Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mythical Liberation

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 11:37 am

ik wil best even een elf spelen...moet het een leider zijn ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 11:40 am

jah, en die weet al tot zijn dochter dood is natuurlijk

tristan keek de rest aan en stopte bijeen hale grote boom, en hij keek de rest aan tot ze mee konden gaan en hij liep rond de boom en stopte voor de holle ingang en hij liep naar binnen waar 2 elven stonden en hij nikte begroeten. maar ze lieten hen toch door lopen, en tristan wist tot ze hen minder snel lieten gaan,
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 11:53 am

drogo keek naar de elven. "tristan...weet je zeker dat je die boom knuffelende puntoren aan jou kant wilt hebben?"

Vallendrian voelde hem aankomen. de liefde van zijn dochter...en haar ondergang...hij onderdrukte een opwellende woeden aanval. het zou niemand helpen als hij nu zijn controle verloor. hij signaleerde de elven om hem heen de open plek in het bos te verlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 11:58 am

we hebben iedereen nodig. sist hij en hij keek drogo heel even aan. en dan keek hij voor zich en hij liep door tot hij Vallendrian zag en hij deed zijn cap af en liep toen dooren hij gebaarde de rest te blijven staan en een 2 meter voor de elf bleef hij staan en hij knielde neer en hij keek naar de grond. heer Vallendrian. zegt hij dan zachtjes. hij wilde nog wat zggen maar er kwam niks uit zijn keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 12:10 pm

"zo...dus de welp keer terug naar de roedel, en verwacht terug genomen te worden met wat gebaren van nederigheid...je bent een dwaas je gezicht hier te laten zien tristan. de enige reden dat ik je niet al heb laten doden is de liefde die mijn dochter voor je koesterde. ga voordat ik mij bedenk." Vallendrian keek op tristan neer met zijn zilvergrijs kleurige ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 12:18 pm

ik heb nog niks gevraagt heer Vallendrian. zegt tristan zachtjes en hij keek de man nog steeds niet aan hij schaamde zich omdat hij zijn geliefde en zijn dochter niet had kunnen beschermen. ik keer terug niet voor u nederich heid. maar om u iets mee te delen en daarbij als ik niet dat doel had gehad had ik u gesmeekt mij te doden,ik deel u pijn heer, zegt hij en hij keek langzaan op en de tranen liepen over zijn wangen heen. ik zorg tot allen wezens in dit land mijn toekomstich land mogen gaan en staan en doen wat ze willen. als ik de koning van zijn troon heb gestoten. begon hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 12:25 pm

"koning?! HA! waarom zouden wij jou vertrouwen met onze bescherming, als jij niet eens jou 'grote liefde' kon beschermen?" hij begon te ijsberen. "denk jij nu echt dat jij weet waar ik doorheen ga? dat jij hetzelfde voelt als ik? tristan, jij kent de pijn van een vader die zijn dochter verliest niet. zij had nog een heel leven voor haar....een eindeloos leven. maar zij moest het verspillen met een mens...een sterveling...het ras dat ons jaren lang tot slavernij en onderdanigheid heeft gedwongen." hij stopte en keek tristan kwaad aan. "wat zou mij er van moeten verzekeren dat het niet weer zo word? dat jullie ons weer dwingen jullie te dienen? vertel mij dat eens tristan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 12:35 pm

tristan keek weg die woorden deden hem pijn maar hij had gelijk. ik wist niet tot zij gepakt was...ik was al aan een opstand aant denken maar toen...het spijt me heel erg meer dan u weet, en u hebt gelijk ik voel niet het zelfde als u maar iets anders maar dat neemt niet weg tot ik ook pijn heb, zegt hij schor en hij keek hem weer aan nu met een rebelse twinkeling er in. ik ben niet de gene die jullie als slaaf behandelde, zegt hij en hij trok zijn zwaard dan en hij zag een paar elven de hunne trekken maar tristan had geen kwaad in de zin en keek Vallendrian aan, en hij kijkt dan naar de grond en beid hem als teken zijn zwaard aan, als teken tot hij hem na de opstand mocht doden, en hij wist tot florian en emma heel boos ging zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 12:45 pm

vallendrian was verrast door dit vertoon. hij zag de twinkeling in tristans ogen. die jongen was mischien zo slecht nog niet. ja hij was een dwaas...maar zijn dochter had van hem gehouden. hij zuchtte en draaide zich om. "hou het zwaard tristan...ik hoef je leven niet. niets kan mijn dochter terughalen...en misschien ben jij niet de enige dwaas van ons twee." hij veegde een traan weg van zijn oog. toen draaide hij zich om en keek zelfverzekerd naar tristan. "jij wilt koning worden? dan zul jij je moeten bewijzen. beloof ons dat alle elfse slaven en dienaren zullen worden bevrijd en dat mijn volk een gebied voor zichzelf krijgt." hij stak zijn hand naar tristan uit. "dan, en alleen dan....zullend de elven jou volgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 12:53 pm

tristan stak zijn zwaard weg en luisterde naar wat Vallendrian vertelde en dan stond ook hij op en keek de man aan. ik beloof je tot ik het doe ik heb alleen een vraag over het land dat je wilt, ik vind het niet erg...alleen ik hoop tot ook andere wezens daar gewoon mogen komen en eventueel wonen, zegt hij voorzichtig en hij keek hem aan,hij wilde geen koning worden hij wilde alleen het land verlossen van zijn vader...en...misschien ook wel wat van wraak nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 12:57 pm

"dat spreekt voor zich." vallendrian lachte. "goed....ik neem aan dat je nog veel hebt te doen. je bent welkom om de nacht hier door te brengen als je dat wilt."


hey ik ga zo slapen als je het niet erg vind XP
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptywo jan 04, 2012 1:02 pm

ik ga ook zo slapen, ben je morgen er alleen de avond of ook overdag Razz

tristan knikte dankbaar, ik wadeer u aanbod maar ik moet deze afslaan, ik denk tot de rest wel graag binnen slaapt, zegt hij en hij boog kort en liep toen weg naar de rest en keek hen niet aan. jullie mogen hier overnachten..ik slaap buiten bij de paarden...zegt hij en hij liep weg,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 12:33 am

ik dacht ik ben er de hele avond niet, Daenerys is niet in haar grot. Die kans pakken ze wel XD
niet dus XD
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 12:37 am

misschien dat ze daar zo nog heen gaan :3
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 12:54 am

Tristan gaat buiten slapen maar hij kan ook jou grot zien en daar gaan slapen dan licht hij wat beschutter.

Tristan was naar buiten gegaan en telde de paarden en hij merkte tot hij der een miste en hij pakte de andere paarden en hij liep rustig door terwijl hij zocht naar het andere paard en dan hoort hij gehinnik uit een grot niet ver van de boom van de elfen vandaan

Jesse zat nog in de struikjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 1:57 am

Emma keek kwaad voor zich uit, ze had eigenlijk geen flauw idee waar Tristan mee bezig was. En ze werd er ook niet echt bij betrokken, ze was toch verdomme zijn zusje? Ze was net zo sterk, slim en moedig als hij. Toen iedereen sliep sloop ze weg van de groep die haar moest 'beschermen' bah. Ze liep een stukje door het bos maar zou het heus wel terugvinden. Toen ze eenmaal alleen op een open plek was pakte ze het zwaard vast dat ze van een soldaat had gejat, het was zwaarder dan haar eigen zwaard en ze oefende er wat bewegingen mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 2:03 am

tristan was de grot in gegaan en had de andere ppaard gevonden ze wilde blijkbaar hier binnen veilig schuilen, en hij zelf zag een kampvuur die gedooft was en hij haalde zijn schouders op en pakte een deken uit zijn schouder tas en hij ging op de grond liggen, en alles van de afgelopen dagen de dingen die hij had binnen gehouden kwamen naar buiten en hij snikte zachtjes.

jesse hoorde iets en hij kwam wat uit de struik met zijn hoofd en hij zag een meisje met een zwaard en hij snakte naar adem en hij verstopte zich weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 2:06 am

Emma oefende behendig met haar nieuwe zwaard, al ging het minder sierlijk dan met haar eigen zwaard. Ze zuchtte, maar wist dat ze hier wel aan zou wennen. Kwaad hakte ze in op een boom en zakte toen tegen de boom aan op de grond neer, waar was ze in verzeild geraakt? Haar vader had vast al mensen op hen afgestuurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 2:08 am

als ik zo niet meer reageer ben ik ingestort van vermoeidheid :S
----------------------------

Daenerys vloot zachtjes een liedje terwijl ze in de buurt bessen aan het plukken was.

Rosemarie keek naar Gabe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 2:10 am

Gabe keek naar Rosemarie en fronste, hij bedacht zich opeens iets. Eigenlijk wou hij graag weg gaan, hij had nog belangrijke dingen te doen, hij had honger. Maar hij wou haar ook niet alleen laten, om een of andere reden voelde dat niet als het juiste om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 2:11 am

Rosemarie keek naar de grond en schoof wat heen en weer met haar voet. Dan keek ze op naar Gabe. Ze zag dat hij ergens aan dacht. 'Wat is er?" vroeg ze bezorgd.

Toen ze een tas vol bessen had draafde ze rustig terug naar haar grot. Haar hoeven tikte zachtjes op de stenen toen ze die betrad.


Laatst aangepast door Sanne op do jan 05, 2012 2:13 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 2:13 am

tristan was in slaap gevallen in de grot.

jesse zat angstig in de struik en hij hoorde hoe het meisje de boom in stukken hakte en hij hoopte tot ze niet de struik fijn zou hakken en zijn ademhaling werd sneller en oppervlakerig
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 2:13 am

Gabe hoorde de bezorgdheid in haar stem en fronste, hij was verbaasd. 'Ik vroeg me af waar ik eten vandaan kon halen.' zei hij, een deel naar waarheid.

Emma sloeg haar armen om haar benen heen en zuchtte, opeens leek ze een heel klein kwetsbaar meisje, dat overal bang voor kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 2:18 am

Rosemarie dacht even na. 'Lust je vis?' Ze keek naar het meer achter zich. 'Er zit hier genoeg van.' zei ze alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat ze vis ging vangen voor een wild vreemde.

Rosemarie legde de tas met bessen weg. Tristan had ze nog niet opgemerkt. Dan, als ze zich omdraait ziet ze een ''hoopje'' bij het vuur liggen en een hoofd dat onder de deken vandaan kwam. Langzaam liep ze erheen, nieuwsgierig. Was het een elf? Ze logeerde wel vaker in haar grot. Dat vond ze niet erg. Maar dan slaakt ze een gil en deed ze haastig een paar stappen achterwaarts. Het was een mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Emptydo jan 05, 2012 2:20 am

'Hmm' zei Gabe, het had nou niet echt zijn voorkeur, hij had liever vlees. Dit was waarschijnlijk van zijn gezicht af te lezen. Toen grijnsde hij lichtjes bij de gedachte aan Rosemarie die hem ging helpen een ander dier te vangen. 'Als het het enige is, dan ja. Eten is eten'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Mythical Liberation - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mythical Liberation
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: