Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 rpg idee wie.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

rpg idee wie. Empty
BerichtOnderwerp: rpg idee wie.   rpg idee wie. Emptydo okt 24, 2013 6:37 pm

Oke ik heb een paar ideen bij bepaalde rpgs.

Iets met draken in een soort lord en de rings achtige wereld.
draken zijn nu uitgestorven wezens in deze wereld. vroeger waren ze in overvloed en deze wezens hadden magiese krachten. bij iedere draak was dit natuurlijk verschillend. andere wezens zoals elven, dwergen, mensen en andere rassen begonnen jaloers te worden op deze wezens en hun sterke magische krachten. een iemand wist hoe je de kracht van een draak af kon pakken en ging met een groepje op jacht en zo raakte de draken een voor een hun krachten kwijt. sommige draken werden daarna gedood andere niet. op een dag waren de draken weg de andere wezens dachten tot ze hen gedood hadden, maar dit is maar schijn. de draken hadden iets nieuws geleert ze hebben geleert om een menselijke vorm of een elfen vorm aan te nemen ter bescherming van hun zelf. zo kunnen ze voort leven al een paar generaties lang.

Iets tussen engelen en demonen in een wereld waar wij in wonen.
engelen ook wel beschermers van mensen leven tussen hun in als gewone mensen om ze te beschermen tegen het kwade. de demonen durfde eerder nooit in de buurt te komen en dwaalde vaker alleen in de bossen rond om daar toe te slaan als een mens af dwaalde van de stad. maar ineens komen ze wel naar de stad en zijn de engelen niet meer veilig,

Iets me indianen en blanken en natuurlijk wat magie.
is eigelijk iets gelijk brother bear zoals een dier als totum krijgen alleen als ze hun totum krijgen kunnen ze altijd veranderen. als ze klein zijn kunnen ze in vanalles veranderen, moet alleen nog kijken welke rol de blanke er in speelt.

Laat me weten als je een van deze ideen wilt doen. Ik heb ze hier nog niet helemaal beschreven
Terug naar boven Ga naar beneden
 
rpg idee wie.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» rpg idee.
» RPG-idee?
» ik heb een rpg idee
» Ik heb een idee voor een RPG!
» Leuk idee!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: