IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Kings & Queens

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   do dec 10, 2015 12:21 pm

Daniel hoorde zijn zusje aan, terwijl hij geen enkel woord zei dat was daniel zijn teken tot hij kwaad was en niet wilde gaan lpen schreeuwen want als hij nu wat zou zeggen zou hij dat schreeuwen en woeent ook. Ze sprak alsof ze alles van de wereld wist maar at was niet zo. Zij wist niet zoals hem en tristan waartoe de familie wings in staat was. Hij had gezien wat ze met hun moeder en isaac hadden gedaan. Hij hoorde haar woorden aleen maar aan terwijl de vlammen bleven dansen. Hij hoorde hoe ze zei tot ze van alexander heild op hetm moment to hij weg liep. Dit was niet te geloven. Hij was de kamer uit gegaan en liep door de gangen heen om zijn hart te gaan luchten bij tristan. Misschien kon hij hem helpen alles op een rijtje te zetten die begreep hem wellicht meer.

Arya had stil zwijgend geluistert naar de woorden en keek delihla aan nu daniel weg was.’jah dat denk ik ook.’zegt ze instemmend met haar terwijl ze het voorzichtig schoon deed maken.’ik hoop tot je het je broer niet al te kwalijk neemt hij is over stuur omdat hij caleb niet heeft kunnen beschermen net als diens vriend micheal. Nu lijkt het hem bij jou ook niet te lukken en dat maakt hem bang.’legt ze delihla uit over daniel die boos weg was gegaan.’delihla beloof me tot je voorlopig hier binnen en in de thuin blijft. Ik vraag je dit ik dwing je nergens toe, maar de spanningen lopen hoog op, naast dit gebeuren met emilioe hebben er nog 2 gevechten plaats gevonden.’legt ze haar rustig uit en ze maakte de wond van binnen goed schoon en deed er een schone doek met wat zalf op rond heen en daarna nog ens wat andere doeken die als verband diende.’zo nu ga je het bad in want je ziet er niet uit en je bent nogal pips, ondertussen vertel je mij alles wat er gebeurt is.’zgt ze tegen haar nichtje.

Axel lag op zijn buik op zijn bed terwijl hij naar het raam staarde. Hij had pech gehad emilio was eerder dan hem hier gekomen en had vader een verdraaide verzie van het verhaal vertelt. Dit was zijn vader in het verkeerde keel gat geschoten. Hij had hem huis arrest gegeven en een pak rammel als geheuge steunte over wie de vijand was en ookal was het een vrouw hoorde hij gen mede leven te tonen. Dus er was een licht puntje emilio had niet vertelt tot hij van haar heild. Zijn vader had hem wel nog gedreigt uit de familie te verbannen als hij nog eens zo iets deed. Zijn rug deed pijn van de klappen met de riem en hij vroeg zich toch af hoe het met delihla ging. Hij kon strakjes misschien een brief schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Sanne

Aantal berichten : 2265
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   do dec 10, 2015 12:54 pm

Delihla keek toe terwijl Arya haar hand verzorgde. Een nadeel aan helende magie bezitte was dat je wel kleine wondjes kon doen verdwijnen, maar echte wonden zoals deze daar kon ze zelf niets mee. Omdat ze op het zelfde moment haar lichaam de kracht uit haar lichaam gaf. Dat had geen nut. Als ze het zo bekeek vond ze haar eigen kracht maar nutteloos en ook de doornstruik had niets uitgemaakt toen Emilio haar had en ze zichzelf wilde verdedigen. Hij had hem doen verdwijnen als een dor takje. Delihla slaakte een zucht. Ze wilde Daniel wel vergeven, ondanks dat ze boos op hem was wilde ze het heel graag. Maar de manier waarop hij haar wilde beschermen weekre claustrofobisch. Hij snapte niet hoe het was om gevangen te zijn aangezien hij het nooit was geweest. "Ik weet niet of ik het kan vergeven." zei ze heel eerlijk. "Met Caleb was het een ander ding. Hij kon zichzelf verdedigen. Ik niet. Mijn magie is nutteloos. " Fluisterde ze zacht. Ze snoof. Alsof de tuin veilig was. Ze had gezien hoe makkelijk Axel die ene keer bij haar in haar kamer was gekomen. Ze wist zeker dat als of hij of Emilio het wilde ze een manier zouden vinden om binnen te komen. Niemand kon daar wat aan doen. "Als hij echt wil dat ik veilig ben moet mij me opsluiten oo mijn kamer en de sleutel weg gooien." Ze keek naar Arya toen die begon over de andere gevechten. "De oorlog is begonnen.. Er is niets dat we eraan kunnen doen." Zachtjes ging Delihla over haar verbonde hand. Het prikte behoorlijk, maar dat was goed vertelde haar moeder haar altijd. Ze knikte en nog geen vijf minuten later lag ze te weken in het warme water, haar verbonde hand op de rand van het bad, en vertelde ze tot in detail wat er gebeurt was in de kerk. Ze kewk Arya met grote bange ogen aan. "Alsjeblieft vertel het niet aan mijn broers. " Smeekte ze haar vriendin en nicht.

Raven klopte aan bij Axel. Hij liep de kamer in en draaide de deur achter zich op slot. Hij zette een dienblad voor Axel neer waar een glas water, een zakje met een witte poeder en een potje met zalf op stond. "Tegen de pijn." Verklaarde hij. "De poeder werkt als een pijnstiller en verdoving, de zalf helpt de wonden sneller te doen genezen. " Hij ging op het bed zitten en keek zijn vriend aan. "Ik weet dat je het niet wilt weten, maar misschien is het het beste als je haar een paar dagen niet ziet. Het is veiliger voor jullie beiden. Ik kan wel een manier vinden om in contact te komen met haar nicht om zo een boodschap door te geven, maar zoek haar niet op." Zijn blik was serieus. "Ik heb net je vader en broers horen praten. Ze houden je in de gaten. Het is het beste dat je vader en broertje er nog niet achterkomen dat je van haar houd. En dat je hun dus ook niet aan het denken zet. "
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   vr dec 11, 2015 12:46 am

Arya keek delihla vriendelijk aan en met een beetje pijn in haar ogen.’je hoeft hem ook niet meteen te vergeven als je hem maar ooit vergeeft.’drukt ze delihla op het hart.’daniel ziet daar niet echt verschil in hij is de oudste en hoort jullie te beschermen of jullie nu binnen zijn of buiten, krachten hebben die jullie kunnen verdedigen of niet.’legt arya uit en je merkte tot ze wel degelijk veel wist al kwam dat niet altijd zo over.arya schoot in de lach om delihla haar magie nutteloos was.’alsjeblieft delihla jou magie is absuluit niet nutteloos je moet er leren mee om te gaan. Jou moeder gebruikte niet alleen de magie om iemand mee te genezen ze kon er veel meer mee.’legt ze haar nichtje uit.terwijl ze met haar mee liep naar de bad kamer en liet een bediende het bad vullen.’jou genezende kracht kan ook dingen bij mensen weg pakken, energie…ik heb jou moeder dingen zien doen die ik nog steeds niet kan verklaren, jij kan dat ook delihla je moet alleen die kracht in je vinden.’sluit ze af en ze dacht aan haar tante. Arya besloot om niet verder op de sleutel in te gaan of over de oorlog kwestie want daar wist ze zelf ook nog niet echt raad mee.arya luisterde aandachtig naar haar nichtje en kneep in haar boven arm.’ik zal niks vertellen als jij me belooft te zeggen waneer je een keer weg gaat of iets anders tot ik altijd mocht je een keer te lang weg blijven hulp kan in roepen, want als axel er niet was geweest.’zegt arya maar ze ging er niet verder over in ze wilde niet weten wat emilio verder met haar zou hebben gedaan.’laat het een paar weken rusten….ik zal jou luisterend oor buiten zijn.’zegt ze en ze stond op.’na het bad ga jij naar bed. En met caleb gaat het goed hij is al een aantal keren wakker geweest en heeft soep gegeten.’ Zegt ze gerustellend en liep de badkamer uit.

Alexander hoorde geklop en keek een beetje op en zag de deur open gaan en raven binnen komen. Hij glimlachte waterig naar hem. Hij bekeek het dienblad met de spullen er op terwijl raven uitlegde wat het was.’bedankt.’zegt hij kort en hij keek weer naar zijn vriend zo ver dat ging zoals hij op zijn buik bleef liggen. Niet veel later hoorde hij zijn vriend zijn geweten spelen iets wat hij gewend was en ook acsepteerde.’ik zal voorlopig niet gaan ik wil haar niet in gevaar brengen en ik weet niet hoe vader zal reageren op het feit tot ik van haar hou als hij er nu achter komt.’ Zgt hij zachtjes waarna hij voorzichtig recht kwam met een pijnlijk gezicht en het water pakte en de poeder er in deed en het in een tuug leeg dronk. Hij zette het glas weg en maakte de la open en haalde er een goude met zilver gevlochte ring uit waat een blauw en een rood steentje in waren verwerkt en aan de binnen kant stond zijn naam en die van delihla.’ik had al gehoopt tot je dat zou zeggen, wil je deze aan haar nicht geven en zeggen tot ik nog altijd met haar wil trouwen…zoals we vandaag van plan waren geweest.’legt hij hem uit en hij legde de ring in zijn hand en duwde zijn hand dicht. Hij keek zijn vriend dankbaar aan. daarna ging hij weer voorzichtig liggen.’kijk uit voor emilio…ik wil niet tot hij jou wat doet.’ Zegt hij dan omdat raven iets ging doen wat gevaarlijk was en hij slikte een brok in zijn keel weg en hij sloot zijn ogen. Zijn ademhaling begon rustig te worden en je merkte tot hij in slaap begon te vallen hij had gewacht op raven, zijn maatje.’dankje.’fluistert hij nog voordat hij helemaal sliep.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   vr dec 11, 2015 8:48 am

'Mijn moeder had iemand die het haar kon leren, die haar erbij kon helpen. Ik niet. Niemand in dit huis of in de omgeving weet iets van mijn witte magie. Ik moet het allemaal zelf uitzoeken.' Ze ging met haar hand zachtjes over haar gewonde hand heen. 'Ik kan niet eens mezelf ermee helpen. Alleen andere. Niet dat ik andere niet graag help, natuurlijk doe ik dat graag. Maar als het met mij mis gaat dan kan ik helemaal niets meer.' zei Delihla alsof het de normaalste zaak was, wat eigenlijk ook zo was. Ze grinnikte. 'Ik heb de stalknecht laten slapen toen ik ontsnapte.' zei ze met een onschuldige blik naar Arya. Ze knikte. 'Ik zal niet meer weg gaan zonder je iets te laten weten.' beloofde ze. 'Of ik zal het proberen.' gaf ze eerlijk toe. Delihla knikte. 'Ik denk dat dat het beste is. Als hij van me houd zal hij op mij wachten. Daarnaast kan ik me richten op het herstel van Caleb.' Ze gleed met haar gezonde hand door het laagje schuim dat op het water lag. 'Ik zal morgen bij hem gaan kijken. Ik zal voor nu rust pakken.' Zei ze eerlijk. Ze was wel toe aan rust.

Raven had de ring van Axel aangenomen en bekeek hem eens goed. Dan knikte hij. 'Ik zal er voor zorgen dat ze de ring krijgt. Daar heb je mijn woord voor.' Hij kwam overeind en keek neer op zijn vriend. 'Ik zal voor hem oppassen. Maar hij heeft wat meer nodig dan woorden om mij klein te krijgen. Daarbij komt dat ik hem niets aangedaan heb en voor zover hij te weten komt ik ook niets doe om hem dwars te bomen.' Toen Raven er zeker van was dat Axel sliep en geen domme dingen kon gaan doen pakte hij het dienblad en verliet hij zachtjes de kamer. Hij gaf het dienblad aan een bediende en liep toen door naar zijn kamer. Op zijn kamer aangekomen ging Raven aan zijn bureau zitten en begon een briefje te schrijven waarin hij Arya uitnodigde op de bloemenmarkt die de dag erna was. Hij vertelde haar niet waarom, maar zei wel dat ze geen gevaar zou lopen, als ze het niet vertrouwde had hij er niets tegen dat ze een bewaker mee nam, maar hij wilde haar wel graag even onder vier ogen spreken. Hij bond het briefje aan de poot van een duif en liet het dier los.
En zo stond Raven de volgende dag bij de fontein van het plein waar de bloemenmarkt gehouden werd. Hij had de ring in zijn borstzak en wachtte geduldig tot Arya zou komen.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   vr dec 11, 2015 12:48 pm

Arya was op weg naar de bloemen markt helemaal alleen en ze kon nog steeds niet geloven tot ze daad werkelijk er heen ging voor iemand d die ze tot nu toe alleen op het feest had gezien.ze was gisteren op haar kamer gekomen en had zich klaar gemaakt voor de nacht als er ineens een duif voor haar bij de raam had gezeten. Ze had hem gelezen en getwijfeld. Ze was een paar keer wakker geweest snachts tot ze besloot om te gaan voor delihla. Maar ze had haar nog niks gezegt. Ze had gezegt tot ze bloemen voor Caleb ging halen die kon wel wat kleur in de kamer gebruiken. Ze had een donker paarse jurk aan en een hoed op haar hooft zodat haar haren niet zo op vielen die wit blond waren. Het paste allenmaal goed bij elkaar. Als ze op de bloemenmarkt aan komt keek ze eerst even naar de bloemen en kocht een bosje en daarna liep ze naar de fontein. Ze zag een jonge staan en liep er heen.' U bent vast raven van de brief toch.' Vraagt ze beleeft en kort waarna ze ging zitten bij de fontein.

Caleb zat recht op in zijn bed. Hij zag er al een hel stuk beter uit. Het enige wat op viel waren de wallen onder zijn ogen. Hij sliep veel maar niet goed hij had nachtmerries over het gebeuren. Hij had gevraagd of iemand delihla wilde halen hij wilde met haar praten.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   vr dec 11, 2015 1:14 pm

Raven keek op toen een vrouw zijn kant op kwam lopen. Hij herkende haar vaag van de eerdere ontmoetingen. Tijdens het bal en ook hier op de markt toen de vrouw mee was geweest om Alex zijn liefde te begeleiden. Hij boog lichtjes voor haar. 'De enige echte.' zei hij rustig. Hij keek rond maar zal niemand anders. Hij was verbaast. Hij moest toegeven dat hij verwacht had dat de vrouw na alle gebeurtenissen toch enige argwaan gekregen zou hebben en een bewaker zou vragen haar te begeleiden. Blijkbaar had hij het mis. 'Ik ben hier op verzoek van mijn vriend. De geliefde van uw nichtje.' Hij haalde de ring tevoorschijn en legde hem op zijn handpalm. Hij hielt hem Arya voor. 'Alexander heeft me gevraagd of ik deze naar zijn geliefde kon brengen. Ik wist bijna zeker dat ze het huis niet zou mogen verlaten, na alles wat er gebeurt is. Dus u was mijn enige kans op slagen.' Hij keek haar serieus aan. 'Ik neem aan dat u gehoord heeft wat de bedoeling van mijn vriend en uw nichtje waren toen ze door Emilio werd aangevallen.'

Delihla was gewekt door een bediende die haar kwam vertellen dat Caleb om haar gevraagd had. Moeizaam was ze uit bed gekomen. De nacht was kort geweest, een nachtmerrie had haar wakker gehouden en het leek een eeuwigheid te deuren voordat die voorbij was. Het kleine beetje slaap dat ze gehad had had haar niet zoveel doen uitrusten als dat ze gehoopt had. Maar het had toch wel iets geholpen. Ze had een makkelijke rode jurk aangetrokken en liep door de gangen in de richting van Caleb. Ze klopte zachtjes aan. 'Ik kom naar binnen.' zei ze waarna ze de deur opende en naar binnen liep. Ze sloot de deur achter zich en begroette haar broer met een glimlach toen ze zag dat hij rechtop zat. Hij zag er goed uit, alleen een beetje moe.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   vr dec 11, 2015 11:00 pm

arya moest even glimlachen omdat raven zei tot hij de enige echten was. ze zette de mand naast haar neer op de grond en vouwde haar handen netjes op haar schoot.'ik dacht dat al, ik hoop tot het goed met hem gaat want wat ik uit het verhaal van delihla heb gehoord heef hij verraad gepleegt wegens zijn familie.'zegt ze als eerste en ze zag de ring en keek er bewonderend naar. ze was stil terwijl ze luisterde naar raven. keek nog altijd naar de ring ze wist tot delihla hem mooi ging vinden. ze pakte hem voorzichtig van raven zijn hand palm af.'ja ze mag voorlopig het huis niet uit. en u hebt gluk tot ik net als mijn nichtje niet zo bang ben aan gelecht, al geef ik toe tot ik mijn twijfels had.'zegt ze een beetje ongemakkelijk maar eerlijk. ze bekeek de ring van dichter bij.'jah ik weet wat hun bedoeling was en ik denk ook tot ik weet wat ze er achter willen steken. ze hopen tot als ze trouwen ze vrede kunnen stichten maar daar ben ik bang voor. daniel was woedent toen hij hoorde tot emilio er achter zat.hoe is het bij jullie gelopen.'vraagt ze en ze kleinde de ring in haar hand.

caleb hoorde geklop en voor hij kon zeggen tot ze binnen mocht komen was delihla al naar binnen gekomen en hij glimlachte naar haar. die beantwoorde ze.'bedankt tot je kon komen.'begon hij klopte op zijn bed zodat ze naast hem kon komen zitten.'een bediende dacht tot ik sliep toen ze tegen iemand was aant praten een andere bediende maar ik heb haar gehoort.'legt hij uit aan zijn zusje en zijn ogen stonden droevig.'vertel me wat er gisteren s gebeurt...i...ik moet iets weten...a..als het klopt vertel ik wat ik weet.'zegt hij duidelijk. hij was niet dom en dat liet hij merken ook. hij was alleen moe en gewond al begon het goed te helen.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 1:22 am

"Het is het beste als hij voorlopig niet naar buiten gaat om haar te zien.' gaf Raven eerlijk toe. 'Het is zo dat hij tegen zijn broer is in gegaan maar ik denk dat elk fatsoenlijke heer dat gedaan zou hebben als hij gezien zou hebben dat iemand een meisje aanrand.' zei hij rustig. 'Ik neem aan dat het bij de prinses niet veel anders zou zijn. Ik denk niet dat haar broers haar naar buiten zullen laten gaan of heb ik dat verkeerd gedacht?' Hij knikte begrijpend toen ze zei dat ze haar twijfels had gehad. Zou hij waarschijnlijk ook gehad hebben in haar positie. Een man die je een keer eerder hebt gezien die vraagt of je hem wilt ontmoeten. Nee, hij zou het ook niet zo een twee drie gedaan hebben. Raven haalde zijn schouders op. 'Emilio was eerder bij zijn ouders dan Alexander. Natuurlijk heeft die het verhaal verdraaid. Er is niet gezegd dat hij het meisje heeft aangerand nog dat hij haar verwond heeft omdat hij het als een sport ziet om andere te zien leiden. Wel heeft hij verteld dat Alexander tegen hem in is gegaan en het meisje verdedigde. Je kunt je voorstellen dat dit bij de heer Wing in het verkeerde keelgat is geschoten. Hij keek naar de ring die Arya nu vast hielt. 'Ik denk niet dat wat die twee willen ooit zal lukken. Zeker niet als dit soort situaties zich voor blijven doen. En ze doen zich nu heel veel voor.' zei hij spijtig.

Delihla knikte en liep naar het bed toe. 'Natuurlijk kom ik.' Ze glimlachte naar hem. Ze ging op het sprei zitten en keek naar haar broer. Ze was nieuwsgierig naar wat hij haar te vertellen had. Ze luisterde naar hem toen hij vertelde dat hij een bediende had horen praten. Toen de vraag kwam wat er gebeurt was verdween de glimlach van Delihla haar gezicht en keek ze met een blik van pijn en verdriet naar haar hand die nog altijd verbonden was. Ze had het hem niet willen vertellen. Het deed pijn om het telkens over haar lippen te krijgen. Gister bij Arya had ze het gezegd maar ze was er niet blij mee geweest. Het liefste had ze gewild dat niemand het wist, maar dat was niet te doen. Verhalen gingen snel in zo een huis. Zeker met roddelende bediendes. Ze schudde haar hoofd. 'I...Ik kan het niet.' stamelde ze. 'Ik wil er niet aan terug denken Caleb. Niet aan wat hij gedaan heeft.' Ze doelde op Emilio. 'Hij heeft...' begon ze na een lange stilte. 'Hij...' Ze vloekte zachtjes binnen monds. Toen ze weer naar haar broer keek rolde er een traan over haar wang. 'Hij heet me aangerand Caleb.' fluisterde ze.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 3:19 am

arya luisterde naar hem terwijl ze een zakdoek te voorschijn haalde en de ring die bestemt was voor delihla er in legde en hem zorgvuldig begon op te vouwen.'nee het klopt haar broers laten haar voorlopig niet naar buiten gaan. zelfs de achter tuin mag ze nu niet alleen in.' zegt ze. arya deed de ring in haar jurk bij haar borsten. ze keek niet beschaamt of bloosde zelfs niet toen ze dat deed. niemand zou daar kijken thuis. ze keek raven aan terwijl die weer veder sprak over huize wings en Alexander, zoals ze verwacht had was huize wings bijna te klein geweest gisteren.'ik kan me er wel iets bij voorstellen. ik heb emilio wel eens gezien bij feestjes van king robert. de manier hoe hij naar meisjes kijkt geeft me de rillingen.'zegt ze dan en ze huiverde omdat ze daar niet alleen aan dacht maar ook aan wat delihla had vertelt over hem.ze knikte langzaam.'daar ben ik ook bang voor, het begint nu echt oorlog te worden daniel is uit zijn doen, tristan trekt zich terug. caleb is gewond. en nu met die gebeuren tussen delihla en axel ook al heeft hij haar geholpen daniel denkt tot het een val is...zoals toen.'zegt ze dan zachtjes en e slikte waarom ze het raven vertelde wist ze niet misschien tot ze hoopte tot het nare gevoel weg ging.'ik zal de ring gaan af geven. zorg alsjeblieft tot die jonge heel blijft want delihla houd echt van hem.'zegt ze dan en ze stond op.

caleb bleef naar zijn zusje kijken zonder zijn blik ergens van af te wenden en hij had duidelijke donkere kringen rond zijn ogen zitten.hij zag aan haar tot haar het moeilijk viel dit te vertellen maar hij moest iets weten en ze moest het even door staan. hij pakte langzaam haar hand vast om haar bij te staan.het duurde even voordat ze begon te spreken en hij zag aan haar en hoorde het ook tot het haar pijn deed.toen het stil was ging hij met wat moeite rechter zitten en pakte met nog een hand haar handen vast en streelde die gerustellend.hij hoorde haar stamelen en het brak zijn hart omdat zijn zusje dat normaal nooit deed en hij hoorde wat ze zei en zag de traan en hij pakte haar vast en sloeg zijn armen zwakjes om haar heen en knufflde haar.'rustig maar, je bent veilig. het is voorbij het zijn nare herinneringen....i..ik weet het....'begon hij wat ongemakkelijk en hij liet haar los en pakte haar bij haar schoudrs en keek haar aan maar zijn blik was wazig hij was bij zijn eigen herinnering en hij knipperde even en keek weer helder naar zijn zusje.'delihla...alsjeblieft zeg me w..wie heeft jou dit gedaan.'vraaht hij aan haar dit moest hij weten hij had herinneringen wat wat vaag waren en hij dacht tot hij het zich verbeelden, misschien als delihla de naam zei verbeelde hij zich ht niet....
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 4:07 am

Raven trok zijn wenkbrauw op toen hij toekeek hoe Arya de ring zorgvuldig opborg in de zakdoek en toen tussen haar boezem stopte. Hij besloot er maar niet op te reageren. Hij kuchte en herstelde zich. 'Laten we het erop houden dat de jongeheer Emilio de totale tegen pol van zijn broertje Alexander is. En dat dat soms wel eens uitmond in een ruzie. Geloof me als ik zeg dat er niet alleen een oorlog gaande is tussen de twee grote families waar wij achterstaan maar ook bij huize Wing.' Hij slaakte een diepe zucht. 'Het was beter geweest als we niet bij dat gemaskerd bal waren geweest.' mopperde hij tegen zichzelf. 'Dan was dit alles niet gebeurt.' Hij keek Arya aan. 'Ik zou het hem niet kwalijk kunnen nemen. Als ik in Daniel zijn schoenen stond zou ik er ook alles aan doen wat ik kon om ervoor te zorgen dat mijn familie veilig was. Die jongen heeft het zwaarder dan we denken.' gaf hij eerlijk toe. Hij kwam overeind toen Arya stond. 'Dat zal ik doen. Als jij hetzelfde voor de prinses doet. Ik wil niet weten wat er gebeurt als Emilio haar nog eens te pakken krijgt en Axel het merkt.' Gaf hij eerlijk toe. Hij boog voor haar en draaide zich toen om om terug te lopen naar zijn paard dat een beetje buiten de stad stond.

Delihla schudde haar hoofd. 'Niemand is nog veilig.' zei ze zacht. 'Het is oorlog Caleb. Dat hoef je niet voor me te verbergen.' Ze duwde hem zachtjes weg. Ze snapte dat haar broer haar wilde beschermen. Maar eens was het klaar. Eens moest ze zichzelf weten te verdedigen en dat punt kwam steeds dichterbij. Ze wilde niet voor altijd afhankelijk zijn van haar broers. Ze veegde de tranen van haar wangen weg. Ze haalde diep adem en vermande zich. De zwakte die net zichtbaar was geweest was verdwenen. Het was haar gelukt een knop om te zetten. Ze keek Caleb aan. 'Emilio.' Zei ze rustig. 'Emilio Wings. Dezelfde man die ook verantwoordelijk is voor Mama en Isaac hun dood.'
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 4:28 am

Arya zag raven kijken en moest er toch even om grinniken. Op sommige gebeiden waren mannen vaak het zelfde. Ze hoorde hem kuchen en verdergaan.’dat geloof ik zonder meer na het verhaal van delihla het zou me ook niet verbazen als di twee elkaar eerder vermoorden dan iemand van een andere familie.’ Gaf ze haar mening. Ze hoorde raven over het bal beginnen.’daar heb je gelijk in,’ucht ze ook want dan was dit niet zo gelopen want ze zouden nooit bij elkaar kunnen zijn. Dat moesten delihla en axel nog in gaan zien. Maar voor nu zou ze hen beide helpen tot het doek zou vallen.arya keek verbaast naar raven toen die zo over daniel sprak iets wat ze moeilijk kon geloven maar ze had hem toch echt horen zeggen.ze knikte enkel omdat ze daar niks op kon zeggen omdat z verbaast was door zijn woorden. Gelukkig begon hij weer over tot hij op axel deed letten en tot zij het zelfde voor delihla moest doen.’zal ik doen want ik wil dat ook niet weten.’fluistert ze en ze wreef even over haar arm heen.’tot ziens.’had ze beleeft gezegt waarna ze raven even na keek en dan zelf weer de markt op liep om nog de nodige paar bloemen te halen voor een mooi boeket. Daarna ging ze richting huis.

Caleb wist tot zijn zusje glijk had over de oorlog en tot nu bijna niemand veilig was maar hij wilde haar gerustellen zoals altijd.’ik vrberg het niet…omdat ik weet tot jij die dingen al weet.’zegt hij tegen haar want hij kende haar wel.hij zag hoe ze zich was aan het herpakken toen ze de tranen weg veegde en even diep ademhaalde en hij gaf n kneepje in haar schouders liefjes.dan zegt ze de naam en caleb liet haar los en legde een hand tegen zijn hoofd aan en kneep zijn ogen dicht.’dar was ik al bang voor.’begon hij en zijn ademhaling ging omhoog en hij deed zijn ogen weer open je zag hem zijn gedachten na gaan hij schudde zijn hoofd.’ik dacht eerst tot ik het niet goed had gezien..dus ik vertelde jullie to…tot roch micheal gedood had.’zegt hij langzaam en hij staarde weer voor zich uit, zijn ademhaling ging nog altijd snel.’maar ik zie steeds beelden terug komen van het gebeuren steeds helderder. Eerst waren ze vaag en maar met vl..vlarden.’ zegt hij snel achter elkaar. Dan kijkt hij op naar delihla.’we waren aan het vechten ik…micheal en rox. Maar op het laatst kwam er nog iemand bij delihla.’zegt hij ademloos. ‘rox heeft die ijspegel nooit gegooid, het was emilio hij doorboorde rox, die bij mij stond en micheal. Micheal zag het en ruilde met plek van mij want hij stond achter me…emilio vermoorde zijn eigen neef om mij te willen raken.’zegt hij dan hart tegen delihla.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 6:32 am

Delihla keek naar Caleb terwijl hij haar los liet en keek toe terwijl hij diep nadacht. Ze knikte toen Caleb haar vertelde dat hij had gezegd dat Rox Michael gedood had. Dat was inderdaad wat ze gehoord hadden en waar ze allemaal van uit waren gegaan omdat ze er zelf niet bij geweest waren. Ze merkte dat hij sneller begon te ademen. Iets maakte hem zenuwachtig, nerveus. Ze voelde haat en een beetje angst bij haar broer. Ze verstijfde toen ze hoorde wat hij haar vertelde. Een stilte viel door de kamer toen ze nadacht en de woorden in zich opnam. Emilio had zijn eigen neef en een vriend van haar familie gedood toen hij het op Caleb had gemumd. En al die tijd dachten ze dat dat wat er gebeurt was zo gelopen was als Caleb had gezegd. Ze keek haar boer aan om te kijken of hij het zeker wist of hij het niet verzon. Maar niets aan zijn houding en blik gaf haar twijfels. Ze knikte. 'Emilio is de stichter van dit alles. Als hij uitgeschakeld is houd het misschien op.' zei ze zacht. 'Ik ga naar de tuin. Ik denk dat het beste is als je rust neemt en er niet te lang over na denkt.
Vier weken later stond Delihla in het weiland van de verlaten boerderij. Ze keek naar de horizon waar de zon net opkwam. De afgelopen weken had ze uren in de bibliotheek en in de tuin doorgebracht onder het toeziende oog van Arya, een van haar broers of een vriend van de familie die haar bewaakte. Ze had die avond bijna niet geslapen, net als toen ze naar de kerk zou gaan om met Axel te trouwen. Ze friemelde aan de ring die om haar vinger zat, de ring die Axel voor haar had laten maken en die Arya haar had gegeven. Ze vroeg zich af of ze het juiste deed. Voordat ze weg was gegaan had ze een briefje onder de deur van Arya door geschoven met daarop waar ze was en wat ze deed. Ze hoopte maar dat haar nicht haar genoeg vertrouwde om haar dit te laten doen. Ze moest het weten. Ze moest weten of Caleb de waarheid verteld had. Was Emilio echt degene die voor deze oorlog zorgde? En waarom deed hij dit?
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 7:23 am

Emilio had een brief gekregen waar geen naam of wat dan ook had op gestaan enkel en alleen een adres. Het enige wat heel toevallig was tot het de verlaten boederij was waar ze een paar maanden terug delihla en zijn broertje alexander voor het eerst in het geheim hadden ontmoet. Hij had een vermoeden tot delihla het was en H8j was nieuwschierig. Heel nieuwschierig. Dus hij was zijn paard gaan opzadelen en ging er van door naar de boederij. Hij had zijn broertje vaker in de gaten gehouden net als zijn vader en andere broertje. Maar axel leek de rust z3lf op het moment. Hij deed wat hij moest doen en verder was hij vaker in de bieb te vinden. Afgelopen week had hij weer naar buiten gemogen en was hij wat gaan drinken in een kroegje. Emilio reed net toen de zo'n op was aant komen het erf van de boederij op. Hij stopt en hij grinnikt naar delihla als hij haar ziet.' Waar heb ik deze eer aan te danken.' Vraagt hij kil aan haar.

Axel stond bij het raam naar de horizon te kijken. Hij heild zich in al meer dan 4 weken deed hij rustig. Hij deed wat hij moest doen. Al had hij het wel moeilijk gehad. Zijn magie was onstuimig zoals hij van bin en ook was op het moment. Er ontsnapte een zucht over zijn lippen. Hij wilde delihla zien ze hadden nog brieven gewisseld. Meer konden ze nu even niet. Hij ziet ineens Emilio weg rijden en vroeg zich af wat hij ging doen.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 7:39 am

Delihla draaide zich om toen ze hoeven hoorde in de morgenstond. Ze keek naar de gedaante die aan kwam rijden en zag Emilio niet veel later op haar afkomen. Haar blik was verbazingwekkend rustig als je bedacht wat hij een paar weken geleden met haar gedaan had. Ze was gegroeid met haar krachten en was nu de rust zich zelve weer geworden. Zoals ze voor al dit ook was geweest. Ze keek even om zich heen. Het verbaasde haar dat Emilio alleen was gekomen en niet samen met een paar van zijn vrienden. Ze snoof. 'Eer? Je denkt dat het een eer is dat ik je hier heen gevraagd heb?' Ze schudde haar hoofd. 'Zo jammer dat je meteen weer van alles verwacht. Nee ik heb je hier gevraagd omdat ik wat dingen wil weten.' Haar blik werd scherper, alsof ze zijn gedachten door kerfde. 'Over het gevecht een paar maanden geleden. Het gevecht met mijn broer, Michael en Rox.' Ze hielt zijn houding en blik in de gaten, klaar voor een aanval van zijn kant.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 7:54 am

Emilio bekeek delihla en vond tot ze er rustig uit zag. Hij steeg af van zijn paard en keek weer naar delihla.' Waarom zou ik het geen eer vinden als de verloofde van mijn broertje mij hier op wacht.' Z3gt hij speels en gevaarlijk tegen haar. Hij wist tot die twee hadden willen trouwen anders hadden ze nooit in de kerk af gesproken.' Ik verwachte niks ik kreeg een adres gestuurd en ik besloot te gaan kijken al had ik je wel hier verwacht. Bij de plek waar je voor het eerst gevangen bent genomen.' Zegt hij waarna hij even grinnikt. Emilio kantelde zijn hoofd even terwijl hij hoorde tot ze dingen wilde weten en hij grijnsde vals terwijl hij luisterde. Dan lacht hij haar uit, je merkte hier aan op tot hij niks te verbergen had daar over tegen haar. ' kom op dat weet je zelf ook al want dat kleine rot joch leeft nog...Caleb toch.' Begon hij terwijl hij wat dichter bij liep.' Ik wilde je broer doden maar kwam niet in de buurt door die andere twee. Je krijgt nooit snel zoon kans dus. Bracht ik een offer.' Zegt hij alsof het niks was. Zijn ogen twinkelen gevaarlijk. ' dus je wilt wraak...' vraagt hij en met die vraag maakte hij een ijspegel en haalde hij uit naar delihla.

Alexander had nog een tijdje uit het raam gekeken met geen goed gevoel over Emilio en hij begon zijn laarzen aan te doen en zijn vest. Hij moest kijken wat die was gaan doen zo vroeg in de ochtend. Want dat was eigelijk iets wat hij normaal deed en dan was er onraad. Hij liep zijn kamer uit.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 8:34 am

Delihla keek hem dodelijk aan. 'Hou je mond.' siste ze toen ze merkte dat hij het alleen maar als een spelletje zag. Ze grinnikte. 'Dan moet er toch iets geweest zijn wat je nieuwsgierig maakte. Anders was je niet gekomen.' zei ze rustig. Ze rolde met haar ogen toen hij begon over de eerste plek waar ze ontvoerd was geweest. Dat zou nu wel anders zijn. Ze verstrakte toen Emilio haar broer een klein rot joch noemde. Op dat punt liet ze 2 doorntakken uit de grond bij zijn voeten komen en die wikkelde zich heel langzaam om zijn benen heen, ze raakte hem nog niet aan. Hij zou het toch niet merken hij was teveel op haar gefocust. Ze sprong naar achter om de ijspegel te ontwijken en op dat punt grepen de takken Emilio zijn benen vast. 'Natuurlijk wil ik wraak.' beet ze hem toe. 'Door jou is dit alles gaande! Jij bent degene die verantwoordelijk is voor mijn moeders dood en die van Isaac. Daarnaast heb je bijna mijn andere broer gedood.' Ze schoot nog een paar wortels zijn kant op. 'Ik veracht je.'

Raven dwaalde door de gangen toen hij Axel in de verte zag. Hij trok zijn wenkbrauw op en hielt hem tegen. 'Waar denk jij zo snel naar toe te gaan?' vroeg hij argwanend. De afgelopen weken waren rustig geweest. Hij wilde dat eigenlijk zo houden.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 9:23 am

Emilio bleef naar delihla kijken met een speelse valse grijns. Dit meisje bood weerstand n daar genoot hij wel van een speeltje dat langer mee zou gaan dan andere die hij had gehad.’iedere man is nieuwschierig.’zegt hij luchtig. Hij bekeek haar aandachtig met zijn ogen. Tot hij d aanval met zijn ijspegels in zette die jammer genoeg mis waren. Hij wilt een nieuwe aanval doen als iets zich rond zijn twee benen heen wikkelt en hij slaakte een verbaast kreetje uit als hij naar beneden kijkt.emilio keek naar delihla en hij grijnst speels.’laat je wraak maar eens zien dan.’daagt hij haar uit en als de wortels zijn kant op omen maakt hij met ijs een scheild er tegen. Hij hoorde ze er tegen aan komen, maar hij hoorde ook een dof geluid het zelfde geluid alsof iemand op ijs ging staan dat te dun was. Emilio liet het schild verdwijnen in een laagje sneeuw dat hij delihla haar kant op stuurde. Daarna gooit hij met verschillende ijspgels ombeurten naar delihla. Snel achter elkaar en hij probeerde zijn voeten te bewegen,

Axel liep rustig door tot hij een hand op zijn brst voelde en hij wist tot het maar een iemand kon zijn. Een iemand naast zijn moeder hoorde hij nooit aan komn lopen en dat was raven omdat hij hem blindelings vertrouwde. ‘ik wilde kijke waarom emilio vertrekt voordat de zon hoog aan de hemel staat. Normaal ben ik zo vroeg weg dit voelt fout.’zegt hij tegen zijn vriend en hij keek hem aan. hij wilde gaan kijken en hij zou ook gaan kijken.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 9:57 am

Delihla kon niet anders dan grinniken toen Emilio een verbaasde kreet loste. Ze had hem verrast, dat was een goed punt. Hij had waarschijnlijk niet verwacht dat ze zou trainen om tegen hem te kunnen vechten. Ze hoorde zijn verzoek om haar wraak te tonen. Daar ging ze maar al te graag op in. Ze stuurde de wortels zijn kant op en hoorde het ijs kraken. Ze werd tijdelijk verblind toen Emilio het schild liet verdwijnen en het stof haar kant op stuurde. Ze wuifde de sneeuw weg maar zag ijspegels te laat. Moeizaam weet ze er een paar te blokkeren door verschillende wortels uit de grond te laten schieten en als schild voor haar te gebruiken. Een van de ijspegels echter kwam er tussen door en sneed haar in haar been. Ze zakte er doorheen en bleef geknield zitten. Ze keek naar Emilio die probeerde uit de dorentakken te komen. 'Dat zou ik niet doen als ik jou was.' Ze liet de grip op zijn benen verstrakken en de doorns wat groeien. 'Je zou jezelf nog verwonden aan de doornen.' Ze keek hem uitdagend aan. 'Jij wilde een uitdaging. Dan kan je die krijgen.' beet ze hem toe. Langzaam maar zeker begon haar woede en haat voor de man voor haar, het over te nemen van haar liefde en rust die normaal haar gedachten en acties stuurde.

Raven keek naar buiten. 'Emilio is weg gereden en jij wilt erachter aan.' herhaalde hij rustig. 'Is dat nou wel zo een goed idee. Het is eindelijk rustig in huis. Als je nog een paar dagen wacht zou je haar op kunnen zoeken op een plek waar veel mensen zijn.' Hij keek terug naar zijn vriend. 'Alles voelt fout. Maar wat denk je dat hij mogelijk zou kunnen doen op dit punt? Je weet niet eens waar hij naar toe is.'
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 10:30 am

Emilio zijn gij s werd breder toen een van zijn ijspegels in delihla haar been had gesneden.hij zag haar door haar been zakken.hier achter was er toch wel wat verbaasdheid. H3t meisje wat weken geleden zo ontzettend bang was geweest was er niet. Dit meisje had getraind.hij hoort delihla haar waarschuwing als hij uit de takken los wilt komen. Hij wilde net wat hatelijk zeggen als de grip versterkt. Hij voelt doorns zich vast zetten in zijn been en hij maakt een sissend geluid. Emilio keek delihla aan en spuugde op de grond en daarna verscheen zijn valse grijns weer.' Je maakt het me alleen maar intresanter en leuker.' Z3gt hij zoetjes terwijl hij haar haat bijna voelde. Hij maakte twee ijspegels en liet die langs zijn benen af glijden zodat hij de doorn takken er mee aan stukken snee. Hij had zich toch wel wat verwond maar hij bestede er geen aandacht aan en kwam in beweging. Hij rende op delihla af en gooide weer een ijspegel.' Zeg eens schoonheid. Wie ben je banger te verliezen Daniel, tristan,Caleb of toch alexander.' Vraagt hij aan haar. Hierna trapte hij richting g het been met de wond.

Alexander sloeg zijn ogen neer toen raven zijn zin herhaalde want hij wist dan tot hij hem niet ging laten gaan.hij slaakte een zucht en keek zijn vriend aan. Hij luisterde naar zijn argumenten en hij kon daar niks tegen beginnen. Hij wilde naar delihla dat stond vast. Daarbij kwam hij wist totaal niet waar Emilio heen was gegaan.' Weetje Hoe erg ik het haat als jij gelijk hebt.' Zegt hij tegen raven.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 11:09 am

Delihla negeerde zijn reactie. Ze negeerde het feit dat hij op de grond spuugde en ook dat ze het alleen maar interessanter en leuker voor hem maakte. Het enige wat ze wilde was dat hij de pijn voelde die zij ook had gevoeld. Dat hij bang was. Ze wist dat daar heel wat voor nodig zou zijn. Maar toch probeerde ze het. Ze moest dit doen. Voor iedereen die Emilio ooit pijn had gedaan. Ze rolde aan de kant voor zijn ijspegels en beschermde zich zelf met een doornstruik die ze over zich heen liet groeien toen hij naar haar been uithaalde. Hierbij kwam er behoorlijk wat zand omhoog. 'Er is niemand meer die jij iets aan zal doen Emilio. Niemand.' Riep ze naar hem. Ze liet de struik in een keer om draaien zodat hij Emilio tegen de grond zou werpen en sprong overeind. Het zweet liep met druppeltjes over haar voorhoofd. Haar borst ging snel op en neer. Maar ze bestede er geen aandacht aan. Ze mocht geen zwakte tonen. Niet naar hem toe. Hij zou er gebruik van maken. 'Daarbij komt als je me nog een keer zo noemt zul je er spijt van krijgen.' Het was dat ze geen vuur magie bezat zoals haar broers en vader wel deden. Zij was de enige die de witte energie van haar moeder had geërfd. Maar je zag haar ogen fonkelen.

'Hou het nog een paar dagen vol. Nog even en je vader en broertje zijn vergeten wat Emilio hun voor gelogen had. Zodra dat zo is, kun je naar haar toe.' Raven keek Alexander aan. 'Als ik het me goed herinner ben je al eens eerder hun huis in geslopen. Dat kun je weer doen. Niemand die je tegen zal houden. Ik ook niet.' beloofde hij Axel.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   za dec 12, 2015 10:13 pm

Emilio was onder de indruk van delihla die zich z3lf verdedigde met de doorn struik. Hij trapte daar dan ook tegen aan in plaats van haar been. J3 hoorde nu een ergerlijk geluidje uit zijn keel komen.hij hoorde haar vernietigende woorden naar hem.' Laat me niet lachen.' Riep hij naar haar, maar dan ineens draait de struik met een snelle beweging en voor hij weg kan springen werd hij door de doorn struik geraakt en tegen de harde zand vloer gesmeten. Hij voelde een brandende pijn van wondjes die de boord in zijn huid hadden achter gelaten. Emilio hijgde lichtjes en keek op naar delihla die daar stond. Hij zag de gespannen heide er in. Ook zag hij haar hele houding en hij hoorde haar hierbij gingen zijn mondhoeken gevaarlijk omhoog.' Goed dan deze beter.' Begon hij scherp.' Je lijkt op je moeder nadat ik haar zoon om het leven had gedacht. ' Zegt hij vernietigend en hij sprong op en sloeg op de grond en er kwamen allemaal ijspegels uit de grond omhoog die richting delihla gingen.

Axel luisterde naar zijn vriend maar toch stonden zijn ogen wat droevig.' Ik hoop tot ze het vergeten en mij ooit geloven tot deze ruzie voor niks is.' Zucht hij en hij draaide zich om 3n begon terug te lopen naar zijn kamer. Hij glimlacht als raven over zijn uitstapje begon.'dat zal ik zeker doen.' Zegt hij vast besloten en hij ging dat ook doen. Hij liep zijn kamer weer in en ging op zijn bank zitten.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   zo dec 13, 2015 2:49 am

"Laat mijn moeder erbuiten!" schreeuwde Delihla kwaad. Ze zag de ijspegels haar kant op komen en wist ze met moeite te ontwijken. Ze begon moeizamer te ademen. Ze had getrained maar nog niet eerder zo gevochten. Ze moest nog even volhouden. "Je gaat te ver Emilio." Beet ze hem toe. Ze liet een aantal wortels uit de grond komen en die boven hen uit groeien. Ze keek hem kwaad aan. "Ik zal er voor zorgen dat je nooit meer iemand pijn kan doen." Met die woorden shoten de wortels in de richting van Emilio zijn hart.

Ik heb een idee maar dan moet Emilio Delihla zo aanraken of vast pakken zo.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   zo dec 13, 2015 5:58 am

Emilio voor d het jammer tot delihla de ijspegels had 9 teken maar hij had haar wel mooi kwaad O werden mensen roekeloos.hij zag dan de doorns boven hun uit groeien en hij maakte een fluitend geluid.' Het meisje heeft geoefend.' Zegt hij en hij hoort haar en grijnst vals waarna hij de doorn naar zijn hart ontweek met een koprol. Zo was hij dichter bij delihla en greep haar arm beet.' Maar niet goed genoeg.' Zegt hij vals en kleinerend.
Profiel bekijken
Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   zo dec 13, 2015 8:44 am

De doorns schoten Emilio zijn kant uit, recht naar zijn hart. Ze had verwacht dat ze zou raken, ze had gerekend op een ontwijking maar niet op een koprol. Ze vloekte zacht toen ze hem dichterbij zag dan ze eigenlijk wilde en toen hij haar pols greep loste ze een kreet van schrik. Haar ogen keken recht in die van Emilio terwijl ze bedacht wat ze kon doen. Zolang hij haar pols vast had kon ze maar half haar planten magie gebruiken omdat elke wortel die ze deed groeien gebeurde met een beweging van haar hand. Daarbij kwam dat hij te dichtbij was. Als ze naar hem zou proberen uit te halen zou ze zichzelf kunnen raken en dat wilde ze niet. Ze wist niet wat ze moest doen. Toen, zonder dat ze er eigenlijk erg in had legde ze haar hand tegen zijn wang, zoals ze ook bij Caleb en bij de stalknecht had gedaan toen ze hen in slaap had laten vallen. Maar ze gebruikte die kracht deze keer niet. Ze sloot haar ogen terwijl ze een warme tinteling voelde verschijnen daar waar haar hand contact maakte met Emilio zijn huid. Ze voelde hoe de warmte door haar hand, haar arm, haar lichaam vulde. Ze was bezig zijn kracht en uithoudingsvermogen langzaam in zich op te nemen. In plaats van haar kracht aan iemand anders te geven zoals ze deed als ze mensen genas, nam ze hem zijn kracht af. Beetje bij beetje.
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   zo dec 13, 2015 9:37 am

Toen Emilio zijn hand om haar pols een sloot hoorde hij delihla een kreet van schrik lossen. Hierbij kwam zijn gevaarlijke speelse en toch valse grijns weer op zetten. Alexander had ook vaak 3en grijns een ondeugende 9f charmante dat was geheel zijn tegenpool.' Nu heb je niemand die je kan komen helpen.' Zegt hij tegen delihla 3n trekt haar dichter naar zich toe. Zijn ogen stonden donker en gevaarlijk. H8j zou haar niet doden enkel en alleen al om alexander te kwellen over hoe gebroken dit meisje dan zou zijn. Dit zou zijn broertje de das om doen. Hij wilde weer wat zeggen als hij een hand op zijn wang voelt.' Wat doe je..een spelletje.' Vraagt hij kleinerend.hij voelde de hand warm worden en dat niet alleen hij voelde iets vreemds. Hij wilde achter uit gaan maar kon het niet. Hij voelde de wang nog warmer worden. Ineens laat hij de greep rond delihla haar pols los.wat was dit voorn magie.' Waar ben jij mee bezig.' Sist hij worden tegen haar. Hij voelde zijn benen trillen en ze onder zich begeven zodat hij op zijn knieën belande.

Het jongere broertje van axel had net als axel Emilio zien weg gaan en had h3m met een stalknecht Gevolgt en hadden op een afstand toe gekeken. Hij had gezien wat zijn oudere broer had gedaan dat kon niet maar hij wilde hem niet dood hebben. Hij en de stalknecht kwamen uit de bosjes.' Laat hem gaan.' Schreeuwt hij naar delihla en stuurt een sneeuw vlaag op haar af.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kings & Queens   

Kings & Queens
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: