IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

The Time of The Marauders (A&S)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
AuteurBericht
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma feb 29, 2016 6:31 am

James sloeg een arm om lily heen en keek zijn vriend aan.' Ze heeft gelijk.' Zegt hij en gaf lily snel een kus op haar wang.' We moeten er alleen voor zorgen tot de zwadderaars niet horen wat we doen. Gewoon omdat ik weet tot een paar van daar mee hebben gedaan.' Zegt hij.

Arya keek James aan.' Heb je daar geen spreuk voor. Ik meen tot ik ooit zoiets gelezen heb.' Bekent ze na denken.

' Jammer tot jij je plek niet weet riven. Je goede vriend Regilius weet die wel en heeft zich bewezen. Jammer tot we hem moeten gebruiken om jou je plek te wijzen.' Zegt hij dodelijk en draaide zich om en het licht in de kamer gaat nu pas aan. Regilius lag bewusteloos op de grond. Met Bellatrix die naast hem geknielt zat, z3 vond het geen heel leuk plan maar het moest en Regilius zou van niks weten aangezien die buiten westen was. Ze keek riven dodelijk aan en trekt een mesje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Anniek.

Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma feb 29, 2016 6:46 am

Lily keek James even aan en glimlachte naar hem.

Sirius grijnsde. "Dat is geweldig. Wat doet die spreuk dan precies?" wilde hij weten. Dit ging lukken, dat voelde hij. Ze konden gewoon een soort verzet tegen het duister beginnen. Hij voelde de opwinding door zijn lijf gieren.

Riven keek naar Regilius, ze schrok maar liet dit niet merken. Ze bleef kalm staan en draaide zich toen weer naar Flynn. "Als jullie je goede mensen gebruiken om mij te straffen heb je het goed mis. Je denkt toch niet echt dat het me interesseert sinds ik weet aan welke kant hij staat? Ik zei toch al dat ik er niks mee te maken wil hebben". haar blik was glashard. Dit was een redelijk goede bluf, ze hoopte dat het werkte.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma feb 29, 2016 7:01 am

Arya beet op haar lip. ' Ik weet niet meer precies hoe die ging maar ik weet in welk boek hij staat. Ik kan hem gaan op zoeken. Binnen een uurtje heb ik hem wel.' Verzekert ze sirius.' Ik ga meteen.' Zegt ze en liep op een draf je de leerlingen kamer uit.

James keek arya na en dan naar lily. Hij kneep even in haar arm. Hij h3ild van haar en wist tot het moeilijk ging worden in de komende tijd omdat lily een modderbloedje was in sommige hun ogen.

Flynn was stom verbaast door de reactie van riven net als Bellatrix. Dus daarom gingen die twee de laatste tijd niet meer met elkaar om. Hoe kan Flynn haar dan dwingen. Hij was 3en uit het veld geslagen en wist niks te zeggen.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma feb 29, 2016 12:03 pm

"Ik help je wel" zei Lily met een glimlach tegen Arya. Ze gaf James een snelle kus en liep vervolgens met haar vriendin mee. "Samen vinden we in no time wat je bedoeld".

"Je bent geweldig" zei Sirius nog tegen Arya voor ze ging en hij keek naar James. "Wat had je in gedachten voor de ruimte?" vroeg hij met een grijns aan zijn vriend. Hij had namelijk zo het gevoel dat James al een heel plannetje bedacht had.

Riven lachte schamper. "Nou, was dat alles? Anders is het namelijk weer tijd voor me om terug naar school te gaan, je wilt toch wel dat je verloofde een beetje een goede nachtrust heeft lijkt me?" vroeg ze met opgetrokken wenkbrauw. Vanbinnen was de spanning hoog. Ze dacht niet dat ze Regilius iets aan zouden doen als ze oprecht dachten dat het haar niks zou doen. Daar was hij te waardevol voor, dacht ze. Ze was opeens heel blij dat ze zo slim was en bij Ravenclauw zat, dit kon hen beide misschien wel redden.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma feb 29, 2016 6:27 pm

Arya glimlachte naar lily.' Daar heb je gelijk in. Hoe eerder we die vinden des te eerder kunnen we beginnen.' Zegt ze en liep de bibliotheek in.' Woordspreuken.' Heet het boek.' Legt ze uit.

James keek de dames na en dan naar sirius en knikte gretig.' De kamer van hoge nood kunnen we veranderen als een oefenruimte...een soort clubhuis om alles te leren.' Begon hij je zag hem even na denken. ' aan 3en kant banken stoelen en tafels om te lezen of toe te kijken en dan een grote open ruimte om Je spreuken te oefenen en te leren duelleren. ' ratelt hij door.

Flynn keek riven aan terwijl hij zich herstelde.' Ga voor nu maar. Maar denk er nog eens over na riven. Want als je niet met mij bent dan ben je tegen mij. Dus mijn vijand. Je weet wat ik met vijanden doe....Crucio. ' Zegt hij en richte even op riven maar niet lang. Hij liep langs haar door. Hij moest wachten wat riven deed...Zo niet moest hij een nieuwe verloofde en haar uit de weg ruimen.' Je hebt een week bedenk tijd.' Stelt hij vast. Waarna hij verdwijnende. Bellatrix keek naar riven en tilde Regilius op en bende de kamer uit zonder wat te zeggen.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di maa 01, 2016 6:47 am

Lily liep langs de planken op zoek naar het boek. "Hoe is het nu eigenlijk met jou en Sirius?" vroeg ze nieuwsgierig aan Arya, ze had wel gezien dat ze steeds meer met elkaar optrokken.

Sirius grijnsde van oor tot oor. "Dat zou geweldig zijn. Laten we direct erheen gaan om te kijken hoe we de kamer het beste kunneng gebruiken" zei hij enthousiast. Het zou de perfecte plek zijn om de trainingen geheim te houden en te zorgen dat niemand van de verkeerde kant erachter zou komen. Hij beende richting de kamer.

Riven viel door de vervloeking me een dreun op de grond maar ze weigerde haar pijn te laten zien. Al snel stopte en was de kamer weer leeg. Ze bleef nahijgend op de grond liggen. Het was gelukt, voor nu. Ze had zichzelf en Regilius veilig gesteld. Het was nu nog geloofwaardiger dat Regilius echt aan de kant van de dooddoeners stond en dat ze daarom ook niks meer met hem te maken wilde hebben. Beter kon niet.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di maa 01, 2016 6:57 am

Arya bekeek de boeken en had net eentje vast als ly het haar vroeg waardoor ze het boek liet vallen. Ze raapte hem vlug op.' Ik denk wel goed. Hij was wat afwezig de laatste dagen maar dat had met dit van vandaag te maken. Maar ik vond me goed bij hem.' Zegt ze eerlijk tegen haar.' Weetje tot jij en James gemaakt zijn voor elkaar...echt je ziet het er aan.' Zegt ze dan.

James knikte en volgde sirius. Hij liep tot de juiste gang. Hij keek rond en als hij niemand d ziet denkt hij aan de kamer en wat hij wilde om vervolgens 3 keer heen en weer door de gang te lopen tot er een deur verscheen en hij grijnsde.

Bellatrix ging met Regilius terug naar de leerlingen kamer en legde he. Op de bank en maakte hem wakker.' Hey reg. Gaat het een beetje je bent van de trap gevallen.' Zegt ze en ging met een hand Door zijn haren heen. Regilius keek rond en knikte. Was hij echt zo moe geweest vroeg hij zich zelf af en kwam wat rechter zitten.

Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di maa 01, 2016 7:08 am

Lily glimlachte. "Dankje, ik had ook nooit voor mogelijk gehouden dat het zo zou gaan. Maar even terug naar jou en Sirius. Vind je hem nog leuk? Gaat het wat worden?" vroeg ze. Ze haalde een boek uit de kast, dit was het boek wat ze zochten.

Sirius grijnsde en ging meteen de kamer in. Het zag er werkelijk geweldig uit. Hij beende van hoek naar hoek en bekeek alles. "Dit is echt ideaal! Hier kunnen we makkelijk met zoveel mensen als we willen oefenen!"

Riven kwam langzaam overeind, ze kon maar beter terug naar het kasteel gaan. Ze begon langzaam en wat moeizaam te lopen, de crusiatusvloek had veel energie gekost.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di maa 01, 2016 7:19 am

Arya zette het boek terug dat ze net op de grond had laten vallen.' Ik voel wel iets voor hem. Maar ik weet niet of het genegenheid of verliefdheid is...dat zal de tijd wel uit wijzen. Trouwens wie zegt tot hij mij meer dan een vriend ziet.' Zegt ze dan.

James liep ook naar binnen en gaf sirius een klap op zijn schouder.' Als je dat maar weet.' Verzekerd hij hem en hij liep eventjes rond en ging op een van de banken zitten. Hij dacht aan de tijd die zou gaan komen.

Regilius keek Bellatrix aan.' Ik kan wel wat hebben bella.' Z3gt hij uiteindelijk en Bellatrix glimlachte naar hem waarna ze op stond en weg liep. Regilius keek haar niet na.

(Heb je misschien zin om vooruit te spoelen naar als ze van zweinstein en een baan of vervolg studie hebben en tot daarnaast de oorlog echt begint te komen en tot lily en James nog niet verloofd zijn.) Als je wilt he is maar een idee.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di maa 01, 2016 8:55 am

Is goed als jij de toon even zet hahah want weet niet waar je aan denkt dus als jij wil beginnen volg ik.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di maa 01, 2016 9:08 am

James was bezig met de schouwers op leiding naast het gen tot hij de orde van de feniks deed helpen. Iets wat album perkamentus had op gericht voor mensen die zich wilde verzetten tegen voldemort. Hij was er bij gaan net als lily, sirius en arya. Ze brachten geregeld een aantal uren door op het hoofdkwartier er van. Waar hij net de woonkamer binnen liep.

Arya had een bijbaantje gekregen bjj de ochtendprofeet. Niet om iets te schrijven maar km papierwinkel te ordenen en in te vullen. Dit was voor haar de kans om er in te groeien.

Regilius liep in zijn eigen boekwinkel rond en zette de boeken weer netjes op hun plek. Hij had een winkeltje in de wegisweg. Iedereen wist tot hij altijd al van boekenheild. Voor hem was dit twee goede dekmantel in een keer.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di maa 01, 2016 9:44 am

Lily zat op het hoofdkwartier van de order van de Feniks. Ze zat achter een bureau en las de ochtendprofeet. Opvallende berichten aceerde ze met haar toverstok. Dit deed ze best vaak om patronen te ontdekken zodat ze die mogelijk konden doorbreken met een actie.

Sirius die uiteraard ook aan het studeren was voor schouwer maar zich over het algemeen meer op de orde concentreerde aangezien hij dat veel belangrijker was, was dooddoener Severus Snape aan het stalken, of nouja hij verdacht Snape en het leek hem niks leukers dan hem betrappen. Hij had zijn motor in een steegje gezet en volgde de man van een afstandje.

Riven had haar mantel aan en liep over de wegisweg. Ze liep een boekwinkel in en bekeek de boeken die op de planken zitten. Op zoek naar een heel uniek boek.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di maa 01, 2016 5:59 pm

James keek rond en het was voor een keer best wel rustig hier op het hoofdkwartier. Zijn blik bleef hangen op lily terwijl ze met de ochtendprofeet bezig was. Hij liep naar haar toe.' Hey schat.' Zegt tegen haar om haar vervolgens een kus in de nek te geven weten tot ze er niet tegen kon.

Arya was net klaar met een stapel papier werk. Ze moest een map nog even naar een van de schrijvers van hier brengen. Ze liep op een draf je door het gebouw heen gaf het af. Haalde haar eigen spullen op en begon naar de uitgang te lopen. Ze had een goed gerucht gehoord.

Regilius bekeek zijn boeken aandachtig. Hij bestelde Iedere week wel nieuwe boeken. Best veel mensen kwamen hier boeken halen of bestellen omdat hij ze altijd wel kon uit halen. Hij hoorde tot iemand binnen kwam maar bleef nog even weg. Niks was onbeleefder om meteen er op af te vliegen wat die gene wou. Uiteindelijk kwam hij achter een aantal rekken vandaan.' Kan ik u helpen mevrouw.' Vraagt hij beleeft.hij zag haar nog niet zo goed.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di maa 01, 2016 11:56 pm

Lily draaide zich naar hem toe en lachte. "Hey" zei ze met een glimlach. "Hoe was je dienst, heb je nog iets ontdekt?" vroeg ze. Ze liet de ochtendprofeet even voor wat het was. Het was een onwijs saai klusje aangezien je echt tussen de regels moest lezen als je iets wilde ontdekken. "Ik heb je gemist"

Hij zag hoe Snape een behoorlijk vreemde route liep. Van steegje naar steegje, verdacht. Zou hij weten dat hij gevolgd werd of was hij altijd zo paranoide. Voor de zekerheid besloot Sirius een andere weg te nemen. Hij vermoedde dat Snape naar het zuiden ging dus hij liep toen Sneep links ging rechtdoor en ging pas een paar straten verder dezelfde kant op.

Riven deed haar mantelkap af en draaide zich naar Regilius toe. Ze glimlachte naar hem. "Ik vroeg me af of je ook een boek had over hoe je verloren vrienden terug kan vinden" zei ze zacht. Ze had hem onwijs gemist en zou hem het liefst meteen in de armen springen. Ze was zo blij hem weer te zien. Ze voelde zoveel emotie nu.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo maa 02, 2016 12:24 am

James sloeg zij armen om lily heen.' Het was best saai we heild en een huis in de gaten dat verdacht was maar er was niks vreemds of ongewoon. ' Legt hij uit. James glimlacht en geeft lily nog een kus als ze zegt tot ze hem gemist heeft.' Kk jou ook.' Grinnikt hij daarna liet hij haar los en ging op 3en stoel zitten.' Hoe was je dag.' Vraagt hij dan.

Arya was op weg naar het hoofdkwartier.

Regilius keek naar het figuur dat de capechon van haar mantel af deed en naar hem toe draaide. Onbewust snakt hij naar adem als hij ziet tot het riven was. De gene waar hij jaren terug contact mee had verbroken omdat het gevaarlijk was voor haar en voor hem. Maar was haar nooit vergeten.' Riven.' Zegt hij en hij vloog haar om de halt heen en knuffelde haar stevig.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo maa 02, 2016 1:49 am

Lily grinnikte. "Dat zijn de ergste en saaiste dagen" zei ze. "Oorlog kan zo vermoeiend zijn. Maar mijn dag was niet veel spannender tot nu toe, ben al uren de ochtendprofeet aan het scannen, maar de resultaten daarvan kan je echt pas meten over een aantal weken vrees ik" zei ze met een zucht.

Sirius liep zuidelijke richting op, goed oplettend. Helaas was Severus Sneep nergens meer te vinden. Hij zocht nog een uur maar hij was echt verdwenen. Hij vloekte en besloot terug te gaan naar zijn motor.

Riven sloot haar armen om zijn middel een een traan van ontroering rolde over haar wang. Het had zoveel pijn gedaan om het contact te stoppen. Maar het bracht de missie van beide in gevaar. "Hoe gaat het met je?"
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo maa 02, 2016 3:47 am

Ik ben het helemaal met je eens. ' zucht James terwijl hij haar hand vast pakte en eventjes zijn ogen sloot.' Ik hoorde tot het vandaag alleen jij ik arya en sirius hier zijn...Misschien kunnen we een spelletje doen en eventjes ontspannen.' Stelt hij wat vermoeid voor. Ze waren al weken druk bezig.

Arya liep de hoek om naar het hoofdkwartier om vervolgens naar binnen te gaan. Ze ruimde haar spullen op en nam enkel haar tas mee naar binnen.' Hoi.' Riep z3 door het huis en als ze de woorden kamer in komt ziet ze James en lily en ze glimlacht naar de twee.

Regilius heild riven stevig vast terwijl zij hart als een razende te keer ging. Hij had zich in tijden niet zo goed gevoeld als nu. Iemand bij zich bij wie hij niet hoefde te doen alsof. En ondanks geen contact dacht hij nog vaak aan haar.' Wel goed. Alles is een stukje rustiger sinds ik op mezelf woon en deze boekwinkel heb. Nu heb ik een plekje waar ik mezelf ben.' Z3gt hij terwijl hij een lok haren goed deed." Hoe is het met jou.' Vraagt H8j door.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo maa 02, 2016 6:30 am

Lily streelde zijn hand en glimlachte. "Dat lijkt me een heerlijk plan, ik kan wel even een keer iets leuks gebruiken" zei ze tegen hem. Ze keek op toen ze Arya binnen zag komen. "Hey, hoe was het werk?" vroeg ze.

Sirius starte zijn motor en scheurde door de straten. Hij kon er ook mee vliegen maar het was nog te licht om dit onopvallend te doen. Bovendien vond hij juist het rijden over de straat een heerlijke kick geven.

Riven glimlachte naar hem. "Je ziet er goed uit", ze vroeg zich zoveel af, hoe zijn leven er nu uit zag bijvoorbeeld. Zat hij nog steeds verstikt in het web van dooddoeners? Ging dat goed? Was hij gelukkig. "Met mij gaat het prima, gek het volwassen leven na Zweinstein, maar ook leuk en inspirernd" zei ze.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo maa 02, 2016 6:52 am

James keek naar lily. Hij was zo blij met haar. Dan hoort hij arya en kijkt op.' Hey.' Zegt hij vrolijk tegen haar.

Arya zette de tas van haar in een hoekje.' Ik kan gen letters meer zien. Ik moest echt een stap en ordenen van een vrouw die tja totaal niet ordelijk is netjes uitgedrukt.' Zegt ze en plofte op de bank neer.' Ik hoorde tot ze iets in de doofpot gaan steken...De moord op 1 modderbloedje. Dat naar zweinstein toe zou gaan en gisteren in de wegisweg was.' Zegt ze wat somber.' Ze proberen de dood van kinderen niet na boven te brengen.'

Regilius liep naar de deur toe en draaide het bordje om en deed de gordijnen dicht. De winkel stond bekent om Wisselvallige openingstijden. ' kom dan drie ken we boven wat.' Zegt hij tegen haar en hij liep achter de toonbank door en door een gang de trap op waar je in een appartementjes kwam. Alles was netjes en vreemd tegelijk.' Ik ben blij tot het goed met je gaat. Ik ben vooral blij met mijn vrijheid in de zoverre mate. Ik ben blij tot ik dit met boeken heb kunnen doen het geeft me een rust. ' Zegt hij terwijl hij in de keuken stopte." Thee...koffie.' Vraagt hij
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo maa 02, 2016 11:21 am

Lily keek vol ontzet naar Arya. "Dat is echt verschrikkelijk. Ik kan gewoon niet geloven dat het echt allemaal gebeurt.. Zelfs bij kinderen". ze huiverde, ze was zelf een dreuzelkind, als ze een paar jaar jonger was geweest had dit net zo goed haar kunnen overkomen. "Goed dat je dat allemaal meekrijgt daar zeg"

Sirius kwam met veel geluid de straat in geraced, zette de motor op slot met een spreuk en opende de deur van het hoofdkwartier. Op de gang kleedde hij zich om voor hij naar binnen ging.

Winter keek het appartement rond. Het zag er mooi uit. Ze ging op de bank zitten en luisterde naar wat hij vertelde. "Hoe ziet jou leven er nu uit? Doe je nog steeds dingen voor... Jeweetwel?" vroeg ze zacht aan hem. Hij mocht van geluk spreken dat hij nog leefde. Al gelde dat ook voor haarzelf, ze wist niet waarom Flynn haar sinds die avond met rust had gelaten.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do maa 03, 2016 4:17 am

Arya keek naar lily met een beetje een droevige blik. Ze vond het soms zo erg tot ze dit deden bij onschuldige kinderen over al het andere nog te zwijgen. Ze glimlachte waterig naar lily.' Jah wie weet hoor ik nog eens wat echt belangrijk.' Zegt ze en sloot haar ogen vermoeid.

James luisterde naar lily en arya. Hij da ht aan jaren geleden Hoe ze op school waren begonnen Hoe perkamentus het ontdekt had. In plaats van hun te straffen steunde hij hun juist. Zo was de orde ontstaan na school. Hij hoort geluid en keek op en ziet sirius.' Hey.' Grijnst hij naar hem.

Regilius liep de woonkamer kamer in en zette wat te drinken voor riven neer hijzelf had thee voor zichzelf. Hij hoorde haar vraag en keek haar aan.' Mijn leven is als een koort danser een verkeerde stap en ik ben er geweest.' Zegt hij. Je merkte aan Regilius tot hij dit gewend was.' Jah. Ik doe nog steeds dingen voor voldemort. Hij weet niet tot ik zijn grootste spion ben.' G3ijnst hij naar haar.' Ik heb gehoort tot Flynn met iemand anders is getrouwd. '
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do maa 03, 2016 9:45 am

Lily glimlachte. "Voor nu moeten we maar eens weer wat leuks gaan doen" zei ze. Ze keek op toen ze Sirius te kamer in zag lopen. "Ik dacht al dat jij het was, wat maakt dat bakbeest van jou ongelofelijk veel herrie, is dat nou stoer?" zei ze geamuseerd.

Sirius lachte. "Je zou het eens moeten proberen, niks geeft een vetter gevoel". zei hij grijnzend en hij plofte op de bank. "Hoorde ik nou over wat leuks doen ofzo? Want daar heb ik wel zin in. Zeker nu Secretus me weer te slim afwas"

Riven luisterde naar hem. "Het is ongelofelijk hoe lang je dit vol houdt. Ook mentaal.. Het moet killing zijn" zei ze zacht. Ze zou kapot gaan als ze de positie had die hij had. "Dat Flynn me nooit is komen vermoorden is me nog steeds een raadsel.. Ik dacht echt dat mijn dagen geteld waren die laatste keer dat ik hem zag en hem zij dat ik niks met de duistere praktijken van hem te maken wilde hebben"
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do maa 03, 2016 10:06 am

James keek naar lily die over sirius zijn moter begon en hij grinnikte.' Ik heb er al eens op gereden, ik moet sirius niet vaak gelijk geven maar dat gevoel.' Zegt James dromerig.' Maar wat gaan we doen,' Vraagt hij zich hard op denken af.

Arya keek naar siriussirius.' Ooit ben jij hem te slim af.' Troost ze sirius met een speels lachje. Ze keek nadenkt van James naar sirius.' Als ik er maar mee kan la hen vind ik het best. ' Zegt arya die wel toe was aan lachen en ze ging wat rechter zitten.

Regilius nam een slok van zijn thee waarna hij hem weer weg zette. Hij snapte niet hoe riven het deed maar die wist altijd precies hoe ze dacht nog steeds.' Laten we zeggen tot ik er mee heb moeten leren leven. Voor een hoger doel.' Zegt hij met een glimlach tegen haar. Hij luisterde naar haar en knikte.' Je ouders hebben een goed moordde gedaan schat ik...of je familienaam. Ik ben zo blij tot jij niks hebt...wat doe je en waar woon je op het moment.' Vraagt hij.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do maa 03, 2016 10:23 am

'Fijn al die goede ideeën van jullie", zei Lily met rollende ogen. Ze moest wel heel vaak de ideeén brengen. "Laten we een spel met teams doen. Ik en James tegen jullie twee" zei ze grijnzend. "Misschien kunnen we dat raadspel doen waar Sirius pas mee kwam".

Sirius glimlachte naar Arya. "Die dag kan ik sterven in vrede" zei hij. Hij keek naar Lily en lachte. "Hah, doen we! We maken jullie af, toch Dior" zei hij grijnzend terwijl hij Arya een zacht duwtje gaf.

"Ik kan me niet voorstellen dat het zo gegaan is, maar het kan haast niet anders." zei Winter nadenkend. "Ik woon in een klein huisje buiten London, het is er heerlijk rustig en een prachtige omgeving. Ik wil je wel meer vertellen, maar eerst wil ik vragen of het wel veilig is als je te veel weet.."
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   vr maa 04, 2016 7:59 am

James grijnsde ondeugend naar lily.' Sorry schat als het op kattenkwaad aan kwam wist ik het meteen.' Zegt hij tegen haar. Hij keek naar sirius en grinnikte.' Ik stem er mee in.' Zegt hij.

Arya gaf sirius een speelse tik.' Zoiets mag je niet zeggen sirius zwarts.' Zegt ze over het geen tot hij dan in vrede kan sterven. Arya knikte naar sirius.' We maken hun de laatste keren volgens mij ook al in bij de spelletjes dus dat moet nu ook geen probleem zijn.' Zegt ze met een glimlach.

Regilius luisterde naar wat riven hem vertelde. ' hij schudde zij hoofd. Nee niet meer vertellen. Het was stom van me om niet na te denken. Ik wilde gewoon weten of je gelukkig bent.' Zegt hij tegen haar en hij keek even naar de klok. Hij 2as eventjes stil.' Een ding wil ik we weten. Zit jij bij de orde van de feniks.' Vraagt hij haar.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   

The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 17 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Doin' Time For Bein' Young [RPG]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: