Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [HP] De vrijheidsstrijders

Ga naar beneden 
+2
~Aurora~
klaasheid
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydi sep 01, 2015 9:35 am

Aidan keek uit een raam van de express en zag het landschap voorbij flitsen. Hij stond even stil in de lange gang, tussen het lopen langs de coupés door, en leunde een beetje tegen het kozijn aan. Het was redelijk mistig weer voor in september, en Aidan vroeg zich af waar de mist vandaan kon komen. Er was veel aan de hand in de wereld op dit moment, met de rellen die zo af en toe opkwamen en werden uitgelicht in de profeet. Hij vroeg zich af of ze er duidelijk iets van zouden merken op Zweinstein, of dat de meeste mensen het nieuws toch niet lazen, dat soort gezinnen had je nog altijd. Bovendien was het dit jaar erg belangrijk voor hem om goede cijfers te halen. Hij haalde meestal wel oké cijfers, maar zijn ouders waren duidelijk teleurgesteld geweest gezien ze wisten dat hij een ontzettend intelligente jongen was. Bij de gedachte aan zijn ouders zuchtte Aidan diep en drukte zijn hoofd even tegen het koele glas aan terwijl alle herinneringen van deze vakantie door zijn gedachtes gingen.

Emma zuchtte terwijl haar ogen over een artikel gleden. Er was weer een, dan wel wat kleinere, rel geweest in een buitenwijkje van Londen. Ze beet bedachtzaam op haar lip terwijl ze het stukje opnieuw las en uiteindelijk de krant opvouwde en in haar tas deed. Ze keek op haar horloge, het zou niet lang meer duren voor ze bij het kasteel zouden gaan aankomen. Een beetje afgeleid keek ze naar haar vrienden in de coupé waarvan er een aantal nog steeds in gesprek waren over onzinnige dingen, terwijl ze een hoop snoepgoed van het karretje opaten. Emma keek naar Sarah en hield haar hoofd een beetje schuin terwijl ze haar vriendin vragend aankeek, kennelijk had ze moeite met het ordenen van haar gedachtes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydi sep 01, 2015 11:20 am

Sarah realiseerde zich dat Emma naar haar keek en schudde zichzelf snel los uit de dromerigheid die haar bezig had gehouden. "Sorry, ik was even afgeleid" zei ze schouderophalend en ze toverde een glimlach om haar lippen. "Stond er nog iets boeiends in de profeet?" wilde ze vervolgens weten. Ze realiseerde zich dat het inmiddels al best een tijdje stil was geweest in de coupeé, niet dat dat perse erg was natuurlijk maar ze had haar vriendin al een paar weken niet gezien.

Winter zag een schimmige gedaante door de straten sluipen en het kraakpand betreden. Aan zijn mantel zag ze dat het haast wel een tovenaar moest zijn, maar ze kon zijn gezicht niet herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydi sep 01, 2015 11:36 am

Emma glimlachte en haalde haar schouders op. 'Geeft niet, dat dacht ik al..' Ze keek naar de profeet op haar schoot en knikte langzaam. 'Een beetje hetzelfde als de afgelopen weken. Rellen, opstanden etc. Nog niet veel uitgebreider en groter dan eerst. Maar het blijft wel doorgaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydi sep 01, 2015 8:13 pm

Mika liep in gedachten verzonken verder door de coupe. Het was vreemd tot hij hier voor de allerlaatste keer door heen zou lopen. Hij wilde dit alles gewoon nog een keer zien en dan terug naar huis en aan een toekomst werken samen met zijn vriendin. Hij wilde een wereld waarin dreuzels en tovenaars samen konden leven. De vrijheid strijders gaven hem die kans en die pakte hij met beide handen aan. dus vanavond ging hij nog genieten van zweinstein. Ondertussen liep mika gewoon door en hij was niet aan het op letten en hij liep tegen aidan op die bij het raam stond. Mika kreunde wat ergerlijk en keek tegen wie hij op was gelopen. Mika merkte tot hij fout was geweest omdat hij aan het dromen was geweest. ’sorry ik was niet aan het op letten.’ verontschuldigt hij zich

Arya was zo druk in haar boek aan het lezen tot ze nog niet door had tot iemand bij haar in de coupe was komen zitten. Tot ze iemand hoort kuchen en kijkt wat verschrikt op terwijl ze een jongen naast zich ziet zitten. Hij begroete haar en begon meteen een heel verhaal op te hangen. Arya was nogal verlegen en was even stil en uit het veld geslagen. Ze tuurde even naar de bladzijdes in haar boek.’hoi.’zegt ze dan terug en ze ademde even diep in. Ze knikte.’ik heb haar volgens mij wel eens gezien en gesproken.’zegt ze wat afstandelijk ze keek even naar de jongen naast zich en ze wist niet of ze hem eerder had gezien. Maar dan weet ze het weer.’jij zit in griffoendor.’zegt ze dan tegen hem en ze keek weer naar haar boek. Ze voelde zich wat verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydi sep 01, 2015 11:20 pm

Aidan werd bijna van zijn sokken gelopen en kon zich zich net vast grijpen aan de rand van de trein. Hij keek opzij en zag Mika staan die hem nogal verontschuldigend aankeek, na een paar seconde grijnsde Adain en begon hartelijk te lachen. Hij was veel te vrolijk en vriendelijk om kwaad te worden. 'Geeft niks joh.. De vakantie is dan wel voorbij maar iedereen zt met zijn hoofd nog ergens anders geloof ik.'

Emma hoorde wat lawaai buiten de coupe en stond nieuwsgierig op. Ze deed de deur van de coupe een klein beetje en gluurde naar de gang. Daar stonden twee jongens die duidelijk een soort botsing hadden gehad. Ze had ze allebei wel eens eerder gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydi sep 01, 2015 11:34 pm

Mike zag nu pas tot hij tegen aidan was aan gelopen griffoendor die in het zelfde jaar als hem zat. Hij grijnst om zijn woorden.' Dat kun je wel zeggen." Bekent hij tegen hem en hij keek naar buiten ' maar je hebt het meer als je weet tot dit je laatste jaar is. Toch vreemd he.' Zegt hij tegen hem weten tot het ook zijn laatste jaar was. Hij ging het hier missen dat voelde hij al. Maar hij glimlacht bij de gedachten aan thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptywo sep 02, 2015 1:51 am

Aidan grijnsde ook en knikte vervolgens. 'Ja, de tijd gaat snel he? Voor je het weet zijn de 7 jaar al voorbij..' hij keek even bedachtzaam naar buiten. Hij was sowieso al in twijfels over zijn laatste jaar en of hij het al zou gaan afmaken, maar misschien dat zijn gedachtes zouden veranderen op het moment dat hij op Zweinstein zou komen. Hij keek weer terug naar Mike en zag dat hij ook een andere blik in zijn ogen had en kennelijk niet meer met zijn gedachtes bij de trein zat. 'Weer aan het dromen?' vroeg hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptywo sep 02, 2015 5:17 am

Sarah knikte, er was een hoop gaande in de wereld. Al wist ze niet zeker of deze er beter van zou worden als ze daar teveel op zou focussen. Ze probeerde altijd het licht te zien en geloofde erin dat je door op iets te focussen je hetgeen sterker maakt. Al was het in deze tijd niet helemaal kloppend en moeilijk te negeren. Toen ze gebonk hoorde stond ze tegelijk met Emma op en keek met haar mee. Ze zag Mike en Aiden, van het 7e jaar op de gang staan en glimlachte even geamuseerd naar de jongens om vervolgens weer op haar plek te gaan zitten. "Prutsers" mompelde ze en ze rolde een keer met haar ogen om dat te benadrukken.

Winter hield nog steeds het kraakpand in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptywo sep 02, 2015 7:38 am

' Jah dat kun je wel zeggen. Sommige dingen lijken nog wel gisteren gebeurt te zjjn.' Grinnikt mika tegen aidan. Hij bleef nog even naar buiten kijken. Maar dan hoort hij aidan weer en hij keek hem snel aan. Hij zuchte.' Jah aan het dromen over thuis.' Zegt hij eerlijk. Hij kon aidan wel als klasgenoot maar echt veel opgetrokken hadden ze eigelijk nooit. Een paar vrienden wisten wel van zijn dreuzel vriendin. 'Zweinstein was altijd mijn thuis maar nu heb ik thuis iets waar ik liever bij ben bekent hij dan tegen hem.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydo sep 03, 2015 10:18 am

Aidan streek door zijn haar en luisterde naar hem. Wat hij zei kon hij wel degelijk begrijpen, tenslotte zat hij met zijn gedachtes ook continu bij zijn thuis, zijn dorp. Hij keek Mika vragend aan. 'Waarom ben je dan teruggekomen?' vroeg hij twijfelend, ze konden tenslotte zelf kiezen of ze het 7e jaar gingen doen en waren niet meer verplicht. Hij keek op en zat Sarah en Emma bij de coupédeur staan en hoorde Sarah mompelen. Hij grijnsde even schaapachtig en stak zijn hand op als begroeting. "Hij liep tegen mij aan hé' verdedigde hij zichzelf lachend.

Emma grinnikte even en keek naar Aidan die begon te praten. 'Tja, dan moet je niet in de weg staan.' zei ze zacht maar plagend, waarna ze weer naast Sarah ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptyza sep 12, 2015 4:52 am

Fleur volgde met haar hoofd de bomen waar ze langs raasde (wat komisch was om te zien door de blonde vlecht die heen en weer zwaaide). Opeens hoorde ze herrie. Als een stokstaartje schoot ze overeind en keek aandachtig naar de deur. "Wat gebeurt daar allemaal" vroeg ze aan de andere "toch geen ruzie he?" zei ze met een beetje een zeurderig stemmetje.

Stefan knikte "Dat klopt" zei hij met een grote glimlach. "Alweer mijn tweede jaar...sorry trouwens dat ik je zo overval, ik stoor toch niet he?" zei hij een beetje aarzelend.

De metro waar Jason in zat stopte opeens. de intercom kraakte en een verveelde stem zei met grote verveling en tegenzin "Dames en Heren, excuses voor het ongemak. Door een lichte storing op het eerstvolgende station. Zijn wij helaaas genoodzaakt om hier een paar minuten te wachten". Jason slaakte een diepe zucht. Hier kan ik niet op wachten dacht hij. Hij keek boven zich, alsof hij zat te kijken wat er boven op straat gebeurde. Hij dacht even na, keek even rond en zuchtte toen weer "Wat moet, dat moet" mompelde hij tot zichzelf. Hij sloot even zijn ogen, haalde diep adem en opende toen toen zijn ogen weer, waardoor een vage paarse gloed uit zijn ogen kwam en opeens was hij weg. 50 meter boven de metro lijn verscheen hij weer op de straat in een verlaten deel van Londen. Hij begon te lopen in de richting van het oude gebouw. Hopelijk kom ik niet van die vervelende geheimhouders tegen, die zijn altijd zo irritant dacht hij. Terwijl hij verder liep stak hij zijn handen in zijn zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptyza sep 12, 2015 9:43 am

Mika keek aidan aan bij die vraag.' Omdat ik zweinstein nog een keer wilde zien en voor de zomervakantie was ik van plan het jaar af te maken maar soms veranderen dingen. Dus ik zal een laatste blik werpen en ik weet tot ik het jaar niet af maak. Ik heb al keuzes gemaakt.' Zegt hij tegen hem. Hij dacht aan zijn vriendin die nu dadelijk naar haar stage ging. Maar hij kijkt om als aidan zich verdedigt met woorden en hij lacht.' Mijn schuld al is dat voor het eerst.' Geeft hij schijnheilig toe. En hij keek naar aidan terwijl hij het gevoel had tot hij hem beter kende in gezicht dan hij eerst dacht. Hij kon het alleen niet plaatsen en hij glimlachte.

Arya keek naar Stefan die in haar ogen te veel energie had. Maar dat kon ze niet zeggen natuurlijk. Ze deed haar boek dicht en streek met haar hand even over de kaft heen.' Een klein beetje maar. Al is het niet erg was toch een beetje uit gelezen.' Zegt ze zachtjes en wat verlegen en ze staarde naar het boek.' Het is fijn weer terug te zijn he.' Zegt ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptyma okt 19, 2015 6:10 am

Het was nu al lang stil en Winter begon te twijfelen. Zou het oke zijn om nu naar binnen te proberen te komen? Ze wilde heel graag die smeerlap in de val lokken, maar ze was niet helemaal zeker van de zaak. Ze haalde haar toverstok uit haar zak en begon langzaam richting het kraakpant te lopen.

Sarah keek naar buiten en dacht aan het naderende schooljaar. Ergens vond ze het altijd fijn om terug te keren naar Zweinstein, ze was benieuwt naar al zijn wonderen die dit jaar haar pad zouden kruisen. Ze keek even naar Fleur die inmiddels weer bij haar was gaan zitten. "Hadden die jongens nog wat interessants te melden?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydi okt 20, 2015 9:18 am

Emma keek uit het raam, ze zweeg. De jongens interesseerde haar niet echt op dit moment, ze zat met haar gedachtes bij het schooljaar. De lessen, het huiswerk, nú al. Ze wist dat het dit jaar ontzettend druk en zwaar ging worden, en ze vroeg zich af hoe lang ze het zou volhouden met al het drama dat naast hun schoolleven ook nog gebeurde. Ze pakte onbewust de profeet in haar handen en bladerde deze wat onrustig door, terwijl ze hem al gelezen had.

Aidan keek naar Mika maar zei verder niks. Hij kon het goed begrijpen, het afscheid van Zweinstein. Toch had hij zelf nog niet besloten wat hij precies zou doen, daarbij had hij een familie die hij niet moest teleurstellen. Hij keek naar de meisjes die de coupé weer inliepen en grinnikte. 'Oh als het geen gevecht is is het niet interessant voor jullie? En ik maar denken dat jullie onschuldig waren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptywo okt 21, 2015 9:51 am

Fleur keek naar Sarah en schudde haar hoofd "neuh niet echt...niet dat ik 100% oplette op wat ze zeiden...maar toch" zei ze met een kleine glimlach.

Stefan knikte "oow ja dat is het zeker, ik kijk vooral uit naar alle nieuwe spreuken die we gaan leren." Zei hij. Hij keek even rond en vroeg toen "waar kijk jij het meeste naar uit?"

Jason zat dromerig voor zich uit te staren toen hij oppeens iemand righting het gebouw zag lopen. Hij kon de persoon zelf niet zo heel goed zien maar 1 ding was duidelijk. een tovenaar! misschien maar even kijken of ik ongezien in de buurt kan komen dacht hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydo okt 22, 2015 7:01 am

Mika moest grinnikten om adrian zijn commentaar op de meisjes die zo snel ze gekomen waren ook weer weg gingen.’meisjes zijn complese wezens die we nooit helemaal zullen begrijpen we mogen blij zijn als we iets van hun begrijpen.’zegt hij tegen hem en keek nog even naar de coupe. Maar dan voelt hij hoe de trein langzaam vaart begint te minderen. Ze waren er ging er door zijn hoofd.’ik zie je nog wel.’zegt hij tegen adrian en gaf hem een klap op de schouder en liep er dan vandoor om zich bij zijn vrienden te gaan voegen.

Arya keek naar haar boek en luisterde naar wat stefan vertelde.’ehm ik kijk het meeste uit naar het koor denk ik,’ zegt ze langzaam en merkte dan pas tot ze nog naar het boek keek en keek snel p naar stefan het was onbeleefd om iemand niet aan tij kijken als je er mee sprak en ze glimlachte onzeker naar hem. Ze voelde de trein vaart minderen en keek meteen naar buiten en zag in de verte de lichten van het kasteel opdoemen.’we zijn thuis.’zegt ze met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydo okt 22, 2015 7:54 am

Sarah keek naar Aiden en er speelde een lichte lach om haar lippen. "Natuurlijk is het niet interessant als er geen gevecht is. Of heb je iets beters dan dat te bieden", zei ze uitdagend. De trein kwam tot stilstand en Sarah stond op. Dat ze er waren gaf haar een fijn gevoel, al zou ze het thuis natuurlijk gaan missen.

Winter richtte haar toverstok op de deur en deze zwaaide zachtjes open. Een gespannen gevoel ging door haar heen, ze was echt knettergek dat ze op eigen houtje naar binnen ging. Ze schudden het idee van zich af en liep het huis binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptywo okt 28, 2015 10:04 am

Aidan keek naar Sarah en grijnsde even lichtjes, hij trok geamuseerd een wenkbrauw op. Oh ben jij er zo een.' zei hij tegen haar. Hij keek op toen de trein tot stilstand kwam en stak zijn hand op naar de meiden en naar Mika. 'Ik ga maar snel naar mijn spullen. Ik zie jullie vast nog wel op school.' zei hij en hij liep weg naar de coupé waar hij gezeten had.

Emma trok haar gewaad recht dat ze al wat langer geleden had aangetrokken, ze was graag goed voorbereid. Zeker gezien haar geheugen af en toe een zeef was, en ze verschrikkelijk onhandig kon zijn. Dan kon ze maar beter extra aandacht besteden aan de dingen die ze moest doen. Ze keek naar haar vriendinnen. 'Laten we maar snel een koets zoeken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptywo okt 28, 2015 10:50 am

Fleur stond op en volde haar vriendinnen met een klein soort huppeltje tussen haar stappen in. ze was verbazingwekkend vrolijk vandaag vond ze. Ze was ook blij dat ze zich op tijd had omgekleed en dat niet op het laatste moment moest doen, zoals vorig jaar het geval was. Ze had daardoor bijna de koetsen gemist.

Stefan glimlachte breed toen hij het kasteel zag waar hij in de zomer zo erg naar had terug verlangt. "ja, eindelijk" zei hij dromerig. voor het eerst sinds ze waren vertrokken was hij rustig en stil.

Jason was nu bij de hoek van het gebouw en zag dat de tovenaar net naar binnen was gegaan. Hij kon nog net lang bruin haar naar binnen zien vliegen. Oooow, het is een heks dacht hij. "Dit gaat leuk worden" zei hij zachtjes tegen zichzelf. Hij wachtte tot de heks met haar en al naar binnen was, wachtte nog een paar seconden langer en volgde haar toen sluipend naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydo okt 29, 2015 8:05 am

Mika zag zijn vrienden al de coupe uit komen en hij iel hun van achteren aan en ze moesten er om lachen. Ze hadden het nog even over de trein rit terwijl ze een koets zochten en er in plaats Namen. Mika was stiller dan de andere jaren toch. Dit was de laatste keer tot hij hier heen ging en dat voelde zo vreemd weten tot hij het niet ging af maken. Hij keek naar het kasteel en slaakte een wRme zucht.

Arya keek naar Stefan die ineens stil was en moest toch wel een beetje lachen er om terwijl ze haar boek in haar tas stopte.' Nou Stefan. Misschien zie ik je nog eens op zweinstein.' Zegt ze zachtjes tegen hem waarna ze langzaam en verlegen de coupe uitliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptydo okt 29, 2015 8:21 am

Sarah liep met haar vriendinnen naar een koets. Ze was geamuseerd door Fleurs vrolijke passen. Haar enthouisasme was een van de leukste eigenschappen van haar vriendin. Ze ging een koets in en nam glimlachend plaats. "Nou dames, het is weer bijna zover". zei ze tevreden. Ze keek vanuit de koets naar het kasteel dat boven de bomen uittorende en probeerde te bedenken hoe de eerste dagen van het zesde jaar zouden zijn.

Winter sloop op haar hoede door de gang, het zou haar niet verbazen als er een bodytrap verborgen zou liggen. Ze tuurde door het duister en zag een trap die stijl omhoog liep. Ze besloot naar boven te gaan en sloop over de treden. De derde trede kraakte zachtjes onder haar voeten. Even hield ze in maar er gebeurde niks. Dus ging ze verder en opende ze een deur. De kamer zag er uit als een kantoor, dat kon nog wel eens bruikbaar zijn en ze ging de kamer in om daar verder te onderzoeken. Doordat ze zo gefocust was op het vinden van informatie merkte ze niet dat iemand anders ook het huis binnen was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptyza nov 07, 2015 7:46 am

Emma grinnikte om Fleur en volgde de rest de koetsen in. Ze had in haar hand nog steeds de ochtendprofeet van die dag, en terwijl ze plaats nam keek ze haar vriendinnen aan. 'Hebben jullie dit gelezen?' vroeg ze, terwijl ze de titelpagina van het desbetreffende artikel liet zien. '"Dreuzel doden bij aanslag'. Het was een klein artikel, neit op de hoofdpagina en een beetje weggestopt in de krant. Het was duidelijk dat waarschijnlijk het ministerie niet wilde dat het verhaal al te groot naar buiten kwam.
De laatste tijd stonden er meer van dit soort kleine berichtjes in de krant. Explosies, verdwijningen van dreuzels. Emma had zelfs de dreuzelkrant in de gaten gehouden, er gebeurde rare dingen. Artikelen over mensen die beweerde gekke dingen te zien.
Een aantal gezinnen uit hetzelfde dorp die plotseling waren verdwenen, alsof ze bij een sekte hoorde.

Aidan liep naar een koets en nam plaats samen met zijn vrienden. Om niet al te verdacht te zijn kletste hij vrolijk mee. Ook uit voorzorg om te zorgen dat de gesprekken over luchtige onderwerpen bleven gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptyza nov 07, 2015 8:11 am

Fleur schrok op van haar gedachtes en knikte hevig "Jaa, ik weet daar wel wat over" zei ze terwijl ze naar Emma keek. Ze keek weg naar de omgeving en zei toen "Mijn broer zei er laats iets over. Maar ik was aan het besluiten welke dreuzel kleding in zou meenemen voor als we naar Zweinsveld gaan, dus ik luisterde maar half..." ze zetten een schaapachtige lachje op.

Stefan glimlachte toen hij hoorde wat Arya zei en zei toen, terwijl hij haar de coupe uit volgde, zacht en lichtelijk blozend "Ja..Ja misschien wel".


Jason zag de trap op lopen en hoorde de derde trede kraken. Daarna zag hij haar een kamer in lopen. Hij dacht na Zal ik haar volgen...of hier op haar wachten. Het duurde niet lang voor Jason om een keuze te maken. Hij grijnsde en liep de trap op, Hij stapte over de derde treden heen om zo geen geluid te maken en sloop verder de trap op. Hij ging naast de deur opening staan en leunde tegen de muur, wachtend totdat ze weer de deur uitkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptyza nov 07, 2015 10:20 pm

Mika zat bij zijn vrienden terwijl hij bleef kijken naar zweinstein, hij lette totaal niet op de gesprekken. Hij nam het hele kasteel in zich op wetent tot hij niet zou terug keren. Hij twijfelde of hij morgen terug zou gaan of nog meerdere dagen op school zou blijven. Dan ineens stopt de koets en hij keek verbaast op zijn vrienden waren al uit gestapt en wenkte hem. Ze waren er blijkbaar al. langzaam stond mika op en ging de koets uit. Hij keek naar de trap en ging die met zijn vrienden op en bij de poort bleef hij staan kijkend naar de deur. Hij wist waarvoor hij vocht en er verscheen een glimlach rond zijn mond. Een vriend legde een hand op zijn schouder om hem uit zijn gedag droom te halen. Hij liep weer verder met lood in zijn schoenen. Hij leek totaal niet blij om terug te zijn al probeerde hij wel te lachen en toen ze in de grote zaal kwamen ging hij zitten. Hij keek weer rond om alles in zich op te nemen. Dan ziet hij de ochten profeet liggen en hij pakte hem en sloeg hem open om te kijken wat er weer in stond en zijn hart leek stil te staan bij het zien wat er in stond en dat baarde hem weer zorgen. er moesten dingen veranderen en hij sloeg de krant snel weer dicht.

Arya was alleen in een koets gaan zitten ze had niet veel vrienden en op zich had ze er niet zo heel erg veel problemen mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2015 5:30 am

Sarah luisterde naar haar vriendinnen. Het was waar, er gebeurde ook gekke dingen. Het leek zo ver weg en toch dichtbij op hetzelfde moment. Het was zeker iets om je zorgen te maken, ze hadden geleerd over de geschiedenis van de toverwereld en dit soort signalen waren meestal het begin van toveroorlogen. Ze moest lachen om Fleur die zo luchtig reageerde, daarna werd haar gezicht weer wat serieuzer. "We moeten alert blijven, meer kunnen we niet", zei ze.

Winter rommelde door de papieren op het bureau en stopte wat dingen waarvan ze dacht dat ze bruikzaam zouden zijn in haar tas. Ze vond ook een boek en wat notities. Ze keek nog een keer de kamer rond en besloot verder te gaan. Ze maakte haar tas dicht en liep de kamer uit. Zodra ze de deur opende zag ze een jonge man staan. Ze schrok Zich rot. Ze zette een stap naar achter en trok haar toverstok. Deze richtte ze op de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[HP] De vrijheidsstrijders
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: