IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

The Time of The Marauders (A&S)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende
AuteurBericht
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 1:24 am

James zag remus en grijnsde naar hem maar die werd wat minder bij zijn gezicht. Zo zag hij er altijd uit net voor de volle maan. Maar als hij sirius hoort wordt hij gewekt ui zijn gedachten en hij glimlacht.' Ik heb een date met evers.' Fluistert hij naar remus aangezien hij niet wilde tot meteen de hele school het wist of Tot hij liep op te scheppen. En hij was ook wel bang tot lily het zou af zeggen.

Arya knikt zo voelt het ook voor mij dan. Ik voel me eigelijk wel op mijn gemak bij hem.' Legt ze lily uit terwijl ze opstond en met lily begon mee te lopen. En ze vertelde het van de ochtendprofeet aan lily Hoe sirius daar op had gereageerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Anniek.

Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 1:42 am

Er verscheen een brede grijns op Remus gezicht."Dat meen je niet!Dat is geweldig"zei hij tegen James. "Wat fijn voor je!"

Sirius herkende het meisje wel, ze probeerde wel vaker zijn aandacht te krijgen. "Hey" zei hij en hij richtte zijn aandacht weer op zijn vrienden. Irritante meid. Het meisje liet het daar echter niet bij en draaide zijn hoofd terug haar kant op. "Wanneer gaan wij samn wat doen?" vroeg ze

Lily glimlachtte naar Arya. "Wat een perfecte reactie" zei ze met een glimlach. "Zie je wel dat er hoop is?" ze liep de leerlingenkamer in.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 2:17 am

James glimlachte naar remus.' Dankje en ik kan het zelf eigenlijk bijna niet geloven.' Geeft hij aan hem toe. Maar je kon zien hoe blij hij er mee was. Zijn ogen gingen even naar sirius maar dan terug naar remus.' Hoe voel je je.' Vraagt hij dan.

' Jah bedankt lily voor het duwtje in mijn rug.' Zegt arya tegen lily en ze liep naar haar de leerlingenkamer in maar als ze het meisje bij sirius ziet verdween de glimlach op arya haar gezicht.'bij nader inzien betwijfel ik het lily.' Zucht ze zachtjes tegen haar vriendin en ze keek naar de blondine die zo dicht bij sirius zat tot ze bang was tot ze zouden zoenen voordat ze naar boven ging.' Ik ga naar boven even." Zegt ze tegen lily.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 2:28 am

"Nou dat weet ik niet Sarah.." zei Sirius en hij ging een keer door zijn haar en keek naar het meisje. Hij gaf weinig om de aandacht die ze hem gaf. Hij zag vanuit zijn ooghoeken Arya de trap van de meisjesslaapzaal opstormen en ergens diep van binnen vond hij dat jammer. Hij had haar nog best even willen zien voor hij er vandoor ging met de jongens. Hij keek weer naar Sarah. "Ik heb even geen tijd, later misschien". Sarah stond op en ging weer bij haar vriendinnen zitten.

Lily keek naar Sirius en voelde een lichte boosheid dat hij nu met dat andere meisje zat en ze volgde Arya naar de slaapzaal. "Gaat het een beetje?" vroeg ze zacht.

Remus keek naar James. "Zoals elke keer, ik maak me ook een beetje zorgen om jullie.." gaf hij toe. Hij wist niet hoe hij zou zijn, hij had geen controle over de weerwolf in hem. Hoe dichter het bijkwam, hoe onzekerder hij werd, wat als hij zijn vrienden pijn deed..?
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 2:39 am

Arya kwam boven en ging op het bed zitten. Ze voelde zich bij iedere jonge zeker en niet bang. Maar bij sirius was dat anders ze was al een tijd verlieft op hem en ze was bang tot het beetje vriendschap weg zou gaan en wat ze net zag deed ook wel een beetje pijn. Ze keek op naar lily en glimlachte waterig.' Jah het gaat wel. Wat dacht ik wel niet lily.' Zucht ze dan.

James keek remus aan en glimlachte bemoedigend naar hem.' Remus. Maak je niet druk het komt goed ik voel het gewoon.' Verzekerd hij hem

Regilius was terug in de leerlingen kamer en was bij de openhaard een boek aan het lezen.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 5:33 am

Lily keek meelevend naar Arya. Ze vond het heel rot dat Sirius met dat blonde meisje had gezeten. Maar het was wel een snelle conclusie. "Trek het je niet aan, weet jij veel wat ze daar deed", zei ze bemoedigend. "We weten helemaal niks van wat daar gebeurde".

"Zullen we maar eens mannen?" vroeg Sirius aan zijn vrienden. Het was buiten wat aan het schemeren, ze zouden nu best naar het krijsende krot kunnen gaan, daar nog even zitten en veranderen als het zo ver was.

Remus keek naar Sirius en knikte. "Dat is een goed idee", zei hij tegen hem. Hij ging meestal wel optijd die kant op.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 5:48 am

Arya zuchte diep.' Je hebt gelijk ik moet het me niet aan trekken. Maar geef toe hij heeft al zoveel achter meisjes aan gezeten of de meisjes achter hem.' Zegt ze en ze haalde de elastiek uit haar haren.' Weetje tot James nooit naar andere meisjes kijkt.' Flapt ze er ineens uit.ze had het vaak gemerkt omdat als ze naar sirius keek James meestal in de buurt was.

James knikte en hij stond op. Hij begon het spannend te vinden en hij begon te lopen en liep via een van de vele geheimen gangen. Als ze ergens mee voorzichtig waren dan was het wel met remus zijn weerwolf zijn. Niemand van de school wist het en dat moest zo blijven.
----

Laten we daar wat gebeuren?

Over een kleine twee weken XD
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 7:41 am

Wat bedoel je?
---

Lily keek naar Arya. "Ten eerste, volgens mij zitten meisjes vooral achter Sirius aan en ten tweede geeft hij er volgens mij geen ene drol om. Sirius is iemand die bezig is met zijn vrienden. Maak je nou maar niet zoveel zorgen", zei ze bemoedigend. Toen Arya over James zei dat hij nooit naar een ander keek raakte Lily dat, ze wist niet waarom maar het had iets ontroerends. Ze reageerde er niet op, ze wist niet hoe.

Sirius liep met zijn vrienden mee door de geheime gang, hij wist niet wat hij kon verwachten maar hij vond het wel mooi spannend allemaal.

Remus keek naar zijn vrienden die met hem meeliepen naar het krijsende krot, voor het eerst zou hij niet alleen zijn. "Jullie moeten echt niet raar kijken als jullie helemaal niks aan me hebben.. Ik weet echt niet hoe het zal gaan zo" zei hij. "Als het gevaarlijk lijkt, vlucht"
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 7:54 am

Of er nu iets gaat gebeuren als remus een weerwolf wordt

En met twee weken bedoel ik de meeting XD
------

Arya keek lily aan en ging met een hand Door haar haren heen en glimlachte dankbaar naar lily over haar bemoedigde woorden over sirius.

James keek naar remus en pakte hem bij zijn schouders beet.' Remus we hebben ik weet niet hoeveel boeken gelezen over weerwolven. We weten wat we kunnen verwachten en we zijn voorbereid en na vannacht zijn we nog betere vrienden.' Zegt hij tegen he. En hij duwde zijn hoofd even tegen dat van remus aan en hij liet hem los en klopte sirius op zijn schouder. Daarna dacht James weer aan alles dat hem gelukkig maakte en aan lily en hij wordt al een hert.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 8:29 am

Remus knikte, James had natuurlijk gelijk, maar het was gewoon spannend en dat vond hij lastig. Ze kwamen in het krijsende krot. "Misschien is het tijd dat jij ook veranderd Sirius, het is bijna zover" zei Remus toen hij naar buiten keek.

Sirius veranderde in de grote zwarte harige hond en ging zitten. Het was gek om een hond te zijn, zoveel lager bij de grond als hij gewend was. Hij zag hoe Remus een huilend geluid maakte en langzaam maar zeker transformeerde in een weerwolf. Sirius had natuurlijk nog nooit een weerwolf gezien en hij moest toegeven dat het een indrukwekkend beeld was.

Remus was na een paar minuten volledig getransformeerd en maakte een paar woeste geluiden. Zijn blik viel op James en Sirius, een hert en een hond. Hij merkte dat hij wist wie ze waren, doordat het geen mensen waren bleef hij bij positieven.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 8:50 am

James keek toe hoe sirius veranderde op aandringen van remus. Daarna zag hij moe remus veranderde en hij wist niet waarom hij er zo tegen op keek. Het zag er heel pijnlijk uit om niet uit eigen wil zoals hem en sirius te kunnen veranderen. Bij hem moest het met vollemaan. Als remus klaar is met de verandering kijkt die hun aan maar deed niks ongewoon. James bleef even staan als hert maar begon dan door de kamer te lopen en keek Hoe remus reageerde als dit goed ging konden ze hem mee naar buiten nemen en hij bleef op remus Letten en keek even naar sirius.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 1:04 pm

Sirius begon ook wat te bewegen en probeerde contact te maken met Remus. Hij maakte een zacht blaffend geluid en wachtte af. Remus reageerde door zelf een gemoedelijk geluid te maken. Sirius herkende dit en begon te kwispelen en maakte wat vrolijke honden uitingen als blaffen en springen. Remus reageerde hierop.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 25, 2015 8:03 pm

James merkte tot alles goed ging en remus er goed op reageerde. James begon richting buiten te lopen. Hij wist tot normaal remus altijd in het krijsden krot bleef. Buiten keek hij nog even goed rond maar er was niemand.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 26, 2015 11:51 am

Zullen we doorspoelen? Heb geen inspiratie voor ditxD Ik doe door en als je het niet goed vin pakken we wel terug.
-----
Sirius werd wakker in zijn eigen bed. Het voelde alsof de afgelopen nacht een droom was geweest, maar hij wist wel beter. Ze hadden echt met z'n drie├źn doorde straten van Zweinsveld gezworven. Het was te gek voor woorden als je erover nadacht, daarom deed Sirius dat nog maar niet. Pas in de ochtend waren ze teruggekeerd. Sirius voelde zich nog niet echt uitgerust.

Remus lag in een diepe coma te slapen. De transformatie kostte hem altijd erg veel energie. Hij was altijd bekaf nadat het volle maan was geweest.

Lily lag opgekrult in een grote stoel in de leerlingenkamer te slapen. In haar handen had ze een boek geklemd. Ze was gister aan het lezen geweest in de leerlingenkamer en zo moe geworden dat ze ter plekken in slaap was gevallen en niet meer wakker was geworden.

Riven zat in de bibliotheek te studeren.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 26, 2015 10:22 pm

james lag luid te snurken in zijn bed terwijl de keken half van hem op de grond lag en nog half op zijn bed. zijn bril was hij vergeten af te doen gister avond en die zat nog op zijn neus. normaal was hij wel eerder wakker dan Sirius maar na vannacht was hij zo moe geweest tot hij nu nog sliep. het was zo buitengewoon geweest en ze waren het eerst zo dicht bij remus geweest met vollemaan.

arya werdt gapend wakker en deed haar ochtend jas aan terwijl haar haren nog dor de war zaten. ze wist niet hoelaat het was maar besloot om nog even bij de haart te gaan zitten dat vond ze vaker wel fijn om dat te doen. zeker omdat vele op zondag uit deden slapen. als ze naar beneden loopt ziet ze lily op de bank slapen en glimlacht ze. ze pakt een van de dekens die opgevouwen liggen en ze legt die over haar vriendin heen en gaat zelf op een andere stoel zitten bij de haart.

regilius had zijn tas om en liep rustig naar de bibiotheek waar hij afgesproken had met riven. als hij binnenkomt zie je hem even rond kijken en zijn blik bleef hangen op riven en hij liep naar haar toe en ging bij haar zitten.'morgen.'zegt hij dan tegen haar.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 27, 2015 12:38 am

Sirius had een vermoeden dat verder slapen deze ochtend geen zin zou hebben en hij ging zijn bed uit en kleedde zich aan. Vervolgens verliet hij stilletjes de slaapzaal en ging hij de leerlingenkamer in. Hij keek even rond en zag Arya bij de haard zitten. Hij glimlachte kort en ging toen zelf op een andere stoel bij de haard zitten. "Hej, lekker geslapen?" vroeg hij aan haar.

Riven keek op en zag Regulius aankomen. "Goede morgen", zei ze met een glimlach tegen hem. Ze klapte haar boek dicht en deed deze in haar tas. "Wat wil je gaan doen vandaag?"
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 27, 2015 1:44 am

Arya staarde in gedachten verzonken naar de vlammen in de open haard en hoorde niet tot iemand de leerlingen kamer in kwam. Tot ze iemand haar hoorde begroeten waar ze de stem heel goed van kende. Ze draaide zich naar die gene om en zag sirius.' Hoi. Jah best wel. En jij.' Vraagt ze zachtjes en keek weer naar de haard.

Regilius keek naar riven en je zag hem glimlachen. Na haar vraag zag je hem denken.' Nou ik wilde gewoon wat door het kasteel heen zwerven en jou wat dingen laten zien.' Zegt hij dan.en keek riven afwachtend aan.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 27, 2015 9:36 am

Sirius grijnsde breed. "Ja hoor, ik heb in geen tijden meer zo lang geslapen!" Hij had het gezellig met Arya gevonden de dag eerder en had zeker behoefte om meer zulke momenten te hebben. "Jij zult wel lekker lang geslapen hebben, je ging zo vroeg naar boven!" zei hij doelend op dat hij Arya die avond naar boven had zien lopen.

Riven grijnsde en stond op. "Oke, laten we gaan dan! Ik ben benieuwt naar wat je wil laten zien!" zei ze en ze was meteen klaar om te gaan.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 27, 2015 10:10 am

' ik vraag me wel eens af of je behoefte hebt aan slaap.' Zegt arya tegen hem en keek sirius even weer aan. Arya hoorde sirius en wist even niks om te zeggen.' Ik en lily hebben nog even gekletst maar ja ik lag vroeg in bed.' Zegt ze en ze moest denken aan de reden waarom ze naar boven was gegaan. Omdat ze hem met die blondine had gezien .' 3n wat ga jij vandaag nog doen.' Vraagt ze.

Regilius stond op en deed zijn tas om en knikte waarna hij de bieb verliet en hij begon te lopen.' Ik ben graag alleen ik...ik laat je een van mijn favorieten plekken zien.' Zegt hij tegen haar.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 27, 2015 10:20 am

"Slapen is inderdaad niet mijn ding" zei Sirius lachend. "Er valt zoveel te beleven", hij gaf haar een knipoog. "Jammer, ik had gehoopt je nog even te zien gister". Hij haalde zijn hand door zijn haar en keek naar haar. "Ik heb eigenlijk nog geen plannen, de jongens zullen voorlopig nog wel op bed liggen", liet hij weten. "En jij?"

Riven volgde Regulius de bibliotheek uit en knikte. "Er is niks mis mee met alleen willen zijn. Heb ik soms ook, zulke momenten. Ik laat me verassen"
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 27, 2015 12:18 pm

Arya glimlachte om sirius zijn woorden. Hij wilde zo veel beleven.maar als hij knipoogde moest ze lichtjes blozen. En na de woorden die er op logde voelde ze tot ze nog roder werd en ze keek snel naar het vuur. Waarom vond hij het jammer en waarom wilde hij haar nog zien gisteren. Ze moest lachen om zijn woorden over zijn vrienden.' Ik wilde zo gaan ontbijten en mijn huiswerk heb ik gisteren af gemaakt dus voor de rest heb ik niks.' Zegt ze.

Regilius glimlachte naar riven en hij ging een stel trappen op en bleef door de gangen lopen tot hij voor een tapijt bleef staan en hij keek rond niemand was in de buurt en hij tram het aan de kant en nam riven mee en liep nog wat verder en daar zag je een deur en hij maakte hem open en je zag een oude kamer waar nog redelijk stof lag. Het was waarschijnlijk ooit een kantoortje geweest van iemand maar in de vergetelheid geraakt. Er stond ook een tafel en stoel waar geen stof op zat bij een klein raampje. Het uitzicht viel een stuk over het meer en verboden bos.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 27, 2015 12:41 pm

Sirius had niet door dat Arya rood werd door zijn daden en woorden en trok haar overeind over haar stoel. "Zo te horen ben jij mijn maatje voor vandaag", zei hij grijnzend en hij nam haar mee de leerlingenkamer uit. "Ik zeg; de keukens leegroven en uitgebreid buiten alles opeten!"

Riven keek om zich heen. Ze kon wel begrijpen dat dit was waar Regulius graag heen ging als hij alleen wilde zijn. Het was een mooi rustig plekje in het kasteel. "Kom je hier vaak?" vroeg ze.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 27, 2015 9:15 pm

Arya keek verbaast op als sirius haar overeind trekt.'Wat. ' Vraagt ze verbaast maar dan wordt ze mee getrokken. Ze hoorde zijn woorden over de keuken en ergens anders op eten.'o..Oke' Zegt ze dan.

Regilius glimlacht.' Jah dit kantoor of wat het ook was is in de vergetelheid geraakt en hier zal niemand mij ooit zoeken.' Legt hij uit en hij ging op de tafel zitten. Hij keek naar riven en hij voelde zich warm worden van binnen.' De andere plekken weten meer mensen. Deze niet op jou na.' Zegt hij vervolgens.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo okt 28, 2015 10:44 am

Sirius sleurde Arya mee door de gangen van het kasteel en stopte voor het grote schilderij wat toegang tot de keuken kon geven. Hij kietelde de peer en schoot naar binnen. Huiselven begroette hem vrolijk. Ze wisten precies waar hij voor kwam en fanatiek begonnen de huisekven een mand vol te laden met voedsel. Vrolijk praatte een paar elven tegen Sirius en Sirius ging helemaal mee in hun verhaal. Niet veel later stonden ze weer buiten met een mand voedsel. "Nu nog een plek zoeken om te chillen" zei hij lachend.

Riven keek naar Regulius en knikte. "Knap dat jij deze plek hebt ontdekt" zei ze terwijl ze de kamer rondliep.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo okt 28, 2015 12:21 pm

Arya liet zich mee voeren door sirius en keek vol vreugde maar ook verbazing toe hoe sirius met de huiselven om ging. Ze vond het leuk Hoe ze reageerde op elkaar. Toen ze weer op de gang stonden keek ze sirius aan en beet op haar lip. ' ze zijn gek op je.' Begon ze en wees naar het schilderij.dan hoort ze sirius en ze moest lachen.' Dat weet jij denk ik wel het beste of niet. Want jij kent iedere gang volgens mij.' Grapt ze en keek hem aan.

Regilius liep ook door de kamer het was er toch nog stoffig maar dat deerde hem niet.' Ik dwaalde doelloos rond met een boek en toen ik tegen het wandkleed aan wilde zitten viel ik er door heen.' Zegt hij en H8j stopte bij een stapel boeken en ging met zijn handen er over heen.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   

The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 6 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Doin' Time For Bein' Young [RPG]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: