Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 point break rpg

Ga naar beneden 
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

point break rpg Empty
BerichtOnderwerp: point break rpg   point break rpg Emptyzo okt 25, 2015 1:13 am

Oke iedereen hier weet tot ik gek ben op films. Op sommige meer dan andere. Nu hebben ze een van mijn favoriete films point break opnieuw verfilmd en al duurt het nog even voor hij uit komt. Graag zou ik hier weer een rpg over doen.

Een groepje extreme sporter's leven voor de kick van het leven. Naast de vele extreme maar vooral gevaarlijke sporten die ze uitoefenen om steeds die adrenaline kick te voelen. Doen ze ook nog eens banken overvallen om net die extra kick te krijgen. Ze hebben al een paar grote slagen gepleegd en niemand weet wie of wat ze zijn. Tot iemand misschien een aanknopingspunten punt vind. Hij stuurt een jonge fbi agent onder cover om onder een groepje extreme sporter's te infiltreren  en te kijken of zijn theorie over deze bank overvaller klopt. Wat als de bank overvallers niet zijn wat het lijken. Wat als de fbi agent op de proef wordt gesteld. Wat telt dan echt.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
point break rpg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Point Break (Freek &Steff)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: