij tegen Alice "Blijf op je hoede, ook in gevecht" vervolgde hij "ik wil je niet kwijt raken door 1 van die jedi's" voegde hij er wat verlegen aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyma dec 09, 2013 10:34 am

Rabb keek james aan hij begreep wat hij bedoelde. Want hij handelde ook vaak op gevoel wat de meesten mwnsen niet echt fijn vinden en hij keek weer rond. Dan boelt hij die sterken force weer. James hij is hier. Zegt hij dan en rabb keek een beetje zoekend rond.

Alice heild lucas goed vast. En ze keek maar de flat. Ze luisterde naar wat lucas zei. Die jongen had nog in het ziekenhuis moeten liggen. Zegt ze botweg. En we zullen zien en daarbij ik ben een grote meid ze krijgen me niet zo snel klein..doe jij ook maar voor zichtig. Zegt ze tegen hem en ik af hem een kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyma dec 09, 2013 10:54 am

James knikte "ik voel de een aanraking, was hij dat? weet je dat zeker?" vroeg hij

Lucas lachte "ik weet dat je niet snel klein te krijgen bent, maar de jedi knight van vorige keer hield zich toen om een of andere reden in, en er is nu een ander bij die zeker weten ook een jedi knight is die bij de raad zit, dat moet wel, de padawan heeft iets over zich heen, hij...hij heeft een soort extra energie vooraad, ik weet niet waar hij het vandaan haald, maar hij is een kracht om rekening meet te houden...niet iets wat je niet aan kan, maar 2 tegen 1 is nooit makkelijk" zei hij. hij keek haar aan en gaf haar een kus op haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyma dec 09, 2013 11:14 am

Jalou keek nu ook zoekend rond.
Rabb bleef rond kijken. Jah dat was hem zonder enige twijfel.zegt rabb en dan valt zijn oog op twee mensen. Op 4 uur lopen ze. Zegt hij dan

Jah jah. Ik doe wel voorzichtig. Zegt alice zoetjes tegen lucas en voelde de kus en glimlachte naar hem. Pam jij de sterke dan pak ik die twee andere wel. Zegt ze.

Jalou is geen jedi ze zit alleen bij de raad ze is zeg maar zoiets als padme
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptydo dec 12, 2013 3:21 am

Ah, dus ze heeft ook niet de force enzo, maar ze kan wel vechten toch?
------------------------------------------

James knikte "oke dan is het goed". hij keek rond, en hoorde toen wat rabb zei, hij keek er snel naar, hij wilde op springen maar bleef toen staan, "wat denken jullie dat slimmer is, nu aan vallen of wachten tot ze binnen zijn, als we nu aan komen stormen dan zien ze ons mijlen ver al aan komen, en anders hebben we misschien nog een verassings effect." zei hij

Lucas glimlachte "gelukkig, ik zou echt niet weten wat ik zonder je zou moeten" zei hij, hij vervolgde met "oke dan neem ik hem voor mijn rekening, ik hoop alleen dat hij deze keer wel zijn best doet en niet zich in gaat houden" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyvr dec 13, 2013 11:10 pm

tuurlijk kan ze dat:P
----

geen van die dingen werken ze hebben ons ook al gezien.'zegt rabb zachtjes en je merkte tot hij gespannen maar ook gedreven was en hij keek naar james en dan weer naar de vijand die een vijand was die hij niet mocht verwonden het was james zijn familie.

alice liep door en grinnikte. mooi...ik ben benieuwt hoe die jonge jonge nu vecht na dat ongeluk van vanacht met jou....mag hij dood of wil je tot hij blijft leven. vraagt alice zonder enige genade. dat had vroeger niemand bij haar gehad ook. dan kijkt ze james raar aan....ik denk tot hij zich niet in houd je hebt zijn pade-wan pijn gedaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyza dec 14, 2013 12:42 pm

James knikte, "dat is waar" zei hij, hij sprong op (dit keer echt) , sloeg op de tafel en zei "Kom we gaan, voordat we geen tijd hebben om ons te verdedigingen", Hij liep richting de deur,stopte en draaide zich om "wees gerust ik zal hem subtiel benaderen" zei hij. Hij deed zijn handen in zijn zakken, haalde daar zijn Boksbeugels uit en deed die aan. Hij sloeg met kracht zijn vuisten tegen elkaar aan, waardoor er met een harde klap een kleine schokgolf ontstond. Hij weest naar Lucas "LUCAS, Hoe durf je mij te vergeten!" riep hij, en hij sprintte met geheven vuist op hem af.

Lucas lachte "laat hem maar leven, hij kan nog van nut zijn" zei hij, hij luisterde naar haar volgende antwoord "dat kan, maar je weet maar nooit misschien doet hij wel heel rustig" zei hij. Toen hij net zijn zin af had hoorde hij een klap en voelde een klein schokgolfje, hij keek op toen hij zijn naam hoorde, hij tuurde naar de jongen die op hem af kwam rennen, om hem proberen te herinneren. Toen de Jongen hem bereikt had zei hij, net voordat hij geslagen zou worden "En wie mag jij dan wel niet zijn". Hij vind de klap op die met een groot geweld op zijn linker hand kwam, hij voelde de druk van de slag, de grond onder hem zakte een stukje in, stenen kraakte, en er ontstond een schokgolf op het moment van de inslag van, de vuist van de jongen. Lucas mantel ging omhoog staan, net als die van de jongen. "Alice, Leid die andere 2 weg van hier, t word nogal een gevecht" zei hij, terwijl hij de hand van de jongen weg duwde en weg sprong.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo dec 15, 2013 2:04 am

rabb kwam ook recht toen james op sprong. hij wilde achter james aan rennen maar jalou greep hem vast.'hier blijven...meng je er niet in.'zeggt ze tegen hem. rabb trok zich los.'lees me niet de les zoals al die anderen ik ben oud genoeg.'zegt hij boos en hij rende verder.

alice voelde de force kracht toenemen en toen de twee vijanden elkaar raakte gingen haar haren wat omhoog alsof er wind ging. ze hoorde wat lucas zei en ze rende weg en ze trok haar laserzwaard en bleef op rabb af rennen die zijn laserzwaard trok en de twee bodste tegen elkaar aan met de lichtzwaarden wat een vel licht weergaf.'wat sta jij snel op je benen maar volgens mij ben je minder sterk.'zegt alice kleinerend.rabb keek alice boos aan.'ik zal je laten zien wat ik kan,'snauwt hij en hij haalt in een draaiende beweging uit en alice blokkeerde het simpelweg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo dec 15, 2013 3:09 am

James keek even vlug naar rabb en zei "Rabb, maak dat je hier weg komt, ik wil niet dat jij en je zus in het ziekenhuis belanden...of nog erger, dood zijn".
Hij richtte zijn aandacht weer op Lucas. "Ik denk dat de duistere kant je herinneringen te veel heeft aangetast, misschien moet ik maar weer is wat wijsheid in je kop terug slaan" zei hij, hij zette zich schrap en viel met geheven vuisten aan. Hij sloeg richting zijn hoofd.

Lucas lachte "HA! Denk je dat je me aan kan, jongetje. je doet je best maar!" zei hij. Hij ontweek de eerste slag met gemak, en deed snel en krachtig zijn knie omhoog, die met veel kracht in de buik van James belande. Door de klap ging James een stukje omhoog, om t moment dat James loskwam van Lucas' knie, Draaide Lucas om zijn as, en gaf James een harde trap tegen zijn zij, James vloog weg.

James draaide na de trap in de lucht om en lande gehurkt "Onderschat me niet, Lucas! Ik ben veel sterker geworden sinds de laatste keer, toen je me nog wel kende" zei hij. Hij kwam omhoog, deed zijn benen op evenwijdige afstand van elkaar. Hij liet Force in zijn Boksbeugels komen, zo veel dat zijn handen begonnen te trillen, en er vibraties in de lucht kwamen, "Jij kan nu misschien bliksem gebruiken, maar dat maakt je niet sterker" zei hij, en hij sloeg met beide vuisten op zijn hardst op de grond en liet toen zijn vastgehouden Force los, dat zich Via de grond een baan naar Lucas baande. Vanaf waar james de grond sloeg liep nu een grote groef die steeds breder werd, richting Lucas.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo dec 15, 2013 4:21 am

Rabb hoorde james niet maar alice hoorde hem wel en wist wat lucas haar had vertelt en ze haalde ee paar keer kort uit naar hem en drijfde hem achter uit. Eens kijken wat jij in huis hebt zegt ze. En ze tilde hem met de force op. Rabb voelde zijn voeten van de grond komen en keek alice woedend aan en hij trapte naar haar met bijde voete n en ze viel op de grond en liet rabb los. Rabb lande op de grond en hij bego de force te verzamelen precies zoals lucas bij hem had gedaan eerder op de avond. Alice kwam recht en zag wat rabb deed die jonge was gek geworden en ze rende op hem af. Stop...roept ze en ze pakte hem vast rabb wilde zich weg trekken maar ze belande op de grond en rollen samen over de grond heen en rabb was nog steeds de force aant verzamelen. Ze waren een stuk bij lucas en james verdaan nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Emptyzo dec 15, 2013 10:36 am

De straal was sneller dan Lucas verwacht had, en werd achteruit gegooid hij lande op 1 hand, zette zich af en lande toen rustig op zijn voeten "nu ben ik toch wel nieuwsgierig hoe jij me kent, jonge man" zei hij terwijl hij een Bol elektriciteit in zijn hand maakte.

James lachte sluw, "wil je het echt weten?" Vroeg hij, hij keek sluw en zei toen "denk maar is aan wat er 6 jaar geleden gebeurde, wie je toen verloren denkt te hebben, die persoon" hij deed zijn armen uit elkaar "die staat hier voor je" zei hij toen.

Lucas schrok van James antwoord, "nee dat kan niet...die is dood" zei hij

James schudde zijn hoofd "denk maar aan hoe die persoon er nu uit zou zien, denk er wel bij dat die persoon van het Jedi gebouw is afgevallen" zei hij.

Lucas dacht diep na en keek James toen aan "J-James...ben jij dat echt?" Vroeg hij.
James knikte langzaam, "ja, ik ben het je broertje, die nu niet meer zo klein is als 6 jaar geleden"

Lucas keek gelukkig naar Lucas, maar toen veranderde zijn blik van blij naar ongelofelijk boos "je liegt!!" Zei hij "ik heb je met mijn eigen ogen dood zien gaan" schreeuwde hij, hij hief zijn handen en liet plotseling een grote straal bliksem op James afgaan.

James had dit niet verwacht maar reageerde snel, hij hief zijn vuisten, met de boksbeugels naar voren, en ving zo de bliksem op. Hij vloog naar achteren en lande op zijn rug, zijn armen gingen door de schokken heen en weer, de elektriciteit was via de boksbeugels in zijn metalen botten gekomen, en kon dus niet goed zijn Armen gebruiken. Hij lag kreunend op de grond ik ben in ieder geval niet geëlektrificeerd dacht hij.

Lucas liep richting alice en de jongen, "Alice, eindig je gevecht snel, we gaan, ik moet iets controleren" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Star Wars  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Star Wars
Terug naar boven 
Pagina 12 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Star Wars RPG
» Star Wars RPG WIE...?
» star slaves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: