Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 26, 2012 10:36 pm

Kyara keek naar het geld wat Dahlia neerlegde en glimlachte. "Wat eerlijk van je," zei ze terwijl ze achter haar met Gabe's paard naar buiten liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptyma maa 26, 2012 10:48 pm

david rende de kamer binnen en zag allen tegenover raven staan. hij legde rat neer en trok zijn zwaard. "raven! allen mag dan misschien een pacifist zijn maar ik wijk er niet van terug om je stuk voor stuk aan je vader terug te sturen. laat arianne gaan en zorg ervoor dat we niet gehinderd worden." hij keek zelfverzekerd naar raven. maar zijn magische oog viel op allen....het was heel duidelijk nu...zijn huid, zijn ogen...hij zall er geen opmerking over maken...allen zal het al moeilijk genoeg hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 12:42 am

Allen keek even duister terug. Het was gek hoe een vredelievend persoon als hij zo duister en dodelijk kon kijken. Het waren blikken die hij niemand schonk, behalve op momenten waarin hij vond dat de persoon het verdiende. 'Het leven is me al lang niet meer lief.' siste hij. Hij keek naar de deur toen hij voetstappen hoorde en zag David naar binnen rennen met Rat bij zich. Hij glimlachte even kort maar de glimlach was als sneeuw voor de zon weer verdwenen. 'David,' zei hij kort en liep op hem af, begon in een zachtere toon te praten. 'Waarschijnlijk heeft deze hufter hier Arianna op het verkeerde spoor gebracht met zijn gladde praatjes. Ik weet niet in wat voor een staat ze verkeerd, waarschijnlijk is ze verward en doodsbang. We kunnen haar niet onder dwang meenemen, David, want dan kan het misschien misgaan. Het enige wat ik nu kan doen is proberen alles weer recht te praten.' Hij keek hem een beetje verloren aan en keek achterom naar Arianna. Het was haar keuze uiteindelijk maar toch kon Allen het idee dat ze wellicht hier zou willen verblijven niet uitstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 12:55 am

david knarste met zijn tanden...zijn blik ging van allen naar raven...toen deed hij zijn zwaard weer in de schede. "jammer...ik had zo uitgekeken om hem aan mijn zwaard te rijgen." toen keek hij naar raven. "maar als je ook maar IETS probeert uit te halen....." hij ging met zijn vinger langs zijn keel. toen keek hij naar arianne, die daar op de tafel lag. "goed....allen....jij bent beter in praten...ik houd hem wel in de gaten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 1:11 am

Allen knikte kort. 'Goed gedaan, trouwens. Ik wist dat wel we dit konden.' zei hij met een glimlach. Hij draaide zich om, liep rustig op de tafel af en ging op de rand zitten en kijken naar Arianna. Zijn hand streek zachtjes over haar rode haar, in de hoop dat ze wat kalmeerde en begon zachtjes voor haar te zingen. ♫ 'Lacrimosa dies illa. Qua resurget ex favilla. Judicandus homo reus. Huic ergo parce Deus. Pie Jesu domine.'

---
Sorry, had zin om hem te laten zingen~
Ik zit al de hele dag met dat liedje in mijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 7:42 am

Dahlia keek naar Kyara. "je weet niet of de dieren leven terug komen." Zei ze terwijl ze opsteeg en op Gabe en Kyara wachtte.

Raven keek naar David. "ooh ja als je mij dood kom je hier ook echt leven weg." Hij liep naar de celdeur. Hij wenkte een soldaat en gaf die de opdracht om andere te gaan halen. 2 geleiders hier. Als ze ze te pakken kregen hadden ze er nog een te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 7:45 am

Kyara keek Dahlia eventjes met stomheid geslagen aan. "Oke, daar heb je een punt," mompelde ze terwijl ze Gabe de teugels van het paard gaf en zelf Topthorn besteeg. "Dus.. welke van de twee wegen is het kortste volgens jou?" vroeg ze toen en keek naar de splitsing.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 7:48 am

kwaad keek hij naar raven. "allen....houd mij tegen of ik doe hem nog eens wat...hij wil ons in de val houden!" zijn handen jeukten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 8:02 am

Dahlia keek naar de splitsing. Ze wist even niet of ze de kortste of de langate weg moest kiezen. Uiteindelijk koos ze de kortste weg. "deze, volg mij." Ze gaf haar rijdier de sporen en draafde de linker weg in. Ze dreef het dier tot een galopje aan. Ze had nog maar een gedachtte: het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 8:23 am

'Dat verwachtte ik al.' mompelde hij zachtjes en keek op. 'Het is vanzelfsprekend dat hij niet van plan is om ons te laten gaan. Vlucht met Rat David. Dan neem ik Arianna mee. Ik laat haar hier niet achter, ik vertrouw die Raven namelijk voor geen cent. Wie weet wat hij allemaal gaat zeggen.' Hij keek David aan en pakte Arianna's arm vast. 'Vluchten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 8:28 am

Kyara spoorde Topthorn aan en galoppeerde achter Dahlia aan. Vlug checkte ze of ze haar boog en pijlen nog had, en of haar jagersmes nog aan haar riem zat. Ze was nog nooit zo dichtbij het kasteel geweest en het maakte haar nerveuzer dan dat ze wilde toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 8:30 am

Raven zuchtte en rolde met zijn ogen. "hallo, ik sta hier bij de deur." Hj zwaaide even "ik kan je verstaan."


Vlak voor het kasteel hielt Dahlia haar paard in. Ze keek naar Kyara. "Ik leid de soldaten af, jij sluipt naar binnen." Zei ze waarna ze afsteeg en haar paard in een stel bosjes verborg. Ze deed de kap van haar mantel op en glimlachtte Kyara bemoedigent toe. "zoek de andere, ik sluit me later bij je aan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 8:36 am

'Boeit me niet. Je zwakke soldaatjes houden ons echt niet tegen.' zei Allen nogal kattig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 8:44 am

Kyara keek naar Dahlia en knikte. "Oke, ik maar wees wel voorzichtig," zei ze terwijl ze afsteeg en de kap van haar mantel over haar hoofd trok.

James stond bij de poorten van het kasteel naast de wachters en hield het kasteel scherp in de gaten. Hij zou geen van de geleiders laten ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 8:49 am

Dahlia liep naar de poort. Zonder wat te zeggen of te doen liep ze door. Op een gegeven moment voelde ze een hand die haar tegen hielt. "draai je om en laat je zien." Zei een lage mannen stem. Dahlia draaide zich om. Ze keek de sodaat van onder haar kap aan. Deze herkende haar gezicht. Op dat moment gaf ze de soldaat een dreun en zette het op een rennen.



Moet afbreken, reageer zo nog ergens
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 8:55 am

James merkte dat er wat heisa was en ging kijken wat er aan de hand was. Toen hij Dahlia zag kon hij een grijns niet onderdrukken. "Ga achter haar aan, ik bewaak de poort wel" riep hij naar de andere soldaat. Hij had al wel door dat het een afleidingsmanoeuvre was en hoopte dat Dahlia nog een geleider hun kant op stuurde.

Kyara zag de soldaten hun post verlaten en besloot dat ze het er wel op kon wagen. Ze zette het op een lopen en rende de poort door. Vanuit haar ooghoeken zag ze James staan maar hij maakte geen aanstalten om achter haar aan te gaan en dus besteedde ze er geen aandacht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 9:19 am

david knikte naar allen. "vluchten is niet mijn favoriete manoeuvre, maar nu..." hij tilde rat op en gooide hem over zijn schouder. met zijn andere hand trok hij zijn zwaard. "lets have some fun..." hij veranderde in rook en vloog door de celldeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 9:23 am

Sorry Maaikie maar ik neem dr mee~
Als je wilt dat ze blijft zorg ik daar wel voor, laat ik iemand hem uit de lucht schieten ofzo~

'Het is op dit moment het slimste.' Hij sloeg een arm om Arianna's middel en veranderde in witte rook, suisde zo achter David aan. Hij haalde hem in, bleef naast hem vliegen en grijnsde even naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 9:27 am

hij grijnsde naar allen en keek toen vooruit....de hele hal zat vol met soldaten. "kijk...het afscheid's comité". bijna met een maniakale glinstering in zijn ogen wervelde hij op de soldaten in de hall af. zijn zwaard zwaaide op de eerste soldaat af die gorgelend ineen zakte toen hij langs vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 9:54 am

ik spring morgen weer in mensen. ik ben zo moe en was zoonn lange dag, glukkig morgen maar een halve.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 10:07 am

Kyara rende het kasteel in en schoot vlug maar gericht de soldaten die aan kwamen rennen neer met pijl en boog. Ze stond even bedachtzaam stil en probeerde te besluiten welke kant ze op moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 10:57 am

Dahlia rebde kriskras door de straatjes van de stad. Ze had wchterom gekeken en gezien dat James was blijven staan. Ze vloekte zachtjes maar toen ze merkte dat ze door 5 soldat achtervolgt werd vond ze dat toch redelijk, 5 soldaten mindr die de andere konden hinderen. Ze klom op een dak en haar achtervolgong werd boven de grond vervolgd. Ze had een paar soldaten weten af te schudden maar kwam bij een punt waar het de keuze was, of springen of overgeven. Ze koos voor springen en landde netjes op 2 benen. 5 minuten later kwm ze echter door haar on op lettendheid in een dood lopen steegje. Ze draaide zich om en keek naar de soldaten. "aah is het spelletje nu al over?" Ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 11:41 am

Sorry lieve mensen! Ik had vandaag mijn eindconcert muziek (examencijfer!). En het ging echt ongelooflijk goed, veel complimentjes gekregen! Echt super jammer want de klas is nú pas echt heel leuk (nu pas kon ik contact echt met iedereen krijgen omdat ik eerst zoveel ziek was, maar eigenlijk zijn ze wel lief!)
Alleen nu is muziek voorbij dus zie ik ze niet meer T___T!


Ehm, ik kan Arianna mee laten gaan en laten flippen als ze bij hen is ghehe. dat was sowieso mijn plan, maar ze is ook nog niet helemaal door Raven overgehaald dat ze aan hun kant moet staan.. in elk geval is ze flink in de war over aan welke kant ze moet staan. Dus het is wel ok dat je haar meeneemt Smile

Uhm waar moet ik Gabe nu laten zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 11:47 am

Je kan Gabe wel bij Kyara laten zijn denk ik. Die is in het kasteel aan het zoeken naar de rest Razz:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Emptydi maa 27, 2012 6:39 pm

Oke c:
---

Allen lette niet op de soldaten en vloog door, ontweek enkele pijlen die op hem af geschoten werden en merkte toen dat er een geleider in de buurt was. Hij vloog verder door de gang en zag Kyara en Gabe. Hij daalde en landde een meter van de twee af, veranderde in zijn oorspronkelijke vorm en had Arianna in zijn armen liggen. 'We hebben Arianna en Rat al. David heeft Rat bij zich dus trek je terug.' zei hij kort en wierp een soldaat omver met een lichtbol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 16 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: