Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anniek & Maaike

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydi sep 24, 2013 10:47 am

Winter zag opeens Nate door de gang lopen. Ze schrok en stond stil. Wat moest ze nu? Iets zeggen? Wist hij het uberhaubt wel?

Hugo glimlachte en keek naar de merrie. "Wat een schoonheid is ze." zei hij tegen haar. "Als je het leuk vind kan ik misschien een keer vragen of je met mij mee mag? Een stuk beter dan met die beveiliging erbij."

Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydi sep 24, 2013 10:53 am

Nate liep verder en zag Winter, hij liep maar gewoon verder richting haar. 'He' zei hij vriendelijk, alsof er niks aan de hand was. Hij bekeek haar nieuwsgierig. 'Je ziet er nogal verward uit' besloot hij. Vervolgens kon hij zichzelf wel voor zn kop slaan. Natuurlijk was ze verward!

Anna glimlachte naar Hugo "Dat lijkt me inderdaad een stuk beter!" zei ze. "Graag, ik kan je de omgeving laten zien. Het bos is prachtig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydi sep 24, 2013 11:06 am

"Ik zal eens proberen een goed woordje voor je te doen." zei Hugo tegen haar. "Ik kan me voorstellen dat je gek wordt als je altijd maar in de gaten gehouden wordt."

Winter keek om ongemakkelijk aan. "Hej." zei ze. Hij zei dat ze er verward uit zag. "Sorry, dat ben ik ook." zei ze. Ze moest zich schamen dat te laten merken. Dat was niet eerlijk naar hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydi sep 24, 2013 11:16 am

Anna knikte 'ja zeker. Het is echt vervelend. Vooral omdat vader me dan ook pas laat gaan als ik minstens 3 mannen van de wacht bij me heb.' zei ze. "Ik ben gek op de natuur, maar ik ga vaker naar de binnentuin. Dan kan ik tenminste heen waar ik heen wil.

Nate zweeg even. 'Sorry' zei hij toen. "ik ook, of nouja..' hij zuchtte. 'Laat maar' mompelde hij een beetje beschaamd. "Waar was je naar opweg?' vroeg hij toen maar. Hij was benieuwd, aangezien haar kamer de andere kant op was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydi sep 24, 2013 11:23 am

"Je lijkt me zus wel." zei Hugo met een glimlacht tegen haar. "Wie weet, hij zal er vast geen moeite mee hebben als er een sterke man bij je is. Ik leid ook het leger van me vader dus wat dat betreft ben je vast veilig genoeg bij mij."

Winter beet op haar lip. Hij voelde zich misschien ook wel een beetje ongemakkelijk. Dat hielp. "Ik was een beetje aan het rondzwerven." gaf ze toe. "Ik wilde niet op mijn kamer zitten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptywo sep 25, 2013 12:57 am

Anna keek verrast op. Maarja, hij was ook een stuk ouder, en jongens van 15 vochten ook. 'Ja dat zal dan wel.' zei ze glimlachend.

Nate knikte 'Ken je het kasteel al een beetje?' vroeg hij, hij voelde zich inderdaad ongemakkelijk. En hij wilde dat hij gewoon had kunnen doorlopen, maar zo kon hij haar niet behandelen. Nu al helemaal niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptywo sep 25, 2013 1:10 am

"Ik eehm, ik had vanmorgen jullie tuinen ontdekt.. Prachtig. Maar ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe ik daar kom." zei Winter toen om een beetje meer lucht in het gesprek te krijgen. Dat was zo onhandig.

Hugo ging op een bankje in de stal zitten. "Had je het al gehoord?" vroeg hij toen doelend op Nate en Winter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptywo sep 25, 2013 2:47 am

Nate glimlachte eventjes, in de eerste week verdwaalde bijna iedereen in het kasteel. 'Ik kan je er wel naar toe brengen, als je wilt?' stelde hij voor.

Anna dacht even na. "Ik heb het nog niet bevestigd gekregen, maar ik heb zo mijn vermoedens ja.' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptywo sep 25, 2013 5:24 am

"Dat zou fijn zijn. Dankje" zei Winter met een beleefde glimlach en ze begon met hem mee te lopen. Na een tijdje besloot ze het onderwerp toch maar aan te snijden. "Dus.. had je het al gehoord?" wilde ze weten.

Hugo knikte. "Gek he, dat hadden wij ook kunnen zijn." zei hij toen tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptywo sep 25, 2013 8:46 pm

Anna knikte langzaam. 'Ja.. Ja dat had zo kunnen zijn.' Ze glimlachte 'toch ben ik blij dat ik er nu uit vrije wil voor kan kiezen om met je te praten. Ik kan me voorstellen dat het voor Nate en Winter wat ongemakkelijk is de eerste keren..'

Nate liep haar voor en keek verrast op. Hij had niet verwacht dat ze er zo over zou beginnen. 'Ja.' Zei hij. Hem was altijd verteld dat hij zo beleefd mogelijk moest doen. Mocht hij het meisje dan eigenlijk niet leuk vinden dan kon hij het er nog vanaf maken met de formaliteiten die nou eenmaal noodzakelijk ware. Maar hij had zo het idee dat hij het niet makkelijk zou gaan krijgen.


Misschien kunnen we, als er een 'tijd' verstreken is en ze ook al getrouwd zijn, de jongens de oorlog insturen. En dat de meiden dan ook mee gaan, stiekem, of ontvoerd worden of weet ik het Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptywo sep 25, 2013 11:58 pm

Sure:P Maar voorlopig moeten ze eerst trouwenxD en gelukkig worden


Hugo knikte. "Dat ben ik met je eens.. Zoiets brengt toch een soort van barriere met zich mee." zei hij bedachtzaam. Zeker bij Winter..

Winter knikte en liep een tijdje stilletjes verder. Wat kon ze nog meer zeggen? Er stond automatisch een gigantische muur in de weg en die kon ze niet zomaar breken. Zouden ze ooit normaal kunnen doen tegen elkaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydo sep 26, 2013 3:32 am

Ja haha, maar bedacht dat dat de beste optie is, mocht het saai worden omdat ze te lang gelukkig zijn. En je wil dus wel dat ze allemaal gelukkig zijn haha Razz?

Nate stond stil bij de tuin. "uh ja.. nou hier is het.' zei hij, en hij keek eventjes naar Winter en toen weer naar de tuin. Dit was een ontzettend gedoe..

Anna streek haar rok glad en ging naast hem op het bankje zitten. 'Ik hoop dat ze er uit komen met z'n 2en.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydo sep 26, 2013 4:42 am

Hoeft niet persee:P Ik deed gewoon droogxD

Winter stond tegenover Nate en knikte. "Dankje." zei ze tegen hem. Ze zocht in haar hoofd naar een ijsbreker. Zo kon ze hem misschien in elk geval een beetje leren kennen. "Wil je anders bij me komen zitten?" vroeg ze snel. Misschien hielp het, ze wist het niet.

Hugo glimlachte toen. "Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt." zei hij toen. Hij had vertrouwen in zijn zus, en als Nate was zoals Anna zou er vast ergens wel enigzins een beetje overeenkomst zijn tussen de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydo sep 26, 2013 8:23 am

Nate aarzelde even 'u ja is goed.' Zei hij. Hij liep met haar de tuin in.

Anna knikte bevestigend. 'Precies.' Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptyzo sep 29, 2013 12:40 am

Winter knikte en ze liep met hem de tuin in en ging op een bankje zitten. Haar hersenen probeerde iets te verzinnen waar ze het over konden hebben. Hoe harder ze probeerde hoe lastiger dat werd. Ze zuchtte, ze was een hopeloos geval.

"Dus wat denk je ervan? Zullen we een ritje maken?" vroeg Hugo toen met een grijns. Hij had er wel zin in om de bossen hier te verkennen. Hij vond Anna aardig dus het leek hem wel gezellig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptyzo sep 29, 2013 10:51 am

Anna glimlachte naar hem. 'Dat lijkt me wel wat! Maar eigenlijk zou ik dat eerst moeten vragen..' ze rolde met haar ogen. Zoals Hugo had gezegd zou ze prima veilig zijn bij hem, dus wat maakte het uit?

Nate ging naast haar zitten en keek wat ongemakkelijk voor zich uit. Hij wist dat het beter was als ze zouden praten, maar hij wist echt geen onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptyzo sep 29, 2013 11:30 am

Hugo glimlachte. "Als je dat wil kunnen we dat doen. Maar zou het kwaad kunnen gewoon te gaan? Waarschijnlijk missen ze ons niet eens." zei hij toen tegen haar. Misschien was het niet goed om haar in zijn roekeloosheid mee te slepen, maar daar dacht hij niet zo zeer over na.

Winter haalde een keer diep adem en besloot te zeggen wat ze op haar hart had. "Stom he?" zei ze tegen hem. "Als ik niet geweten had dat ik over een maand met je zou trouwen zouden we nu waarschijnlijk een gezellig gesprek hebben." ze keek hem ongemakkelijk aan. "Maar nu heb ik geen idee wat ik tegen je zou kunnen zeggen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptyma sep 30, 2013 9:31 am

Anna lachte zachtjes, 'misschien niet nee. Er valt genoeg te regelen, en de aandacht zou nu wel liggen op Nate en winter..' Zei ze. 'Pima, laten we maar gewoon gaan.' Ze stond op.


Nate was even uit het veld geslagen door haar openheid. 'Tja.' Kon hij alleen maar zegen. Hij werd nu juist ongemakkelijker, hij was gewend alles beleefd te doen, volgens de regels. En nu was zij opeens helemaal open en eerlijk. Dat was hij zelf al bijna nooit, zo open, laat staan tegen iemand die hij nét ontmoet had. En dan ook nog eens in deze situatie..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptyma sep 30, 2013 9:48 am

Hugo grijnsde en kwam ook overeind. "Nou opzadelen en wegwezen dus." zei hij grijnzend en hij begon zijn paard op te zadelen. Hij was blij. Lekker naar buiten, daar had hij wel oren naar.

Winter keek naar Nate en beet op haar lip. Misschien was dit niet de beste ingang. Ze had weer eens iets stoms gezegd.. dit ging niet de goede kant op zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydi okt 01, 2013 10:30 am

Anna grijnsde terug en begon haar paard te zadelen. Ze concentreerde zich op het werk wat ze deed zodat ze geen fout zou maken. tuurlijk had ze dit vaker gedaan en maakte ze geen fouten, maar ze was graag zorgvuldig.

Nate dacht even na. 'We kunnen toch gewoon met elkaar praten alsof er niks aan de hand is? Misschien helpt dat..'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydi okt 01, 2013 11:35 am

Hugo was klaar en nam zijn paard bij de teugels om hem de stal uit te begeleiden. Buiten stapte hij op en wachtte hij tot Anna ook zo ver was.

Winter keek Nate aan. "Wat denk je dat ik nu probeer." zei ze met een zwakke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydo okt 03, 2013 9:52 am

Nate zweeg, dat was dom. Natuurlijk deed ze haar best. 'Ja.. ik.. sorry' mompelde hij opgelaten.

Anna liep achter hem aan naar buiten en steeg op. 'Ok..' ze glimlachte naar hem. 'Ik ben er klaar voor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptydo okt 03, 2013 10:29 am

Hugo grijnsde. "Mooi" hij spoorde zijn paard aan en galoppeerde de stad uit, regelrecht naar het bos.

Winter zuchtte nog een keer. Toen kreeg ze een ingeving. "Vertel eens wat meer over jezelf." zei ze toen met een halve glimlach tegen hem. Blij dat ze (een best voordehandliggende vraag) had kunnen bdenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptyzo okt 06, 2013 2:16 am

Anna reed achter hem aan, ze ging naast hem rijden. 'Ik kan je het meertje wel laten zien, in het bos.' zei ze.

Nate dacht even ongemakkelijk na. 'Uhm.. Ik heet Nathaniel, maar iedereen noemt me Nate. Ik ben vooral bezig met leren en vergaderingen bijwonen, zodat ik mijn vader kan opvolgen, mocht dat nodig zijn.' Zei hij. 'Nouja.. het is niet echt interessant..'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Emptyzo okt 06, 2013 2:58 am

Hugo keek haar aan en grijnsde. "Klinkt als een leuke plek. Ik ben benieuwt! Laat maar zien, ik volg je wel."

Winter keek naar hem en glimlachte. "Je klinkt erg als mijn broer. Maar naast die verantwoordingen die je hebt, wat vind jij leuk? Wat doe je graag. Waar voel je je goed bij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Maaike   Anniek & Maaike - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek & Maaike
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek & Maaike!!
» Maaike en Anniek
» Maaike en Anniek!
» quest of Maaike en Anniek
» Someone's watching (Maaike en Anniek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: