Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Star Wars

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 13 Emptyzo dec 15, 2013 8:32 pm

rabb lag onder alice die hem in de houdgreep vast had. 'waarom ben jij zo boos jongetje...waarom krop je die woede op...je kunt het ook laten gaan.'zegt ze tegen hem. ondertussen wist ze zeker tot deze jongen doodsbang voor iets was en dat verschool hij achter zijn woede. rabb probeerde onder alice vandaan te komen maar dat lukte hem niet. en hij spuigde haar in het gezicht. maar dan kijken ze beide op als ze iets voelen in de force. alice zag tot lucas boos was en de jongen had aangevallen met bliksem die nu op de grond lag. maar dan voelt alice nog een force toe nemen.

rabb had gezien wat er met james gebeurde en zijn blik ging naar lucas en hij gooide alice met de force van zich af en hij sprong recht. hij rende op lucas af die dichter bij was gelopen.'hoe durf je hij is je broertje.'snauwt hij en maakte precies de zelfde beweging die lucas eerder bij hem had gedaan. je zag de bliksem steeds meer op komen en hij rende op lucas af.

alice zag wat rabb deed en ze krabbelde vlug overeind en rende er op af en sprong tussen de twee in.'je blijft van hem af.'snauwt alice en ze ging klaarstaan om de bliksem te vangen want dat kon ze wel en ze keek naar rabb die duidelijk vol woede zat.maar waarom vroeg ze zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 13 Emptyma dec 16, 2013 4:38 am

Lucas keek naar de jongen "Mijn broertje...Mijn BROERTJE, die is Dood!! Jij onderkruipsel" zei hij. Legde zijn hand op de schouder van Alice en keek naar de jongen die ging proberen wat hij die avond bij hem had gedaan hij lachte vreugdeloos "Als ik jou was zou ik het maar niet proberen jongetje, als je het namelijk zonder controle doet, dan ontplof je" zei hij, hij maakte een kleine plof beweging met zijn handen terwijl hij "plof" zei. Hij keek de jongen onderzoekend aan "jij zou een goede rekruut voor de darkside" zei hij "Zoveel boosheid moet je leren sturen, en de darkside is daar precies de goede plek voor" voegde hij eraan toe.

James ging langzaam omhoog, op een of andere manier was de elektriciteit uit zijn metalen botten geabsorbeerd door zijn spieren, hij wreef vuil van zijn broek, door de wrijving van zijn handen op zijn broek ontstonden er kleine vonkjes. hij keek naar zijn handen wat is er met me gebeurt dacht hij, toen keek hij naar rabb weer elektriciteit, hij keek van rabb naar Jalou ik hoop niet dat zei nu denkt dat hij slecht is dacht hij, Hij begon naar ze toe te lopen maar zakte in toen zijn been een uitbarsting van stroom had. hij schreeuwde het uit van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 13 Emptyma dec 16, 2013 4:50 am

rabb beet zijn tanden op elkaar en zijn handen die hij tot vuisten had gebalen trilde van woede.'hij is niet dood die jongen heet james, al zijn botten zijn vervangen door ijzere platen, hij heeft het wel overleefd en hij geeft om jou...hij denkt nog iedere dag aan jou en hij dacht net als jou tot JIJ DOOD WAS, en hij weet meer van je ketting...er staat iets op toch.'zegt rabb die weer wat rustiger werd maar als lucas hem wijst op het feit wat hij was aant doen deed zijn woede weer op laaien. waarom denkt toch iedereen tot ik iets niet KAN.'schreeuwt hij buiten woend en ineens veranderd de bliksem en hij maakt er een bol van in zijn handen en stuurt die op lucas af. maar er lijp ook blimsem om zijn armen heen en hij kreunde pijnlijk.

LUCas bukken.' roept alice en ze dacht niet meer na en trok hem naar beneden en de bliksem bol raakte haar arm en ze kreunde pijnlijk maar het was niet erg en ze keek boos naar rabb.'

jalou had niks kunnen doen toen ze met de force bezig waren maar ze was wel bezig geweest met haar pistool om te kunnen schieten als eentje alleen stond maar er liep steeds iemand in de weg. maar dan ziet ze wat rabb doet en ze liet het pistool vanllen en ze werd sneeuw wit. dit mocht niet...dit kon niet. maar ze keek op als james schreeuwt

rabb keek ook om
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 13 Emptyma dec 16, 2013 5:04 am

Lucas hoorde wat de jongen zei over zijn ketting, hij ging er onbewust naar toe met zijn hand, toen voelde een hand op zijn hoofd en voelde toen dat hij naar beneden werd geduwd. "Nee! Alice niet doen!" riep hij, maar het was al te laat, ze werd geraakt. Lucas stond op en pakte Alice vast "Gaat het?" vroeg hij liefdevol, terwijl hij haar afschermde met zijn lichaam.

James zag nog net wat rabb deed Ik heb gefaald, ik heb gefaald, heeft die jongen dan niks geleerd over alles wat je naar de drakside kan brengen dacht hij. Hij zag Lucas de vrouw die alice heette om armen. "Er staat inderdaad wat op die ketting, er staat namelijk, Never forget, en dan de datum wanneer onze ouders zijn vermoord" zei hij en hij deed zijn arm omhoog en pakte snel met zijn force de ketting af.

Lucas keek op met ogen die vol ongeloof stonden "maar ik heb je dood zien gaan...wat, hoe, waarom...waarom heb je me dat niet eerder verteld?" zei hij met tranen in zijn ogen.

James keek naar zijn ketting en deed die om, hij voelde het koude ijzer op zijn borst. Het voelde alsof er een stukje wat lang weg was geweest weer op zijn plaats was gevallen, hij voelde de vertrouwdheid van de ketting. "Omdat ik toen ik wakker werd uit mijn 2 jaar lange coma, jou niet kon vinden, omdat ik had gehoord van iedereen dat jij jezelf in ongeloof vermoord had, door naar de basis te gaan van de sith lords en die aan te vallen...maar zo te zien, is dat niet wat er gebeurde" zei hij

Lucas veegde zijn tranen uit zijn ogen, en moest een beetje lachen toen hij dat laatste hoorde, hij ging met zijn hand door het haar van Alice, "nee ik ben zeker niet dood, integendeel, ik ben eindelijk weer gelukkig sinds jouw dood" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 13 Emptyma dec 16, 2013 5:16 am

Alice keek lucas aan en pakte hem beet. Het gaat het is maar een brandwond oke. Zegt ze troostent en verborg zich in zijn armen. Ze was voornamelijk geschrokken ze was bang om lucas kwijt te raken. Ze luisterde naar wat de twee vertelde. ' ik had gelijk over wat ik voelde. Zegt ze tegwn lucas.

Rabb trilde voornamelijk nog wat na en vooral met zijn handen hij zag tot lucas nu wel deed luisteren en dat luchte hem op. En hij keek naar james en dan weg naar de grond. Hij had gefaald jalou had het gezien en hij wist tot dat niks goed was. Hij liep naar james toe. Ik wilde je helpen hij wilde niet luisteren. Begon hij zachtjes en beschaamd...hij deed je pijn. Volgt hij er nog zachter aan toe. En hij keek van james naar lucas en alice. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Enbhij keek james niet meer aan bang tot hij boos was.

Alice keek naar lucas en gaf hem een kus en ze keek naar rabb en ze beet op haar lip.
Jalou keek ook naar rabb en beende op james en rabb af. Hoelang kan hij dat al.vraagt ze boos en ze keek naar rabb ze kon dit niet geloven dit moest ze doorgeven aan de raad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Star Wars  - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Star Wars
Terug naar boven 
Pagina 13 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Star Wars RPG
» Star Wars RPG WIE...?
» star slaves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: