Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [HP] De vrijheidsstrijders

Ga naar beneden 
+2
~Aurora~
klaasheid
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyzo nov 08, 2015 5:47 am

Emma keek geïnteresseerd maar lachte toen ze eigenlijk zelf niet meer wist wat er gezegd was. Ze grinnikte en vouwde de krant weer dicht, daarna keek ze naar Sarah en werd haar blik wat serieuzer. 'Ik houd het gewoon in de gaten in de krant. Mijn ouders hebben gezegd dat ik moet opletten op school.' ze ging wat zachter praten terwijl ze nog neit eens onder anderen waren. 'Ze zeggen dat er een beweging aan het ontstaan is tussen de tovenaars.' fluisterde ze. "De vrijheidsstrijders noemen ze zich. Maar het heeft nog niet in de krant gestaan. Mijn moeder hoorde het op het ministerie.'
De koets kwam aan en Emma schoof richting het deurtje om uit te stappen.

Aidan stapte de koets uit en liep de grote Zaal in. Hij ving een glimp op van Mika die niet al te oprecht blij keek, hij kon het zich goed voorstellen, gezien het ook zijn laatste keer hier was.
Toch deed Aidan luchtig alsof er niks aan de hand was en nam plaats aan de tafel. Hij keek rond op zoek naar vrienden van hem die hij al een tijd niet had gezien, kletsen was goed om juist nu even zijn gedachtes op een andere richting te sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyvr nov 13, 2015 9:41 am

Fleur knikte hevig en zei "Alert blijven, CHECK!" Daarna hopte ze uit de koets en volgde haar vriendinnen het kasteel en de grote zaal in.

Stefan was bij de koetsen aangekomen en kwam zijn vrienden tegen, die erg benieuwd waren waarom hij niet bij hun was gaan zitten in de trein. Hij keek ze even schaapachtig aan en zei toen "Ik kon jullie niet vinden EN ik was achtergelaten door mn zus...dus toen ben ik maar ergens gaan zitten" wat beantwoord werd met veel gelach en een paar keer "SUKKELTJE" en "Gast! serieus"

Jason lachte toen hij de reactie van de heks zag en stak zijn handen in de lucht, met een glimlach op zijn gezicht zei hij "Wow wow, rustig aan zeg. Denk je niet dat ik je allang had aangevallen als ik dat gewild had?". Hij liet langzaam zijn handen zakken en zei toen "Wat doe jij hier eigenlijk?".
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyza nov 14, 2015 3:15 am

Arya stapte uit de koets 3n liep stilletjes met haar spullen naar zweinstein. Daarna iet ze haar spullen achter om naar de grote zaal te gaan. Als ze binnen komt keek ze snel naar de tafel van ravenclaw en ze was opgelucht achter door was nog een plekje vrij. Ze zat niet graag voor aan of in de belangstelling dus liep ze er heen om daar snel plaats te nemen voordat iemand anders dat kon doen. Dan keek ze toe hoe de leerlingen langzaam binnen kwamen. Ze was benieuwd naar wat de sorteerhoed deze keer te melden had.

Mika school de krat weg en keek naar de leerlingen die binnen kwamen. De meeste wisten tot er wat gaande was in de tovenaars wereld maar wat zich er echt af speelde zou Tot nu toe nog maar tot een paar mensen door dringen. Het ministerie probeerde dit stil te houden natuurlijk.' En hoe is het met je meisje.' Vraagt Tyler een vriend van mika aan hem. Mika keek op en glimlachte.' Goed we hebben een huis gekocht.' Zegt hij dan op gewekter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyza nov 14, 2015 10:34 pm

Sarah luisterde geboeid naar wat Emma vertelde. "De vrijheidstrijders?" zei ze zacht terwijl ze met haar vriendinnen de koets uit ging en richting de grote deuren van Zweinstein liep. "Wat betekend dat? Wat doen ze? Wie zijn ze?"

Winter keek hem wantrouwend aan maar liet haar toverstok een beetje zakken. "Wat ik hier doe?" zei ze met opgetrokken wenkbrauwen tegen hem. "Ik denk dat je eerst mag vertrellen wie jij bent en wat jij hier doet. Waarom achtervolg je me?" Ze vertrouwde hem maar niks, bovendien kon ze hem niet over haar zelf geimproviseerde missie vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyma nov 16, 2015 10:04 am

Emma liep naar het kasteel, de Grote Zaal in en vervolgens ging ze aan een tafel zitten. Ze praatte niet al te luid, want ze wilde geen discussie met anderen volgde. Daarbij was het nog geen heftig besproken onderwerp, en ze had begrepen van haar ouders dat ze ook niet al te veel aandacht erop moeten vestigen.
Ze keek naar haar vriendinnen. 'Mijn moeder zegt dat het een groep mensen is, afgestudeerden, studenten, werkenden bij het ministerie etc. die vinden dat we nog te veel aan de oude tijdsbeelden vasthangen. In principe komt het er op neer dat ze vinden dat de Dreuzels zouden moeten weten van ons bestaan. Dat er een grotere kans op groei is in beide werelden als we ze verenigen. Maar dit is natuurlijk ontzettend gevaarlijk, tenslotte zijn we genoeg misbruikt vroeger.' mompelde Emma zacht, bij geschiedenis leerde ze hoe bijvoorbeeld Merlijn was misbruikt door Arthur. 'Het ministerie is nog voor geheimhouding, en nu blijkt dus dat de strijders bezig zijn om acties te voeren om de dreuzels erbij te betrekken. Maar dat begint uit de hand te lopen. Dreuzels zien dingen die er zogenaamd niet zijn, hele dorpjes verdwijnen omdat ze opgenomen worden in het St. Holisto, de Dreuzels denken dat er een ziekte verspreid waardoor mensen ziek worden. Maar het is ontzettend gevaarlijk, want straks laten die strijders nog draken vrij of zoiets!"
Emma's moeder werkte op het ministerie, en daarom wist ze meer over de voorvallen dan dat er nu in de krant stonden, ook had ze daardoor wat meer partij gekozen voor de geheimhouders.

Aidan praatte wat met vrienden, ze moesten even wachten tot de sorteerseremonie zou gaan beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyzo nov 22, 2015 2:44 am


Fleur knikte, "oow ja, Ja ja ja, jaah, daar hadden mijn ouders en broer het ook over, die 'vrijheidsstrijders'...maar wat precies weet ik niet meer....misschien moet ik maar is leren opletten ofzo" zie ze met een schaapachtig lachje.

Stefan zat met zijn vrienden te praten en te lachen over dingen die in de zomervakantie gebeurt zijn.

Jason zette een schuine glimlach op "Ik ben op huizen jacht" zei hij. hij gebaarde rond "Denk je dat het wat voor me is?" voegde hij eraan toe, met een klein gniffelend lachje. Hij keek even rond en zei toen "Waarom denk jij sowieso dat ik je achtervolg? Kan iemand niet rustig een huis in gaan zonder dat hij meteen verdacht wordt?". Hij glimlachte weer. "Daarnaast heb je nog steeds m'n vraag niet beantwoord".
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyma nov 23, 2015 1:04 am

Mika begon uitgebreid te vertellen over hun nieuwe huis het was klein maar groot genoeg voor hun tweetjes. Ze hadden er ook een tuintje bij. Hij vertelde over de inrichting die gecombineerd is geworden met tovenarij en dreuzel dingen. Hij bleef er over door gaan tot hij over zijn vriendin begon toen werd hij stil.' Sorry.' Zegt hij en hij stond op en liep weg van de tafel op een draf de grote zaal uit. Het voelde ineens zo fout om hier te zijn.

Arya keek rond en wachten in stilte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyma nov 23, 2015 11:29 am

Sarah luisterde naar Emma's verhaal en haalde haar schouders op. "Ik weet niet of ik het daar mee eens ben, misschien is het wel goed om langzaam en zeker de geheimhouding te verbreken. Het zijn andere tijden, het zou mooi zijn als we elkaar echt leerde kennen. Nu zit er zo'n muur tussen de dreuzels en tovernaars" zei ze.

Winter keek geirriteerd naar Jason. Ze vond hem behoorlijk beidehand en vertrouwde hem voor geen cent. "Ik zie geen enkele reden dat je hier zou zijn voor een recreatieve wandeling. Als je het persé wilt weten, ik ben aan het werk, nu jij weer. Wat voer je in je schild?" vroeg ze aan hem. Ze vond het onwijs irritant dat deze kerel opdook nu zij op eigen houtje onderzoek aan eht doen was, dat kon ze echt niet gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyza nov 28, 2015 9:29 am

Emma keek naar haar vriendinnen en dacht even na. 'Wellicht, alleen de manier waarop het nu gaat. Ze verwonden onschuldige mensen, toveren in het bijzijn van dreuzels lijkt me niet de beste manier. Of wel? Het is ontzettend gevaarlijk.'

Aidan praatte met wat vrienden maar zijn blik gleed continu naar een meisje aan de tafel van Gryffoendor, ze deed hem denken aan zijn vriendin. Die hij nu al een hele tijd niet had gezien, die misschien wel gevaar liep nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyzo dec 06, 2015 1:28 pm

Fleur knikte "Wat Sarah zei, ik bedoel er zijn nu toch al zoveel half bloed tovenaars en heksen, om het zo maar te zeggen. Het is iets onvermijdelijks, de dreuzels komen er toch wel achter, of dat nou nu is of over 10 jaar gebeuren gaat het toch wel. Daarnaast hoeft het niet zo gevaarlijk te zijn, me de juiste regels en wetten kunnen we toch prima samen leven" zei fleur, slimmer uit de hoek komend dan dat je van haar zou verwachten als je haar niet kende.

Stefan keek rond en glimlachte Het is goed om terug te zijn dacht hij.

Jason lachte en zei "aah, daar heb je me" hij dacht even na "Om eerlijk te zijn, werd ik nogal moe van het reizen in een, eehm hoe noemen ze dat ook alweer Mayo? Meo...OW ja, Metro, dat was t. Ik voelde me zo opgesloten dat ik effe naar boven de grond ben verdwijnselt. Eeeeen toen zag ik jou, en dacht ik, eeey nog een magies iemand, even hoi zeggen...dus eehm" hij glimlachte en zwaaide kort "Hoi"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyvr dec 18, 2015 10:00 am

mika liep de grote zaal uit waar nog wat leerlingen binnen kwamen. een maal op de gang bleef hij staan en leunde met zijn rug tegen de muur aan. het voelde nu zo fout om hier te zijn weg bij zijn vriendin die thuis zat. hij wilde bij haar zijn en dat niet alleen weten of ze veilig was. hij was bezig met de vrijheid strijders iets wat bijna niemand van hem wist omdat het gevaarlijk was als het ministerie er achter kwam, misschien kon hij vanavond nog terug gaan....of misschien toch nog even wachten. hij slaakte een diepen zucht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyza dec 19, 2015 12:35 am

"Het is gewoon de eerste fase in een revolutie, daar horen dit soort dingen bij of je het leuk of niet vind. Natuurlijk zijn er een aantal die het niet netjes aanpakken maar er zijn veel meer vrijheidsstrijders die wel echt het beste met de dreuzels voorhebben en ermee willensamenwerken" zei Sarah standvastig. "Ik weet zeker dat de situatie steeds stabieler zal worden".

Winter sloeg haar armen over elkaar heen en keek met opgetrokken wenkbrauwen naar de jongen voor zich. "Als dat zo is stel ik voor dat je dit huis per direct verlaat. Ik ben aan het werk en kan daar geen pottenkijkers bij gebruiken." zei ze koeltjes. De aanwezigheid van de jongen irriteerde haar mateloos, hij gooide haar hele plannetje in de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyma dec 21, 2015 4:39 am

Emma keek verbaasd naar Fleur en Sarah, ze was het er helemaal niet mee eens. 'Onvermijdelijk?' vroeg ze twijfelend. 'Ik weet niet of ik het daar mee eens ben hoor. We leven toch al jaren in harmonie op deze manier? Weet je dan niet meer van vroeger, hoe Merlijn is misbruikt door Arthur? Vroeger hebben de dreuzels enkel de magie gebruikt voor zichzelf en voor het vernietigen van de wereld. Ik weet dat we allebei een nieuw tijdperk in gaan, maar ik denk niet dat het verstandig is als we in een keer van de daken schreeuwen wie we zijn, en vooral niet wat we kunnen.' zei ze.

Aidan was opgestaan en richting de meiden gelopen verderop aan de tafel. Hij ving de laatste woorden op van Emma en trok een wenkbrauw op, hij kon uiteraard wel raden waar ze het over hadden, bovendien zag hij de avondprofeet naast haar bord liggen. 'Ook dat artikel gelezen?' vroeg hij glimlachend, en het klonk heel nonchalant, hij wilde niet aan hen laten weten wat zijn positie was in de opstand. Niemand had er baat bij als hij dat zou vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyma dec 21, 2015 12:33 pm

Fleur schudde haar hoofd "Nehee, dat zeg ik ook niet. het is alleen... nouja, zeg maar. het zou gewoon makkelijker zijn als we naast elkaar kunnen leven...ik bedoel kom op, ik heb niet altijd zin om rustig door de stad te lopen, als ik ook gewoon kan vliegen...snap je?" zei ze met een schaapachtige lach.

Stefan zat nog steeds als een kip zonder kop te glimlachen.

Toen Jason de woorden 'aan het werk' hoorde begon hij scheef te grijnzen. Hij keek haar opeens heel serieus aan "Vrijheidsstrijder of geheimhouder?" vroeg hij op een redelijk dringende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyza dec 26, 2015 2:25 am

Mika bleef nog eventjes staan om daarna weer terug te lopen naar de grote zaal. H8j moest deze dag nog blijven daarna kon hij weg gaan. Hij liep langs de dames en hij hoorde hun en hij glimlachte.' Daar ben ik het mee eens. Soms is vliegen zo veel makkelijker. Laat staan als J3 hun technologie en onze tovenarij samen voegt wie weet wat je kan berijken dan.' Zegt hij tegen hun. Hij zei nooit wat hij was al liet hij soms wel door schemeren voor welke kant hij stond. Natuurlijk wist niemand op zijn vriendin na tot hij voor de vrijheid strijders vocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Emptyzo dec 27, 2015 1:30 pm

"Ik zou het prachtig vinden als de tovernaars en dreuzels in harmonie met elkaar zouden kunnen samenleven. Ik sta voor gelijkheid. De tovernaar van wie dit huis is mishandeld dreuzels, ik sta voor vrijheid voor allebei". zei Winter standvastig tegen hem.

"Ik denk dat je overdrijft. Tijd van verandering is altijd moeilijk, maar als de stukjes op zijn plaats vallen zal het zeker een verbetering zijn" zei Sarah en ze schonk een glas pompoensap in. "Willen jullie ook?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [HP] De vrijheidsstrijders   [HP] De vrijheidsstrijders - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[HP] De vrijheidsstrijders
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: