Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
klaasheid
Maaike
Ruuz
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 9:55 am

O god, nog een slechterik O-o ?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 9:57 am

XD

Kyara handelde te laat en voelde hoe haar benen onder haar vandaan getrapt werden. Met een harde klap belande ze op haar rug op de grond waardoor alle lucht even uit haar longen geperst werd. Vlug sprong ze overeind en schoot nog een paar rotsblokken snel achter elkaar op Lyra en Alvaro af. Geschrokken keek ze om toen ze de soldaten zag. "Jongens, we moeten hier weg!" gilde ze.

James was bewusteloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 9:57 am

Maaike schreef:
O god, nog een slechterik O-o ?
dat vroeg ik toch Razz Razz
isse zoon van shai'tan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 9:58 am

jaa maar dat hij ook meteen moest komen Razz


Gabe keek naar James, hij kon hem hier niet zo achterlaten. Als ze hem meenamen kon hij dingen uit hem loskrijgen, of hem aan hun kant krijgen. Hij bond hem nog eens goed vast en hees hem gewoon op zijn paard. (ghehe mag ik hem ontvoeren?)

Arianna vroeg niet wat Gabe deed maar keek naar de anderen, meneer Augurk zat nu gelukkig nog in haar zak, bang. En ze knikte naar Kyara, ze moesten weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 9:59 am

rat voelde een andere pijn zijn eigen pijn en hij pakte zijn arm vast en hij keek panniekerig rond dit had hij nog nooit zo intens gevoelt andere mensen hun pijn hun gedachtens en al die andere dingen en het duizelde hem er van he kon het niet buitensluiten en hij leunde op zijn knieen en dan voelt hij nog meer geesten dit werd te veel. NEE schreeuwt hij dan en uit blinde panniek valt hij weer iedereen aan nu wat sterker en hij valt op handen en knieen en hij egon te kokhalzen er van zelfs
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 9:59 am

Hope hoorde Raven die vlak bij haar verschenen was en ze draaide zich naar hem toe. "Wie ben jij!?" probeerde ze zo sterk en zelfverzekerd mogelijk aan hem te vragen. "Wat wil je van ons?!"
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:00 am

Lyra parreerde de aanval van allen door het zwaard met haar messen naar beneden te slaan. toen ging ze op de punt staan en schopte ze hem in het gezicht.

david zag hoe de jongen op het paard met nog twee soldaten aankwam. dit werd hen teveel...."ALLEN!!! DIT IS DE TIJD VOOR DIE LEIDERSCHAP VAN JE!! VLUCHTEN OF VECHTEN. JE HOEFD HET MAAR TE ZEGGEN EN IK LAAT HET HEIR DONKER WORDEN!!!" riep hij richting allen, terwijl hij op een van de twee nieuwe soldaten af stormde. zijn zwaard wervelde in het rond en liet slag na slag neerkomen op de soldaat. hij wankelde even toen er weer een aanval van rat dor hem heen schoot. 'ik sla die geest gast nog eens zo hard dat hij zelf hoofdpijn krijgt.' mompelde hij terwijl hij de aanval voortzette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:02 am

Kyara zag wat met er met Rat gebeurde en rende vlug naar hem toe. Ze knielde voor hem neer en legde haar handen op zijn schouders waarna ze hem door elkaar schudde. "Rustig.. concentreer je op Ă©Ă©n ding. Concentreer je op mijn gedachten!" zei ze luid. Hij had haar eerder geholpen tegen de soldaten en ze wilde hem nu helpen.

James werd ontvoerd door Gabe XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:02 am

Arianna hoorde David en werd kwaad. 'Ja jezus, had dat dan eerder bedacht idioot!' schreeuwde ze. 'Ik heb niet eens een paard!' riep ze toen, alleen een uil, jippie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:04 am

Allen had zich beziggehouden met Lyra, ontving een forse trap in zijn gezicht en sprong vlug naar achteren, trok zijn zwaard mee. Hij kwam tot stilstand, keek even rond. Het was een gigantische chaos geworden en er kwamen nog meer aan! Hij vloekte. 'Jongens, we trekken ons terug! Ren weg, nu! David en ik zorgen voor dekking!' Hij rende naar David toe, ging naast hem staan. 'Ik neem het licht wat weg, dat maakt het wat minder vermoeiend voor je, oke?' Hij hief zijn hand in de lucht, keek even naar de rest. 'Wegwezen, NU!'


Laatst aangepast door Ruuz op ma maa 19, 2012 10:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:05 am

Raven glimlachte charmant naar Hope. 'Laat ik het zo zeggen. Ik wil niets van jullie, mijn vader wil wat van jullie.' Het paard van Raven schraapte ongeduldig met zijn voorhoef. Hij keek haar doordringend aan. 'Volgens mij heb ik allebei je vragen nu beantwoord toch?"

Dahlia zat nog steeds zielig bij de boom te zitten. Het was haar allemaal veel te veel. Afwachtend keek ze naar Allen. Wat zou hij kiezen? Weg gaan of blijven en vechten? Dat zou hun dood waarschijnlijk betekenen. Toen ze hoorde dat ze moesten rennen. Vloot ze Kirye die uitdagend naar het paard van Raven aan het happen was en zette het op een rennen terwijl ze achterom keek of de andere en kirye haar volgde. Ze moesten niet allemaal een andere kant op gaan rennen in hun vlucht, dan waren de poppen aan het dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:06 am

Arianna werd gek van de chaos, ze had geen paard zei ze toch? Ze rende op een soldaat af, stuurde hem met een straal kokend water van zijn paard af en greep die bij de teugels. Ze steeg op en reed richting Gabe en misschien wel anderen die op het punt stonden om weg te gaan. Ze zag Dahlia. "Kan je achterop anders?' riep ze, om haar nou te laten rennen..


Laatst aangepast door Maaike op ma maa 19, 2012 10:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:07 am

Hope was te geconcentreerd op Raven om Allen te kunnen horen. Ze keek hem vernietigend aan. "Nou dan weet ik ook wat ik wil." ze stuurde een felle wervelwind op hem af.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:08 am

rat voelde iemand en hij keek ineens op zijn ogen waren groot van angst en wanhoop. gaat niet te veel...sist hij en hij rilde angstig en hij keek rond en hij greep weer naar zijn hoofd,stop alsjeblieft....alsjeblieft, jammert hij zachtjes en hij begon weer te kokhalzen. hij hoorde allen. ga zegt hij kort tegen kyara.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:09 am

david keek naar allen en knikte. hij wervelde nog een keer rond met zijn zwaard en wist de keel van de soldaat door te snijden. grijnzend keek hij naar allen. "als jij het zegt baas." met dat hij dat zij knipte hij met zijn vingers. zijn magie begon zijn werk te doen.

lyra werd afgeleid door kyara die plots rat was gaan helpen en wilde net toeslaan toen ze doorhad wat allen en david doen gingen. "nooit!" riep ze, en stormde op het tweetal af.


Laatst aangepast door klaasheid op ma maa 19, 2012 10:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:10 am

Kyara keek Rat doordringend aan. "Ik laat je hier niet achter! Je hebt mij geholpen dus nu help ik jou! het kan me niet schelen, want je zegt, je gaat nu mee," zei ze en floot naar Topthorn die door de chaos aan kwam rennen. "Stap op," beveelde ze tegen Rat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:10 am

Het paard van Raven steigerde en hij werd uit het zadel geworden. Maar herstelde zich vlug. Nog geen seconde later stond hij op en had hij zijn zwaard getrokken dat hij tegen Hope haar keel aan gelegd had. 'Dat zou ik niet nog eens doen Missy.' siste hij vel terwijl hij haar aan keek. 'Mijn vader heeft niet gezegd of hij jullie dood of levend wil en een geleider minder is voor mij ook een zorg minder.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:12 am

En ik wachtte op de rest die ging vluchten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:12 am

Hope keek hem geschrokken aan. Ze had echt meer training nodig om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen, als ze het tenminste kon voorkomen. "Zu wel erg saai zijn... je kan me ook gewoon nog een kans geven." zei ze met een lief stemmetje
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:14 am

rat keek kyara aan en hij probeerde overeind te komen maar het lukte niet. en hij voelde zich elendig en hij voelde weer allengedachten en hij schreeuwde het uit en hij duwde kyara weg,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:15 am

Dahlia ook ja Razz

Raven keek Hope kalm aan. 'Luister, ik ben niet voor de gek te houden geleider. Al lang niet meer. Het is dat mijn hart nog bonkt, anders dan Lyra daar, maar emoties zijn er bij mij uit geslagen. Je kunt me niet verleiden met een lief stemmetje en knipper wimpers. Maar toch leuk geprobeerd.' Hij draaide haar zodat ze met haar rug tegen zijn borst stond en hielt zijn zwaard nog altijd tegen haar keel waarna hij langzaam naar achter liep. Een is altijd nog beter dan geen. En de andere zouden haar komen helpen. Dat moest wel. Zonder haar konden ze zijn vader niet verslaan. Ze zouden regelrecht in zijn val lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:16 am

Allen keek nog steeds naar de rest. Zijn hart bonkte in zijn keel uit lichtelijke paniek maar hij hield zijn verstand erbij. 'LUISTER NAAR ME! REN WEG!' schreeuwde hij. 'BLIJF BIJ ELKAAR. Ik en David halen jullie wel in!' Hij sloot zijn ogen, zijn cape begon te waaien door de magische kracht. Het licht werd naar Allen's lichaam getrokken. Het leek wel of de zon langzaam uit ging, terwijl hij het licht alleen voor dit gebied weg nam. Het werd langzaam donkerder. 'David, houd me zo alsjeblieft vast. Ik kan zo niks zien in het donker.' zei hij. Maar toen opeens voelde hij een stekende pijn in zijn buik. Zijn ogen werden wijder toen hij die pijn voelde, durfde haast niet te kijken. Een mes stak uit zijn buik. Het rode bloed begon zich te verspreiden, maaktw zijn shirt al snel helemaal nat. Hij stond daar als versteend, voordat hij langzaam ineen zakte. Een grijns sierde Alvaro's gezicht, die op dat moment snel maakte dat hij weg kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:18 am

Kyara keek wanhopig om zich heen, ze wilde Rat niet achterlaten. Wild met haar armen waaiend maakte ze aan topthorn duidelijk dat hij Dahlia, Gabe en Arianna moest volgen. Vanuit haar ooghoeken zag ze wat er met Allen gebeurde en in woede rende ze achter Alvaro aan. "he eikel!" riep ze hard en gooide haar mes in zijn richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:20 am

Op dat moment kwam June de duif van Hope aanvliegen en ze ging in Ravens gezicht zodat hij even afgeleid zou zijn. Hope kon weer helder nadenken en maakte een flikflak naar achter en landde in gevechtshouding 3 meter bij Raven vandaan. Ze maakte snelle bewegingen met haar armen zodat een snijdende wind Raven raakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 19, 2012 10:20 am

Arianna sprong van haar paard en rende richting Allen, misschien kon ze proberen iets te helen met haar kracht, soms lukte het, heel soms dan. Maar de soldaten waren nog overal, damnit!


Soms kan je toch helen als je ook water kan?? of is dat nu alleen bij witte magie :C?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 16 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: