Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik wil graag een HP RPG

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Ik wil graag een HP RPG Empty
BerichtOnderwerp: Ik wil graag een HP RPG   Ik wil graag een HP RPG Emptyza okt 19, 2013 8:28 am

Ja, en dan stiekem mijn idee van HG er bij in doen.. Want dat heb ik nu al 2 keer geprobeerd, maar allebei de keren liep het dood omdat de ander geen tijd meer had. Dat is natuurlijk niet erg, maar wil zo graag een keer proberen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Ik wil graag een HP RPG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil graag een HP RPG   Ik wil graag een HP RPG Emptyza okt 19, 2013 8:41 am

wat is HG?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Ik wil graag een HP RPG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil graag een HP RPG   Ik wil graag een HP RPG Emptyza okt 19, 2013 8:46 am

Hunger Games.. Ik zat te denken aan een HP setting, en een toverschool toernooi, maar dan gehouden op Zweinstein zelf.. Al kunnen we ook andere scholen er bij betrekken. En dan uit elke afdeling een jongen en een meisje, of van elke school een jongen en een meisje? En dan dat ze allerlei opdrachten moeten doen, en dat de derde opdracht uit de hand loopt. En ze door dooddoeners in een soort HG arena terecht komen, maar dan met magie? Ok het is nog niet helemaal goed uitgedacht, zeker aangezien het raar zou zijn als niemand er iets aan zou doen als die jongeren in die arena zitten haha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Ik wil graag een HP RPG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil graag een HP RPG   Ik wil graag een HP RPG Emptyza okt 19, 2013 8:51 am

haha XD ja idd Razz zowizo een HG rpg lijkt me erg ingewikkeld omdat dan het doel is dat er mensen dood gaan :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Ik wil graag een HP RPG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil graag een HP RPG   Ik wil graag een HP RPG Emptyza okt 19, 2013 9:07 am

Moet je een hoop vervelende karakters maken Very Happy! Ik had het als only, omdat je dan kan proberen jou karakter te laten overwinnen, en dat je dan samen af en toe de lastige speelt. En dat je andere karakters toeschouwers enzo zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Ik wil graag een HP RPG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil graag een HP RPG   Ik wil graag een HP RPG Emptydi okt 22, 2013 10:19 am

kan je niet gewoon doen dat er iets fout is gegaan met weet ik veel de beveiliging ofzo Razz en dat de dood dooddoeners niemand toelaten of zo iets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik wil graag een HP RPG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik wil graag een HP RPG   Ik wil graag een HP RPG Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik wil graag een HP RPG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: