IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

True Element

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 7:26 am

Aliena hield haar paard in en wreef hem over zijn hals. "Wat ik moet ik doen, hmm? Hoe kan ik hier tegenin gaan?" vroeg ze zachtjes, meer tegen zichzelf dan tegen het dier.

James fronste zijn wenkbrauwen en keek Winter aan. "Ik ben op de uitkijk voor gevaar," zei hij rustig. "En ik betwijfel of je ook voor jezelf zou kunnen opkomen tegen het gevaar wat op het moment mogelijk op de loer ligt. Ik kon je tenslotte ook besluipen zonder dat je het door had."
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 7:32 am

Winter keek hem aan. Wat was die onuitstaanbaar, wat moest ze daar nou tegen inbrengen. "Wat wou je eraan doen dan? Het tegen mijn ouders zeggen? Je snapt toch hoop ik wel dat ik gek word thuis?" wierp ze hem toe. Ze zat echt niet te wachten op een kliksbaan. Daar ging haar vrijheid.. Snapte dan werkelijk niemand dat ze ruimte nodig had om te ademen?
Profiel bekijken
Sifra

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 7:37 am

James zweeg even. "Nee.. ik denk niet dat het aan mij is om dat soort dingen aan je ouders te melden. Ik waarschuw je alleen maar dat Koning Talos schijnbaar zijn macht wil uitbreiden, en hij is niet zo'n genadig persoon," zei hij uiteindelijk.

Aliena schrok op toen ze hoefgetrappel hoorde en ging overeind zitten. Rustig wachtte ze af, waarschijnlijk waren het soldaten die haar moeder had gestuurd om haar te vergezellen.
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 7:41 am

Winter keek hem aan en zuchtte somber. "Ik weet dat je gelijk hebt.." gaf ze met tegenzin toe. Maar wat kon ze eraan doen? Hoe groot was de kans dat ze zijn soldaten tegen het lijf zou lopen? Waar kon ze anders heen vluchten om haar hoofd leeg te maken? "Dan ga ik maar weer terug naar huis..." voegde ze er met tegenzin aan toe. Hopelijk zou ze een veiliger plekje ergens kunnen vinden.
Profiel bekijken
Sifra

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 7:47 am

James liep naar de rand van het riviertje en vulde een flacon die hij bij zich had met water. Hij kwam overeind en besteeg zijn paard. "Nou, nog een fijne dag dan," zei hij en keerde zijn paard om.

Aliena keek met een wantrouwige blik op toen ze besefte dat het niet haar moeder's mannen waren, maar een paar soldaten van de Skywalker's. "wat doen jullie hier?" vroeg ze terwijl haar hand naar het gevest van haar zwaard ging. Ze wist dat hun kasteel aan de andere kant van het bos lag, dus het was vreemd dat ze helemaal hier waren en dat voorspelde niet veel goeds.
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 7:51 am

Winter keek naar James en knikte. "Ja, jij ook." zei ze kalm. "Succes op je rondje, hopelijk kom je meer te weten." zei ze en ze begon te lopen. Dan moest ze maar terug naar huis. Helaas. Terug de stress en hectiek in.

Profiel bekijken
Sanne

Aantal berichten : 2265
Registratiedatum : 24-11-11

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 8:05 am

Naam: Silver Thalya
Achternaam: Minnearty
Geslacht: vrouwelijk
Leeftijd: 18, bijna 19
Rang (adel, gewone volk etc): Adel
Element (indien toepasselijk): witte magie
Uiterlijk: Silver heeft lang, zijde zacht, blond haar tot op haar heupenwat ze meestal in een vlecht over haar linkerschouder draagt. Ze haat hrt dat hrt zo lang is maar haar ouders vinden het prachtig.haar ogen zijn verschillend van kleur. De ene is licht blauw, de andere is licht groen. Meestal draagt ze een lange jurk maar dat vind ze maar niets dus als ze de kans krijgt en har ouders het niet merkendraagt ze een broek met een blouse, maar wel altijd een corset al is dat niet altijd even handig. Aan de buitenkant van haar ogen, bij de ooghoeken, heeft ze een klein wit diamantje,dit heeft elke vrouw in het rij, hoe lichter hoe belangrijker.
Innerlijk: silver is een hele aardige en nieuwsgierige meid. Ze steekt overal haar neus in en als ze iets hoord wil ze het altijd tot op de bodem utzoeken. Verder is ze wel oplettend en terughoudend tegenover vreemde.
Sterkte/zwakke punten: silver haar oplettend uit is een sterkpunt. Ze heeft snel dingen door en is niet makkelijk voor de gek te houden, haar nieuwsgierigheid daarin tegen is een zwak punt. Soms, als ze iets echt graag wilt achterhalen of weten, kan je haar zo in de val lokken.
Extra: silver heeft altijd een havik bij zich. Het dier heeft ze gevonden toen het nog een kuiken was en opgevoed toen het geen moeder meer had. Zinsdien zijn de 2 onafscheidelijk. Zijn ze wel gescheiden is er of iets aan de hand, of gebruikt ze het dier om een brief over te brengen.
Door:Sanne ^-^

Plaatjes komen nog
Profiel bekijken
Sifra

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 8:13 am

James keek naar Winter. " Loop je in je eentje terug?" vroeg hij.

Toen een van de soldaten vals grijnsde en vertelde dat ze mensen moesten oppikken keerde Alinea haar paard snel om en galoppeerde weg. Ze vertrouwde ze voor geen meter maar ze waren teveel om in haar eentje aan te kunnen.
klaasheid

Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 8:17 am

wuaoh we zijn begonnen...

Candurill zat in kleermakers zit in een open plek in het bos. hij ademde langzaam in en uit. hij voelde de lucht om hem heen...voelde elke trilling...elke verplaatsing....en elk persoon in het bos. hij lachte. "het is druk vanavond." mompelde hij. hij maakte zijn hoofd leeg en concentreerde zich op de lucht om hem heen en liet het om hem heen wervelen. zijn moeder had hem verteld dat de natuurgoden hem hadden gezegend met een kracht die al jaren niet was gezien door levende ogen, en dat hij het moest leren beheersen. dat was slechts een paar maanden geleden, en sindsdien heeft hij op deze plek gemediteerd, elke avond.

talos schreeuwde van woede. met een handgebaar gingen de drie lijken in paars en zwarte vlammen op. "ze waren te zwak...veel te zwak" hij richte zijn blik op het grote symbool op de grond, dat met bloed was getekend. hij had zo lang gedaan over het verkrijgen van deze bloedmagie. en jah het had hem sterker gemaakt...veel sterker..."MAAR NIET STERK GENOEG!" uit woede schopte hij tegen een kruk. hij had iets krachtigers nodig...krachtig bloed...
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 8:28 am

Zo rolletje is af.. moet nu alleen even bedenken wat er naast genezen nog meer bij witte magie past....
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 8:29 am

"Ja, hoe anders? Jij moet je ronde afmaken." zei Winter en ze stond stil om hem aan te kijken. "Ik wil je niet lastigvallen en van je werk af houden."

Profiel bekijken
klaasheid

Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 8:45 am

Candurill werd afgeleid door het geluid van galopperende paarden. hij concentreerde zich weer op het hele bos en voelde dat er iets op hem af kwam in een hoog tempo...en het werd achterna gezeten door een grotere groep. hij sprong op, zette zich af tegen de stam van een boom, greep een tak en slingerde de boom in.

met grote passen liep hij naar het grote boek dat op een standaard langs de muur stond. hij hoopte dat zijn mannen eindelijk iemand meebrachten die zijn magie waard waren. tot nu toe waren het alleen hoeren en zwervers...mensen die niet werden gemist. ze werkten voor de kleine bezweringen, maar niet voor een zo krachtig als deze....hij zuchte.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 9:07 am

Silver reed, met 2 bewakers naast haar, door het bos in de richting van het rijk waar ze woonde. Ze reed op een sneeuw witte merrie en droeg een lange licht blauwe mantel. Ze vond dat ding helemaal niet praktische maa, zoals haar ouders altijd zeiden: het paste wel bij een dame met een status. Zelf ging ze liever voor de snelle en drukke zwarte ruin van haar broer met een zwarte mantel zodat ze niet zo opviel in het bos als ze alleen was. Geen wonder dat ze nu beveiliging had om van hetene rijk naar het andere te komen.
Profiel bekijken
Sifra

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 9:41 am

Aliena keek even over haar schouder naar haar achtervolgers en merkte dat ze maar een kleine voorsprong had. Ze stoorde haar paard weer aan en boog voorover in het zadel om vaart te maken. "Had ik maar bewakers meegenomen," mompelde ze.

James keek aarzelend naar Winter. "Ik ben toch al bijna klaar.. Ik bedoel ik kan je wel vergezellen. Als je dat wilt natuurlijk, ik wil je niet van last zijn," zei hij al struikelend over zijn woorden. Hij sloot beschaamd zijn mond. Om de een of andere reden gebeurde dit altijd.
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 9:59 am

Oké ven naar huis en dan kom ik om 10 minuten

Is der iets gbeurt
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 9:59 am

Silver haar bewakers stopte hun paarden toen ze hoef getraphoorde. Silver stopte ook en keek op. Haar blik verstrakte. ' waarom stoppen we?' Een van de bewakers draaide zich om in het zadel en keek naar Silver en zei toen. "Er komt een riuiter deze kant op. We waten niet wat hij of zij wilt maar hij heeft een behoorlijke vaart. We wachten en vechten om je te beschermen. Maar eerst willen we weten waar we aan toe zijn." Silver knikte. Zelf had ze geen zwaard bij, als ze alleen was wel, nu had ze enkel eendolk in haar mouw dus ze vertrouwde op de bewakers en wachtte af.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 10:10 am

Try liep door de struiken heen hij hoorde verder weg hoef getrammpel en wijlen van een koets en zijn nieuwschierigheid won het van zijn verstand e. Hij ging er heen om te kijken in de struiken verscholen bleef hij staan
Profiel bekijken
Sifra

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 10:21 am

Aliena galoppeerde in volle vaart een bocht om maar zag nog net op tijd 3 mensen te paard. Ze trok hard aan de teugels en haar paard stopte net op tijd voor Silver's neus met zijn hoeven in de grond gedrukt. Aliena haalde opgelucht adem en bekeek toen de mensen beter. Het meisje herkende ze als een van de andere prinsessen, en haar metgezellen waren vast bewakers. Met een licht knikje van haar hoofd groette ze Silver. "Goedendag. Ik wil uw ritje niet onderbreken maar er kunnen elk moment soldaten van de Skywalker's aankomen en ze zijn in geen goede bui," zei ze gehaast maar zo beleefd mogelijk.
feniks

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 10:37 am

try keek naar het aantal mensen te paard 1 meisje met 2 bewakers en een meisje alleen die aan was komen rijden. en hoorden toen de woorden waar hij al een paar maanden bang voor was, zijn vader was inderdaat bezig met dingen erge dingen...nu wist hij waarom hij hem steeds binnen wilde houden. zodat hij niet wist wat hij zijn soldaten beveelde.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 11:04 am

Silver's merrie hinnikte luid toen het andere paard vlak voor haar tot stilstand kwam. Het dier begon lichtjes te 'dansen' en deed daarna een paar stappen naar achter. Ze brieste. Silver streek het dier rustgevend over de hals en keek toen naar het meisje dat voor haar tot stilstand was gekomen. Ze knikte als begroeting en keek daarna naar haar begeleiders. Deze wisselde snel een blik en keken toen naar Silver. Deze knikte enkel en keek naar het meisje. 'Ga met ons mee.' zei ze rustig. Mijn thuis is vlakbij en vijanden van mijn vijand zijn mijn vrienden. Ze glimlachte liefjes. Ryuk, Silver haar havik kraste zachtjes. Het dier voelde de spanning in de lucht. 'We moeten gaan.' zei Silver toen ze dichterbij hoefgetrappel hoorde. Ze keek naar het meisje. 'Ga je mee? Het is veiliger dan alleen verder reizen.'
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 11:16 am

try hoorde de woorden die ze verder met elkaar deden wisselen en hij vond het vrezelijk. hij moest er iets tegen doen en hij verschool zich bij een stel andere bosjes en hij ademde diep in en uit, hij had laats iets gemerkt bij een groep wolven, zijn magie leek invloed op ze te kunnen hebben waarom wist hij nog niet, maar hij moest hen helpen hij voelde het gewoon, en dan maakt hij met zijn handen een huilent geluid net gelijk een wolf, en een paar secondes later hoorde je tot zijn oproep werd beantwoord op verschillende gebeiden. en de wolven die hij geroepen had kwamen hun kant op rennen.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 11:37 am

Een lichtte glimlach sierde Winters lippen. Ze wist niet waarom hij niet uit zijn woorden kwam en ze besloot er niks mee te doen. "Ik zou het prettig vinden als je me zou willen vergezellen. Bedankt" zei ze tegen hem. Ze vond zijn rust en vriendelijkheid erg prettig, ze wou dat er meer van dat soort mensen in het kasteel liepen.
Profiel bekijken
Sifra

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 11:47 am

Aliena klopte haar paard geruststellend op zijn hals en knikte met een lichte glimlach naar Silver. "Bedankt, dat zou ik fijn vinden. Mijn naam is trouwens Aliena Cinéad," zei ze terwijl ze haar paard aandreef. Ze keek met een ruk op toen ze wolven hoorden.

James steeg weer af en nam zijn paard bij de teugels. Stilletjes begon hij naast Winter te lopen. Als ridder zijnde was hij het gewend om alleen maar mannen te ontmoeten. Vrouwen kwam hij zelden tegen en dat zorgde ervoor dat hij zich in de buurt van eentje geen houding kon geven, iets waar hij zich ontzettend voor schaamde.
feniks

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 11:52 am

try keek vanuit de struiken toe en zag de wolven op de groep af rennen het waren een 5 tal wolven 2 grijze een bruine, een witte en een bijna helemaal zwarte wolf. net tot het leek tot ze zich op de groep zouden storten rende ze langs hen heen richting waar aliena net vandaan was gekomen en halver wegen tot ze er waren kwamen de soldaten aan rijden en de wolven bleven gromment en jankent staan. try keek tussen de struiken toe en sloop langzaam dichter bij
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: True Element   vr dec 23, 2011 11:56 am

Silver haar paard had de wolfen in de gaten nog voordat ze langs snelde. Het dier hinnikte angstig en steigerde. Silver kalmeerde het dier en keek achterom. Dan kijkt ze naar de bewakers. 'Snel voordat die beesten zich bedenken.' Ze gaf haar merrie de sporen en ging voorover zitten, voorzover dat kon in dameszit.' Silver vloekte zachtjes, daarom droeg ze dus liever een broek of een soepele jurk waarmee ze wel met 1 been aan elke kant kon zitten. Silver keek Aliena aan. 'Silver.' zei ze waarna ze haar blik weer op het pad hielt en haar paard de goede kant op steurde bij een splitsing. De 2 wachters volgde de 2 meiden op een paarden lengte afstand. Zo nu en dan achterom kijkende of ze niet gevolgd werden. Ryuk vloog langszijde van Silver.

Ryuk (havik)
Silver Maar dan witter haar en natuurlijk andere kleren. Wel die tattoage op haar arm (geboorte teken van haar rijk zeg maar)

Laatst aangepast door Sanne op vr dec 23, 2011 12:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: True Element   

True Element
Terug naar boven 
Pagina 4 van 23Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: