IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Star Wars

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Freek

Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    vr sep 13, 2013 10:06 pm

Lucas dacht na over de jedi, hij kwam m zo bekend voor...maar het kon nooit james zijn want die was...dood. dacht hij, tranen rolde over zijn wangen, hik voelde hoe ze van zijn gezicht af werden gespoeld. Waarom was het nou james geweest die was overleden en niet hij. Hij balde zijn vuisten, als hij nou sneller was geweest was het nooit gebeurt en dan zouden zij nu samen in de jedi raad zitten. Hij keek op en dacht weer aan zijn gevoel, hij wist gewoon dat het geen ongeluk kon zijn geweest. ..james was daar veel te behendig voor...plus james zou nooit van een gebouw kunnen vallen al zou hij het willen...nog meer tranen rolde over zijn wangen.

James stopte met wat hij deed en zuchte , sloeg zijn ogen neer en zei "Regilius...i-..ik weet niet of ik de juiste persoon ben om je zoiets te vertellen....laat ik het er op houden dat je het maar niet meer moet doen" hij keek rabb aan en zuchte weer "kijk wat jij daar deed, dat word meestal alleen door sith lords gedaab...omdat het uit de donkere kant van de force komt...wat dit betekent is dat of jij bent een spion en in dat geval zou ik je nu moeten doden...of je hart is niet ...'zuiver' genoeg...dat is wat ik denk...of hoop eigenlijk...je denk waarschijnlijk veel aan macht of iets dergelijks iets wat er voor zorgt dat je makkelijk netzo goed iets slechts als iets goeds zou kunnen doen" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    vr sep 13, 2013 10:29 pm

alice had alles geregeld en ze gingen over in lichtsnelheid en ze ging met een zucht op haar stoel zitten en leunde met haar ellenboog op de leuning en een hand onder haar kin. ze dacht na over de tijd tot zij nog een slaaf was niemand had om haar gegeven of keek op of om als er iets was gebeurt waarbij zij pijn leed en ze slikte even en was blij tot ze er weg was ze had geleerd voor zich zelf op te komen en te pakken wat haar toe behoorde.

rabb hoorde tot james begon te praten en hij keek hem aan. hoe verder james praate hoe bleker rabb werd dit kon niet waar zijn de sith lordt had gelijk hoe james over hem dacht en hij keek weg van james dan. hij voelde tranen branden maar wilde daar niet aan toe geven.' waarom dood je me dan niet meteen.'zegt hij schor en hij stond op en keek james aan. ' waarom niet he... als ik geen spion ben maar onzuiver mag ik toch geen jedi meer worden van de raad.'barst hij los en hij liep weg. bleef bij de deur staan en hij keek om naar james. 'ik deed enkel wat die vrouw ook deed en ik deed hen niet voor macht ik wilde je beschermen.' zegt hij bot weg en dan loopt hij weer naar de slaapkamer en ging op het bed zitten.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    vr sep 13, 2013 11:20 pm

Janes schoot overeind en rende achter rabb aan, " waarom zou ik je in godsnaam vermoorden, je moet naar me luisteren ik heb niet gezegd dat je slecht bent... en ik apprecieer het heel erg dat je me beschermde....het is alleen dat je moet oppassen dat je je niet laat verleiden door de donkerezijde van de force..." hij legde een hand op rabbs schouder en ging op zn hurken zitten, "rabb jij bent een goede vriend van mij...Misschien wel mijn enige...en ik wil jou niet net zo kwijt raken als ik mijn broer ben kwijt geraakt...ik...ik zou niet weten hoe ik dat aan je zus zou moeten uitleggen. ..ik wil gewoon dat je oppast ....dit blijft gewoon tussen ons...en zolang je niet naar de donkere zijde helt kan je je nieuw gevonden kracht voor het goede gebruiken...zolang je het maar niet aan de anderen laat zien...tenminste voor nu" zei hij.

Lucas kwam de douche uit en sloeg een handoek om zijn middel, hij lied een kleine lichte shockwave uit zijn lichaam komen, die ervoor zorgde dat het water van hem af vloog. Hij bekeek zijn ogen, ze waren rood van t huilen...gelukkig durfde de meesten van zijn crew hem niet aan te kijken dus dat was geen probleem. Hij liep naar de brug, en ging naast alice zitten. "Hoe staan de zaken hier?" Zei hij
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    vr sep 13, 2013 11:34 pm

rabb keek langzaam james aan. 'je zei het net zelf...zo kwam het over tot ik slecht was en..geen zuiver hart heb.'zegt hij schor. en hij luisterde naar de andere woorden en hij keek hem dankbaar aan.' dankje het..het zal echt niet meer gebeuren..ik beloof je tot ik het niet meer gebruik.'zegt hij en hij beet op zijn lip. 'ik zal niet naar de duistere zijde gaan.'belooft hij hem en hij keek naar zijn handen. 'mijn zus weet tot ik bepaalde dingen kan door enkel te kijken, daarom wilt ze niet tot ik op missies ga.'zegt hij dan langzaam.

alice keek naar lucas en glimlacht waterig naar hem en ze ging recht zitten. we zijn op schema we zijn achter zoon 15 minuten bij de planeet. waar we verder moeten zijn dat weet jij denk ik wel.'zegt ze tegen hem ze zag zijn rode ogen van het huilen maar daar zei hij niks van.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    vr sep 13, 2013 11:46 pm

James keek rabb aan, "dat wist ik niet...dat had ze best even mogen zeggen...maar laten we dit voorval achter ons laten het is gebeurt en we leven nog" zei hij laten we terug gaan en trainen" voegde hij er met een glimlach aan toe.

Lucas keek naar alice met haar waterige ogen , wat was t toch een leuk meisje dacht hij, hij knikte "ja dat weet ik wel" zei hij
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    vr sep 13, 2013 11:55 pm

'ze heeft het tegen niemand gezegt james. ze is bang tot ik voor oordeelt zou worden. maar bedankt tot je het geheim bewaart.'zegt hij en hij stond op en knikte vervolgens.

alice knikte.'gelukkig anders hadden we een probleem.'zegt ze dan plagent. en ze sloeg haar benen over elkaar.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 14, 2013 12:03 am

James glimlachte "geen punt" zei hij en hij liep naar de cockpit en ging achter het stuur zitten. Hij keek achterom en wenkte rabb "kom ik heb mijn beste co-piloot nodig anders komen we nooit thuis"

Lucas lachte, "ja gelukkig" zei hij, hij keek rond "zijn we trouwens nog mannen kwijtgeraakt bij de inval?" Vroeg hij
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 14, 2013 12:13 am

rabb glimlachte dan weer en hij ging de cocpit weer in en ging weer zitten en begon verder te gaan daar waar hij net was gebleven en hij drukte weer snel knopjes in. 'alles is ingestelt' zegt hij

alice keek voor zich uit. 'we zijn er 3 kwijt geraakt.'zegt ze emotie loos en het kon haar ook niet zo veel schelen.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 14, 2013 6:06 am

"Mooizo" zei James, hij controleerde een paar knopje, drukte het knopje voor de deur in en toen die dicht was steeg hij op. Toen ze van de grond waren liet hij het landingsgestel intrekken, liet de neus omhoog hellen, switchte van motoren en duwde de hendel voor planeten snelheid helemaal naar voren. ze schoten vooruit, James stuurde en ze maakte een flauwe bocht naar links, toen ze buiten de dampkring waren switchte hij van motoren, die voor interplanetair reizen, en duwde die ook vol in, nu gingen ze nog sneller, eenmaal buiten het zonnenstelsel keek hij naar Rabb, "doe jij het maar is, naar lichtsnelheid gaan" zei hij met een glimlach.

Lucas lachte, "aan zwakkelingen hebben we toch niks, beter dat we er nu achter komen dan als we ze nodig hebben" zei hij. Hij keek naar Alice "Wat hebben die soldaten eigenlijk gedaan dat ze gedood konden worden...Ik wist in ieder geval niks van rebellen...als dat zo is dat is het misschien beter dat ze er niet meer zijn" zei hij en hij lachte weer hard. mensen die het gesprek opgevangen hadden moesten slikken, de gedachte 'wat een harteloze griezels' zou in meerdere gedachte voorkomen.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 14, 2013 6:16 am

Rabb knikte en hij drukte twee knopjes in e dan op ewn blauwe en ze gingen over in lichtsnelheid het zou niet lang duren voordat ze weer terug bij hun planeet warwn en rabb was deels opgelucht en deels bezorgt maar hij probeerde zich er niks van aan te trekken.

Alice keek op naar lucas en rolde met haar ogen. ' nee het waren geen rebelen anders had ik ze gered en daarna met een lange leidens weg de dood in gejagt. ' zegt ze tegen lucas en ze ging weer recht zitten en beet nadenkent op haar lip. Maar dan moest ze ook wel lachen.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 14, 2013 9:30 am

James deed zijn riem los en stond op, rekte zich even uit en keek toen naar rabb "trouwens, ik had nog een idee, je weet toch dat mijn botten zijn vervangen met een metaal...waar ik even de naam van kwijt ben...maar ik dacht misschien kan ik een soort van wapens maken van het zelfde metaal, een soort boksbeugel achtige licht zwaarden...ow en kan jij me er misschien aan herinneren dat wanneer we terug zijn ik even naar de dokter moet..ik heb sinds kort een raar gevoel in mijn spieren" zei hij hij liep de cockpit uit, de kombuis in en riep vanuit daar "wil jij ook wat drinken?"

Lucas lachte toen Alice met haar ogen rolde en moest nog harder lachen toen hij hoorde wat ze zei. Hij keek haar aan, en draaide een beetje schamend weg toen hij merkte dat hij net te lang keek.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 14, 2013 9:56 am

'Jah. Dat weet ik dat hen je me een keer vertelt.' Zegt rabb en hij draaide zijn stoel in de richting van James. En hij dacht na over wat ja.es zei. ' wie niet waagt wie niet wint.' Geeft hij toe. Maar dan fronst hij zijn wenkbrauwen bij het woord dokter en hij hoorde de woorden die er op volgden. ' ik help je er wel aan herinneren. En nee dankje ik heb niet zoon dorst. ' zegt hij eerlijk tege hem.

Alice merkte tot lucas naar haar keek. Ze stond oo en glimlachte naar hem. ' nu jij er weer bent ga ik me even douce en wat anderster aan doen. ' zegt ze en met die woorden liep ze weg van de brug richring haar vertrek en daar aan gekomen teok ze haar kleren uit smeet ze gewoon op de geond en ging vervolgens de badkamer in en dan onder de douce dit was zalig.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 14, 2013 10:06 am

James glimlachte "daar heb je gelijk in rabb, daar heb je gelijk in" hij liep deed de koelkast open en pakte een flesje (met een of ander ruimte drankje Razz) maakte die open en kwam weer terug in de cockpit, hij keek even op een klokje en keek vervolgens naar rabb, "nog 2 uur, het schip staat op auto piloot dus dat red zich wel, kom je mee naar het leef gedeelte...kunnen we even relaxen, het is een best zware dag geweest" zei hij, en hij liep naar het leef gedeelte en ging daar op een bank zitten.

Lucas bloosde nog meer en keek haar na toen ze weg liep, hij keek rond, een paar mensen waren hem aan het aan staren, hij keek ze aan, de lichten in de cockpit knipperde en hij zei met kille stem "HEB ik iets van jullie aan!?!" ze draaide geschrokken om, Lucas ging zitten in zijn stoel en keek uit het raam, er was niet veel te zien op sterren na, toen hij dit uitzicht voor het eerst zag vond hij het prachtig... en nu nog steeds, het was nooit het zelfde.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 14, 2013 9:31 pm

Rabb knikte en stond op en liep met james mee hij was stiller dan toenstraks.

Alice stond nog onder de douce

--

Sorry voor kort bericht ben aant trainen
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 14, 2013 10:52 pm

James keek naar rabb, "wat is er...je bent zo stil ineens" zei hij

Lucas keek rond en gaf af en toe wat orders.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    zo sep 15, 2013 5:28 am

rabb keek james aan en beet op zijn lip. 'ik maak me gewoon nog een beetje zorgen, wat als de raad er achter komt dan mag ik vast en zeker geen jedi meer zijn.'zegt hij en hij keek naar zijn handen. hij moest gewoon zorgen tot ze nergens achter kwamen.

alice was klaar onder de douce en droogde zich af en daarna haar haren die wikkelde ze ook in de handdoek en liep haar kamer op om vervolgens kleren uit te zoeken en die aan te doen ze had een korte broek aan en een t-shirt daar deed ze haar wapenriem op en dan nog een vest met lange mouwen aan. ze droogde haar haren nog eens af en haalde er een kam door heen en ging dan weer terug naar de brug.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    wo sep 18, 2013 2:44 am

James glimlachte, "je hoeft je nergens zorgen over te maken, zolang wij onze mond houden zal de raad het niet weten" zei hij en hij knip oogte naar rabb en dronk wat van zijn drankje.

Lucas keek om en zag Alice, hij draaide zich snel weer om en voelde zich een beetje rood worden, hij haalde een paar keer adem zodat het bloed wegzakte uit zijn gezicht en draaide zich toen weer om "en lekker gedouched?" zei hij toen.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    do sep 19, 2013 6:32 am

rabb keek james aan en hij knikte weer. ' maar wat als die sith's er over beginnen mochten andere jedi meesters hun pad kruisen.' vraagt hij en hij leunde achter over terwijl hij verder na dacht over zijn eigen vraag.

alice glimlachte naar lukas. 'jah daar was ik wel aan toe zeker na dat we terug gingen naar die planeet waar alles stonk naar rook en as.'zegt ze en ze ging tegen de leuning van zijn stoel aan staan. 'zijn we er al bijna.' vraagt ze
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    vr sep 20, 2013 8:55 am

James keek rabb aan "Ze hebben geen bewijzen dat het zo is, dus daar hoef je je denk ik geen zorgen over te maken hoor" zei hij met een glimlach op zijn gezicht, terwijl hij achterover leunde.

Lucas glimlachte, "ja we zijn er bijna...en ik snap wat je bedoeld die planeet was inderdaad erg" zei hij, en hij keek haar aan.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    vr sep 20, 2013 9:08 am

Rabb was een stuk opgeluchter na die woorden van james en hij ontspande weer wat terwijl hij nog achter over leu de en hij begon in slaap te vallen al had hij dat niet door. Dit was toch zijn eerste groote missie geweest. En die was eigenlijk meteen mis geweest.

alice glimlachte en ging met een hand door lucas zij haren heen.' Gelukkig maar want ik verveel me. ' zegt ze kinderlijk en dan loopt ze weer naar haar eigen stoel en ploft er op neer en draaide zich met de stoel naar lukas.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    vr sep 20, 2013 12:09 pm

James zag hoe rabb in slaap viel en stond zo zacht mogelijk op, zette zijn lege flesje weg. hij liep naar de cockpit en ging in de piloot stoel zitten. Nog even en ze waren thuis.

Lucas bloosde en probeerde zijn haar goed te doen. Hij keek naar Alice. "als we bij de basis zijn...laten we dan eerst echt even uitrusten... ik vind dit ruimte reizen best vermoeiend soms" zei hij met een zucht.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    za sep 21, 2013 8:10 pm

rabb sliep rustig door en had niet door tot james weg ging uit de kamer.

alice keek lucas met een schuin hoofd aan. 'this omdat jij het bent anders had ik het niet goed gevonden.'zegt ze simpel weg. ze was niet iemand die van lang stil zitten heild daar kon ze niet tegen het liefst ging ze meteen weer op pad.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma sep 23, 2013 8:28 am

James deed even ogen dichtcen zuchte 'wat een dag' dacht hij

Lucas glimlachte "oke...maak je geen zorgen we blijven niet lang" zei hij lachend
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma sep 23, 2013 8:38 am

rabb werd na een tijdje wekker en keek rond en hij zag james niet. dit baarde hem eerst even zorgen maar dat ging weg er was niks vreemds te voelen in de buurt dan hoefde hij iets ongerust te zijn. hij stond op en liep hij weg uit de kamer terug naar de coc-pit. hey... heb ik lang geslapen...vraagt hij

alice deed haar schoen uit en gooide die naar lucas. 'lach me niet uit.' zegt ze tegen hem ze keek sirieus maar er lag toch een lach op zijn gezicht.
Profiel bekijken
Freek

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    ma sep 23, 2013 10:04 am

James keek om "eemh je hebt ongeveer ander half uur geslapen, volgens mij was je echt uitgeput of niet?" vroeg hij aan Rabb

Lucas ving de schoen op, "waarom gooi je nou met je schoen, gekkie" zei hij lachend, hij stond op en liep naar haar toe, toen hij dicht bij was fluisterde hij met een scheve glimlach in haar oor "vergeet niet dat we op de brug zijn en dat deze zwakkelingen er ook nog zijn". Lucas reikte haar haar schoen weer aan.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    

Star Wars
Terug naar boven 
Pagina 4 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: