Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyza feb 11, 2012 10:48 am

ok ik heb al te lang niet ge rpgt....dus we moeten iets bedenken...in mn eentje kan ik niks bedenken dus laten we met zn allen iets volkomen randoms in elkaar zetten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyzo feb 12, 2012 11:20 am

Ik ben voor! Straks hebben we ook vakantie!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyma feb 13, 2012 5:52 am

jah vind ikke ook.
ik miss jullie wel.

kom ok wel door school waar het niet altijd goed gaat en dit is zoon goede afleiding voor mij Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyma feb 13, 2012 8:33 am

ik ben ook echt toe aan een rpg!

haha, dat heb ik ook stef Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptydi feb 14, 2012 6:31 am

nou, hebben mensen ideeen?
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptydi feb 14, 2012 8:34 am

ik heb een idee Very Happy


Njordas. Een land van bergen, tundra’s en sneeuw. Jaren lang hadden mensen tegen draken gevochten om hun land te behouden. Zo zijn ze sterk geworden. Nadat de laatste draak was gedood kwam er een tijd van voorspoed, en vrede. Maar nu, jaren en jaren later, als de grote draken oorlogen zijn vergeten, komen de draken terug. En ze zijn uit op wraak. Een afgelegen stad word verwoest door Mniskelo, de leider van de draken. Er zijn slechts weinig overlevenden. Op hen rust de taak om de rest van het land te waarschuwen…en misschien wel meer….

Rollen:
Je kan een mens zijn, eentje uit een andere stad/dorp of een overlevende van de aanval. Of je kan natuurlijk ook een draak zijn, mocht je dat willen.

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptydi feb 14, 2012 10:09 am

Cool ik zal zeker meedoen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyvr feb 17, 2012 3:49 am

klinkt leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyzo feb 19, 2012 10:22 pm

jah maaike houd niet van draken dus het word een ander idee XD deze bijvoorbeeld Smile

Diep in een woud is het land van de elven, bestaande uit een groep dorpjes niet ver van elkaar. Ze leven er in vrede. Ze jagen, maken kunst, doen aan boogschieten of beoefenen natuur magie. Tot er een paar mysterieuze verdwijningen zijn, en er mensen in het bos worden gezien. De mensen hebben in een berg, die heilig is voor de elfen, een mijn gebouwd en daarmee een duister wezen laten ontwaken. Nu is het aan de elven om dit recht te zetten.

het intro verhaaltje moet even aangepast worden wat ik vind het echt heel cheezy klinken Razz.....
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyzo feb 19, 2012 10:25 pm

aah ik heb een verhaallijn die er op lijkt,
deze, misschien kunnen we hem samenvoegen tot iets.

Terza is een land, een land dat groot en bovenal prachtig is. Hier wonen mensen, mensen met krachten. Maar in dit land wonen niet alleen mensen maar ook andere wezens. En dat zijn niet de alledaagse dieren. Nee er wonen ook centaurs, dwergen, elven, demonen, weermensen. Zeemeerminnen. En al die andere mythishe wezens vind je in dit land. Het land terza bestaat al duizende jaren en in die duizende jaren leefde deze wezens in vreden met elkaar. Maar op een dag gign het goed mis een groepje demonen wilde meer aanzien krijgen dan de toen heersende koningin, ze hadden haar gedood na een hinderlaag. De elven waar de demonen het toen goed mee konden vinden waren geschokt en vooral boos door wat ze hadden gedaan, net als de andere wezens. Ze hebben zich verenigt en allendemonen in het land ter gedrongen naar een plaat in het land daar moesten ze blijven…ze zouden nooit meer weg mogen naar de rest van het land. Dat is nu al honderde jaren geleden de demonen zijn ontsnapt uit het land en gaan verborgen onder de gewonen mensen, ze doen zich voor als een normaal mensen of dier om te kunnen over leven. Sommige zinnen op wraak en willen de macht weer grijpen. Mensen, elven en allen andere mythishe wezens worden afgeraden om met hun om te gaan of hen onderdak of enige bescherming te beiden,
De nu heersende koningin een meisje van 17 jaar, moet beschermt worden tegen de demonen die kwaad in de zin hebben. Maar zijn demonen alleen slecht of zijn er ook goede. En zijn elven altijd zo aardig als ze zich voordoen.


ps klaas reageeer je nog bij robin hood
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyma feb 20, 2012 4:58 am

Sorry van dat draken RPG, jullie mogen hem gewoon doen hoor! En Stef, vet leuk!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyma feb 20, 2012 5:45 am

een mengeling tussen het idee van klaas en stef lijkt me echt leuk! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyma feb 20, 2012 6:00 am

ok een mengeling dus....hoe gaan we dat aanpakken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyma feb 20, 2012 7:04 am

de demonen zijn door de mensen (of elven) in die berg gebouwd en eerst ging alles goed totdat ze die koningin vermoorden en naar dat gebied verdrongen werden. Nu zijn ze dus vrij en moeten de elven, mensen en andere wezens ze zien te stoppen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyma feb 20, 2012 7:27 am

sounds like a plan...wie maakt er een topic aan? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyma feb 20, 2012 7:51 am

Een van jullie (A)?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyma feb 20, 2012 8:41 am

ok ik heb het bij elkaar geperst...denk ik...

In het idyllische land Millenia leven elven, mensen, dwergen en andere wezens in vrede samen. Niemand herinnerd zich nog dat er jaren geleden een grote oorlog is geweest tegen een groep demonen. Ze waren zo sterk dat de elven geen andere keuzen hadden dan ze in een grafheuvel de verzegelen. Om de zegel sterk te houden hebben ze de magie verbonden met de koningin in die tijd. Deze band is generatie op generatie overgedragen….tot de laatste koningin van de bloedlijn word vermoord. Ondertussen is de grafheuvel verdwenen onder de hoofdstad van de mensen. Hier maken de demonen gebruik van door zich als mensen te vermommen. Het is aan de elven om de demonen opnieuw te verzegelen…of er een einde aan te maken.

zijn er nog ideeën? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyma feb 20, 2012 8:52 am

het klinkt goed zo ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyma feb 20, 2012 9:18 am

oe ik heb nog een ideetje voor de demonen...laten we er zeven hebben...1 voor elke zonde Very Happy

P.S. met zonde bedoel ik: Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid), Avaritia (hebzucht - gierigheid), Luxuria (onkuisheid - lust - wellust), Invidia (nijd - jaloezie - afgunst), Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht), Ira (woede - toorn - wraak - gramschap ), Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptywo feb 22, 2012 3:06 am

cool Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyvr feb 24, 2012 12:51 pm

iedereen heeft vakantie en ikke weer niet Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Emptyvr feb 24, 2012 11:19 pm

garem, geeft een een pc hug
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!   ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik heb zin in een fantasy rpg...wie denkt er mee!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: