IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

True Element

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Aantal berichten : 2265
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: True Element   do dec 29, 2011 11:35 am

Silver legde een hand op die van Try waardoor ze hem dwong te stoppen met tekenen. "Je zegt het pricies goed. Hij kent je." Ze schudde haar hoofd. "Dat is dus juiste een rede om jou achter te houden voor als het mis gaat. Hij zal jete makkelijk door hebben Try, we mogen de kans die we gaan krijgen om Aliene te redden niet verspillen.' Ze keek naar James, toen naar Noah en Winter. "Een van ons zal moeten gaan.

Ryuk hielt Jalou en Aliene vanf een afstand in het oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: True Element   do dec 29, 2011 11:48 am

try keek op naar silver en hoorde haar woorden en hij slikte even zijn tegenspraak in. misschien heb je gelijk, zegt hij met tegen zin en hij keek naar zijn tekening en begon door te tekenen,ik wil jullie toch de uitleg geven van het kasteel, dingen die misschien belangrijk zijn as je daar bent. zegt hij tegen iedereen en hij begon dingen uit te leggen over de kerkers waar de cellen zijn en over de troonzaal de 2 belngrijkste plaatsen voor hen. en dan keek hij silver aan. weet wel een ding, talos blijft zeer waakzaam zolang hij mij niegt in zicht heeft, antwoord hij dan nog kort

jalou liep met aliena door de gangen en trok haar aan een arm mee tot ze bij 2 grote deuren waren, spreek niet voor je wat gevraagt wordt, sist ze tegen aliena en ze klopte en daarna ging ze naar binnen en nam aliena aan haar arm mee
Profiel bekijken
Anniek.

Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: True Element   do dec 29, 2011 1:13 pm

Wil iemand even samenvatten wat ik gemist heb en waar iedereen nu is. Was logeren en heb net de hele avond gerepeteerd:P
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: True Element   do dec 29, 2011 8:27 pm

aliene is mee genomen door Jalou, Silver kon niet anders door haar te laten gaan anders zou ze zelf ook mee genomen worden. Nu zijn ze aan het bespreken hoe ze Aliene terug gaan halen. Try wil zelf naar binnen gaan maar Silver vind dat te gevaarlijk omdat Talos hem goed kent doordat het zijn zoon is en hem dus waarschijnlijk door zal hebben

en sanne gaat naar stage nu dus ben er pas vanavond weer Razz
Profiel bekijken
Sifra

Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 30, 2011 3:55 am

"En wat als ik dat wel doe?" beet Aliena Jalou toe. Ze werd door het meisje meegetrokken naar binnen maar hield haar hoofd hoog, ze was niet van plan zich te laten intimideren.

James keek naar de tekening van try. "Waar staan er wachten?" vroeg hij bedachtzaam.
Profiel bekijken http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 30, 2011 6:24 am

Winter had al die tijd zwijgzaam mee gedacht met het plan. Ze had nog nooit zoiets meegemaakt en merkte hoe weinig ze wist.

Noah was brutaal en die was zonder overleg alsnog achter Aliena aangegaan. Er zaten voordelen aan onopvallend zijn. Hij zat verscholen achter een struik en hield het kasteel in de gaten. Hopelijk zou hij snel het systeem doorhebben en de gaten kunnen vinden.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 30, 2011 10:36 am

Ryuk, de eigenwijze havik van Silver die Noah wel mag, kraste zachtjes toen hij hem herkende en op zijn schouder ging zitten. Hij kneep zacht met zijn klauwen in de huid van Noah, voorzichtig, als begroeting.

Silver keek Try aan en wachtte op een antwoord op de vraag van James.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 30, 2011 1:11 pm

Noah keek naar Ryuk en glimlachte. Hij vond het dier een fijn gezelschap en hij streek over de veren. "Wij gaan samen dat meisje terughalen." zei hij zacht tegen de havik. "jij en ik worden een team."
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 30, 2011 1:22 pm

Het is geen valk met zilvere vleugels en jouw persoontje is niet blind maardit kan ook hahaha

De vogel kraste zacht en wapperde met zijn vleugels waarna ze rustig bleef zitten en naar het kasteel in de verte keek.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 30, 2011 3:09 pm

Bij de buiten muur lopen altijd wel een paar wachter de wacht ronde een stuk of zes. De kerkers word streng bewaakt net als de wapen kamer. De troonzaal os nIet streng bewaakt gewOon 2 wachters bij de deur. Want jalou is altijd wel in de buurt zo niet dan neemt hij andere maat regelen. Legt Try uit en hij keek iedereen aan. Maar ik weet niet hoe hij aliena zal bewaken. Geeft hij toe.

Jalou keek aliena waarschuwend aan en liep door tot zoon 2 meter van talos af. Mijn heer een geschenk voor u en ik heb nog wat interessant nieuws. Zegt jalou en ze duwt aliena op der knieën en zelf buigt ze even voor hem
Profiel bekijken
Sifra

BerichtOnderwerp: Re: True Element   za dec 31, 2011 2:08 am

Aliena keek kwaad Jalou's kant op toen ze haar op haar knieen duwde maar boog toen toch haar hoofd. Ze probeerde niet te denken aan het feit dat ze waarschijnlijk onder de modder en het bloed zat, noch dat ze in vijandig gebied was.

James knikte langzaam. "Dus hoe gaan we dit aanpakken? Het lijkt me het slimste als we er iemand heen sturen die.. geen true element heeft," zei hij.
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: True Element   za dec 31, 2011 2:41 am

Silver keek James aan. 'Bied je je aan of moeten we noah vragen of hij wil gaan?' Met die oorden draaide ze zich om nar de plek waar Noah had gestaan maar die nu leeg was. Ze vloekte luidkeels toen ze zag dat hij weg was. Met een ruk draaide ze zich om. 'Hij zou toch niet al achter haar aan gegaan zijn? In zijn eentje?' Ze beet p haar onderlip. Het zou zijn dood kunnen betekenen als hij daar zonder plan binnen zou stormen.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: True Element   za dec 31, 2011 3:12 am

Noah sloop om het kasteel heen en telde de bewakers en keek waar dode hoeken waren. Uiteindelijk vond hij een punt waar hij als hij 2 soldaten wist uit te schakelen hij vrij spel zou hebben. Hij ging zo dicht mogelijk bij de soldaten staan en sprong uit de struiken en haalde met zijn zwaard naar de eerste uit. Deze wist hij vrij snel neer te steken en hij dueleerde met de andere.

Winter keek om zich heen en zuchtte. "Wat erg.." zei ze zacht. "Dat we nu pas doorhebben dat hij weg is.." slikte ze. Ze schaamde zich, doordat alle mensen hem niet eens opmerkte was hij waarschijnlijk ook zo eenzaam geworden. En daarom was hij nu weg. Ze waren zelf net zo erg als alle andere.
Profiel bekijken
Sifra

BerichtOnderwerp: Re: True Element   za dec 31, 2011 3:15 am

ik kan echt niks zonder klaas XD

James zuchtte diep, hij schaamde zichzelf ervoor dat hem niet eens was opgevallen dat Noah weg was. "We moeten hem gaan helpen," zei hij plotseling met een vastberaden blik.
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: True Element   za dec 31, 2011 3:18 am

"Ik doe mee." zei Winter vastbesloten. Het kon haar niks schelen dat ze een true element was. Ze wilde er zijn voor mensen als Noah, ze wilde dat hij wist dat hij vrienden had, dat hij niet alleen was.

Noah slaagde erin de andere bewaker ook neer te krijgen en hij ging naar binnen en verschool zich achter de muur om de volgende situatie te observeren.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: True Element   za dec 31, 2011 3:22 am

ik denk dat we geen van alle nu wat kunnen zonder klaas omdat Aliene eindelijk gevangen is en dan is ze al weer weg voordat hij wat heeft kunnen doen :O

Silver beet zachtjes op haar lip. Ze knikte instemmend. 'Als we het niet doen hebben we dadelijk misschien wel een dood op ons geweten omdat we hem niet op gemerkt hebben. En voor zover ik hem nu ken mag ik hem graag, Ryuk bleek hem ook te mogen. Ik denk dat wij de enige zijn die hem een kans kunnen geven zichzelf te laten zien als hij dat wil. Ik vind dat we hem die kans moeten geven.'
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: True Element   za dec 31, 2011 3:32 am

Bedoelen jullie niet dat we op Stef moeten wachten? Want Klaas heeft al bijna een week niet gereageerd xD We kunnen toch een beetje dingen bespreken enzo tot ze er is?

Winter knikte instemmend. "Dat is precies wat ik bedoel." zei ze tegen Silver. "En als we allemaal samenwerken moeten we makkelijk hem kunnen weghalen samen met Aliena.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: True Element   za dec 31, 2011 3:46 am

Oh mensen zware dag en nacht gehad met mijn hond en de puppy's

Try was helemaal van de wereld toen hij hoorde tot ook noah weg was. Dit was foute boel echt foute boel en hij keek de rest aan en je zag aan hem tot hij aant denken was
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: True Element   zo jan 01, 2012 2:24 am

Ehm ik wil heel graag verder. Zal ik anders even talos spelen want we moeten eigenlijk echt weer verder. Anders kunnen we niet verder. En vind het net zo leuk
Profiel bekijken
Sifra

BerichtOnderwerp: Re: True Element   zo jan 01, 2012 2:33 am

ja is goed, dat vind klaas vast niet erg ^^
feniks

BerichtOnderwerp: Re: True Element   zo jan 01, 2012 2:49 am

Oké dus Klaas ik hoop tot je het niet erg vind tot ik het even over neem.

Talos keek neer op aliena en dan naar jalou en hij knikt begroetend naar haar. En hij stond op en liep naar aliena toe. Nou dus jij bent een magiër. Zegt hij met een charmante glimlacht
Jalou keek toe en bleef waakzaam en keek aliena waarschuwend aan en observeerde haar gedachten.
Profiel bekijken
Sifra

BerichtOnderwerp: Re: True Element   zo jan 01, 2012 5:28 am

Aliena keek Talos met een ijzige blik aan. "Misschien," zei ze kalm.
feniks

BerichtOnderwerp: Re: True Element   zo jan 01, 2012 5:38 am

talos gaf aliena een klap in der gezicht en keek haar aan. ik speel geen raadsel spelletjes met je. zegt hij en keek jalou aan en dan weer naar aliena. ik wil tot je normaal antwoord en niet naargelang de raadsels achtig heid. zegt hij kalm maar ijzig. dus ben je een magier.
jalou bleef op aliena haar angsten letten.

try wist tot noah nu ook weg was en hij maakte ich zorgen en keek de rest aan. hij maakt geen schijn van kans als hij mijn vader tegen komt, jalou daar kan hij tegen op dat geloof ik nog enigzins. maar mijn vader, ....en hij schud zijn hoofd. niemand kent hem beter dan ik en jalou. zegt hij en hij liep een rondje en keek de rest aan we moeten nu gaan,...
Profiel bekijken
Sifra

BerichtOnderwerp: Re: True Element   zo jan 01, 2012 5:47 am

Aliena keek Talos geschokt aan, ze had niet verwacht dat hij zo kwaad zou worden. Haar hand ging naar de brandende plek op haar wang en ze probeerde de tranen in haar ogen tegen te houden. Ze knikte langzaam.

James liep naar zijn paard toe. "Kom op, laten we gaan dan," zei hij en steeg op.
feniks

BerichtOnderwerp: Re: True Element   zo jan 01, 2012 5:56 am

talos glimlachte nu weer war hartelijker naar haar en aaide haar over haar hoofd heen. dat wilde ik horen, zegt hij zachtjes en hij bekeek aliena en liep een rondje rond haar en jalou ging achteruit maar ze bleef waak zaam. talos pakte zijn dolk en sneedt in zijn vinger en en begon op de grond een reuene een our oude en begon die te maken. toen die klaar was trok hij aliena recht en zette haar er in. je valt even in slaap zegt hij gerustellent. maar toch op een akkelige manier
(als die voltooit is kan ze geen magie gebruiken tot iemand van zijn bloed lijn of hij zelf het op heft)

try knikte naar james, maar hij had geen paard, dan zou hij rennen het moest. kom we gaan zegt hij en begon te rennen
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: True Element   

True Element
Terug naar boven 
Pagina 20 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: