Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mythical Liberation

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:21 am

drogo kon maar niet in slaap komen, dus hij besloot om een eindje te gaan wandelen. hij sjokte rustig door de bomen terwijl hij zijn pijp opstak. toen zag hij emma zitten. "ook geen zin om te slapen? ik snap ook totaal niet hoe die puntoren het hier uithouden zo tussen die bomen....het voelt alsof je van alle kanten bekeken word." hij keek haar even aan. "hey ben jij toevallig familie van heer big?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:22 am

Rosemarie grinnikte. 'Je mag ook wel op vlees gaan jagen hoor als je dat liever hebt.' zei ze rustig. Ze liep naar het meer en dook er soepel in waarna ze weer boven kwam en hen aan keek. 'Geheel jou keuze. Wolf.' Aangezien ze zijn naam niet wist had ze maar besloten hem wolf te noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:24 am

Emma keek op en je zag de felheid in haar ogen. 'De natuur is fantastisch.' zei ze een beetje kil. Toen werd haar stem opeens zachter. "Tristan is mijn broer.' zei ze, en ze dacht ongerust aan hem. Het ging vast niet goed met hem.

Gabe besloot dat hij zijn naam nog niet zou vertellen, Wolf paste ook bij hem. 'Prima.' zei hij en hij stond op, niet wetend of hij daarna nog terug moest komen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:26 am

Rosemarie knikte. 'Zie ik je nog?' ze had, toen ze die woorden uitsprak, weer de verleidelijke en warme klank van eerst in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:27 am

tristan sliep eerst rustig maar schrok toen hij een gil hoorde en hij sprong op en trok meteen zijn zwaard en zijn ademhaling ging snel en hij zag een meisjes centouwer, en hij legde het zwaard neer en deed zijn handen omhoog. sorry ik wilde je niet laten schrikken en dat hij wees naar het zwaard was een reflex...ik doe je niks, zegt hij snel na elkaar en hij hoorde de paarden hinniken daarom was die ene hier naar toe gegaan.

jesse zat verscholen in de struiken en hij zag nu ook een dwerg en zijn adem ging nog sneller hij moest hier weg en snel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:29 am

Door de schrik had Daenerys gesteigerd toen Tristan omhoog schoot en zijn zwaard had getrokken. Zelf stond ze nu tegen de muur van de grot aan met haar pijl en boog op hem gericht. 'Wat wil je hier. Dit is niet jou gebied.' ze negeerde de verontschuldigen van hem totaal. Dat deden ze allemaal. Verleiden en dan gevangen nemen. Ze zou er niet meer in trappen. 2 dagen gevangenschap waren erg genoeg geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:29 am

Gabe kreeg een schampere grijns op zijn gezicht. "Dat bepaal ik zelf wel.' zei hij en hij draaide zich om en liep de bosjes in, deed zijn broek uit, veranderde in een plop en rende weg. Hij was blij dat hij weg kon rennen, al voelde het niet helemaal goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:31 am

ooh maaike als je de kans krijgt next to normale te zien moet je echt gaan kijken!!

Rosemarie had Gabe nagekeken toen hij weg rende, de bosjes in. 'Tot later.' zei ze zachtjes waarna ze het water in dook en zelf wel vis ging vangen voor zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:33 am

een 'plop' maaike? seriously? XD

drogo knikte en ging met een plof op de grond zitten. "je klinkt niet heel erg vrolijk. wat gaat er rond in dat mensen brein van je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:36 am

Ja dan hoor je zo'n plop geluidje?

@sanne: jaaa ik wil heel graag. Ik ben met de broadway cast op de foto geweest, en ik kan niet wachten om in NL te zien.


Emma keek strak voor zich uit. "Genoeg om niet aan jou te vertellen, toch?' vroeg ze bot.

Gabe rende het bos door richting het geluid van levende wezens.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:39 am

ik weet tot dit niet mijn gebeid is, zegt tristan rustig en hij keek naar de pijl en boog. ik ga een opstand regelen tegen de koning de elven je weet tot ze hier wonen doen met me mee, maar ik kon niet daar binnen slapen het was me er te druk, zegt hij eerlijk en hij ging wat achter uit om haar de ruimte te geven. daarom ben ik hier meer niet en als je wilt tot ik weg ga dan ga ik. zegt hij nog

jesse kroop uit de struik zo stilletjes mogelijk over de grond en nog steeds snel adement en hij hoopte tot de 2 hem niet zagen door het gras kruipen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:42 am

'Is dit een nieuwe truc ofzo?' Daenerys keek naar Tristan. Ze geloofde hem voor geen meter. 'Waarom zou ik je geloven? Jij bent dat konings joch toch?' Ze had hem wel eens gezien toen ze in de stad was als huisdier van een rijke vrouw. 'Rede genoeg om je meteen te doden.' zei ze vel. Haar ogen vernauwde zich terwijl ze haar boog op zijn borst richtte. Klaar om die te doorboren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:43 am

Emma sprong direct overeind en liep richting Jesse, ze zei niks, nam niet eens haar zwaard mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:48 am

jesse kroop door maar toen hij voet stappen dicht bij hoorden keek hij angstig op en toen hij emma zag zo dicht bij werdt hij bleker dan hij al was en hij ging angstig rechtstaan en liep achter uit klaar om te vluchten

tristan keek de centouwer aan en hij keek haar kwaadt aan. fijn tot je me er nog eens aan herrinert tot ik diens zoon ben...een zoon kies niet wie zijn vader wordt, snauwt hij tegen haar en hij deed zijn wapen riem af en gooide die ook aan de kant, goed schiet maar met je boog, maar bedenk wel tot jou volk wat er nog van over is nooit kan op bloeien, tot wat het ooit was...ik wil dit land vrij maken...zoals het ooit was. zegt hij en hij keek haar aan hij meende wat hij zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:49 am

drogo lachte. "algoed dan niet." hij keek omhoog naar de sterren. "weet je...wij dwergen h.bben het niet zo op die eindeloze lucht van jullie. krijg telkens het idee dat ik er elk moment in kan vallen....maar die sterren...het zijn net kleine edelstenen..." hij schrok toen Emma opeens opsprong end e bosjes in dook. "bij mijn moeders baard, wat is er aan de hand?!?!" hij greep naar zijn bijl, maar besefte dat hij die nog bij zijn slaapzak had liggen. bij gebrek an beter pakte hij een grote tak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:51 am

Daenerys bleef hem vernietigend aan kijken maar ze schoot niet. 'Mijn volk is van 50 naar 5 gegaan. We zullen nooit meer kunnen zijn wat we waren.' Ze snoof. 'Pak je spullen en verdwijn.' siste ze dan. 'Laat me met rust.' Ze draaide zich om en ontspande haar boog en keek naar de grond. Ze snikte zachtjes. Ze zou echt nooit meer kunnen leven als dat ze vroeger deed... Nooit. Een traan druppelde op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:54 am

Emma keek naar Jesse. 'Ik doe je niks, waarom besluip je ons?' vroeg ze.

Gabe was aan het jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 2:58 am

tristan keek naar daenerys en sloeg zijn ogen neet en verzamelde zijn spullen en nam ze mee naar het paard en die pakte hij ze bij de teugels en hij kek haar weer aan. ik vind het erg....en het spijt me echt, zegt hij zachtjes en hij liep de grot uit.


jesse zag nu ook een andere met een tak en zijn adem begon te stokken en hij keek emma aan en hij schudde zijn hoofd tot hij het niet deed en hij liep verder achter uit tot hij een boom raakte en hij schrok, en hij begon te schreeuwen, niet zomaar een schreeuw maar doot magie versterkt, en alles met oren in de omgeving zou pijn aan zijn oren krijgen door de kracht er van
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 3:00 am

Emma kromp ineen en zakte op de grond neer en sloeg haar armen voor haar oren, wat gebeurde er?

Gabe had goede oren en hoorde in de verte iets, verdwaasd keek hij op, wat wás dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 3:04 am

Rosemarie maakt in het water een soort rare kronkeling toen ze naar haar oren greep. Ze kneep haar ogen samen en probeerde het geluid buiten te sluiten. Ze dook dieper en dieper waarna het geluid zachter werd en verdween.

Daenerys liet haar boog met een gil vallen en greep naar haar oren. Ze bedekte ze met haar handen maar het geluid bleef zich er doorheen dringen. Ze ging op het grond liggen met haar handen nog altijd voor haar oren. Wat was dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 3:05 am

Emma had de neiging om zelf heel hard te gaan gillen om het geluid buiten te sluiten.

Gabe was toch al klaar met eten, dus hij rende terug richting Rosemarie, misschien hoorde zij dit geluid ook wel? EN hij veranderde terug in mensengedaante, waar hij het minder scherp hoorde, het deed vreselijk zeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 3:07 am

tristan greep toen hij uit de grot kwam naar zijn oren toen het geluid ontstond het deed pijn en hij zakte langzaam op zien knieen. wat was dat en wie maakte dat geluid.

jesse bleef door schreeuwen maar stopte even later en hij keek rond en hij hijgde, en hij wist tot dit zijn kans was om weg te komen en hij begon angstig weg te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 3:10 am

Emma had het dichts bij gestaan van iedereen en bleef opgekruld op de grond liggen. Het duurde heel erg lang voor ze merkte dat het geluid al afgestorven was. Maar ondertussen voelde ze zich vreselijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 3:12 am

Rosemarie zwom langzaam terug naar het oppervlakte. Toen ze merkte dat het geluid weg was maakte ze wat vaart en kwam ze uiteindelijk boven. Zoekend keek ze om zich heen.

Daenerys lag nog op de grond met haar ogen en oren dicht. Ze bleef zo liggen, bang voor wat ze zou horen als ze haar handen voor haar oren weg zou halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Emptydo jan 05, 2012 3:13 am

Gabe keek zoekend om zich heen, het geluid was weggestorven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Mythical Liberation - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mythical Liberation
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: