Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mythical Liberation

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 3:16 am

tristan kwam langzaam overeind toen hij merkte tot het geluid weg was en hij keek rond en zag een jongetje weg rennen, maar toen zag hij nog belangrijker emma op de grond liggen en hij rende naar haar toe. en knielde bij haar neer. emma...vraagt hij bezorgt

jesse rende weg van de open plaats door de struiken beekjes en al het andere wat in het bos was door, hij was doods bang,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 3:22 am

ik ben heel misselijk, weet niet wat het is, dus ik ga even liggen.....
---------------------------------------------------------------------------------
Daenerys kwam langzaam overeind. Voorzichtig haalde ze haar handen voor haar oren weg en keek ze rond. Het geluid was weg, zomaar verdwenen.. Wat was het geweest? Nog nooit had ze zoiets gehoord. Ze hoorde een zachte piep in haar oren die pijn deed. Het was afkomstig van het geluid van net wat nog door galmde in haar oren.

Rosemarie keek rond en zag toen Gabe staan. 'Wolf?' Ze zwom naar de oever. 'Weet jij wat het was net?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 3:24 am

ok sterkte (:


Gabe keek haar aan. 'Geen flauw idee, maar het was vreselijk.' zei hij. In zijn wolvengedaante was het onhandelbaar geweest, vreselijk gewoon.

Emma kwam voorzichtig uit haar krampachtige houding toen ze Tristan's stem hoorde. Ze knikte langzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 3:28 am

tristan keek zijn zusje bezorgt aan. wat is er gebeurt vraagt hij dan en hij heilp haar met recht te komen en hij keek even waakzaam rond en dan weer naar zijn zusje

jesse bleef door rennen tot hij struikelde en op steentjes viel dicht bij het watter en hij jammerde zachtjes en ging recht zitten en keek naar de steentjes
------

beterschap sannie
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 3:40 am

'Niks' zei Emma naar waarheid. Er was ook niet echt wat gebeurd. 'Hoorde jij dat ook?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 3:56 am

drogo had met open mond naar het tafreel staan staren. emma had een jongetje uit de bosjes tevoorschijn getoverd, die vervolgens ging gillen, waarna emma uit pijn ineen zakte. hij had zich wat duizelig gevoeld van die gil, wat hij al vreemd vond. "wat in de naam van het steen was dat?!"

florian was wakker geschrokken avn een harde gill en was direct weer neer gevallen met zijn handen op zijn oren. langzaam kreeg hij in de gaten dat het geluid weg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 4:09 am

tristan keek zijn zusje aan. tuurlijk hoorde ik dat...en het zou me niet verbazen als meer mensen dat gehoort hebben voegt hij er aan toe. wie heeft dat geluid gemaakt...ik zag net iemand weg renne deed die dat...vraagt hij en hij keek even naar drogo. en hij haalde zijn schouders op

jesse hijgde en keek rond hij kende de weg niet, maar gelukkig was er niemand...

een elfen vrouw knielde neer bij florian, gaat het. vraagt ze kort en afstandelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 4:11 am

Emma kwam nu echt overeind en knikte. "ja hij besloot ons ofzo.. en toen liep ik om hem af en deed hij dat..' ze rilde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 4:18 am

tristan dacht na. hij is een mytiche wezen. weetje misschien wat hij voor een was. vraagt hij dan aan zijn zusje en hij keek rond hij vond het vreed tot eentje aan viel en dan er van door ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 4:20 am

'Ik heb geen flauw idee en het kan me eigenlijk niet echt wat schelen. Waar kwam jij vandaan?' vroeg Emma nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 4:23 am

florian keek naar de elf die bij hem was komen zitten.."ja het....het gaat wel...wat was dat?"

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 5:44 am

tristan keek zijn zusje aan en knikte. ik kwam uit die grot daar. ik kon niet bij de elven blijven slapen...ik droom nu over wat er een paar dagen geleden is gebeurt...en het spijt me tot ik je het niet heb vertelt tot ik iets met een elf had...maar ze wilde het niet ze was bang...en terecht, fluistert hij met een brok in zijn keel.

de elf keek florian aan en kwam weer recth en grinnikte, mensen zucht ze eerst en liep een stukje van hem vandaan. dat mens was een demon,die zie je maar zelden, zegt ze en ze liep tot bij de deur. als jullie iets nodig hebben moeten jullie het laten weten aan mijn heer. zegt ze nog voor ze weg liep
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 5:51 am

Namens Sanne vraag ik of jullie niet te ver gaan want ze moet naar het ziekenhuis. Meer weer ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 6:06 am

O-o naar het ziekenhuis???
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 6:17 am

arme sanne.....ze zei al tot ze zich niet lekker voelde O_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 10:59 am

oke morgen moet ik om 9 uur weer in het ziekenhuis zijn weer bloedprikken en testen enzo... Ze denken dat het beginselen zijn van een blindedarm ontsteking maar weten het niet zeker... :S Ben nu net thuis en ga lekker slapen.
-------------------------------------------------

Daenerys keek naar het gedoofde vuur. Ze slaakte een diepe zucht. Eens zou ze haar angsten de baas moeten zijn. Maar hoe? Hoe kon ze dat als ze al bang was voor een klein jongetje en vervolgens een mens in haar grot tegen komt die zijn zwaard op haar richtte? Ze ging liggen en deed een deken over zich heen. Het zou haar nooit lukken. Ze bleef een angsthaas.

Rosemarie keek naar Gabe. 'Wolf? Weet jij wat het was?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 11:03 am

ga maar lekker slapen meid, en doe rustig aan en laat morgen wat weten he hoe het is <3333
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptydo jan 05, 2012 11:15 am

idd wij zullen net zo lang wachten tot jij er weer puf voor hebt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptyza jan 07, 2012 12:14 am

ik ben nog steeds niet honderd % maar ben ook weer niet zo dat ik de hele dag in bed lig net als gister en eergister..
Ik wil opzich wel weer verder
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptyza jan 07, 2012 1:01 am

Goed dan bij deze kunnen we weer verder gaan xx

Tristan wist tot het schepsel gevaarlijk was maar als die zich bij hen wilde aansluiten was een voordeel. Misschien kunnen we het vragen of het ons wil helpen. ZEgt hij tegen emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Emptyza jan 07, 2012 4:45 am

Gabe schudde zijn hoofd. 'Geen idee.' mompelde hij, maar het had zeker pijn gedaan.

Emma keek hem aan. 'Ik ga het niet vragen' zei ze alleen maar, nooit dat ze nog bij hem in de buurt zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Mythical Liberation - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mythical Liberation   Mythical Liberation - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mythical Liberation
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: