Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Just Like Frozen (ORPG)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Like Frozen (ORPG)   Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Emptydi aug 19, 2014 7:00 am

Riven schoot overeind van haar plek en keek geschrokken naar Joshua. "Ik meen het, kom niet dichterbij." zei ze met een gespannen stem.

Noah haalde zijn schouders op. "Dat is wat ik doe, denken." zei hij onverschillig. "En wat zou het handig zijn als iedereen dat zou doen." vervolgde hij doelend op Joshua.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Like Frozen (ORPG)   Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Emptyza aug 23, 2014 3:33 am

Sorry heb het druk gehad van de week.
---

Joshua keek naar riven en hij kwam langzaam recht en deed zijn handen omhoog. Ik doe niks rustig maar. Ik wil je helpen. Zegt hij en bleef rustig staan en hij bekeek riven.'ik ben joshua en ik wil jou helpen een einde te maken aan deze wi ter.' Zegt hij vriendelijk

mysa glimlacht.'misschien moet je joshua uitleggen tot hij eerst moet denken en dan pas iets moet doen en niet andersom.' Zegt ze en ze ziet tot de storm ineens afneemt op deze plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Like Frozen (ORPG)   Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Emptyza aug 23, 2014 11:06 am

Riven keek Joshua in de ogen en schudde haar hoofd. "Je kan me niet helpen, ga weg voor je het erger maakt." zei ze tegen hem. Begreep hij nou echt niet dat het niet zo werkte?

Noah grijnsde en keek verbaast om zich heen toen hij zich realiseerde dat de storm was gaan liggen. Hij observeerde de omgeving en wees. "Kijk! Daar in de verte!" riep hij. Het was overduidelijk een ijskasteel, daar zou de koningin zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Like Frozen (ORPG)   Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 6:49 am

joshua keek riven aan.'ik ga pas weg als je een ding wilt proberen.'zegt joshua en hij pakte een boek uit zijn tas en hij schuift het via de grond naar riven.'het is een boek van mijn zusje waar legendes in staan.' legt hij uit en hij keek riven aan.' er staat iets in over trollen zij beheren ook sterke magie misschien kunnen ze je helpen.'zegt hij hoopvol.

mysa keek rond en als ze noah hoort en het verder op het paleis ziet snakt ze naar adem.' oh mijn god wat mooi.'zegt ze zachjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Like Frozen (ORPG)   Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 9:29 am

Riven besloot het een kans te geven en begon door het boek heen te bladeren. Ze las de legende die ze bedoelde en was een lange tijd stil. Uiteindelijk sprak ze. "Denk je dat we ze kunnen vinden?" vroeg ze voorzichtig met afgewogen woorden.

Noah glimlachte en staarde naar het kasteel in de verte. "Wat een wonder" mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Like Frozen (ORPG)   Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Emptyma aug 25, 2014 4:14 pm

joshua keek riven aan.'tuurlijk denk ik dat anders was ik niet hier.'zegt hij tegen riven en hij kwam een paar stappen dichter bij,'dus ga je met me mee.' vraagt hij dan.

'dat kun je wel zeggen.'beaamt mysa en ze spoorde het paard aan in de richting van het paleis. alles was van ijs gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Like Frozen (ORPG)   Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Emptydo aug 28, 2014 4:15 am

Riven keek hem twijfelend aan maar uiteindelijk knikte ze. "Oke, ik ga met je mee. Maar je moet echt voorzichtig zijn en geen onverwachte dingen doen.. op afstand blijven."

Noah staarde naar het kasteel terwijl ze steeds meer in de buurt kwamen. Het was simpelweg zo adembenemend dat hij er geen woorden voor had.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Like Frozen (ORPG)   Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Emptyvr aug 29, 2014 12:08 am

'oke, ik zal voorzichtig zijn en voor je op lopen zodat jij mij kan zien.'zegt hij met een glimlach en hij was blij tot ze het wilde proberen.

mysa staarde met ope mond naar het paleis maar herpakt zich al snel en laat het paard stoppen voor het paleis en ze wees naar de sneeuw er voor war voetsporen in waren te zien.'hij is al hier.'zegt ze tegen noah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Like Frozen (ORPG)   Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Emptyzo aug 31, 2014 6:16 am

Riven knikte en ze liep achter hem aan. Ze was ontzettend gespannen en nerveus. Ze was bang dat ze een fout zou maken en dat wilde ze echt niet.

"Laten we zijn sporen maar volgen dan." zei Noah.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Like Frozen (ORPG)   Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Emptyma sep 08, 2014 4:29 am

Joshua liep ristig door de weg terug naar de ingang van het paleis.' Weetje je hebt dit heel mooi gemaakt.' Zegt hij tegen haar.

Mysa knikte en klom van de slee af en keek naar de sporen ze waren niet zo heel oud maar ook niet vers. En ze liep naar het paleis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Like Frozen (ORPG)   Just Like Frozen (ORPG) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just Like Frozen (ORPG)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WIE......rpg of orpg...
» ik wil een orpg
» HP orpg A & S
» 2 of 3 orpg wie
» ORPG met mij:)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: