Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Avatar! (M&F)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Avatar! (M&F) Empty
BerichtOnderwerp: Avatar! (M&F)   Avatar! (M&F) Emptydo okt 22, 2015 8:00 am

Okaay, Avatar, in een parallel universum (tan tan taaaan) zelf een karakter bedenken.
De vuurnatie doet weer is agressief. de rest van de wereld kan er niks tegen doen zonder de avatar, die nu al een paar eeuwen niet meer gezien is.

Naam:

Leeftijd:

Innerlijk:

Uiterlijk:

Element (of andere specialiteit):

Eventueel extra of verleden:

Koningsrijk van oorsprong:

Door:


Laatst aangepast door Freek op do okt 22, 2015 8:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Avatar! (M&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar! (M&F)   Avatar! (M&F) Emptydo okt 22, 2015 8:54 am

Naam: Lucas Buryoku

Leeftijd: 22

Innerlijk: Lucas is een erg vriendelijke jongen, die soms wat beschermend kan zijn. Hij is slim, denkt snel en kan snel verbanden zien. Lucas is erg behulpzaam en komt rustig over, hij is moeilijk te provoceren, maar als hij eenmaal boos is, is hij erg gevaarlijk.

Uiterlijk: Lucas is een lange slanke maar atletisch gebouwde jongen, hij is langer maar slanker dan zijn broertje. Hij heeft kort bruin haar (het komt net tot zijn oren) en helder groene ogen, met een bruin randje om het pupil heen. Hij draagt traditionele aardesturings kleding.

Element (of andere specialiteit): Aarde

Eventueel extra of verleden: Lucas is een Aardsturings meester en was tot een aantal jaar geleden co-meester bij zijn vader geweest, tot die door de vuurnatie is afgevoerd en geëxecuteerd. Lucas heeft dit voor David verzwegen omdat hij van mening was dat David dat niet aan kon en daardoor zichzelf wat aan zou doen.

Koningsrijk van oorsprong: Aardekoningsrijk

Door: Freek



Naam: David Buryoku

Leeftijd: 19

Innerlijk: David is een aardige jongen, met een droog karakter. Hij is niet al te slim, maar weet ongelooflijk veel over gevechtstactieken. Hij zit bordesvol energie en kan soms wat agressief zijn.

Uiterlijk: David heeft halflang bruin haar dat in een knot op zijn hoofd zit en groene ogen. hij draagt https://lh4.googleusercontent.com/-j2dmG31r51k/VF60SjCnkrI/AAAAAAAAUqw/teI4GBA_was/w800-h800/20130704231518%2521Kai_Casual.png deze kleding, met op zijn rug dit zwaard: http://i00.i.aliimg.com/img/pb/530/522/472/472522530_927.jpg Daarnaast heeft hij een breed en getraind lichaam.

Element (of andere specialiteit): David is een getraind zwaardvechter en beheerst tot op zekere hoogte ook martial arts. (Ik wil hem later misschien nog earthbending geven Very Happy )

Eventueel extra of verleden: David is het jongere broertje van Lucas, en kijkt sinds de verdwijning van hun vader erg tegen hem op. David kijkt er erg naar uit om samen met zijn broer naar hun verdwenen vader te zoeken.

Koningsrijk van oorsprong: Aardekoningsrijk

Door: Freek


Laatst aangepast door Freek op wo okt 28, 2015 10:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar! (M&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar! (M&F)   Avatar! (M&F) Emptywo okt 28, 2015 10:30 am

Naam: Ramer Sonro
Leeftijd: 23
Innerlijk: Geen zin om uit te typen. Merk je vanzelf wel lmfao. Maar rustig en beheerst voornamelijk.
Uiterlijk: Ramer heeft een bleke huid en erg donkerbruin (net niet zwart) warrig haar dat hij meestal naar achter houd in een staartje. Zijn ogen zijn ondoorgrondelijk en lijken zwart. Hij is goed gebouwd en redelijk lang. Daarnaast is hij ook gewoon getraind en snel.
Element (of andere specialiteit): Vuur
Eventueel extra of verleden: Ramer hoort bij de soldaten van het vuurleger. Er is nu dan geen oorlog, maar hij wordt wel getraind om goed te kunnen vechten. Hij heeft een lange training achter de rug vanaf zijn 12e tot zijn 18e. Nu heeft hij een redelijk hoge rang voor zijn leeftijd (weet nog even niet welke, ben daar niet zo goed in). Hij volgt ordes, en is goed in staat zijn eigen mening voor zich te houden.
Koningsrijk van oorsprong: Vuurnatie
Door: Maaike


Naam: Kuvira Peshoh
Leeftijd: 21
Innerlijk: Same as above. Geen zin.
Uiterlijk: Kuvira heeft donkerblauw haar (ja vraag me niet waarom, zeldzaam of idk. Gewoon blauw) dat ze in een lange vlecht draagt. Ze heeft typische aarderijk kleding aan, hoewel ze water stuurt. Haar ogen hebben een lichtgrijze kleur, dat bijna ijzig blauw is. Ze is niet erg lang, maar redelijk tenger. Snel.
Ze draagt onder haar kleding een amulet aan een lange ketting die van haar vader was. Het voelt voor haar alsof haar waterkrachten daaruit komen.
Element (of andere specialiteit): Water
Eventueel extra of verleden:
Koningsrijk van oorsprong: Aarderijk (haar moeder is een aardestuurder. Haar vader was vroeg overleden, maar bestuurde water. Na zijn dood zijn ze naar het aarderijk verhuisd waar ze stiekem trainde)
Door: Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Avatar! (M&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar! (M&F)   Avatar! (M&F) Emptywo okt 28, 2015 11:45 am

Lucas zat in de tuin van hun huis (die hun vader hun heeft na gelaten). Hij genoot van zijn thee in de warme namiddagzon. Af en toe hoorde hij het geknal van hout op hout. maar naast dat was het verder rustig. Het huis van Lucas en David, lag net buiten Omashu dicht bij een groot bos waar hij zo nu en dan in wandelde. Hij keek naar zijn broertje die druk bezig was met trainen. "Je moet af en toe ook wat rust nemen hè David. Neem bijvoorbeeld wat thee" zei hij. terwijl hij wat thee in een kopje schonk en het aanbood.

David was hard aan het trainen met zijn houten trainingszwaard. In zijn fantasie zag hij al zijn vijand al helemaal voor zich. Hij hoorde zijn broer en stopte even "Nee dankje luc" zei hij "ik moet blijven trainen. anders word ik straks net zo lui als jij." voegde hij er grijnzend aan toe. Hij draaide zich terug naar zijn trainings paal. Toen hij een zware klap tegen zijn borst voelde. Hij vloog een paar meter naar achteren en lande met een luide "OEF" op de grond naast de fijver. Hij voelde iets zwaars op zijn borst liggen. Hij keek naar zijn borst en zag een Stuk gesteente ter groote van een basketbal liggen. Hij keek naar zijn broer, die in precies dezelfde positie zat als net, het enige verschil is dat er nu een gat naast zijn stoel zat. Die met een kleine beweging van zijn voet weer dicht ging. "Okay...Okay" zei David. terwijl hij het stuk steen van zichaf duwde. wat moeilijker ging dan hij eerst dacht. "Ik snap het. jij bent in top vorm"

"Mooi dat je het snapt" zei Lucas met een glimlach. "kom nu je thee drinken voordat het koud word" voegde hij eraan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Avatar! (M&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar! (M&F)   Avatar! (M&F) Emptyzo nov 08, 2015 8:01 am

Naam: Miléh (Mielee uitgesproken lmfao)
Leeftijd: 20
Innerlijk: Geen zin om uitgebreid te typen maar komen we vanzelf achter.
Uiterlijk: Mileh heeft bijna wit haar, is niet erg groot. Geen zin om te typen.
Element (of andere specialiteit): Ze is de avatar, maar beheerst nu enkel lucht en een klein beetje water.
Eventueel extra of verleden: Moet ik nog verzinnen.
Koningsrijk van oorsprong: Lucht
Door: Maaike

ok lekker duidelijk.


Kuvira bevond zich op een wat afgelegen plek in het bos naast de stad waar ze leefde. Ze kwam hier vaak, om zich af te zonderen van anderen, zodat ze ongestoord en vooral ongezien kon trainen. Het was niet de bedoeling dat mensen zouden zien dat ze een waterstuurster was. Het was niet gebruikelijk dat er waterstuurders in het Aarderijk waren, en ze wist dat ze ergens toch gevaar liep. Zeker nu de vuurnatie zich zo vreemd aan het gedragen was, er begon oorlog uit te breken, en ze wist nauwelijks of ze nog wel veilig was waar ze zich nu bevond.
Geïrriteerd richtte ze haar handen op een boomstam, langzamerhand begon het water, dat ze uit een soort kokertje om haar nek had gehaald, zich rond de stam te vormen en te bevriezen. Ze had moeite met het besturen van ijs.

Ramer trainde hard. Hoe hoger zijn rang, hoe meer verantwoordelijkheid hij kreeg over andere soldaten, hoe beter en sterker hij moest zijn. Hij had een hoop taken, en hij wilde absoluut niet zwak genoemd worden.
Felle vuurballen schoten uit zijn handen richting de oefenpaal. Het vuur verwarmde het ijzer, en gloeide het rood. Gefocussed keek Ramer voor zich uit terwijl hij een bepaald gezicht probeerde te visualiseren op de paal, en daar zijn woede en kracht naar toe te sturen.


Miléh zat hoog in een boom, ze rustte graag uit op plekken waar ze een goed overzicht had, maar waar ze niet makkelijk gestoord werd. Doormiddel van een luchtstoot was ze omhoog gevlogen en was de op de tak beland. Haar Maki, Loover, zat naast haar op de tak en knabbelde tevreden van een vrucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Avatar! (M&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar! (M&F)   Avatar! (M&F) Emptyzo nov 22, 2015 3:20 am

Lucas had zijn thee opgedronken en stond op. Hij rekte zich uit en keek naar zijn broertje, die gehoorzaam zijn thee op zat te drinken. "Zeg David, Als jij je afvraagt waarom ik nooit train, waarom loop je dan niet een keer met mij mee door het bos?" vroeg hij.

David keek op "Waarom zou ik in godsnaam met jou mee willen op een van je saaie boswandelingen?" antwoordde hij.

Lucas begon te lachen "Juist, ja, Zoiets dacht ik al..." zei hij. Hij keek naar de tuin en gebaarde ernaar "Denk je nou echt dat ik Hier genoeg ruimte heb om te trainen?" zei hij met een nadruk leggend op 'Hier'.

David keek de tuin rond nam een slok en zei toen "ik zou niet weten waarom niet Luc, ik bedoel er is genoeg ruimte."

Lucas schudde zijn hoofd "Dat is er nou dus niet. Kom! Wij gaan nu een...'saaie boswandeling' maken" zei hij, terwijl hij zijn David bij zijn shirt pakte en hem omhoog trok. Niet veel later liep Lucas in het bos met een slenterende David achter zich aan "Eeeeeuuuuggggh, Hoelang moet dit nog duureeeen" zei David met een klagende toon.

Lucas draaide zich om en glimlachte. "Even voor de duidelijkheid...dit is niet waar ik 'saaie boswandelingen' maak...dit is waar ik train" toen de woorden net uit zijn mond waren gekomen strekte hij zijn arm en spleet de grond vanaf zijn voeten open, een scheur die tot diep in het bos doorliep was ontstaan. Lucas veegde met zijn voet over de grond en ging in gevechtshouding staan, daarna deed hij snel zijn ander hand omhoog met zijn wijs- en middelvinger naar boven gestrekt. Uit de scheur in de grond schoten in hoge snelheid stenen pilaren. Lucas hijgde terwijl hij weer normaal ging staan. "Dit is..wat ik...normaal doe...in het bos" zei hij hijgend.

David antwoordde niet, Hij kon alleen maar met ongeloof staan kijken wat er net gebeurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Avatar! (M&F) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar! (M&F)   Avatar! (M&F) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Avatar! (M&F)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avatar RPG!!!
» Avatar RPG
» avatar the last airbender
» Avatar - The last * bender

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: