Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 VEEEEL te lang geleden

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptydo mei 15, 2014 10:32 am

HEY everybody Very Happy

Tis weer veel te lang geleden dat we een groeps rpg hebben geprobeerd...dus misschien dat als mensen dit lezen, ze daar wel zin in hebben Smile

Ik zat te denken aan iets met magiers vs tempelieren/ridders (mensen van de kerk/fantasy geloof die het gewone volk van de "gevaarlijke magiers" beschermen....lijkt me erg interessant sinds beide kanten niet echt slecht of goed zijn ^^ je hebt evil magiers maar ook corrupte monniken/ridders...en natuurlijk ook anders om)

Wie vind dit een goed idee?!?!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyza mei 31, 2014 12:58 am

Ik vind dit een goed idee Smile
mij lijkt het erg leuk om weer is een groeps rpg te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 4:13 am

ik wil altijd graag aan een rpg meedoen
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 4:15 am

YAY Very Happy mensen reageren Very Happy gaan we wachten op meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 4:15 am

en wat vinden jullie van mijn verhaal idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 4:16 am

ik vind het verhaallijn wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 4:41 am

ik heb laats ook nog een rpg bedacht aan de hand van the mortel instruments

Onze wereld is niet alleen van ons mensen onder ons zijn er ook wezens die niet aards zijn. Vampieren, elven, weerwolven en demonen wonen hier ook alleen de mensen zullen ze meestal niet zien of het is het laatste wat ze zien. Een ras die afstamt van de engelen beschermt de mensen tegen het kwaad vooral tegen de demonen. Nu zijn er de afgelopen jaren steeds meer demonen op onze wereld gekomen en de schaduwjagers maken zich zorgen omdat ze niet weten hoe het komt tot er nu ineens zo veel demonen zijn gekomen. Wat tot nu toe nog niemand weet is tot er een schaduwjager met wat volgelingen ze heeft weten opteroepen en ze hem gehoorzamen. Deze wilt de macht hebben over alles en iedereen en de mensheid het zwakke ras in zijn ogen weg hebben.

Veel schaduwjagers wonen in een stad die alleen voor hun zichtbaar is genaamd idis ook wel stad van glas genoemd. Maar ons verhaal speeld zich het meesten af in een van de instituten van de schaduwjagers. Hier leren kinderen/ jongeren wat ze moeten leren om een schaduwjager te worden (al zit het wel al in hun bloed). Het is meer een soort school, maar het is ook voor schaduwjagers een hotel voor als ze een opdracht of zo er hebben. Wat als een paar leerlingen op de school luchtkrijgen van wie er achter

Hier nog wat uitleg.


Schaduwjagers: Schaduwjagers hebben eigenschappen van de engelen. Die zijn hen door engel Raziël geschonken. Hij liet hen drinken uit de levensbeker en creëerde zo een superieur ras. Schaduwjagers kunnen zichzelf met behulp van een cilinder met runen bedekken. Deze runen zijn magisch en beschermen hun. De runen laten littekens achter sommige vervagen later. Schaduwjagers vernietigen en verjagen demonen, daarvoor zijn ze gemaakt.

Benedenlingen: Er zijn vier soorten benedenlingen:
-Elfen
-Vampiers
-Weerwolven
-Heksenmeesters

De meesten benedelingen hebben het niet zo op de schaduwjagers

Elfen: Elfen hebben vaak een opmerkelijk uiterlijk. Bijvoorbeeld felgekleurde ogen of puntige oren. Elfen kunnen niet liegen maar zijn goed in het omzeilen van vragen, of iets vertellen in een vorm zodat het niet gelogen of de waarheid is. De leidster van de elfen, de Koningin van Seelie, weet vaak van alles af. Ze is gemeen en intelligent. De wapens waarmee ze werken zijn speciaal gemaakt en hebben meestal een naam als de naam gezegt word geven ze een gloed. En een cilinder dit is een soort pen waarmee ze runen mee kunnen maken die hen genees, onzichtbaar maakt of sneller en zo voort.

Vampiers: Vampiers zijn ondode wezens en worden ook wel kinderen van de Nacht genoemd. Hun harten kloppen niet meer en ze voelen geen warmte of kou. Ze verbranden in de zon. Wanneer een normalo in directe aanraking komt met vampierbloed zal hij steeds onbewust naar zijn vampiervader/moeder terug willen keren. Als de normalo sterft moet hij worden ingegraven, hij zal zichzelf uitgraven en vanaf dan vampier zijn. Wanneer een vampier dorst heeft komen zijn snijtanden eruit. Vampiers leven in cirkels met een leider.

Weerwolven: Weerwolven zijn normalo's of voormalige schaduwjagers die in een wolf kunnen veranderen. Ze kunnen er ook voor kiezen deels te veranderen, alleen hun handen in klauwen veranderen bijvoorbeeld. Weerwolven leven meestal in roedels. De weerwolf die de roedelleider doodt, wordt de nieuwe leider.

Heksenmeesters: Heksenmeesters zijn deels demon en onsterfelijke wezens. Een deel van hun lichaam heeft een raar trekje. Bijvoorbeeld kattenogen of een blauwe huid. Heksenmeesters bedrijven magie, voornamelijk uit het Grijze boek.

Verlorenen: Verlorenen zijn normalo's die betekend zijn met runen. Hierdoor zijn ze verminkt, normalo's kunnen de runen niet dragen. Daardoor worden ze gek ze luisteren alleen naar de gene die hun de runen heeft gegeven

Demonen: Demonen zijn slechte schepselen uit de onderwereld. Ze kunnen menselijke vormen aannemen. Onder de demonen heerst een rangorde er zijn opperdemonen en lagere demonen. Demonisch bloed is giftig voor schaduwjagers.

Normalo's: Normalo's zijn normale mensen die geen speciale eigenschappen hebben. Ze weten niet van de andere wezens op de wereld af en kunnen daarom ook niet door betoveringen heen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 4:51 am

klinkt wel leuk :O ik heb het boek in de kast staan maar nog niet gelezen ^^' is dat erg?

Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n cilinder? als een lege WC rol met runen erop?

en die magie van de heksenmeesters...hoe uit dat zich? is dat spreuken en bezweringen (zoals bij harry potter) of gooien met vuurballen (zoals bij avatar)?

sorry dat ik je dood gooi met vragen ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 4:55 am

die cilinder is als een soort pen waar een kristal op zit inplaats van een pen punt zeg maar

die heksenmeesters werken meestal vanuit een boek maar sommige makkelijke bezweringen kennen ze uit hun hoofd. als ik het zelf goed begrijp.

ik heb ze allenmaal gelezen ben nu aant wachten op het laatste nederlandse deel.
is niet erg trouwens Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 5:03 am

EN die heksenmeesters en elven enzo, zijn die altijd slecht? Razz

en die demonen, zijn dat de bijbelse demonen (denk aan beelzebub en abaddon) of mogen we die zelf verzinnen?

ik kan geen Nederlandse boeken meer lezen (ok kan wel maar ik vind de taal stom) dus ik lees alleen in het Engels Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 5:06 am

nee al hebben elfen wel wat meer aanleg om sluw te zijn

en die demonen van mij mag je ze zelf verzinnen waar heel toevalig die abaddon komt ook in het boek voor.

ik ben niet god in engels DX dus ik moet wel wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 5:38 am

wil je daar misschien een orpg overdoen klaas?
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 5:40 am

Mij lijkt juist een Groeps rpg erover wel gaaf ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 5:46 am

oke, misschien wil freek ook meedoen
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 5:52 am

Jaaaa, ik heb alleen de film gezien dus ik weet een beetje globaal hoe en wat Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 5:56 am

XD er zijn dus al 3 die meedoen....weet niet of er nog meer zullen meedoen naast ons drie
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 5:59 am

Maar maar, is een heksenmeester zoiets als die warlock uit de film?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 6:00 am

die met die kattenogen magnus bane <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 6:01 am

Haha, ja die ja hij is cool...en een beetje raar
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 6:02 am

ik hou van hem en jah hij is er eentje.
en jace ooh van die houd ik nog meer (vooral in het boek)
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 6:04 am

Ik weet de Namen niet precies :$ wat doet ie?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 6:05 am

die blonde gast die schaduwjager <3.<3

maar willen jullie hier een rpg voor ons drieen over doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 6:07 am

Maar hij is toch een schaduwjager en Nephilim toch?

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 6:08 am

ja zo worden ze beiden genoemd
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Emptyzo jun 01, 2014 6:10 am

Maar is hij ook een heksen meester?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





VEEEEL te lang geleden Empty
BerichtOnderwerp: Re: VEEEEL te lang geleden   VEEEEL te lang geleden Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
VEEEEL te lang geleden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: