Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
klaasheid
Maaike
Ruuz
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 5:58 am

jah erg he...is even wennen.....
maar dan neem ik geest wel...en even kijken wat voorn rol ik ga maken

ps ruuz reageer je nog

en maaike neee. wij krijgen geen ruzie
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 5:59 am

Sanne schreef:
Maaike schreef:
Sifra schreef:
ojaa, wat was er ook alweer gebeurd maaike?

gewoon op google opgezocht XD

Ze zei dat ze de vriendschaps klik niet meer voelde (we waren toen echt heel hecht, had haar ook gemeet..). En toen blokkeerde ze me overal. Op hyves, op gsm, op msn, op facebook. Echt overal. Nadat ze me eerst lekker had uitgescholden.
Na een hele tijd sprak ik haar weer en begon ze me nog erger uit te schelden, zeggend dat ik HAAR had gedumpt, en hoe the fuck ik dat had kunnen doen blabla.
Nu zegt ze dat ze toen aan de drugs was, en dat ze iedereen die te dicht bij kwam van zich af heeft geslagen, en nu laat ze niemand meer dichtbij komen behalve haar vriendje.. En dat we wel weer normaal om konden gaan met elkaar..


uhuh sure... weer een van haar fantasie verhalen....

Nou volgens mij was ze wel degelijk aan de drugs, en dronk ze veel enzo hoor.. dat zag je ook aan haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 5:59 am

feniks schreef:
jah erg he...is even wennen.....
maar dan neem ik geest wel...en even kijken wat voorn rol ik ga maken

ps ruuz reageer je nog

en maaike neee. wij krijgen geen ruzie

neee (:!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 5:59 am

oooohw...snorry XD ik ken haar helemaal niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:00 am

Wees blij xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:00 am

Naam: Hope
Leeftijd: 18
Innerlijk: Hope heeft een zachtaardig karakter. Ze houd zich veel bezig met innerlijke rust, meditatie, schoonheid, liefde. Ze luistert naar de wind. Ze is ontzettend goed in het luisteren en begeleiden van mensen, het begrijpen van gevoelens, het helen van innerlijke pijn. Alles was niet vast te houden is, niet te zien is, niet aan te raken.
Uitelijk: Hope heeft lichtgrijze ogen, lang glanzend donkerbruin golvend haar. Meestal draagt ze luchtige witte jurken. Haar huid is ontzettend licht.
Element:Lucht
Dier: Een witte duif
Extra: Ze is geboren in een dorp waar dingen slecht gingen, zoals meerdere dorpen dat jaar. Haar geboorte was verboden maar toch wist haar moeder haar op de wereld te zetten. Haar te verbergen en toen ze oud genoeg was haar dorp uit te smokkelen. Sindsdien is ze begeleid door een oude wijze man die haar geleerd heeft verder te kijken dan alles wat het oog ziet, hij heeft haar inzicht gegeven tot al het ongrijpbare.
Door:Anniek
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:00 am

Maaike schreef:
Sanne schreef:
Maaike schreef:
Sifra schreef:
ojaa, wat was er ook alweer gebeurd maaike?

gewoon op google opgezocht XD

Ze zei dat ze de vriendschaps klik niet meer voelde (we waren toen echt heel hecht, had haar ook gemeet..). En toen blokkeerde ze me overal. Op hyves, op gsm, op msn, op facebook. Echt overal. Nadat ze me eerst lekker had uitgescholden.
Na een hele tijd sprak ik haar weer en begon ze me nog erger uit te schelden, zeggend dat ik HAAR had gedumpt, en hoe the fuck ik dat had kunnen doen blabla.
Nu zegt ze dat ze toen aan de drugs was, en dat ze iedereen die te dicht bij kwam van zich af heeft geslagen, en nu laat ze niemand meer dichtbij komen behalve haar vriendje.. En dat we wel weer normaal om konden gaan met elkaar..


uhuh sure... weer een van haar fantasie verhalen....

Nou volgens mij was ze wel degelijk aan de drugs, en dronk ze veel enzo hoor.. dat zag je ook aan haar..

Ik weet het niet, heb haar nooit echt gemogen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:01 am

Ze had iets, en los van haar persoonlijkheid was haar rpg ook niet enorm fijn. DUS oke, geen esther, maar wel de rest <3!

We kennen elkaar al 5 jaar ofzo? ..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:07 am

jah 5 jaar al ongelovelijk he en ik rpg nog even graag

oke hier mijn rol is nog in de maak

Naam:rat
Leeftijd:19
Innerlijk:koppig.rebels.kil en opstandig tegen bijna iedereen zeker tegen mensen die hij niet vertrouwt of niet moet. hij weet wat hij voor ogen heeft en zal door gaan tot hij zijn doel heeft bereikt
Uitelijk:plaatje, komt ze
Element:geest
Dier:slang
Extra:
Door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:11 am

Jeej, we kunnen beginnen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:11 am

jaa echt lang al!

beginnen we? 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:12 am

eehm....ik weet nog niks voor mijn rol ik laat hem eventjes zo en voeg later misschien dingen toe oke
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:13 am

ik moet wel nog zo eten, maar dan spring ik daarna wel in Razz


is het trouwens goed dat Dahlia een soort loner is net zoals aden in quest for qamelot?? (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:19 am

Dan beginnen we ;DD
En dat is goed, Sanne c:
---

'Spuug hem uit!' gromde Allen naar een dikke kat die hij vast had bij zijn nekvel. Uit de mond van de kat hing een gouden staart met een pluis aan het uiteinde die wild heen en weer zwiepte. De kat keek hem eigenwijs aan, waardoor Allen wel genoodzaakt was om Tim's staart te grijpen en eraan te trekken. De kat protesteerde, wou het gouden balletje niet uitspugen maar moest toen toch toegeven. Tim kwam uit de kat zijn mond, schoot vlug in Allen's lange witte jas en bleef daar angstig verscholen. Allen zuchtte opgelucht maar de kat haalde als wraak uit naar zijn hand, spartelde zich los en rende al weg. 'Stomme rotkat...' siste Allen met een pijnlijk gezicht, hield zijn bloedende hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:21 am

Ben even eten!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:25 am

aawh, het arme beestje XD

Kyara galloppeerde in volle vaart door het bos op haar grote zwarte hengst. Ze zat voorover gebogen in het zadel en joeg Topthorn op om sneller te lopen terwijl ze over een boomstam sprongen. Iemand die ze voorbij zag komen zou waarschijnlijk denken dat ze achtervolg werd, terwijl ze in werkelijkheid alleen maar aan het trainen waren om Topthorn's -en haar eigen- conditie te verhogen. Sinds dat ze er in haar dorp achter gekomen waren dat ze een geleider was had ze moeten vluchten naar de bossen, en nu was elk detail belangerijk om te kunnen overleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:25 am

Hope knielde neer bij de rivier en staarde naar het helder blauwe water. Het was al een jaar geleden dat hij was overleden. Precies op deze plek. Zwijgend legde ze een prachtige witte roos in het water en ze staarde er naar. Sinds zijn dood was ze alleen geweest, ze wist dat ze op een dag mensen zou vinden waarmee ze haar taak kon vervullen maar tot die tijd moest ze door met trainen. De eenzaamheid was niks voor haar. Ze was iemand die naast haar rust graag met vrienden wilde zijn. Maar vrienden had ze niet, haar enige vriend was de oude wijze man geweest. Hij had haar grootgebracht en alles geleerd wat ze weten moest.


Ik moet ook even eten. maar ben snel terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:27 am

Vanaf een hoge tak in een eikenboom keek Dahlia neer op Kirye die zich tegoed deed aan een haas die ze gevangen had. Dahlia slaakte een diepe zucht en leunde daarna tegen de stam aan. 'Geniet er van kleintje, dit is waarschijnlijk het enige voedsel dat je de komende dagen zult eten. Konijnen waren schaars geworden in het gebied waar ze woonde. Jagers, soldaten en stropers waren langzaam maar zeker bezig om het gebied te ontdoen van hun pracht en praal. Zonder dat ze er erg in hadden. Doordat ze liever niet gezien wilde worden en een sneeuwluipaard kitten behoorlijk opviel hadden Dahlia en Kirye de laatste dagen moeten schuilen en weinig tijd gehad om te jagen. En daarbij kwam nog dat de tatoeages die ze vanaf haar geboorte had gehad niet makkelijk kon verbergen, het was mooi, maar het verraadde ook wie ze was. Voorzichtig gleed ze met een vinger over de sierlijke rode krul onder haar oog.


heb trouwens een nieuwe huisdier XD een agaam Razz:P


Laatst aangepast door Sanne op zo maa 18, 2012 6:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:28 am

oke XD
---------

rat zat met een donker grijze mantel goed om zich heen gedaan op de grond in een dorpje en hij had een bekertje voor zich staan en in zijn hand had hij een panfluist waar hij rustig en beheerst op was aan het spelen, en de mensen die voorbij liepen en waarbij hij de geest open voelde en die zijn muziek ietsjes mooi vond voegde hij wat mgie toe wardoor ze toch net de stap zette om magie in zijn bakje te doen, het was misschien iets wat leek op stelen. maar rat moest wel als hij wilde over leven soms, en laat staan tot die achterlijke soldaten hem probeerde te pakken zo nu en dan, hij wist ze meestal voor te zijn. hij stopte en bedankte een klein meisje dat er een muntje ng ingooide en hij pakte de beker op en je zag rond zijn pols een silver kleurige slag die nogl dof leek maar dat kwam omdat hij echt was. en hij begon te lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:34 am

De sneeuwwitte duif die al haar hele leven met Hope verbonden was daalde stilletjes neer op haar schouder. "Prr" maakte ze een zacht geluid.
Hope bleef zwijgend naar de witte roos kijken. Een traan rolde langzaam over haar bleke wang naar beneden. Ze miste hem elke dag. Ze had lang tegen de dag dat hij een jaar dood zou zijn op gekeken. Ze miste de warmte die de vriendschap haar altijd gegeven had. Zelfs nu ze hier was voelde ze niet meer dan leegte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:35 am

Arianna sprong uit een boom en lande op haar handen en voeten, ze kwam langzaam overeind en keek om zich heen. Er was gelukkig niemand in de buurt. Ze zag er nog redelijk gevaarlijk uit maar na een paar seconde fladerde meneer Augurk naar beneden en nam plaats op haar hoofd. Nu zag het er eigenlijk wel komisch uit. Ze luisterde goed naar alles om zich heen.

Gabe reed rustig door het bos, opzoek naar wat water. Bij een meertje steeg hij af en hij lied zijn paard wat grazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:36 am

wat is een agaam? XD

Kyara hield Topthorn pas in toen ze de einde van het bos bereikt hadden. Ze keerde hem om en liet hem stapvoets terug sjokken naar hun kamp. Ze had het zelf ontzettend warm onder haar dikke mantel en vest, en Topthorn was ook van top tot teen bezweet, maar ze vond het de moeite waard. Beetje bij beetje werden ze sterker, en vroeg of laat zou ze dan terug kunnen gaan naar huis en Shai'tans jagers gewoon verslaan in plaats van te vluchten. "We komen er wel, toch jochie?" fluisterde ze in Topthorn's oor en klopte het dier liefkozend op zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:37 am

In een rustige pas begon Allen te lopen, lettend op zijn ondergrond of er takken waren of iets dergelijks. Het was cruciaal dat hij niet opgemerkt werd door bijvoorbeeld soldaten van Shai'tan. Hij was in het dorp al bijna gepakt, had zich gelukkig nog wel weten te redden al was hij nog steeds herstellende van de wonden: Een ooglapje over zijn oog, zijn hand die niet bekrast was door de kat in het verband en zijn bovenbeen ook in het verband. Gelukkig maar dat de wonden al bijna geheeld waren anders had hij niet kunnen lopen. Hij keek omhoog, staarde naar de grijze lucht boven hem met zijn grijsblauwe kijkers. Ergens voelde het alsof hij zo ver weg van hem was maar aan de andere kant voelde het alsof hij bij hem was, als een beschermengel over hem waakte. Hij hield het maar bij het laatste, dat stelde hem het meeste gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:42 am

dat is een hagedis achtige
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/428644_341455375900425_100001078959208_941279_662265173_n.jpg
-------------------------------------------------------------------------
Dahlia keek toe terwijl Kirye het laatste oortje van de haas naar binnen werkte en kwam toen overeind. Ze klom uit de boom en liep naar het dier toe dat al luid spinnend overeind kwam om haar kopjes te geven. De katachtige bleef om haar benen cirkelen terwijl ze hem over zijn kop aaide. 'En nu? Waar gaan we nu heen?' Ze keek om zich heen. Het was te gevaarlijk om hier te blijven, de poot afdrukken van Kirye zouden hun verraden. Er leefde niet zo een grote kat in de omgeving om de aandacht van hun af te leiden. Ze konden niet langer meer op deze plek blijven, ondanks dat het verscholen was en dicht begroeit zou het te makkelijk te vinden zijn. Binnen een minuut had Dahlia een besluit genomen en zette een sprint in, gevolgd door Kirye.

---------------------------------
ben evenkies eten


Laatst aangepast door Sanne op zo maa 18, 2012 6:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Emptyzo maa 18, 2012 6:44 am

Uiteindelijk ging Hope in kleermakerszit zitten. Zoals hij had geleerd, meditatie was de manier om dicht bij je gevoel te komen. Ze sloot haar ogen en concentreerde zich op zichzelf, op haar hartslag, bloedsomloop, ademhaling. Langzaam voelde ze zichzelf weer rustiger worden. Na een tijdje kreeg ze een nieuw gevoel, alsof iemand naast haar was komen zitten. Ze hoefde haar ogen niet te openen om te weten dat hij het was. "Ik ben altijd in de buurt." klonk een zachte stem. Een lichtte glimlach verscheen om haar lippen. Natuurlijk wist ze dat hij niet echt naast haar zat, maar toch was zijn aanwezigheid onvermijdelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: