Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The clan (F&F)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyma jul 21, 2014 9:36 am

Oke we weten waar t over gaat Smile

Naam:
Leeftijd:
innerlijk:
Uiterlijk:
Magie (ja of nee, zo ja wat):
Extra:

Ik ga morgen karakters maken, ik moet ze nog even bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyma jul 28, 2014 7:36 am

Naam:axel dior
Leeftijd:20
innerlijk:axel is een echte wildenbras en doet alles wat tegen de regels is zolang hij niemand in gevaar brengt. Als hij iemand bij zich heeft gedraagt hij zich wel. Hij is niet op zijn mond gevallen en zegt wat hij denkt.
Uiterlijk:komt
Magie (ja of nee, zo ja wat): hij heeft zwarte magie. Sommige onderschatten hem door zijn gedrag maar hij is erg sterk
Extra:hij hoort bij de samoerais maar is er niet geboren.

Naam:tiana dior
Leeftijd:24
innerlijk:tiana is zeer gedisplineert. Ze houd van orde en haar gelijk krijgen. Soms kan ze aardig zijn maar meestal denkt ze alleen aan zich zelf.
Uiterlijk:komt
Magie (ja of nee, zo ja wat): ze kan aarde en ijzer besturen
Extra: ze hoort bij de democratie. Ze heeft een jongere broer die ze al 10 jaar niet heeft gezien

Deze rol komt nog.
Naam:
Leeftijd:
innerlijk:
Uiterlijk:
Magie (ja of nee, zo ja wat):
Extra:





Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptydo aug 07, 2014 2:05 am

Naam: Lucas Shiroi

Leeftijd: 21

innerlijk: Lucas is een vriendelijke jongen met erg veel energie. ondanks dat heeft hij die energie goed onder controle en komt hij rustig over. (met zo nu en dan een uitbarsting). Hij is van nature een erg vrolijke jongen en heeft altijd een glimlach op zijn gezicht. Hij beschermt altijd zijn vrienden of familie. Hij is niet leuk om tegen te komen wanneer hij kwaad is.

Uiterlijk: Lucas (klik op de naam :3) heeft blond haar en blauwe ogen. Onder zijn linker oog zit een litteken die hij heeft opgelopen bij zijn eerste gevecht.

Magie (ja of nee, zo ja wat): Witte Dragonslayer magie (eeuwe oude vorm van magie die aan de mens is gegeven door de draken die aan de kant stonden van de mensen in de oorlog tegen de draken, Lucas heeft dit geleerd van een draak)

Extra: Lucas is opgevoed door een draak (die hem ook zijn magie heeft geleerd). Hij weet niet of zijn originele ouders nog leven, maar heeft hij zijn missie gemaakt om de draak Haku-ryū, die voor hem zijn vader is, te zoeken die 15 jaar geleden verdwenen is. Zeer weinig mensen weten dat er tot zo kort nog draken bestonden.



Naam: Lisanna Kuro

Leeftijd: 26

innerlijk: Lisanna is een lieve zorgelijke jonge vrouw, Alleen dat laat ze niet zo vaak zien. Ze kan erg harteloos en meedogenloos zijn. Ondanks dat zorgt ze goed voor haar vrienden, en ziet ze haar Clan als familie

Uiterlijk: Lisanna (klik op de naam)

Magie (ja of nee, zo ja wat): Ik noem het Ex-Quiping, Je hebt een soort alternatieve wereld waar je je zwaarden, kleding en pantsers bewaard. Als je dan wat Ex-quipt, dan trek je dat magische wijze aan. De pantsers en zwaarden hebben allemaal hun eigen voordelen.

Extra: Lisanna ziet Lucas een beetje als haar kleine broertje (die ze vroeger altijd al had willen hebben). Daarom zorgt ze goed voor hem, en let ze op hem wanneer hij bvb op missies gaat.


Naam: Melia Yuki

Leeftijd: 25

innerlijk: Melia word ook wel de ijskoningin genoemd, oftewel ze is erg kil. Ze is ook erg gemeen als het op vijanden aan komt, geen genade. Tegen collega's en vrienden is ze erg vriendelijke maar haar ware ik zal ze nooit laten zien. Ze is altijd in opperste concentratie als ze een missie moet doen

Uiterlijk: Melia (klik op de naam)

Magie (ja of nee, zo ja wat): Water/Ijs/Sneeuw magie, ze kan die ook besturen.

Extra: In haar kindertijd en jeugd heeft Melia fysiek en emotioneel zoveel meegemaakt dat ze erg kil geworden is, ook is ze zo vaak bedrogen dat ze zich niet meer openstelt tegenover mensen waardoor ze eigenlijk geen vrienden heeft, wat ze van binnen verschrikkelijk vind maar wat ze niet uit naar anderen.


Als je het ermee eens bent maak ik wel de Clanleider (We moeten ook nog even een leuke naam voor de Clan bedenken). De Clanleider doet niet veel mee denk ik, dus als je hem nodig hebt moet je m gewoon spelen (of dat ik m speel wanneer jij hem nodig hebt en omgedraaid)

Naam: Walter Ojisan

Leeftijd: 77

innerlijk: Oud en wijs, erg vriendelijk, weet wanneer hij wel en niet actie moet ondernemen.

Uiterlijk: Walter (klik op zijn naam)

Magie (ja of nee, zo ja wat): Hij heeft beving-magie, wat inhoud dat hij op elk oppervlak (ook in de lucht) Aardbevingen kan creëren.

Extra: Ondanks zijn oude leeftijd, is Walter 1 van de sterkste van de Clan. Hij is voor de clan leden ook een soort vader figuur en hij ziet de clan leden ook een beetje als zijn kinderen. Hij zorgt goed voor de clan en is nog erg fit.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptydo aug 07, 2014 4:26 am

Oke ik maak ook nog 2 rollen denk ik.
wen meisje of jongen die eigelijk ee draak isXD

wil jij vandaag al beginnen met de eerste post. Dan kan ik morgen reageren want ik heb nu avond dienst
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptydo aug 07, 2014 7:22 am

Ja is goed, maar als jij een draak maakt maak ik er ook een Razz (want dat wilde ik eerst maar dacht neee dat word misschien te veel.) Ik ben nu aan t werk maar zal reageren als ik thuis ben Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptydo aug 07, 2014 10:08 pm

Naam:jesse dior
Leeftijd:20
innerlijk:jesse is best verlegen, mar bij mensen die hij kent is hij dat minder en praat hij best veel. hij is erg trouw aan gelecht en hij kan goed leren hij zit voornamelijk met zijn neus in rollen of boeken naast zijn trainingen
Uiterlijk:komt
Magie (ja of nee, zo ja wat): hij heeft zonne magie, hij kan dus van alles met licht .
Extra:hij hoort bij de samoerais maar is er niet geboren.

Naam:tiana dior
Leeftijd:24
innerlijk:tiana is zeer gedisplineert. Ze houd van orde en haar gelijk krijgen. Soms kan ze aardig zijn maar meestal denkt ze alleen aan zich zelf.
Uiterlijk:komt
Magie (ja of nee, zo ja wat): ze kan aarde en ijzer besturen
Extra: ze hoort bij de democratie. Ze heeft een jongere broer die ze al 10 jaar niet heeft gezien


Naam: jace (jonathan) cato wings
Leeftijd:25
innerlijk:jace is erg trots van aart zoals de meesten draken. hij wantrouwt bijna iedereen tot ze zijn vertrouwen weten te winnen. hij heef een kort lontje maar hij kan zich beheersen tot op zekere hoogte. tegen de meesten doet hij wat kort af maar tegen dierbae doet hij heel aardig. hij weet veel
Uiterlijk:komt
Magie (ja of nee, zo ja wat):hij is van nature een draak maar hij kon een mens worden er is maar een anderee die dat ook kan en alleen de clan waar ze wonen weten van hun bestaan af.
Extra:orgidieen die bloem die er uit ziet als een leeuwen kop heeft een bepaalde werking op hem afhankelijk van de kleur.


Naam:elsa airo
Leeftijd:22
innerlijk:aardig, zorgzaam, nieuwschierig, geduldig.
Uiterlijk:komt
Magie (ja of nee, zo ja wat):ze heeft vuur magie en bliksem iets wat je bij haar zou denken
Extra:eeum komt misshien nog

Naam:jace
Leeftijd:30
innerlijk:arrogant, speels, kil.
Uiterlijk:
Magie (ja of nee, zo ja wat):hij heeft geen magie maar gebruikt uitvindingen en middeltjes tegen magie
Extra:


oke die bij de clan horen van mij zijn
- Jesse
- jace
- elsa

andere kant
- tiana
- axel
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyvr aug 08, 2014 12:04 am

Mijn Clan rollen zijn:

-Lucas Shiroi
-Lisanna Kuro
-Walter Ojisan

Andere kant is:
-Melia Yuki
-Jason Ryu

Naam: Jason Ryu

Leeftijd: 98, ziet eruit als 25

innerlijk: Jason is erg trots en kan soms wat arrogant overkomen, hij is erg wijs omdat hij al veel heeft meegemaakt. Hij kan erg vriendelijk zijn, maar wanneer hij dat is hangt af van wat hij van iemand vind. Zijn aardigheid is niet altijd oprecht, maar dat is niet goed te merken.

Uiterlijk: Jason normaal -> Jason Very Happy (<- klik Razz)
Jason Draak -> Jason Draak Very Happy (<- Klik Very Happy)

Magie (ja of nee, zo ja wat): Hij heeft Draken magie, krachtige oude magie, in zijn geval heeft hij als mens ook schaduw magie.

Extra: Hij weet van de andere draak. Hij vind dat de draken de wereld weer moeten regeren, zoals ze dat vroeger deden. Hij is neutraal in de oorlog van de clans en de regering die de clans probeert tegen te houden. De enige reden dat hij voor de regering vecht, is omdat hij denkt dat hij zo het makkelijkst de wereld kan overnemen. Hij probeer contact te krijgen met de andere draak om hem te proberen te overtuigen om zijn doel te helpen.

Extra over draken: Draken kunnen niet dood gaan aan ouderdom. Daarnaast zijn draken meesters in magie. Eeuwen geleden regeerde de draken over de wereld, daarbij had je 5 enorme draken die ook wel de aspecten werden genoemd. Zij Creëerde en regeerde met zn 5e de wereld. Toen de mensen kwamen veranderde dat, mede omdat 1 van de aspecten tegen zijn soort keerde.
De 5 aspecten zijn:
1: Leven
2: Dromen
3: Tijd
4: Magie
5: Chaos (hij keerde zich tegen de andere)

De 5 aspecten leven nog wel, maar niemand weet daar van af. Ze hebben zich vermomt als mensen en beïnvloeden soms de mensheid, maar meestal houden ze zich op de achtergrond.


trouwens, wie is die 2e Jace? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyvr aug 08, 2014 12:20 am

Lucas keek over de gras velden heen. Hij vond het altijd een erg mooi uitzicht, vooral hoe het grasland overging in bos, dat op zijn tijd weer overging in de grote bergen die erachter lagen. Hij keek achterom "Lisanna, kom je nog. Of ga je me hier zo laten wachten..." zei hij, tegen de jonge vrouw die achter hem aan kwam gelopen.

"Pfff, ja sorry, jij bent degen die zo ver voor me rent...en Blijf rustig, straks krijg je weer op je kop van Ojisan" zei Lisanna tegen hem.

Lucas' gezicht vertrok een beetje, hij slikte. Door het landschap was hij even vergeten waarom ze hier waren. "waarom waren we hier ookalweer?" vroeg hij aan haar.

Lisanna stopte met lopen en keek hem geïrriteerd aan. "onthoud jij ooit iets of niet... Wij, ( ze maakte met haar armen een gebaard naar de mensen van hun groepje (als je wil kan je een van je karakters ook bij het groepje plaatsen...of allemaal...of 2...aan jou de keuze Smile ) zijn hier om groepje reizigers te observeren." zei ze met nadruk op observeren, wetende dat Lucas soms al aanvalt als hij iets 'verdachts' ziet lopen. "Ojisan heeft het gevoel dat mensen van de regering hier langskomen vermomt als reizigers om ons in de gaten te houden" zei ze tegen hem.


Melia keek rond en liep rustig achter de kar aan. Ze keek naar de ossen die het trokken, en daarvan naar de omgeving. "Zie jij al iets?" vroeg ze monotoon aan Jason.

Jason schudde zijn hoofd "Ik zie nog niets" antwoordde hij op dezelfde monotone manier. Ik Ruik hoor wel iets...maar ik zeg er maar niks over dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyvr aug 08, 2014 1:37 am

Leuk bedacht dat van de draken
die tweede jace moet axel zijn vond jace leuker bij de draak

moet nu werken ik reaheer vanacht wel of morgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyvr aug 08, 2014 1:38 am

Very Happy dankje
okee is goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyvr aug 08, 2014 4:27 am

Jesse maak ik jonger 16
----

Jesse liep stilletjes achter lissanne en lucas aan stil zwijgend en op lettend op de omgeving

jace liep voor jesse en hij bleef lucas in de gaten houden. Hij vond tot hij te luid was. Veel te luid soms. Hij zou eerst niet mee zijn gegaan vandaag maar na een vreemde droom eerder een visioen besloot hij om toch mee te gaan. Hij ademde diep in door de neus en hij baalde de wi d kwam van de andere richting dus alleen als ze beslopen werden zou hij het ruiken.

tiana keek rond en luisterde naar de andere en ze keek jason bedacht zaam aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyza aug 09, 2014 12:04 am

Lucas keek rond, "Bedoel je zoals die 3 daar?" vroeg hij, terwijl hij naar een kar wees die werd getrokken door 2 ossen.

Lisanna keek op. Ze keek in de richting waar Lucas naar wees. En inderdaad, daar liepen 3 reizigers. "Dat zouden ze nog wel eens kunnen zijn." zei ze tegen hem. "Iedereen, verstop je snel" zei ze, terwijl ze achter een steen dook, en Lucas met zich mee trok.

Jason keek om, en zag dat Tiana hem aan zat te kijken. "Is er wat" vroeg hij kil en met een dreigende ondertoon aan haar.

Melia keek nu ook naar achter. "Als jullie ook maar iets doen om onze vermomming in gevaar te brengen dan doe ik jullie wat" zei ze gevaarlijk. Ze keek ze om de beurten aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyza aug 09, 2014 12:30 am

Jesse had het ook gezien en wilde net wat zeggen als lucas hem voor was en hij dook samen met lissanna achter de rotsen en hij keek voorzichtig om de rots heen.’ Ik zie geen wapens.’ Zegt hij zachtjes tegen de rest.

Jace keek meteen weg van lucas en volgde zijn vinger naar het geen waar hij naar wees. Het waren reizigers in een oog op slag, maar aan hun houding te zien waren ze het niet. ze waren niet vermoeid en eentje zat duidelijk erg recht op, hij leek wel een edele die zaten zo ook meestal. Hij was mee met de rest achter de rots zich verstopt. Hij bekeek de mensen en zijn dierlijk instinct kwam naar boven en hij begon zwakken plekken te zoeken.’ Die hebben ze wel.’ Zegt jace sissend

Tiana keek op uit haar gedachten.’alsjeblieft zeg ik heb ogen gekregen om te kijken en ik ben niemand uitleg verschuldigt als ik naar iemand kijk.’ Antwoord ze bot en haar blik gaat naar melia en ze rolt met haar ogen.’ Ik doe niks.’ Zegt ze zoetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyza aug 09, 2014 10:56 pm

Lisanna knikte instemmend met wat Jace zei. "Dat klopt, je kant het zien aan sommige vormen onder hun kleding." legde ze uit.

Lucas tuurde naar ze en zag toen wat ze bedoelde, je kon inderdaad vormen zien die niet thuis hoorde bij die van een simpele reiziger. "Dus wanneer gaan we ze aanvallen?" vroeg hij ongeduldig.

Lisanna keek streng naar Lucas "Niet!" siste ze "onze missie was observeren....O-b-s-e-r-v-e-r-e-n, dat betekent kijken, niet aanvallen"

Lucas zuchtte en zakte een beetje in.


Jason knikte naar wat Melia zei, maar dacht daarbij Alsof jij mij ooit iets aan zou kunnen doen, met je mensen kracht. Hij keek naar Tiana "Het is niet dat je keek, het is hoe je keek....maar laten we dit niet nu bespreken, straks komt onze vermomming nog in gevaar" zei hij.

Melia knikte naar beide en tuurde toen weer de berg rand op. "Die clan is de laatste tijd wel erg rustig, vinden jullie ook niet." zei ze monotoon tegen haar metgezellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyzo aug 10, 2014 12:04 am

Jace keek lucas aan en verkocht hem ee een klap tegen de achter van zijn hoofd.'jij bent een idioot tot je het weet. Je valt nooit je vijand aan zonder te weten wat die kan of wat voorn wapens die gene heeft.'snauwt hij tegen hem zachtjes. Hij keek lisanna aan.'opgevoed door een draak maar nog steeds niet het geduld van eetje.'zucht hij en hij keek weer naar de reizigers.

tiana keek jason aan.' Ik was in gedachten.' Zegt ze dan en ze keek even rond toen melia dat zei.'jah te rustig.' Beaamt ze

Jesse bekeek het rustig en was stil en observeerde

jace wilde wat zeggen maar dan sluit hij hem weer de wind was verandert en hij rook de reizigers twee waren mensen maar eentje niet.'ik ga dichter bij.' Zegt hij hop een toon die geen tegenspraak dulde. Lucas en lisanna wisten wat hij was allee jesse niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyma aug 11, 2014 12:25 am

Lucas lachte Jace's reactie eraf, totdat hij begon over zijn vader "Hey! Je houd je mond over mijn vader en hoe hij me heeft opgevoed ja! ik weet heus wel wat ik moet doen, denk je nou echt dat ik in mijn eentje 3 reizigers ga aanvallen die er duidelijk niet uitzien als 3 normale reizigers...ik ben misschien wat energiek, maar ik ben niet dom hoor!" zei hij fel tegen hem.

Lisanna probeer de het nog tegen te houden, door een hand op Lucas' schouder te leggen maar het lukte haar niet.
ze keerde zich naar Jace "Jace, je weet dat dat een gevoelig onderwerp is bij hem" zei ze met een moederlijke ondertoon.


Jason snoof de lucht op. Hij keek in de richting waarvan hij het geluid hoorde, Hij rook 3 mensen. Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht toen hij de 4e rook, Dus jij bent hier ook dacht hij. Hij keek rustig, alsof hij het landschap aan het inspecteren was, in de richting van het geluid en de geur. Hij zag beweging, nu wist hij het zeker. Hij knipoogde naar een figuur dat zich wat richting hun bewoog, wetende dat hij dat zou zien.

Melia keek hem strak aan. "Wat zit jij nou te knipogen" zei ze streng tegen hem.

Jason schrok er een beetje van, hij was even vergeten dat hij niet alleen op de kar zat. "Ik knipoogde niet, er zat wat in mijn oog..." zei hij met redelijke overtuiging.

Melia knikte bedachtzaam. Ze keek naar Tiana en schudde haar hoofd terwijl ze met haar lippen de woorden Die is gek vormde.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyma aug 11, 2014 3:00 am

Jace keek lucas aan en zijn pupillen werden even ovaal vormig zoals bij die van een kat. Hij hoorde de preek verveelt aan.’ dat betwijfel ik, nog even en ze horen je geklaag.’ Sist hij zachtjes maar vel. Hij dacht anders over lucas hij vond hem sterk. Alleen nog niet echt geduldig en dat probeerde hij hem bij te brengen door met woorden hem uit de kast te jagen en het ging meestal makkelijk. Hij keek vervolgens naar lisanna. Alsof de wereld daar rekening mee houd.’ Fluister hij terwijl hij weg liep.

Jesse keek naar lucas.’trek het je niet aan.’ probeert hij hem een hart onder de riem te steken en hij keek weer naar het groepje, hij kon ze niet heel goed zijn alleen tot ze wapens bij hadden en hij keek lisanna aan.

Tiana keek melia aan en dan jason die voor het eerst een keer van slag leek en ze begon hem uit te lachen.’ Dat gezicht van je is onbetaalbaar.’ Zegt ze daarna en ze keek melia aan en ze knipoogde naar haar tot ze gelijk had en ze moest toch weer grinniken.

Jace sloop geluidloos dichter bij maar hij blijft staan als de jongen naar hem knipoogt en hij wist nu zeker tot dat ook een draak was. maar wat deed deze hier er waren naast hem al jaren geen draken meer hier gekomen. Misschien omdat dit ook wel zijn territorium was. hij liep wat verder door tot hij in een struikje zat. ‘wat moet jij hier.’ Zegt hij zacht maar grommend wetent tot hij hem kon horen als hij zijn aandacht op hem had gevestigt. Hij was nieuwschierig maar ook waakzaam hij had nog 3 andere bij zich die mochten geen gevaar lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptydi aug 12, 2014 6:01 am

Lucas keek Dankbaar naar Jesse en knikte. Hij deed zijn armen over elkaar en plofte met een zuur gezicht op de grond. Hij staarde voor zich uit. "Als jullie me nodig hebben ik zit hier" zei hij.

Lisanna wreef met haar vingers over haar voorhoofd. Dit gaf haar hoofdpijn, ze wou dat ze gewoon terug konden gaan. "hopelijk hebben we je niet nodig op de manier die jij bedoelt" zei ze vriendelijk, doelend op het feit dat hij een erg goede strijder was.

Jason zuchtte en keek weer in de richting van de jongen. "Wat ik hier moet, Wat denk je zelf jonkie" Fluisterde hij met een gemene glimlach.

"Zei je wat?" Vroeg Melia

Jason sloot even zijn ogen terwijl hij zijn hoofd schudde.

"ik kan zweren dat ik je wat hoorde zeggen....nou ja iig hebben jullie al wat gezien of niet" zei ze tegen haar reisgenoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptydi aug 12, 2014 6:17 am

Jesse keek van lucas naar lisanna. Hij maakte zich zorgen wat als dit gewoon de verkenners waren en de andere groep een grotere groep achter op liep.’ Zouden ze maar met hun 3 zijn of meer.’ Vraagt hij argwanend.

Jace hoorde hem vrijwel meteen antwoorden. Hij grijnsde uitdagend.’ Dan kan je lang wachten ouwe. En als ik jou was zou ik weg gaan of weten je..je metgezellen wat je bent.’ Zegt hij en hij gromde zachtjes.

Tiana bekeek de omgeving en keek naar melia.’ik zie niks.’ Zegt ze en ze stond open sprong van de kar af en de trillingen in de grond lieten haar dingen zien en ze deed alsof ze de ossen aaide.’ Er zijn er 4 hier..3 bovenaan op de heuvel en eentje een stuk dichter bij struiken.’fluistert ze naar de rest. Dit had ze gevoelt omdat ze van de kar was afgesprongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptydo aug 14, 2014 2:01 am

Lucas keek van Lisanna naar Jesse, "Persoonlijk denk ik dat dit het is...kijk maar hoe zelfverzekerd ze daar zitten. En vergeet niet dat we hier waarschijnlijk niet met 3 normale soldaten te maken hebben...ik denk dat we wel kunnen zeggen dat het in ieder geval geen normale reizigers zijn" zei hij.

Lisanna knikte "Het zijn goede strijders..." ze keek naar Jesse en zei vriendelijk met een beetje een moederlijke stem "Als ze ons aanvallen moet je maar bij me in de buurt blijven, ik weet dat je kan vechten, maar we moeten ze niet onderschatten" ze glimlachte.

Jason keek naar de draak in mensen vorm "mijn...'metgezellen' weten van niks, en waarom weggaan als we gewoon...rondtrekkende reizigers zijn" fluisterde hij. Hij begon gevaarlijk te glimlachen en keek de ander nu recht in zijn ogen aan. "Inderdaad" zei Jason strak naar de andere draak kijkend. "Wat zullen we doen" vroeg hij aan de andere 2 zonder zijn blik af te wenden.

Melia Keek van Tiana naar Jason. Ze volgde Jasons blik. ze keek naar dezelfde jongen waar Jason naar staarde. Ze keek hem aan, Glimlachte vriendelijk en zwaaide toen terwijl ze riep "HAAAI, zeg maar tegen je 3 vrienden dat we weten dat ze er zijn hoor" zei ze met een te opgewekte stem, wat erop duidde dat haar vrolijkheid sarcastisch was. Ze liet de kar met ossen stoppen en stapte galant af.

Jason stond op, maar bleef in de kar staan. Hij deed zijn armen over elkaar, maar spreidde zijn benen zo, dat hij zou kunnen aanvallen wanneer dat nodig was. een scheve glimlach stond op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptydo aug 14, 2014 4:54 am

Jesse keek weer naar de reizigers en bleef ze bestuderen. Hij luisterde naar lisanna en keek haar dan aan en hij knikte gehoorzaamend. Hij eed meestal wat hem gevraagd werd. Dan kijkt hij als een meisje zwaait naar e struiken. ‘shit.’vloekt hij zachtjes.

Tiana keek naar jason en melia en dan naar de struik verder op en nu ze beter keek zag ze de gedaante ook.’ik zou ze laten zien wie de baas is maar helaas heb ik de leiding niet.’ zegt tiana en ze keek weer naar jason maar vervolgens boos naar melia.’ben je gek geworden.’ Sist ze naar haar.

Jace keek de jongen aan hij was ouder dan hem.’daar geloof ik niks van.’ Snuift hij en hij bleef op de hurken zitten in de struiken. Dan ziet hij tot eentje hem en de andere heeft ontdekt, maar aan haar uitbundige houding merkt hij tot ze een tip heeft gekregen van die witharige meid. Jace kwam overeind en liep de struiken uit zijn houding was duidelijk gevaarlijk en trots en totaal niet bang.’nou reizigers reis maar vlug verder, onze clan heeft momenteel niet graag ongenode gasten op zijn gebeid.’ Zegt hij met een duidelijke dreigende ondertoon. Hij bleef vooral naar jason kijken dij uitdagend stond en hij zelf was ook klaar voor een aanval. Hij was nog niet onder de inruk van de andere draak en tja diet was zijn domein. Hij liet een laag grommend geluid horen.

Jesse keek naar beneden. ‘jace is met ze aant praten, waarom dat doet die normaal nooit.’vragt hij weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyzo aug 17, 2014 2:25 am

Lucas zuchtte "Als we toch al gespot zijn, kunnen we ons net zo goed laten zien" zei hij, terwijl hij aanstalte maakte om op te gaan staan.

Lisanna pakte hem vast en trok hem hard naar beneden. Waardoor hij met zijn hoofd de grond in werd gedrukt, stukjes steen vlogen omhoog door de harde klap. "Wij blijven hier rustig zitten totdat het niet anders kan" zei ze streng.

Lucas (die nogsteeds met zijn gezicht in de grond lag) zei "Sfowwt wifabba" (Sorry Lisanna).

Lisanna knikte streng en keek toen met een blik die zelfs de meest geharde strijder angst in zou jagen naar jesse. "Jij blijft ook rustig zitten" zei ze. waarna ze er met een vriendelijke lieve glimlach aan toe voegde "Oke?"


Jason begon opeens kei hard te lachen "Jouw domein?! Hahaha. mn beste jongen, Alleen de Aspecten hebben domeinen, en daarom heette ze ook de aspecten...hoe jong ben jij wel niet, en van wie heb je gehoord dat je een domein hebt?!" zei hij hard, nogsteeds na lachend.

Melia schrok even toen Jason hard begon te lachen. Ze keek naar Tiana "onze missie was in de gaten houden, weet je nog. Als we ze nu aan gaan vallen kunnen we in de problemen komen" zei ze streng en monotoon. "Als zij ons aan vallen daar in tegen, zijn wij wel genoodzaakt om onszelf te verdedigen" voegde ze eraan toe. Ze keek naar Jason "Wat is dit opeens over Domeinen...en tegen wie zit je in hemels naam te praten? die jongen hoort je echt niet hoor" zei ze.

Jason wuifde de eerste vraag weg, maar voor de 2e vraag wees hij naar de jongen. "Dat doet hij wel...geloof me nou maar." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyzo aug 17, 2014 3:02 am

Jesse wilde lucas ook tegen houden maar lisanna was hem voor en hij bekeek haar bewonderend aan. soms stond hij verstelt van hoe aardig en hoe angst aanjagend kon zijn. ‘ik blijf waar ik ben.’zegt hij gehoorzamend en hij tuurde weer naar beneden.

Tiana bekeek de jongen verder op en keek naar jason als die lacht en dan naar melia.’ik weet het maar kijk eens goed naar jason die is niet van plan aan te vallen. Hij gaat er van uit tot hij zo aan gevallen wordt.’zegt ze zachtjes en ze bleef de omgevin in de gaten houden maar ze was niet van plan tot aanvallen te gaan.’ wat hij kan je horen je praat zo tot wij je net horen.’zegt tiana wat verbaast.

Jace zijn pupillen werden weer even ovaal maar al snel weer rond hij hoorde jason lachen. Hij liet de woorden komen.’jah ik ben jong. daarbij ik woon hier en daarom is dit mijn domein. ik weet tot je niet op doorreis bent ouwe’ Sist hij zachtjes. Hij verzamelt zijn krachten en hij zet zich af tegen de grond richting een boom en van de boom naar een andere. Hij zigzagde snel heen en weer tot hij ineens met een harde dreun naast de kar belande tussen de twee dames in en voor jason.’en of ik hem hoorde.’ Zegt hij zelfvoldaan.

Tiana was niet bang aangelegd maar toen die jongen ineens tussen hun in lande met een dreun sprong ze verbaast naar achteren. Ze keek jason aan en dan weer naar de jongen.

Jace kantelde zijn hoofd en liet even zijn hoektanden zien aan jason alleen.’ Nog maals wat doe je echt hier.’vraagt hij zachtjes. Zijn spieren waren wel gespannen en niet ter verdediging. zijn houding was klaar om aan te vallen. mensen zag hij niet als bedereiging op zijn grond meestal. maar een draak hier dat was een ander verhaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyma aug 18, 2014 8:08 am

Lisanna knikte "Mooizo" zei ze, ze glimlachte weer. Ze tilde haar hand op van Lucas' hoofd. "Ben je afgekoeld" vroeg ze.

Lucas ging rechtop zitten en veegde het haar uit zijn gezicht. "Ja...ben ik" zei hij met een schaapachtige lach. Hij schoof even heen en weer en keek toen richting de 3 figuren bij de koets. "Wisten jullie dat die dude die op de koets staan een gesprek heeft met Jace?..." vroeg hij.

Melia spande van schrik haar spieren aan toen de jongen lande, maar aan haar gezicht was niets te zien, die was nog net zo ijzig als altijd. ze keek naar Jason, hopend dat hij de jongen niet aan zou vallen.

Jason grijnsde naar Tiana "ja dat komt omdat hij een goed gehoor heeft" zei hij. Toen de jongen met een klap voor hem lande keek hij niet op of om, hij sloot zijn ogen en bewoog zijn hoofd rustig in de richting van de jongen hij opende langzaam zijn ogen. "Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoor, wij passeren gewoon dit grasland, omdat wij de omgeving zo mooi vinden..ik bedoel, een grasvlakte omringt door bos, in een vallei dat is toch super mooi...als je ons nu wilt excuseren, wij moeten weer verder." zei hij rustig.

Lisanna keek Lucas aan "Jij..Jij hebt het verstaan?" vroeg ze verbaast.

Lucas keek verbaasd naar Lisanna "euhm, ja, ik heb Dragonslayer magie weet je nog...extra scherpe zintuigen horen bij het pakketje" zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Emptyma aug 18, 2014 9:48 pm

Jesse bleef gespannen naar ondere kijken. 'nee dat wist ik niet, en waarom mag hij dat doen en moeten wij braaf blijven zitten.'vraagt hij aan lucas maar ook aan lisanna.

tiana vond het maar vreemd en ze zou later aan jason vragen wat er gaande was want dit was niet normaal en ze bekeek de jongen die blijkbaar klaar was om elk moment aan te vallen.

jace bleef jason aan kijken. hij geloofde niks van zijn praatjes en als hij die drie andere op de heuvel er niet waren geweest had hij al lang aangevallen.'het zal wel.'zegt hij spottend en hij keerde ruw weg jason de rug toe en hij liep een paar passen en hij bleef staan.' dat is je geraden en snel ook.'zegt hij tegen het laatste wat jason zei
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The clan (F&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: The clan (F&F)   The clan (F&F) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The clan (F&F)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: