IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

The Time of The Marauders (A&S)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 7:11 am

Lily liep met James verder. Het was best gek om zo alleen met hem te zijn. Maar niet vervelend. Ze keek naar hem en zag zijn glimlach, een warmte die ze eigenlijk nog niet eerder bij hem gezien had. "Het was fijn, ik ben naar de zee geweest". vertelde ze hem. "En jij? Ik hoorde dat Zwarts bij je is ingetrokken".

Sirius moest lachen om de plotselinge onderwerpsverandering. "Wat ik wil worden?" vroeg hij met een grijns. "Zou vanalles kunnen zijn, het liefst een schouwer of iets in die richting, de strijd tegen het kwaad aangaan!" Dat idee sprak hem zeker erg aan. "En jij dan? Al uitgebreide toekomstplannen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 7:22 am

James liep rustig door en keek zo nu en dan naar lily.' Jah dat klopt toen sirius zijn ouders hem er uit hebben gezet heb ik en mijn ouders hem ons thuis aangeboden zolang hij nodig heeft.' Zegt James met een grijns.' Ik heb altijd een broer gewild en nou deze zomer heb ik die gehad. ' Legt hij uit.' De zee. Volgens mij ben ik daar heel lang geleden geweest voor het laatst' Zegt hij

Arya luisterde naar sirius.' Nou ochtendprofeet baan lijkt het me leuk om voor de ochtend profeet te werken om net als hier zeg meer steeds dingen in de gaten te houden of zo.' Legt ze uit en gebaarde met haar handen er bij.'al weet ik niet of het lukt.'
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 7:27 am

Lily glimlachtte. "Fijn dat hij bij jou terecht kon", zei ze tegen hem en ze liep door. Dit gesprek liep nog best wel soepel. "Zonde, de zee is heerlijk, ik kan het iedereen aanraden", zei ze met een knipoog.

Sirius keek naar Arya. "Als je iets maar graag genoeg wilt zal het zeker lukken. Waarom ben je bang dat dat niet zo is?" wilde hij weten en hij keek haar aan.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 7:40 am

James knikte en dacht even aan sirius. Maar daarna richte hij zich weer tot lily.' Wie weet doe ik dat volgende zomer wel.' zegt hij en hij liep rustig door en hij keek naar het meer en weer naar lily naar haar groene ogen.

Arya keek sirius aan en bloosde dan en keek langzaam weg.' Ik weet niet waarom ik bang ben tot het me niet lukt.' Zegt ze en ze beet lichtjes op haar lip. Maar dan zucht ze en keek sirius aan.' Maar ik ga mijn best doen." Glimlacht ze.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 7:47 am

Lily glimlachte naar hem. "Dat moet je zeker doen, het is echt heel fijn om lekker tot rust te komen vind ik". zei ze James. "Weetje Potter? Als je jezelf bent ben je best oke" ze gaf hem een dikke knipoog en liep verder.

Sirius keek Arya doordringend aan. "Serieus, niet zo denken, je kan het als je het wil", zei hij tegen haar. "Dus stop met die negatieve gedachten en ga ervoor! Harstikke mooie droom dit! Niet laten verpesten door de gedachte dat je het misschien niet kan".
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 8:57 am

James liep achter lily aan en hoorde haar en hij schoot in de lach.' Ik ben altijd mezelf alleen soms op andere manieren mevrouw evers.' Zegt zegt hij met een Londen's kan stem. Hij liep nu naast lily en gaf haar een plagerige duw. Daarna liep hij even weer zwijgend door. Hij schraapte zijn keel en keek lily aan.' Evers...ehm...zou je mij een kans willen g...geven.....voor een date.' Vraagt hij dan langzaam.

Arya keek sirius aan terwijl ze luisterde naar zijn woorden. Ze knikte langzaam.' Zal ik doen.ik zal alles geven.' Zegt ze dan en was blij tot ze er met sirius over had gehad. Dit was een kant die ze eigelijk nog niet had gezien of toch heel erg soms in de les maar dat was echt heel zelfde meestal was hij met James ongein uit aant halen of niet aan het opletten. Of deden ze maar als of.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 9:09 am

Whahahaha mannen, geef ze een vinger en ze nemen je hele handxD
---------------------

Lily stond stil en keek James even aan. Hij meende het, dat wist ze. Doordat ze nu een prettig gesprek hadden en ze eindelijk hem zag zonder die fratsen die ze van hem gewend was deed het haar iets. Waar ze normaal meteen heel veel weerstand voelde bleef het nu weg. Waarom ook niet? Ze kon hem op zijn minst een kans geven toch? Haar verstarde blik verzachte zich en ze knikte. "Dat is goed", glimlachte ze naar hem.

Sirius gaf haar een bemoedigend duwtje. "Zo mag ik het horen, jij gaat het waarmaken". Hij grijnsde breed naar haar. "En nooit meer zo twijfelen over wat je wilt he? Gewoon doen!"
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 9:18 am

Dat is waar. Wellicht heb ik daarom geen vriend.
________

James voelde zijn hart kloppen en was bang tot lily het ging horen. Ook had hij zich al voorbereid op het antwoord nee. Maar hij zag lily na denken en daarna is goed zeggen. Voor een paar secondes lang wist hij niks uit te brengen. Lily had hem vandaag met meerdere dingen verbaast.' Oke. Waar zou jij graag heen gaan en wanneer. ' Vraagt hij aan lily. Hij wilde graag ergens heen gaan waar zij het leuk vond.

Arya bloosde even toen sirius haar een duwtje gaf. Hij had gelijk ze moest niet zo twijfelen maar gewoon doen. Ze ging weer even met 3en hand Door haar haren heen.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 9:24 am

Nemen ze steeds je hele hand?
-----------------

Lily grinnikte, ze vond het eigenlijk wel leuk dat hij zo reageerde op haar antwoord. "Misschien kunnen we volgende week samen naar Zweinsveld gaan, het is niet alsof we eindeloos veel mogelijkheden hebben hier op school", zei ze tegen hem. Ze was stiekem best beniewt wat de date zou brengen.

Sirius ging in het gras liggen en keek naar de lucht. "Weetje, ik vind het jammer dat zoveel mensen zich laten beperken.. De wereld ligt aan onze voeten, we zijn jong. Nu is de kans. Maar ik begrijp natuurlijk dat we niet massaal de regels kunnen breken, maar toch". Hij lachte. "Het zou wel leuk zijn!"
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 4:53 pm

Nee ik hou niet van die afhankelijkheid denk ik :p
------

'Afgesproken. Dan haal ik je om 12 uur op goed.' Vraagt James die breed glimlachte omdat het eindelijk ging gebeuren hij had een date met lily evers. Hoe vaak hij haar wel niet had gevraagd en zij hem had afgewezen.

'Jij breekt volgens mij bijna allen regels of niet. ' Zegt arya lachend en ze keek naar het meer.' Al snap ik best tot je sommige regels wilt breken. Maar ik begrijp ook wel tot somm8ge regels er moeten zijn. Voor veiligheid bevoordeeld...ooit van gehoord. ' Vraagt arya half grinniken. Maar haar ogen twinkelen bij het idee over gewoon doen wat je wilde dat maakte sirius zo leuk.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 20, 2015 1:25 am

Dat zij afhankelijk van jou zijn of wil jij je niet afhankelijk voelen van hen?
---

Lily lachte vriendelijk naar hem. "Ja dat is goed", ze wist dat dit groots voor James was maar ze had besloten er open in te gaan. Een nieuwe start, een nieuwe kans. Hij leek zo best wel aardig te zijn. Wie weet zat er achter die regelbrekende opstandeling nog best wel een leuk persoon. "Laten we maar eens terug lopen, we zijn al zo lang weg".

Sirius keek geamuseerd naar Arya. Hij merkte dat het haar wel beviel, ondanks haar opmerking over regels. "Ik ben heeeel veilig hoor, en mijn vrienden zijn ook altijd veilig bij mij! Ons overkomt niks, we kunnen de hele wereld aan". zei hij amitieus. "Het zou maar saai zijn als we allemaal ons massaal druk om veiligheid zouden maken, moet er niet aan denken"
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 20, 2015 5:48 am

Ik hou van mijn vrijheid zeg maar. Geen verplichtingen.
-----

James zag de glimlach van lily die ze eigelijk nooit aan hem had gericht. Meestal omdat ze boos was op hem. Maar nu glimlachte ze.james hoort lily haar laatste zin en grinnikt.' Jah voordat ze denken tot we elkaar wat hebben aangedaan.' Grapt hij met een speelse knipoog en hij begon terug te lopen naar sirius en arya.

Arya moest lachen om sirius.' Sorry het komt heel schattig over. En ik geloof je als je dat zegt echt waar.' Zegt arya tegen hem en het klopte ook wel. Ze wist hoe hij deed bij zijn vrienden en had ook al eens gezien tot hun ruzie hadden gehad met een stel zwadderaars. Ze glimlachte naar hem.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 20, 2015 9:09 am

Nja in dat geval is er geen trouble toch? :)
---

Lily kon het niet laten, ze moest lachen om die opmerking. "Ik zou ze het niet kwalijk nemen als ze dat denken!" zei ze geamuseerd. Ze moest toegeven dat ze zijn humor best charmant vond. In de verte zag ze Sirius een Arya zitten. Ze moest glimlachen toen ze zag dat ze het wel gezellig leken te vinden. Misschien zouden ze nu wat dichter tot elkaar kunnen komen. Hopelijk werkte het.

Sirius keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Schattig? Serieus? Neem alsjeblieft nooit meer dat woord in je mond jongedame", zei hij streng. Vervolgens kreeg hij een speelse grijns op zijn gezicht en begon hij haar te kietelen.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 20, 2015 4:49 pm

Jah.
---

James grinnikte ook wat na en liep met lily mee terug. Hij zag sirius praten met arya en daarna Hoe sirius haar begon te kietelen.' Volgens mij hebben ze het wel gezellig en ons totaal niet gemist.' Zegt hij tegen lily.

Arya keek sirius aan.' Oh mag niemand sirius zwarts schattig vinden.' Vraagt ze wat plagend aan hem. Maar dan ziet ze sirius grijnzen en dat kon niet iets goed betekenen. Daarna begon ze te lachen als sirius haar kietelde.' Sirius.' Brengt ze lachend uit. Onder tussen probeerde ze zijn handen weg te duwen.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo okt 21, 2015 12:04 am

Lily moest lachen om het tafereel. "Het ziet er in elk geval gezellig uit" zei ze tevreden en ze liep met James richting de rest en ze plofte naast Arya in het gras. Ze keek haar vriendin tevreden grijnzend aan. Sirius was echt niet zomaar zo bij iedereen.

Sirius stopte met kietelen en keek haar aan. "Denk erom" zei hij nog een keer om te benadrukken dat hij zeer zeker niet schattig was en hij keek vervolgens naar Lily en James die teruggekomen waren. "Oke, eens zijn, geen verwondingen en een veel te zelfverzekerde grijns op het hoofd van James. Jullie gaan trouwen?" vroeg hij lachend.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo okt 21, 2015 5:33 am

James keek naar sirius en arya terwijl hij naar lily luisterde. Het was inderdaad gezellig en hij ging naast sirius zitten die stopte met arya te kietelen. Hij zag hem arya speels iets benadrukken maar dan zich tot hem richten. Hij hoort zijn hoorden en hij gaf sirius een duw.' Pas maar op of ik kijk of je het zwemmen al verleerd bent.' Zegt hij en hij k iets naar het zwarte meer.

Arya was nog na aant lachen en was op adem aan het komen toen sirius zijn woorden benadrukte. Daarna begon hij tegen James en lily. En arya ging goed zitten en bekeek lily en James aandachtig. Ze zagen er een keer niet boos of verhit uit. En James had geen klap op zijn wang of O. Dan hoort ze sirius en zij grinnikte. ' Nee ik zie geen verlovingsring ring.' Z3gt arya lachend.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo okt 21, 2015 6:13 am

Lily's blik verstrakte richting Sirius. "Haal je maar geen dingen in het hoofd Zwarts", zei ze wat fel tegen hem. Ze hield niet van dit soort geintjes. Daarna trok ze weer bij. Ze maakte geen grapje over Sirius en Arya, ze ging dit niet eens aanstippen. Ze wilde niet dat Sirius dan raar ging doen tegen haar vriendin.

Sirius lachte. "Zo ken ik je weer Evers, was even bang dat James hier de Imperius vloek op je had losgelaten", zei hij lachend om zijn eigen grap. Hij stond op. "Ik vind het wel weer mooi geweest, ik ga naar binnen". zei hij toen.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do okt 22, 2015 6:46 am

James keek even van lily naar sirius en hij begreep lily wel want tja hij was haar velheid niet onderster gewend. Hij hoorde sirius er luchtig over heen gaan en verkondigen tot hij naar binnen ging.’ik zie je zaterdag evers,’zegt hij met een beschaafde knik en hij liep op een drafje zijn vriend achter na en gaf hem een lichte speelse duw.’nou, morgen volle maan.’zegt hij met een grijns en hij begon nog niet over lily. Dat zou hij later zeggen.

Arya keek even naar sirius en lily maar al snel leek het over gewaait en gingen ze er vandoor.’lily wat bedoelde potter met tot zaterdag.’vraagt ze met een glimlach van oor tot oor en ze keek haar vriendin aan. ze zou het niet geloven dit kon niet waar zijn lily evers ging james potter een kans geven…dat kon niet. had zeker wat te maken met huiswerk of zo.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do okt 22, 2015 6:55 am

Sirius grijnsde. "Ja, ik heb er zin in" zei hij tevreden. Hij kon wel wat spanning en sensatie in zjin leven gebruiken. Daar was hij dol op. "Maar, volgens mij moeten wij wat anders bespreken! Wat had Evers allemaal te vertellen net? Het was vast positief want je hebt een veeeel te zelfvoldane grijns op je gezicht".

Lily keek naar Arya en haalde haar schouders op. "We hebben een soort van afgesproken zaterdag samen naar zweinsveld te gaan". Ze wist dat Arya helemaal door het dolle heen zou zijn, ze hoopte door er zelf nuchter over te doen niet al te veel ophef zou veroorzaken.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do okt 22, 2015 7:10 am

James keek sirius aan terwijl hij het kasteel in liep. Hij kon zelf ook niet wachten om buiten door het bos met sirius en remus te lopen. Misschien maakte het voor remus toch wat dragelijker dan de volle maan. James zijn grijns werd nog breder toen sirius over lily begon.’nou ze bood eerst haar excusses aan voor het feit tot ze zo had gedaan over dat van het huiswerk en zo. We hebben eventjes gepraat en wat gelopen en uiteindelijk heb ik haar mee uit gevraagd en ze zei jah.’legt james sirius zachtjes uit,

Arya haar mond viel open van verbazing .’jij hebt een date met potter.’riep ze bijna uit en sloeg een hand voor haar mond en moest lachen op een liefde volle manier er om en ze pakte lily haar arm beet en kneep er eventjes in.’ik vind het leuk tot je hem een kans geeft echt waar.’zegt ze dan oprecht tegen haar vriendin.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do okt 22, 2015 8:01 am

Sirius begon hard te lachen en gaf James een duwtje. "Ongelofelijk" zei hij lachend. "Dus dat beetje onzinadvies heeft daadwerkelijk geholpen, meisjes zijn raar!" Sirius was blij voor James, zonder meer. Alleen er knaagde heel diep vanbinnen een beetje jaloezie, het idee dat Lily misschien wel alles zou veranderen. Hij schudde het van zich af, natuurlijk niet.

"Maak er nou maar niet een te big deal van" zei Lily ongeduldig. Ze moest nog erg wennen aan het idee. "Het is maar een date..."
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   vr okt 23, 2015 5:15 am

James keek sirius aan.' Nou toch nog bedankt voor jou onzin advies en het heeft blijkbaar inderdaad geholpen. ' Zegt James met een tevreden grijns. Hij liep door de gangen en nam een van de vele afkortingen die hun kende en ze waren al snel in de leerlingen kamer en hij ging op de bank zitten.

Oké. ' Zegt arya en ze glimlachte wel nog een beetje na en ze keek naar lily. Ze had veel verwacht maar dit niet.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za okt 24, 2015 11:49 pm

Sirius plofte naast James en lachtte. "Het is bijna zoveer Gaffel" zei hij toen grijnzend. Het spannendste avontuur tot nu toe was zo dichtbij dat hij het al bijna kon voelen. "Vannacht.."

"Maar met Sirius zag het er ook niet al te verkeerd uit, vertel! Hoe was het?" vroeg Lily vrolijk aan Arya
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 12:02 am

'Jah nog een paar uurtjes sluipvoet.' Zegt James tegen sirius met een glimlach. Hij vond het geweldig en spannend. Ze hadden gelezen tot dieren makkelijk bij een weerwolf konden komen maar vannacht kwamen ze er achter of dat echt zo was.'na al die jaren.' Zucht hij doelend op remus en hun faunaten kwestie.

Arya glimlachte.' We hebben wat gepraat over na zweinstein en wat we willen worden en zo.' Legt ze uit met een glimlach.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 1:07 am

Remus kwam de leerlingenkamer in en ging bij zijn vrienden zitten. "Hoe was jullie middag nog?" wilde hij weten.

Sirius knikte. Hij vroeg zich af hoe het voor Remus zou zijn. Toen Remus kwam zitten grijnsde hij. "Je hebt wat gemist maat. James vertel het hem!"
Op dat moment kwam er een meisje op de bankleuning naast Sirius zitten. "Hey Zwarts" zei ze met een glimlache en ze gooide haar lange blonde haren in haar nek.

"Het zag er echt leuk uit, het klikt zo goed tussen jullie", zei Lily met een glimlach en ze kwam overeind. Ze wilde teruglopen naar de leerlingenkamer.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   

The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 5 van 20Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: