IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

The Time of The Marauders (A&S)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 4:12 am

Lily grijnsde. "Dat zullen we dan nog wel eens zien" zei ze uitdagend en ze zette een schaal met kaartjes op tafel. "De een trekt een kaartje en de ander raad. Team met de meeste goede kaartjes wint" zei ze nog een keer om het spel te verhelderen.

Sirius ging er eens goed voor zitten en keek naar Lily en James. "Laten we het wat spannender maken, de verliezer krijgt van het winnende team een opdracht". zei hij.

Riven keek hem een lange tijd aan en gaf hem een toen onmiskennend knikje om te bevestigen dat ze nu bij de orde zat. Ze zou nooit kunnen doen wat hij deed, maar ze wilde wel haar steentje bijdragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 4:36 am

James school de stoel wat beter aan en wreef even in zijn handen. Hij hoorde lily het nog even uitleggen. Hij keek naar sirius die iets voorstelde.' Deal.' Zegt hij tegen hem voor lily kon protesteren. Hij pakte een kaart en las voor zichzelf wat er op stond. Die was makkelijk. Hij stond op en deed zijn armen onder zijn oksels en bewoog ze op en neer terwijl hij rond liep en zijn voeten over de grond af en toe schoof.

Arya keek sirius netalsof dodelijk aan.' Ik hoop tot we winnen zoals normaal sirius.' Sist ze tegen hem.

Regilius knikte terug tot hij begreep tot ze bij hun hoorde. Hij pakte zijn thee en dronk hem op. Hij wist niet of hij blij of niet blij moest zijn op het moment hij wilde gewoon tot ze veilig was. Dan voelt hij zijn pols branden.' Riven, kunnen we een andere keer verder praten ik word geroepen.' Zegt hij tegen haar waarna hij op stond.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 4:45 am

Lily schoot in de lach om de imitatie van James. "Dat is zonder twijfel een aap" zei ze lachend. "Prachtige imitatie!" ze pakte nu een kaartje een glimlachte. Dat moest lukken. Ze ging rechtop staan en hield haar armen strak langs haar lichaam en waggelde door de kamer.

"Maak je geen zorgen, we've got this" zei Sirius zelfverzekerd tegen Arya. Ze waren samen een perfect team, altijd zo geweest. Na James beschouwde hij haar als zijn beste vriendin.

Riven knikte. "Dat is goed. Hoe vinden we elkaar?" vroeg ze terwijl ze opstond en haar mantel weer aantrok.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 4:54 am

James ging zitten met een grijns toen lily het goede had geraden. Hij bekeek nu weer lily en heild zijn hoofd schuin.' Een pinguïn.' Vraagt hij.

Arya glimlachte naar hem. Zo kon de ze sirius altijd heel erg zeker van zichzelf. Ondertussen keek ze naar James en lily.

Regilius liep naar de kast en haalde er 2 spiegels uit hij gaf eentje aan riven.' Dit zijn geen gewone spiegels ze zijn aan elkaar verbonden je kan elkaar zien en communiceren.' Legt hij uit en gaf eentje aan haar de zijne legde hij weer terug in de la.' Ik kijk iedere dag rond 6 uur er na als er iets is moet je zo contact op nemen...bij een nootgeval...' Zegt hij nadenken en hij deed zijn mantel aan en liep na b3n3den. Daar wist hij eigelijk geen antwoord op.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 5:02 am

Lily grijnsde en knikte. "Ja dat is het zeker, we hebben al een goed keer. Dit keer winnen wij" zei ze tevreden en ze keek naar Sirius aan Arya die nu aan de beurt waren.

Sirius trok een kaartje uit de bak en lachte een keer blaffend. Hij stond op en deed zijn lange zwarte krullen zo dat ze langs zijn gezicht vielen en hij trok een heel lelijk gezicht. Hij had zelf dit kaartje in de pot gedaan. Hij ging met zijn handen langs zijn neus om een haakneus uit te beelden.

Riven knikte en stopte het spiegeltje in haar mantel. "Succes" zei ze glimlachend en ze gaf hem een snelle knuffel en verdwijnselde.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 5:32 am

James trok lily op zij schoot terwijl hij haar vast heild en naar sirius keek. Hij hoopte tot hun deze keer gingen winnen.

Arya keek sirius aan die eerst lachte. Ze bekeek hem aandachtig maar halverwege wist ze het al en begon te grinniken. Toen hij de haakneus na deed schoot ze in een schaterende lach.' S..sneep.' Bracht ze lachend uit. Nadat ze uitgelachen was pakte ze ook een briefje. Ze stond op vouwde haar hand netjes voor zich liep 3en stukje en deed net of ze zijn bril e en goed deed zetten. Ze keek rond alsof ze een heel wijs iemand was. En voelde even aan haar baard.

Regilius knuffelde even met riven. Nadat ze weg was verdwijnende hij ook.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 6:08 am

Lily had een klein beetje moeite met het uitbeelden van Severus, maar ze liet dat gevoel snel varen en lachte met ze mee. Severus had zijn pad gekozen. Ze legde haar handen op die van James terwijl ze keek hoe Arya haar blaadje uitbeelde.

Sirius grijnsde. "Prachtig hoe je dat doet, dit is onmiskenbaar Albus Perkamentus" zei hij tegen Arya. "BAM, 2-2" hij gaf haar een high five. "Nu jullie weer dropjes" zei hij plagend tegen Lily en James.

Riven kwam thuis.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 6:34 am

James schoof lily voorzichtig van zij schoot af en pakte een blaadje hij las het blaadje even. Hij keek even naar sirius en arya. Dan doet hij zijn kleding 2 en glad strijken alsof het er bij hoort keert zich naar lily toe doet net of hij wat uit zijn zak haalt en gaat op een knie voor haar. Hij knipperde lief met zijn ogen.' Will you merry me.' Vormde zijn lippen geluidloos. Dit stond eigelijk niet op zijn kaartje maar toch...Hij had de ring in zijn broek zak en hij had sirius weken geleden door laten schemeren tot hij haar binnen kort 3en getuigen nodig ging hebben.

Arya gaf sirius een high five en ging naast hem zitten. Ze waren hele goede vrienden geworden in de afgelopen jaren. Ze keek naar James en kreeg een glimlach.was dit spel of echt.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 6:48 am

Lily keek afwachtend naar James toen hij zijn kaartje las en deze ging uitbeelden. Ze had een brede lach om haar lippen omdat ze zoveel plezier in het spel had. Ze keek hoe hij op zijn knieën ging en met zijn lippen woorden vormden zonder geluid te maken. Het duurde even voor ze het begreep. Ze keek hem verward aan, was dit nog spel? Ze glimlachte ongemakkelijk naar hem. "Will you merry me?" herhaalde ze afwachtend op hoe hij zou reageren.

Sirius keek naar de twee en kreeg een grijns van oor tot oor op zijn gezicht. Dus James meende het, en dit was het moment. Een spannend moment, al leek Lily nog niet helemaal te weten wat er gebeurde. Hij wachtte af.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 6:55 am

James keek naar lily Hoe ze wat verwordt was en niet meer wist of dit spel was of echt. James grijnsde ondeugend naar haar toen ze zijn woorden herhaalde die hij net gewoordloos had gezegt.nu haalde James een zwart doosje er uit.' Lily ever. De dag tot ik je zag in de trein voor de eerste keer naar zweinstein had je mijn hart al gestolen. Het heeft even geduurd voor ik de jouwe had gestolen. Maar dat maakt niet uit ik wil mijn leven met jou delen dus...Wil je met mij trouwen.' Vraagt James aan haar.

Arya keek verbaast toe en even naar sirius die blijkbaar grijnsde. Nee dit kon toch niet...maar als ze het doosje ziet begon arya te gillen en greep sirius bij zijn arm beet.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 7:07 am

Lily kreeg eens stralende glimlach om haar rode lippen. "Ja, dat wil ik heel graag" zei ze en ze vloog hem om de hals en drukte zichzelf stevig tegen hem aan. Vervolgens keek ze hem aan en zoende ze hem vol passie.

Sirius maakte een juigend geluid toen Lily ja zie. "Wie dat dat ooit gedacht, Potter en Evers!" zei hij vrolijk. "Eundelijk!"
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 7:13 am

James begon te stralen toen lily jah zei en ze hem om de nek vloog viel hij op de grond,hij heild haar stevig vast. Hij voelde haar zoen en hij zoende haar terug.na de lange zoen maakte Hij zich los.' Mag ik je de ring om doen.' Vraagt hij.

Arya keek naar lily en James terwijl die hun natuurlijk vergaten en ze veegde de paar tranen van geluk weg. Ze legde haar hoofd op sirius zijn schouder.' Jah eindelijk.' Zegt ze met een zucht.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 7:21 am

Lily liet hem los en keek hem met een brede glimlach aan. "Natuurlijk mag dat" zei ze. Ze had hier totaal niet op gerekend, maar ze was zielsgelukkig met dit onverwachte aanzoek. Ze gaf hem haar hand zodat hij de ring om kon doen.

Sirius keek even naar Arya en toen weer naar Lily en James. "Kom" zei hij zacht tegen Arya. "Dan laten we ze even alleen" en hij hielp haar overeind en wilde stilletjes met haar de kamer uitglippen.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 7:34 am

James ging weer recht zitten. Hij pakte de ring voorzichtig uit het doosje het was een zilvere met een groen steentje. Hij pakte lily haar hand en deed die om haar ring vinger. Hij keek lily aan en gaf haar weer een zoen.

Arya keek toe tot ze een stem hoorde sirius die zei ze even alen te laten. Ze k ikte instemmend en ze stond op en liep stilletjes met hem mee.' Wie had dat gedacht.' Zegt ze met een glimlach.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 7:53 am

"Hij is prachtig James" zei Lily glimlachend en ze gaf hem nog een zoen. Hij was haar lichtpuntje in de duistere tijden van de oorlog. "Wat een prachtig moment is dit" zei kroop bij hem op schoot en streek over zijn wang. "Ik voel me echt intens gelukkig, hier bij jou"

Sirius nam Arya mee naar een van de kamers van het hoofdkwartier en plofte daar op de stoffige bank die er binnen stond. Hij keek naar haar. "Sinds ze samenzijn toch well?"
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 8:12 am

' Gelukkig anders had ik hem moeten ruilen.' Zegt James nongelant. Hij sloeg zijn armen om lily heen en hij legde zijn wang op haar hoofd.' Ik voel me net zo als jij.' Zegt hij zachtjes tegen haar. Hij gaf even snel een kus op der hoofd.

Arya ging ook op de bank zitten en keek sirius aan.' Jah toen ze een paar maanden bij elkaar waren had ik er vertrouwen in. Maar soms in de eerste jaren dacht ik toch tot het nooit zou gebeuren door lily ' koppig heid..' Bekent arya naar sirius. Ze had soms getwijfeld.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 8:55 am

Lily kroop dicht tegen hem aan. Ze voelde zich heel warm van binnen. "Al die jaren dat ik je probeerde te weerstaan, en moet je ons nu zien" zei ze zachtjes mt een lichte lach om haar lippen.

Sirius grinnikte. "Ze is zeker niet de makkelijkste, maar laten we eerlijk zijn, hoe kon ze ooit de charmes van James weerstaan" zei hij lachend en hij keek haar aan. "Vanaf het moment dat ze voor hem vielt was het duidelijk."
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 9:08 am

James moest lachen om de woorden van lily.' Jah. Weetje tot ik een keer bijna de hoop had opgegeven en tot sirius me er door heen heilp.hem wil ik als getuigen.' Zegt hij tegen lily en hij kuste haar lippen.

Arya keek sirius aan.' Dat is waar. Maar ik bewoners der James om zijn vastberadenheid, die begin jaren heeft hij nooit op gegeven omdat hij meteen wist wie de waren voor hem was. Best een mooi verhaal.' Zegt te en ze ging op de bank liggen met haar hoofd tegen sirius aan en ze gaapte.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 9:24 am

Lily glimlachtte. "Ik zou niet weten wie je anders zou moeten vragen als getuige dan je beste vriend" zei ze tegen hem. "Ik ben blij dat je de hoop uiteindelijk toch hebt volgehouden. Wat maakte dat je toch doorging?"

Sirius sloeg zijn armen om Arya heen zodat ze in zijn armen lag. "Ben ik met je eens, zo'n lange liefde kan bijna niet anders dan echt zijn" zei hij.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 9:37 am

James keek lily aan.' De eerste keer tot ik je zag..dat heb ik nog nooit gevoelt en nooit meer bij iemand gevoelt dan alleen nu nog bij jou. Ik wist gewoon tot jij mijn zielsverwant bent lily.' Zegt James zachtjes tegen haar.

Arya sloot haar ogen.' Jah dat is de grootste kracht die bestaat liefde.' Zegt ze tegen sirius terwijl ze tegen hem aan lag en langzaam in slaap viel.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 12:47 pm

"Vroeger had ik je waarschijnlijk niet geloofd maar nu is het best romantisch" zei lily ennze gaf hem een kusje. "Arya moet mijn getuige en bruidsmeisje worden" zeinze toen. Arya was altijd een geweldige vriendim geweest voor haar. "Maar is dat gevoel nooit even uitgeweest?"

Sirius keek vertederd naar Arya, zoals zij zo in slaap kon vallen bij hem, vond hij bijzonder. Hij streelde zachtjes haar arm. "Slaap lekker" zei hij zacht
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 10:31 pm

James knikte naar lily . Hij wist tot arya net zo veel voor haar betekende als sirius voor hem. Hij hoorde haar vraag.' Het gevoel is nooit weg geweest soms wel gebroken als je me met de grond gelijk maakte met je harde woorden.' Zegt James en keek lily aan.' Maar dat is verleden tijd.' Zegt jij en hij zoent haar.

Arya sliep vredig door.

Dan ineens verschijnt een patrones voor sirius van een vos.' Sirius zwarts de plaats van de orde is ontdekt...maak tot je weg komt.' Zegt die. De patrones was afkomstig van Regilius. Hij wist niet hoe maar de dooddoeners hadden hun lokatie gevonden ze gingen die O aan vallen.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 10:50 pm

Sirius kreeg de patronus van Regilius en besloot meteen actie te ondernemen. Hij schudde Arya wakker. "We moeten weg hier" zei hij dringend tegen haar. Hij trok haar mee de kamer uit naar de plek waar James en Lily samen waren. "We moeten maken dat we wegkomen" zei hij op diezelfde toon. "Kom mee naar buiten."

Lily sprong op en keek verbaasd naar Sirius. Dit was duidelijk geen oefening. "Kom" zei ze tegen James en ze pakte zijn arm. "Verdwijnsdelen?' vroeg ze aan de rest.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 10:55 pm

Arya werd wakker en keek naar sirius die wat verbaast was. Ze voelde Hoe ze me werd getrokken naar de woon kamer. Ze was even wat verbaast is. Maar dan weet ze tot er iets mis is. Ze trekt zich los van sirius.' Mijn kamer daar liggen aantekeningen die mogen ze niet krijgen.' Zegt ze verhit en ze rent weg naar boven haar kamer.

James stond op als sirius binnen kwam. James zag arya weg rennen. ' waar heen verdwijnselen.' Vraagt hij en hij trok lily mee de gang op.' Arya schiet op.' Schreeuwt hij. Op dat moment springen de ramen in de woonkamer.
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   za maa 05, 2016 11:07 pm

Sirius trok zijn toverstok en vuurde vervloekingen af op de mensen die probeerde binnen te komen. "We zijn elkaar bij het huis van de Raaf" zei Sirius tegen James, hij wist dat James zou begrijpen dat hij Riven bedoelde, de Ravenclauw waar ze sinds een tijd een steeds betere band mee hadden gekregen. Hij snapte wel waarom Regilius zo gesteld op dit meisje was geweest. "Ik haal Arya" voegde hij eraan toe en hij rende ook naar de trap. Een dooddoener blokkeerde hem de weg maar hij verlamde hem, sprong erover heen en rende de trap op, Arya's kamer in. "Arya we moeten nu gaan!" riep hij naar haar.

Lily vuurde op een rap tempo pittige spreuken op de dooddoeners af om te helpen ze op afstand te houden tot er een besluit was genomen. Ze wist dat vechten veel te gevaarlijk zou zijn, het waren er simpelweg te veel. Ze riep tussendoor schildspreuken op, al werden die constant verbroken door de dooddoeners.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   

The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 18 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Doin' Time For Bein' Young [RPG]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: