Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Star Wars RPG WIE...?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars RPG WIE...? Empty
BerichtOnderwerp: Star Wars RPG WIE...?   Star Wars RPG WIE...? Emptyvr mei 01, 2015 1:28 am

hey mensjes nu de star wars trailer van de nieuwe star wars film online is verschenen al een tijdje terug.
heb ik toch niet zin in een star wars rpg of orpg. heeft iemand interesse laat mij dat dan weten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
~Aurora~




Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 01-08-15

Star Wars RPG WIE...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars RPG WIE...?   Star Wars RPG WIE...? Emptyza aug 01, 2015 7:47 am

Hoi, je topic is al oud, ik hoop dat het niet erg is dat ik er nog op reageer.

Een tijdje terug werden de 6 delen op Fox uitgezonden, en ik kijk er al naar uit dat straks het 7e deel uitkomt.
Ik vraag mij alleen af of een rpg erover gaat werken. Heb je al een ideetje waar je ongeveer heen wilt/ heb je iets van een plot?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars RPG WIE...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars RPG WIE...?   Star Wars RPG WIE...? Emptyza aug 01, 2015 8:40 am

Op het moment is mijn hoofd wat leeg. Maar ik heb vaker zoon rpg gedaan en ze werken wel hoor.

Een plot/idee moet ik nog bedenken want op het moment is mijn hoofd wat leeg.
Mocht jij ideeën hebben ze zijn altijd welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
~Aurora~




Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 01-08-15

Star Wars RPG WIE...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars RPG WIE...?   Star Wars RPG WIE...? Emptyzo aug 09, 2015 4:24 am

Heb je dan misschien al een idee wat voor karakter je zou willen spelen?

Hier een mogelijk achtergrond verhaal:

De huidige Dark Lord is bezig met een wapen waarmee hij verschillende rassen kan beïnvloeden. Hierdoor zorgt hij ervoor dat er van die planeten stiekem een voortdurende geldstroom naar hem toegaat. De economie van die planeten stort hierdoor in, en de wezens van deze planeten beginnen onderling ruzie te krijgen. Een zoveelste ruimte oorlog staat op het punt van uitbreken. Precies waar hij op hoopt. In plaats van dat hij een wapen maakt waarmee hij de planeten opblaast, zoals een van zijn voorgangers heeft geprobeerd, laat hij ze elkaar opblazen.

De Jedi horen van deze ruzies en gaan op onderzoek uit, om te kijken hoe de vrede bewaard kan worden. Misschien dat een jonge Jedi nog ontdekt moet worden op een van deze planeten waar het slecht gaat en door een oudere getrainde Jedi onder zijn hoede wordt genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars RPG WIE...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars RPG WIE...?   Star Wars RPG WIE...? Emptyzo aug 09, 2015 4:51 am

Klinkt leuk.

En ik weet nog niet wat voorn rol ik wil. Een jonge jedi die het pad kwijt raakt. Of een jonge sith die met een grondige reden daar vecht.

Wat wil jij voorn rol.
Terug naar boven Ga naar beneden
~Aurora~




Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 01-08-15

Star Wars RPG WIE...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars RPG WIE...?   Star Wars RPG WIE...? Emptyza aug 15, 2015 12:58 am

ik zou een jedi willen spelen die op onderzoek wordt gestuurd i.v.m. de ruzies
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Star Wars RPG WIE...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars RPG WIE...?   Star Wars RPG WIE...? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Star Wars RPG WIE...?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Star Wars RPG
» Star Wars
» star slaves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: