Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Time of The Marauders (A&S)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyvr okt 02, 2015 10:47 pm

James luisterde naar de bemoedigende woorden van sirius en remus. Zijn blik ging even naar lily en ze zag er inderdaad niet heel blij uit.' Jullie hebben gelijk. Hoop ik.' Zegt James met een waterige glimlach en hij begon weer te eten. Hij zou wel zien hoe het jaar liep en met wat meer geluk had remus gelijk.

Arya glimlachte naar lily en keek haar vriendin aan. Ze wist nog wat er vorig jaar was gebeurt en wat severus tegen haar had gezegt terwijl ze eerst zo goed konden vinden samen.' Heb je goed gedaan lily. Hij had dat vorig jaar nooit mogen zeggen.' Zegt ze tegen haar terwijl ze begon te eten.

Tops at terwijl ze het gesprek mee volgde.

Regilius had nog even achter om naar riven gekeken en was gaan eten al at hij niet veel. Hij luisterde naar de gesprekken aan de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyvr okt 02, 2015 10:57 pm

"Zullen we zo eens kijken hoe het staat met ons brouwsel?" vroeg Sirius vervolgens op een zachte samenzweerderige toon. Hij vond het faunatenproject geweldig en kon niet wachten tot het ze zou lukken. Hij wilde zo snel mogelijk weer beginnen.

"Sirius stil!" zei Remus meteen. "Niet hier!"

Lily knikte. Ze wist dat het er uiteindelijk van zou komen, zeker met al die achterlijke duistere ideeën waar hij het de laatste tijd over had. "Laten we het er maar niet over hebben, hij is de woorden niet waard", zei Lily en ze toverde een glimlach op haar gezicht. "Het betekend alleen maar dat wij meer tijd met zn drieën zullen hebben!"

Riven at wat en lachte met haar vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyvr okt 02, 2015 11:49 pm

James toverde ook een grijns op zijn gezicht.' Doen we na het eten.' Stelt hij vast en nam weer een hap en keek naar remus en hij klopte hem op zijn schouder.' Geen paniek remus niemand snapt onze wijze van spreken. We halen altijd katten kwaad uit dus dit is niks anders.' Stelt hij hem gerust. Het nam alleen remus angst niet weg. Hij hoopte tot het beter ging als ze faunaten waren.

Arya knikte.' Oke...wat gaan we vanavond doen aangezien het onze eerst nacht na de vakantie weer hier is.' Vraagt ze
Tops grinnikt' in ieder geval geen huiswerk.' Stelt ze vast

Na het eten.

James stond op toen ze klaar waren met eten en begon de zaal uit te lopen tot hij bij lily kwam.' Dag evers, tops en doir. ' Zegt hij begroeten tegen de meiden en hij keek lily even aan voordat hij verder liet.

Regilius verliet de grote zaal rustig.

Bellatrix kwam in beweging toen Regilius weg was en liep naar riven toe.' Dag schoonheid. Ik wil Tot je uit de buurt blijft van mijn kleine neefje.' Zegt ze zoetjes maar met een dreigende ondertoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyza okt 03, 2015 12:25 am

"Potter" antwoordde Lily toen James haar begroette en ze liep mee met haar vriendinnen. "Later we lekker naar de leerlingenkamer gaan en ons plaatsje bij het haardvuur innemen". zei Lily met een glimlach teen haar vriendinnen. "Even een avondje lekker ontspannen".

Toen ze voorbij de meiden liepen en James ze begroette gaf Sirius Arya een plagende knipoog voor hij verder liep. Ze zouden gaan naar een geheime ruimte die ze ontdekt hadden waar ze al jaren bezig waren met het faunaat worden. Ze waren zo dichtbij dat het jeukte.

Remus controleerde goed of er niemand anders was en hij opende de deur naar de ruimte. Al hun spullen stonden er nog precies zoals ze hadden achtergelaten.

Riven schrok even van de plotselinge verschijning van Bellatrix maar herstelde zichzelf vrijwel meteen. Ze glimlachte uitdagend naar haar. "Bang dat ik hem verpest liefje?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyza okt 03, 2015 1:07 am

Arya glimlachte maar zag sirius en hoe die naar haar knipoogde en ze kon het niet helpen om toch wat te blozen. Ze zag tops grijnzen en toen de jongens weg waren gaf ze haar een speelse duw. Dan kijkt ze lily aan.' Dat klinkt geweldig..' Zegt ze tevreden. Tops keek lily aan en knikte.' Wat nou als ik warme chocolademelk uit de keukens haal.' Zegt ze ondeugend iets wat ze wel een beetje met sirius gemeen had.' Dan kunnen we weer verder bij kletsen. Arya knikte en stond op.

James liep met zijn vrienden mee. Sirius leek wel bijna te stuiteren van opwinding. Hierdoor werd hijzelf ook wel weer opgewekter. Het moest gewoon gaan lukken ze waren zo dicht bij. Je merkte het aan remus hij vond het fijn maar was ook tegelijk wel wat bang voor gevolgen maar dit was het waart. Als hij de kamer in gaat kijkt hij zijn vrienden aan.'Oke we gaan het weer proberen.' Zegt hij en hij liep door de kamer om rustiger te worden.

Bellatrix glimlachte.'als ik eerlijk ben wel schoonheid. Dus blijf uit zijn buurt anders merk je de gevolgen wel.' Zegt ze en ze stopte het glas drinken van riven om en ze had een duivelse lach rond haar lippen waarna ze weg liep.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyza okt 03, 2015 4:41 am

Lily liep naar de leerlingenkamer van Griffoendor en vertelde de Dikke Dame het wachtwoord en ging naar binnen. Ze glimlachte, alles was nog perfect zoals het vorig jaar was. Het fijne plekje bij de openhaard was nog niet bezet. Ze ging ernaar toe en plofte in een fijne luie stoel. "Dat is pas thuiskomen" zei ze lachend.

Sirius pakte een dik boek van de stapel en sloeg het open. "Oke volgens mij waren we hier ergens", zei hij en hij las de bladzijde.

Remus glimlachte. Nu ze veilig in de geheime ruimte waren voelde hij zich wat meer op zijn gemak en kon hij genieten van het feit dat zijn vrienden voor hem faunaat wilde worden. Dat was het grootste geschenk wat ze hem ooit geboden hadden.

Riven trok haar wenkbrauwen op naar Bellatrix. "Ik laat me niet manipuleren door jou meid, leuk geprobeerd". Toen ze weer weg was zette ze haar glas recht en toverde ze haar drank er weer in. Achterlijk wijf.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyza okt 03, 2015 5:29 am

Arya liep mee en binnen plofte ze op de bank neer.' Zeg dat.' Zucht ze. Tops kwam niet veel later binnen met drie koppen warme chocolademelk en gaf lily en arya een kopje en ging zelf voor de openhaard zitten.

James hoorde sirius en hij ging achter hem staan en keek even over zijn schouder mee.' Daar waren we .' Zegt hij tegen hem en hij las een stukje mee. Oké hij ging het nog eens proberen zoals het daar stond. Hij ging wat achter uit en hij probeerde. Maar er gebeurde niks al voelde hij wel wat tintelen van binnen.

Regilius liep door de gangen heen en dacht na over thuis. Hoe sirius was weg gegaan en waarom. Hij had het wel aan genomen en wist niet wat hij er over moest denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyza okt 03, 2015 6:05 am

Lily vormde haar handen om haar mok en staarde naar het haardvuur. "Dus meiden, whats new? Nog jongensverhalen?" vroeg ze aan haar vriendinnen.

"Probeer nu nog eens en dan je ogen dicht." stelde Sirius voor als tip aan James. Ze moesten inmiddels dit makkelijk kunnen, maar het duurde allemaal wat lang. Natuurlijk waren ze erg jong en onbegeleid. Maar ze waren ook een stel slimme koppen. Misschien hadden ze het wel onderschat.

Remus had een ander boek gepakt en las aandacht een paar bladzijde in de hoop een nieuwe gouden tip te vinden die zijn vrienden kon helpen met de transformatie. Het was jammer dat ze hierover niet met docenten konden praten. Het was harstikke illigaal wat ze wilden doen.

Riven ging naar de leerlingenkamer van Ravenclauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyza okt 03, 2015 6:14 am

Tops keek de meiden aan en dan even rond de leerlingen kamer.' Ik heb wel nieuws en aangezien er meer familie op school zit weet toch binnen kort iedereen er van dus jullie kunnen het beter van mij horen.' Begon ze zachtjes.' Sirius is door zijn ouders het huis uit gezet.' Fluistert ze.
Arya had haar mok vast en luisterde.'Wat. ...roept ze uit als ze dat hoort.

James knikte en dacht er over na. Hij deed zijn vest uit en sloot zijn ogen terwijl hij er weer aan dacht en voor wie hij dit deed voor remus. En hij moest ineens ook even aan lily denken. Alles waar hij om gaf kwam samen en hij voelde een pijn in zijn rug en hij kreunde als iets in hem lijkt te veranderen.

Regilius slenterde nog een tijdje door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyza okt 03, 2015 6:21 am

Lily keek naar Tops en liet het nieuws even bezinken. "Wat naar voor hem", ze wist niet zo heel veel van Sirius maar wel dat hij niet de fijnste familie had, dat had Tops namelijk verteld. "Waar is hij toen heengegaan?"

Sirius kreeg een hele brede grijns op zijn gezicht toen hij zag dat James veranderde. Hij hield zich in tot de transformatie compleet was, hij wilde het proces niet verstoren.

Remus keek met grote ogen. Het was gek te zien dat er daadwerkelijk iets gebeurde na al die vele pogingen.

Riven kreeg onderweg naar de leerlingenkamer opeens de ingeving dat ze helemaal geen zin had om de hele avond tussen vier muren te zitten en ze draaide zich om en ging op weg naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyza okt 03, 2015 6:33 am

' ik heb hem een brief gestuurd om te kijken of hij onder dak had. Gelukkig had hij die. James en zijn ouders hebben hem in huis genomen.' Legt ze zachtjes uit en nam een slok van haar chocolade melk.
Arya was stil en dacht na ze wist het zelfde als lily.' Ik ben blij tot potter hem in huis heeft genomen.' Zegt ze dan eerlijk.

James voelde van alles en schreeuwde van de pijn maar dan ineens is de pijn weg en stond hij op 4 poten lange donker bruine poten en hij schudden zijn hoofd waar hij een gewei op had zitten. Hij wilde wat vragen aan sirius en James maar hoorde alleen een vreemd geluid uit zijn mond komen. Hij schrok er van het was gelukt en dan ineens korte alles om hem heen en was hij weer een mens en zat hij op de grond zwaar hijgend.

Regilius liep de bibliotheek in en liep een tijdje door tot hij in een gang kwam en een donker blauw boek uit de kast haalde en er door bladerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyza okt 03, 2015 2:37 pm

Lily knikte. "Dat is tof van Potter en zijn familie. Woorden als Lief in combinatie met Potter weigerde ze namelijk nog altijd uit te spreken. "Ik hoop dat Zwarts zich red met de omstandigheden, maar zal vast goed komen".

Sirius keek met grote ogen naar zijn beste vriend. "Maat, je bent een hert!" zei hij en hij moest moeite doen om zijn enthousiasme te verbergen. "Je bent een facking hert!" zei hij toen zonder zijn blijheid te verstoppen. "Ik kan het niet geloven!"

Remus grijnsde breed. "Knap James, serieus, prachtig!"

Riven ging onder de oude eik zitten lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyza okt 03, 2015 9:22 pm

Arya keek lily aan.' We hebben het over sirius zwarts. Die red zich altijd.' Zegt arya dan en ze glimlacht. Ze was benieuwd wanneer de rest van de school het wist als het aan Bellatrix lag zeker niet lang. Dan kijkt ze lily aan.' H3b jij nog een nieuwtje.' Vraagt ze aan haar.
Tops luisterde en zat tevreden voor de haard.

James hijgde nog wat maar begon dan te lachen.' Een hert...het is gelukt. HET IS GELUKT.' Roept James uit en hij gooide zijn handen in de lucht. Hij sprong op en rende naar remus van blijheid en gaf hem een klap op de schouder.' Bij volgende volle maan ben je niet alleen man.' Zegt hij tegen hem en dan loopt hij naar sirius.' Nu jij. Doe precies wat in het boek staat alleen denk aan de dingen wat jou gelukkig maakt.' Zegt hij zachtjes tegen hem. En hij grijnst dan. Het was hun eindelijk gelukt.

Regilius nam het boek mee en nog een paar waarna hij de bibliotheek verliet. Hij liep een heletijd tot hij buiten kwam en liep naar het meer toe tot hij ziet tot iemand zijn plekje al had ingepikt en wilde weg gaan tot hij ziet wie het was. Langzaam komt hij dichter bij Tot hij bij riven staat. ' toevallig tot je op de plek zit waar ik best vaak huiswerk maak of lees. Ik zie tot jij hier ook leest.' Zegt hij rustig en met een lichte glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyza okt 03, 2015 11:39 pm

Lily keek naar Arya en haalde haar schouders op. "Ik geloof het niet, het jaar is net begonnen, als verhalen komen vanzelf wel", glimlachte ze. "Ik vind het eigenlijk wel lekker dat het nog niet te heftig is allemaal. Durf te wedden dat we straks weer vanalles aan ons hoofd hebben". Ze deed een rode lok haar achter haar oor en keek naar de vlammen.

Remus lachtte. "Wat geweldig James! Een hert nog wel! Ik wist niet dat jij edel was!" Hij was heel blij met zijn vrienden.

Sirius voelde zich al giga blij omdat zijn beste vriend er gewoon in geslaagd was een faunaat te worden. Hij las nog een keer de instructies in het boek door en ging klaarstaan. Hij dacht aan hoe geweldig het was dat ze nu zo dichtbij waren om Remus gezelschap te houden en dat hun vriendschap zonder twijfel voor altijd zou zijn en hoe gelukkig dat hem maakte. Hij voelde wat tintelen, dingen door zijn lichaam schieten, vervolgens een korte en stekende pijn en toen hij zijn ogen open deed was hij nog maar de helf van de lengte die hij gewend was en slaakte hij een blij blaf.

Riven keek op uit haar boek en grijnsde naar Regulius. "Wat leuk om jou hier te zien. Ja ik kom hier soms om lekker rustig te kunnen lezen en niet tussen de vier muren van het kasteel in te hoeven zitten. Je wil vast wel je plekje met mij delen toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 12:06 am

Tops glimlachte.' Zolang ze niet over huiswerk gaan vind ik ze best.' Zegt ze en ze keek naar de haard.

Arya knikte al heild zij wel van de nodige roddels en ze keek naar lily. Ze vroeg zich zo veel dingen af.

James bleef grijnzen. ' Jah wie had dat gedacht.' Zegt hij tegen remus en hij was zo blij tot hij bleef rond lopen en naar sirius kijken. Hij keek vol spanning naar sirius tot die ook begon te veranderen en James stond stil. James begon te lachen toen sirius blafte.' Hij is een hond...niet tegeloven sirius het is je gelukt.' Roept James uit en hij aaide sirius maar dan schiet hij in de lach. Een hond van daar altijd zijn blaffende lach. Hij keek remus aan.

Regilius glimlachte naar riven en ging langzaam naast haar zitten. Je zag hem na denken over wat hij moest zeggen.' Eigenlijk niet. Maar aangezien jij hier eerst zat vind ik het geen probleem.' Legt hij haar uit maar daarna zag je hem toch glimlachen.' Ik kom hier omdat ik graag alleen ben maar dat wist je al.' Z3gt hij en hij pakte zijn boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 12:16 am

Lily glimlachtte en zag vanuit haar ooghoeken Arya naar haar kijken. Ze keek opzij, "Wat zit je allemaal te denken?" vroeg ze nieuwsgierig.

Sirius kwispeplde een paar keer en veranderde weer in een mens. "Nou Remus, wanneer is de volgende volle maan?" vroeg hij breed grijnzend. Hij stond te popelen om het hond zijn echt uit te proberen.

Remus glimlachte naar zijn vrienden. "Over anderhalve week" zei hij tegen ze. Voor het eerst in zijn leven had hij zin in de volle maan.

Riven grinnikte. "Maak je maar geen zorgen, van mij zul je geen last hebben", beloofde ze hem en ze ging weer verder met lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 12:27 am

Arya zuchte.' Over van alles eigenlijk. En ik vraag me af wat het schooljaar gaat brengen.' Geeft zij eerlijk toe. En ze nam weer een slok tot de chocolade melk op was.

James keek naar sirius die weer mens was en dan naar remus.'ik kan niet wachten.' Zegt hij met een grijns en hij zag zelfs aan remus tot hij er ook naar uit keek.' Ongelooflijk tot het ons is gelukt.' Zegt hij dan en hij stond op en gaf sirius een duw. Waarna hij naar de uitgang van de kamer liep.' Niemand die ons meer betrapt in het verboden bos.' Zegt hij als nog een plus punt er bij en hij liep door de deur heen. Weer omweg naar de leerlingen kamer.

Regilius keek nog even naar riven en las dan rustig verder. Hij vond het raar om iemand bij zich te hebben normaal duwde hij iedereen weg op Bellatrix en lucius na dan. Na een uurtje sloeg hij zijn boek dicht omdat het al donker begon te worden.' Heb je zin om komend....weekend mee naar zweinstein te gaan.' Vraagt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 5:00 am

"Maak je je zorgen over de donkere tijden die voorspeld zijn?" vroeg Lily aan haar. "Over wat de sorteerhoed in zijn lied zong?"

"Er gaat een wereld van mogelijkheden voor ons open nu, dit is echt geweldig" zei Sirius en hij liep met James mee richting de leerlingenkamer.

Remus lachtte om zijn vrienden. "Ik denk dat ik me zorgen moet gaan maken als jullie dit gaan gebruiken voor nog meer kattekwaad" grijnsde hij. Ook hij was heel blij dat dit gelukt was, en die twee die in een dier konden veranderen bood inderdaad veel mogelijkheden.

Riven had haar boek ook dichtgeslagen en keek hem aan. "Dat zouden we zeker kunnen doen. Als je tenminste niet bang bent voor ruzie met je nicht". ze dacht terug aan Bellatrix, het maakte haar niet echt uit wat zij vond maar ze vond wel dat Regulius moest weten waar hij aan begon.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 6:31 am

Arya zette het kopje weg.' Misschien toch wel een klein beetje geef toe er staan toch wel een paar rare dingen in de ochtend profeet en veel zwadderaars lijken zenuwachtig.' Begon ze en keek haar vriendinnen aan.

'Als je dat maar weet sirius.' Zegt James met nog altijd een brede grijns en bij was zo blij tot het geluk was zijn haren leken er wel nog rechter van te gaan staan.' Remus dat zouden we toch niet gebruiken voor kattenkwaad.' Ontkend hij maar het was echt niet zo bedoeld want ze zouden dat zeker weten een keer voor kattenkwaad gaan gebruiken en hij keek naar sirius en hij knipoogde naar hem en hij zei het wacht woord van de leerlingen kamer en ging naar binnen. Hij zag de meiden zitten en arya met een iets wat benauwt gezicht.' Jullie zijn toch niet al met huiswerk bezig h3 dames.' Vraagt hij aan hen en zijn blik ging naar lily.

Regilius keek riven aan en glimlachte maar die verdween toen die over Bellatrix begon.'pardon...wat heeft ze tegen jou gezegt.'Vraagt hij aan haar en hij ging wat rechter zitten. 4egilius deed veel dingen die ze hem zeiden maar er waren soms grenzen en dit was eentje er van. Regilius vond haar aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 7:00 am

Lily keek naar Arya. "Je kan je nu al zorgen maken maar zolang je niet weet wat er speelt kost dat alleen maar energie, het enige wat we kunnen doen is het in de gaten houden", zei ze. Op dat moment kwam James en zijn gangbang binnen en Lily keek op. Dat hij begon over studeren was een behoorlijke buzzkill. "Zie je boeken Potter? Ze zeggen dat er geen domme vragen bestaan, maar gefeliciteerd, jij kan ze wel bedenken".

Sirius was naast James gaan staan en kon het niet laten om een geamuseerde lach om zijn lippen te laten verschijnen. James wilde alleen wat aanspraak van haar maar hij wist het gewoon niet te brengen, en Lily was zo'n heerlijk vurig type die altijd meteen haar weerwoord klaar had.

Remus rolde met zijn ogen en liet zich in een ander deel van de leerlingenkamer op een stoel ploffen. Hij had geen zin in dit soort discussies. Zo leerde ze elkaar nooit waarderen.

Riven haalde haar schouders op. "Ze kwam naar me toe om me te zeggen dat ik uit je buurt moest blijven. Ze denkt dat ze heel wat is denk ik, maar als iemand zegt dat ik iets niet moet doen, ga ik het natuurlijk wel doen. Laat me niet de les lezen", vertelde ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 8:31 am

Arya knikte langzaam. Daar had lily gelijk in arya kon zich nog wel eens snel zorgen maken om bepaalde dingen.' Je hebt gelijk lily.' Zegt ze nog net voor James binnen kwam en haar blik ging naar sirius en ze glimlachte.'hoi.' Zegt ze tegen de jongens.

Tops keek op en zag de bende binnen komen en ze keek meteen naar lily 3n van lily weer naar James.

James keek lily aan.' Ben ik tenminste nog ergens goed in in jou ogen he evers.' Bijt James lily ineens toe. Hij keek haar aan alles wat hij ook maar deed was in haar ogen nooit goed. Wat hij ook probeerde ze zag hem nooit staan alleen als een of andere kwallen kop.'weltrusten dames.' Zegt hij nog kort en hij keek sirius en remus even aan en hij liep naar boven. Een maal boven liet hij zich op bed vallen hij gaf het op. Lily zou hem toch nooit zien staan.

Regilius luisterde naar riven.'ik ben blij tot je je niet de les door haar laat lezen. Maar als ze iets doet laat het me dan weten. Kun je me dat beloven.' Vraagt hij haar dan. Hij wist waartoe zijn nicht in staat was en hij zou het niet zeggen maar hij wist tot ze het kon doen en dat gunde hij riven niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 8:38 am

Lily keek James na en voelde even een vlaag van schuldgevoel toen hij zo kortaf reageerde. Ze was niet gewend dat hij zich liet kennen. Misschien was ze iets te kortof geweest. Ze schudde het gevoel snel weel van zich af. Het was Potter, waar maakte ze zich druk om?

Sirius was ook verbaasd door James reactie. Hij haalde zijn schouders op naar de meiden en volgde zijn vriend naar boven. Hij plofte op zijn bed en keek naar James. "Alles oke maatje?" vroeg hij.

Remus zag dat Sirius er al achteraan ging en besloot even te wachten met naar boven gaan.

Riven glimlachte naar Regulius. "Maak je maar geen zorgen, blaffende honden bijten niet. Ik kan het wel hebben", zei ze met een knipoog. "Ze vind zichzelf heel stoer, maar ik ben een stuk stoerder".
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 8:53 am

James keek naar sirius die ook naar boven was gekomen en vroeg of het wel ging.' Echt ik geef het op met haar.' Zucht hij en hij ging op zijn buik liggen en hij zuchte nog eens.' Een hond.' Zegt hij dan met een grijns en hij gooit zijn kussen naar sirius om lily te vergeten.

Tops keek naar remus aan als de twee jongens weg zijn en glimlachte.' En remus heb je een fijne zomer gehad.' Vraagt ze aan hem.

Arya keek even potter na en daarna ging sirius ook. Dan hoort ze Tops en ze keek ook naar remus. Hij was zo rustig en leek totaal niet op James of sirius.

Deze hond bijt wel. Dacht Regilius maar dat zei hij niet.hij knikte langzaam naar riven.' Oke. Dan wacht ik op je bij de grote klok zaterdag. Dan lopen we samen naar zweinsveld. hoelaat.' Vraagt hij aan haar terwijl hij op staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 8:58 am

Sirius rolde met zijn ogen. "Een hert", zei hij met een grijns en hij gooide het kussen terug. "Maar serieus James, laat je niet gek maken door die meid. Misschien is het inderdaad wel goed als je haar even met rust laat". Hij wist dat James haar toch niet zomaar zou kunnen vergeten. Maar hij gunde het hem wel.

Remus grijnsde naar Tops. "Jazeker, lekker paar weken rust, daar hou ik wel van", zei hij tegen haar. "En jij? Nog iets leuks gedaan?"

Lily keek naar Arya. "Reageerde ik te heftig?" vroeg ze zachtjes aan haar.

Riven glimlachte. "Dat is goed, zullen we om tien uur daar afspreken?" vroeg ze. Ondertussen stopte ze haar boek in haar tas en kwam ze overeind. "Misschien moeten we maar eens terug naar het kasteel lopen".
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2015 9:08 am

James ving het kussen makkelijk op.' Sirius ik ben al gek van die meid dus gekker kan ik niet worden.' Zegt hij tegen hem.sirius kende hem beter dan wie dan ook en hij hem. Hij ging op zijn rug liggen en staarde naar het plafon.

Tops grinnikte.' Jah rust is het goede woord.' Zegt ze met duidend op sirius en James. Daarna begon ze te vertellen wat ze lily en arya al had vertelt over haar vakantie.

Arya keek naar lily als die haar vraag stelt. Ze dacht eventjes na.' Je weet wat voor de zomer gebeurde met sneep. Je weet toch tot je toen tegen potter zei tot hij niet veel beter was dan sneep. Ik denk tot hij daar mee zit.' Zegt ze tegen lily.

' afgesproken.' Zegt Regilius en hij duwde zijn boek ook weg en knikte.hij begon terug te lopen en je zag de zon onder gaan. Als ze binnen zijn blijft hij staan.' Tot zaterdag.' Zegt hij tegen haar om vervolgens richting de kelders te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   The Time of The Marauders (A&S) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 20Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: