Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Box Gang RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Box Gang RPG - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Box Gang RPG   Box Gang RPG - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 10:00 pm

Jammer.' Zegt tristan en hij keek deuce aan en hij glimlachte vals en keek even naar nathan. ' ooit krijg ik hem wel.' Zegt hij tegen deuce en hij liep weg na die woorden.
axel hoorde wat geluiden rond zich. Maar kon niksonderscheiden. Axel deed zijn ogen open en hij zag 2 figuren dichter bij komen en daarna werd het hem zwart en kreeg hij niks meer mee. 2 leden namen axel mee en sleepte hem mee aan zijn armen. Ze gingen op weg naar huis.

Vooruit spoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Box Gang RPG - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Box Gang RPG   Box Gang RPG - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 10:14 pm

'Bah, stelletje klootzakken...' siste Nate terwijl hij met zijn vrije hand een bloedstreep van zijn wang veegde. In zijn andere hand had hij een bloederige knuppel die op sommige plekken deuken vertoonde. Hij veegde het bloed af aan de kleren van een bewusteloos geslagen man en liep de brede steeg uit, knuppel op zijn schouder. Hij zuchtte diep en keek even op naar de grijze lucht. Het was een week geleden sinds hij Axel voor het laatst had gezien. Hij had geen idee waar de jongen in de tussentijd was en of hij in orde was. Een aantal keren wou hij langs gaan om het huis van de bende in te sneaken, maar Deuce wist dat dit hem behoorlijk dwars zat en nam altijd de noodzaak om hem op te sluiten wanneer hij ging slapen. Bah, hij had zelfs het tralies voor zijn raam terug gehaald. Toen hij jonger was, had er altijd een tralies voor zijn raam gezeten. Het was op een gegeven moment weggehaald, maar nu zat het er weer op, puur om hem binnen te houden. Nathan spuugde op de grond, zijn gezicht vertoonde pure frustratie. Hij kwam even tot stilstand, pakte zijn mobiel met zijn vrije hand en tikte snel een bericht in voor Deuce dat hij de herrieschoppers had aangepakt. Hij klapte het mobieltje dicht, maar bleef nog op zijn plek staan. Hij bad dat Axel oké was...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Box Gang RPG - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Box Gang RPG   Box Gang RPG - Pagina 5 Emptyzo jun 08, 2014 12:29 am

Axel liep door de straten heen. Hij had een zware lange week achter de rug. De eerste dag had tristan hem nog harder aangepakt dan wat hij bij de ring had laten zien. Axel had de dagen er na enkel wat gelegen en gegeten en gisteren weer langzaam begonnen met trainen en vooral nog wat slapen aangezien zijn lichaam flink wat te verduren had gehad. Axel had nog altijd veel pijn maar hij moest dit doen. hij had gemerkt als hij lag te slapen tot tristan weg ging met de bende aangezien axel bijna alleen maar sliep om te herstellen dit was vandaag ook het geval geweest en axel was opgestaan toen tristan weg was en had zich aan gedaan. Hij had een spijkerbroek aan en een witte blouce die half dichtgeknoopt was. hij liep wat mank door de straten nog van de pijn, maar hij liep zo snel hij kon hij moest nathan zien…hij moest hem bedanken voor wat hij gedaan had. Nu had axel die kans nog want als hij morgen of overmorgen de ring weer in moest zou tristan zeker erg op die twee letten en dan kon hij hem niet bedanken. axel voelde tot het begon te regenen en hij liep nog wat sneller. Hij verbeet de pijn die hij wel overal voelde. Zijn gezicht was blauw geel aan een kant die begon nu te genezen. De snee in zijn wang was al dicht. De wond in zijn schouder was goed verbonden en hij had op verschillende plekken nog blauwe plekken en wat kleine wonden. Axel merkte tot hij in de buurt kwam en hij bleef staan en hijgde lichtjes van het stuk lopen. Hij ziet iemand verder op staan en hij wilde snel verder lopen maar als hij wat beter kijkt ziet hij tot het nathan is. hij vergat alles en hij begon te rennen en struikelde bijna een keer maar hij wist recht te blijven. hij wist tot dit niet mocht en tot hij terug moest zijn voor tristan er weer was en als iemand hem zou zien. Tja dat was een risico die hij wel wilde nemen. Axel stopt niet met rennen als hij bij nathan is maar hij vliegt hem meteen om de hals heen.’nathan…’hijgt hij terwijl hij hem stevig vast heild en hij wilde zo veel zeggen maar hij kwam niet uit zijn woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Box Gang RPG - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Box Gang RPG   Box Gang RPG - Pagina 5 Emptyzo jun 08, 2014 5:12 am

De gedachten stroomden door zijn hoofd als een wilde woeste storm op zee met golven van vragen die op de kant stortten. Er was een duisternis in het water te vinden, eentje die hem het diepe wou intrekken en hem wou laten handelen op zijn woede. Ergens had hij zin om die hele gozer van een Tristan af te schieten met een geweer of hem alle pijn die hij Axel had laten lijden zelf te laten voelen. Hij kon er niet tegen, dit onrechtvaardige gedrag. Hijzelf had er om gevraagd, omdat hij weg was gelopen van zijn ouders en vervolgens een thuis wou, maar Axel? Hij had nergens schuld aan, noch had hij enige keus gehad. Hij was aardig, respectvol, oprecht, hij was een goed persoon, iemand die slechts een kans nodig had in deze fucked-up wereld om iets van zijn leven te maken.
Nate schrok bijna op toen zijn ringtone van zijn mobiel weer af ging. Hij haalde zijn mobiel uit zijn zak, klapte het met zijn duim open en las het berichtje dat afkomstig was van Deuce.
Dank je. Morgen moet je weer vechten. Denk eraan: houd je op een afstand van die jongen. Nathan gromde in frustratie om het smsje en wou net zijn mobiel op de grond smijten tot hij voetstappen achter zich hoorde. Snelle voetstappen die steeds dichterbij kwamen. Hij keerde zich met een ruk om, ervan uitgaand dat er misschien iets gaande was, maar in plaats daarvan viel zijn mond iets open. Zijn mobieltje gleed uit zijn hand en zijn honkbalknuppel viel met een metaalachtige klap op de grond. 'Axel... Axel!' Axel vloog hem om zijn hals, waar Nathan op reageerde door zijn armen om Axel heen te slaan. 'Oh mijn God, Axel... Je bent oké...' zei hij opgelucht en hield de jongen stevig vast, alsof hij bang was dat Axel zou verdwijnen als hij hem niet goed vast hield. Hij glimlachtte en het voelde alsof er een kilo bakstenen van zijn schouders was gevallen. Axel was in orde, misschien gehavend, maar hij was in orde en dat was wat telde voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Box Gang RPG - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Box Gang RPG   Box Gang RPG - Pagina 5 Emptyzo jun 08, 2014 5:58 am

Axel voelde hoe nathan zijn omhelzing beantwoorde door zijn eigen armen om hem heen te slaan en axel voelde zich meteen een stuk veiliger. Dan hoort hij zijn woorden en hij pakte nathan nog steviger vast. Niemand had zich ooit zorgen om hem gemaakt niet op deze manier. Tristan was alleen bezorgt over of hij de gevechten wel zou winnen meer niet. nathan was oprecht bezorgt.’ik overleef het wel.’zegt hij zahtjes .axel liet hem langzaam los en keek naar nathan die er uitzag alsof hij al dagen niet goed geslapen had.’ik wilde u bedanken.’zegt hij dan langzaam en hij kreeg een blos op zijn wangen. Hij beet weer op zijn lip en hij liet nathan los en hij vriemelde weer wat aan zijn eigen handen.’wat u vorige week deed, mij helpen…dat…dat heeft nog nooit iemand gedaan.’zegt hij langzaam en hij keek hem langzaam weer aan. axel werd warm van binnen als hij naar nathan keek. Hij dacht zelf even aan vorige week en hij kreeg er de rillingen weer van.’alleen u moet tristan niet in de weg staan de volgende keer is hij minder aardig.’ Waarschuwt hij nathan en het was een waarschuwing die hij meende hij wilde niet tot nathan iets over kwam. Dan glimlacht hij naar nathan zijn haren waren nat geworden van de regen net als zijn blouse maar het deed axel niks dat zag je aan hem. Hij was blij tot hij nathan had gezien en hem had bedankt. ’nogmaals dankje.’zegt hij en hij pakte nathan bij zijn vest(jas) en hij ging op zijn tenen staan en kuste hem op de mond.

Een meisje dat bij de bende van deuce hoorde (zijn vriendin als je goed vind) heild zo nu en dan nathan in de gaten voor deuce aangezien zij heel goed was in sluipen en zich stilhouden. Ze werd ook wel eens goudvinkje genoemd want ze wis heel veel geheimen die ze door afluisteren te weten was gekomen. Ze sond in de schaduw van een auto en keek toe naar de twee en ze wist tot deuce dit niet leuk zou vinden, maar het jongtje van laats had nathan gevonden in plaats van hij hem. Ze kon niet horen wat ze zeiden maar aan de houding kon ze zien tot het axel was. ze wilde net deuce bellen als ze ziet wat axel doet en ze was even verbaast maar ze maakte snel een foto met haar mobile en ze ging er stilletjes van door dit zou ze deuce onder vier ogen vertellen. Want dit kon goed of slecht voor he uit pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Box Gang RPG - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Box Gang RPG   Box Gang RPG - Pagina 5 Emptyzo jun 08, 2014 7:22 am

Zijn hart voelde licht. Het klopte snel in zijn borst, maar het voelde alsof het zo uit zijn borst kon kloppen en weg kon fladderen. Het zware gevoel was weg, verdronken in de storm in zijn hoofd dat nu tot een bedaren kwam. Alles kwam tot bedaren, alles behalve zijn hart dat nu op volle toeren sloeg door de jongen in zijn armen. Hij voelde hoe Axel hem nog ietsje steviger vastpakte waar Nathan op reageerde met een aai over zijn blauwe haren. 'Ik weet het, maar ik kon het niet helpen...' zei hij zacht en keek Axel aan toen hij losgelaten werd. Op zijn gezicht was nog steeds een glimlach van opluchting en nu ook van blijdschap te zien. Hij was eigenlijk ontzettend moe, hij had de afgelopen week slecht geslapen, maar nu voelde hij daar niets meer van. Vragend kantelde zijn hoofd iets toen Axel hem wou bedanken. Voor wat? Hij had hem niet kunnen helpen, hij was juist naar buiten gesleept en voor de deur gedeponeerd als een slecht-gedragende hond die tot bedaren moest komen. Hij had hem niet kunnen verdedigen tegen Tristan. Wat was er te bedanken? 'Je.' verbeterde Nathan hem toen Axel weer met de ''U'' begon. Hij grinnikte zacht en hoorde zijn verhaal aan, waar hij lichtelijk verbaasd door was. Hij sloeg zijn ogen vervolgens neer en keek naar de stenen grond. 'Maar ik heb je uiteindelijk helemaal niet kunnen helpen...' mompelde hij zacht, teleurgesteld in zichzelf. Tristan kon de volgende keer zeker een mep in zijn gezicht verwachten of misschien zelfs een geweer tegen zijn hoofd. Nathan was niet bang om te doden, hij had het meer dan eens gedaan en hij zou het zo weer doen. 'Ik... zal eraan denken.' zei hij tegen zijn zin toen Axel hem waarschuwde. Hij keek weer naar Axel en voelde iets fladderen in zijn buik. Het kietelde, voelde kriebelig en hij wist niet of hij nou honger had of iets verkeerds had gegeten - hoewel het niet misselijkmakend was, het voelde warm, aangenaam. Hij glimlachte naar Axel toen hij hem zijn lach liet zien. Hij was dol op die glimlach, Axel die glimlachte maakte hem blij... Ook al was de zijkant van zijn gezicht blauw en geel, het was fijn om hem te zien lachen. 'Ik ben blij dat ik je nog heb kunnen zien... De opluchting...' Hij voelde zijn donkerblonde haar aan zijn gezicht plakken, maar het deed hem niets. Zijn volledige aandacht was op Axel gericht. Plotseling pakte Axel hem bij de kraag van zijn jas, ging op zijn tenen staan en kwam dichterbij... Heel dichtbij... Zo dichtbij dat Nathan zijn lippen op de zijne voelde. Hij stond er een momentje verbaasd, zijn ogen groot, wangen rood en zijn hart kloppend op een razend tempo. Hij stond perplex en kon zich niet eens meer herinneren hoe je iemand moest kussen. Uiteindelijk sloeg hij zijn armen lichtjes om Axel heen, sloot zijn ogen en kuste hem terug, kort maar zoet.

Deuce... deed dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Box Gang RPG - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Box Gang RPG   Box Gang RPG - Pagina 5 Emptyzo jun 08, 2014 7:41 am

Axel had enkel geknikt op het woordje je van nathan en hij wist tot hij wilde tot hij dat zei inplaats van u. hij hoorde ook tot hij hem niet had kunnen helpen.’dan tristan u…je terplekken vermoord.’zegt axel zachtjes en hij beet weer op zijn lip. Hij glimlachte weer.’het maak niks uit je…je wilde me helpen dat deed nooit iemand echt.’zegt hij dan gerustellend. Maar toen hij hem de kus had gegeven voelde hij tot nathan hem terug kuste en niet snel daarna trok hij zich terug en hij had nogal roden wangen en hij keek beschamend weg.’ Sorry.’ Zegt hij en hij deed een par stappen achter uit.’ Ik maak het goed…zolang ik doe wat tristan zeg, en als ik nu snel terug ga.’zegt axel en hij keek even angsig rond en dan weer naar nathan.’hij is even weg daarom kon ik komen.’legt hij vluchtig uit en hij keek nathan aan hij glimlachte weer even naar hem.’ik zie je misschien nog op de ehbo.’zegt hij dan tegen hem en hij begon weg te lopen en keek even om naar nathan zijn wangen waren nog wat rood en hij wilde eigenlijk langer bij nathan blijven maar dat ging niet en hij zwaaide even nog naar nathan as hij weer begint met rennen. Hij had nathan tenminsten even gezien.

Arya kwam hun huis binnen en liep de keuken in maar zag deuce daar niet en ze zocht verder en uiteindelijk vond ze hem druk bezig zals wel vaker.’ ik weet tot nathan die jongen niet mag op zoeken…maar die jongen zocht hem deze keer.’begint ze langzaam en ze ging op de tafel zitten en keek deuce aan.’die jongen word een probleem of een hulp.’zegt ze tegen hem en met die woorden pakte ze haar mobile en liet hem de foto van de twee zien die ze net had gemaakt en ze keek naar de reactie van deuce.

tristan had de wedderschap al gesloten met deuce en was niet van plan te verliezen hij had iemand van het personeel van de plek waar de ring gevechten werden gehouden omgekocht om een goedje in nathan zijn drinken of eten te doen. dat zou hem trager maken.

doorspoelen nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Box Gang RPG - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Box Gang RPG   Box Gang RPG - Pagina 5 Emptyma jun 23, 2014 7:52 am

Hij had een punt, Tristan had hem zeker gedood als hij hem had aangevallen ter verdediging van Axel. Het leek een onwaarschijnlijk lot, omdat Deuce ook in de kamer was geweest en Tristan hem niet ongestraft hád kunnen doden, maar Nathan wist dat hij alles kon verwachten van zowel Tristan als Deuce. Deuce had hem net zo goed aan de haaien kunnen voeren toen in de kamer, hij was nog onvoorspelbaarder dan hij zelf.
Nathan glimlachte licht toen Axel hem vertelde over dat niemand hem echt geholpen had. 'Wel, ik ben blij dat ik toch een poging heb gedaan.' zei hij en voelde vervolgens Axel's lippen op de zijne. Het overdonderde hem behoorlijk, hij kon een momentje niet bewegen, vergat zelfs adem te halen. Op een gegeven moment wist hij Axel toch licht terug te kussen, waarna Axel zich snel terug trok en wat naar achteren deinsde. 'E-Eh... G-geeft niet...' stamelde Nathan en werd vuurrood. Hij keek weg, durfde Axel even niet meer aan te kijken. Zijn hart bonkte luid, hij voelde het sterk en snel tegen zijn borstkas bonken. Toen Axel weer begon te spreken, durfde Nathan naar de jongen te kijken. Hij knikte licht toen hij zei dat hij het wel zou redden zolang hij deed wat Tristan vroeg. 'Jij sneaky ding.' zei Nate met een grijns toen Axel toegaf dat hij hier stiekem was. 'Dan kun je beter gaan, voordat we gezien worden. Zorg goed voor jezelf, hè. En ik zie je misschien nog.' Hij knipoogde naar Axel en zwaaide hem uit toen hij vertrok. Toen Axel uit zicht was, liet hij zijn hand langzaam zakken en bleef op zijn plek staan, zijn wangen werden weer felrood. Hij raakte zijn lippen even kort aan. Oh my God...

Deuce was bezig met het uittekenen van plaatsen waar vijandige bendes waren gezien op een kaart tot Arya de kamer binnen kwam. Hij keek niet op of om naar haar, maar zijn focus ging naar haar. 'En wat heb je nu weer gevonden?' mompelde hij en wou net een kruisje op de kaart zetten, tot Arya op de tafel en de kaart ging zitten. Hij keek op naar het meisje en fronste om haar verhaal. 'De jongen zocht Nathan...?' herhaalde hij kort en keek naar de foto die Arya liet zien. Hij viel stil en staarde slechts stom naar de foto, voordat hij diep zuchtte. 'Hij heeft zichzelf echt diep de penarie in gewerkt...' zei hij en wreef even over zijn voorhoofd. 'God, ik had hem nog zó gezegd dat hij zich afstandelijk moest houden... De idioot...' Hij keek op naar de klok die in de kamer hing en zacht tikte. 'Nou hopen dat hij morgen geen onrust stookt.'

---
Jep, doorspoelen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Box Gang RPG - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Box Gang RPG   Box Gang RPG - Pagina 5 Emptyma jun 23, 2014 7:47 pm

Axel had de was op tijd thuis geweest en had nog een hele tijd wakker gelegen en aan nathan gedacht. Hij vroeg zich af of hij hem strakjes nog even zou zien. Nu stond hij naast tristan vlak bij de ring en hij keek even heel voorzichtig naar hem. Het verbaasde axel tot hij een houding had opgesteld om iets niet te verraden en niet alleen voor allen mensen hier maar het was voornamelijk voor hem zelf merkte hij en hij keek snel weer weg van tristan en weer voor zich. Hij wist al tot hij vandaag toch nog niet hoefde te vechten aangezien tristan niet nog een gevecht wou verliezen had hij gezegt. Axel vond het wel fijn tot hij niet hoefde te vechten dan kon hij mensen observeren. Hij wilde meer weten over deuce dat was de enige bij wie hij geen zwakke plekken of zo kon zien en hij beet nadenkend op zijn lip.

Tristan keek voor zich uit terwijl hij bij axel stond. Hij had nog net even met die persoon gesproken die het goedje in nathan zijn drankje moest doen. het zou pas gaan werken als er zwaardere inspanning werd gedaan door het lichaam. Hij keek even rond en zijn blik bleef op de bar hangen bij de jongen die het zou doen. hij glimlachte even en keek weer voor zich naar de ring hij zou die nathan krijgen. dan stopt een forse jonge man naast tristan en hij keek hem aan.’mooi je weet tot ik niet van verliezen hou je weet wat ik daar mee doe.’zegt hij met een lichte dreiging in zijn stem en hij kantelde zijn hoofd wat richting axel.

Arya kwam met de rest binnen gelopen en ze keek even rond en haar blik ging naar axel. Die er weer als een puppy bij stond naast zijn baas. Maar dan ziet ze hoe axel nathan in het ook krijgt en zijn houding wordt wat anderster. Ze kon het nog niet goed plaatsen en ze liep rustig door.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Box Gang RPG - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Box Gang RPG   Box Gang RPG - Pagina 5 Emptyvr jul 04, 2014 10:37 am

hey ruuz wat vind je van dit rpg idee en welke twee films kun je er uit halen

Oke ik haal mijn inspiratie altijd uit boeken en films nu leek het me leuk deze twee te combineren

Er is een magische wereld die wat weg heeft van de onze al leven ze hier nog wat meer terug in de tijd dan wij nu. In het land jazoe heerst een onrust omdat een groot land ook wel het rijk zich gaat bemoeien met het land jazoe, ze willen tot ze meer mee gaan met hun tijd en hun wapens. Jazoe is een land die liever leef in hun oude tradities en hun krijgers in hun waarden laten. Deze krijgers zijn draken rijders en leven diep in de bergen op een geheime plaats voor velen, als er hulp nodig is roept de koning hen op om hem bij te staan in zijn strijd. Dit gebeurt wanneer een klein legioen van het rijk ten strijden trekt aan een rand van jazoe. Maar het rijk onderschat hun vijand zijn kracht en het gaat mis een jonge word gevangen genomen en mee genomen de bergen in omdat de drakenrijders hun vijand willen leren kennen. Maar niet alles is makkelijk en niet alles is wat het lijkt in deze wereld
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Box Gang RPG - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Box Gang RPG   Box Gang RPG - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Box Gang RPG
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: