Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 28  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptydi maa 27, 2012 6:41 pm

hey mensjes ik heb een nieuw rpg gemaakt en voor de liefhebbers die mee zouden willen doen

https://rpgcorner.actieforum.com/t75-the-old-rome#6396
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptydi maa 27, 2012 8:54 pm

Kyara kwam abrupt tot stilstand toen ze Allen en Arianna zag. "Wat is er met haar gebeurd?" riep ze geschrokken uit. Toen viel haar blik op Allen en ze keek hem fronsend aan. "..En met jou?" Ze schoot vlug een soldaat neer die aan kwam rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptydi maa 27, 2012 8:58 pm

Dahlia wist een soldaat te roosteren voordat 2 andere haar wisten te overmeesteren. Ze gromde. 'James laat me toch wel gaan.' zuchtte ze geërgerd. Een soldaat boeide haar handen op haar rug en duwde haar ruw naar voor. 'Dat zullen we dan nog wel eens zien.' met die woorden leidde hij haar weg. Terug naar de poorten en naar James. Die had immers opdracht gegeven haar te achtervolgen, dus mocht hij ook bepalen wat ze met haar moesten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 12:32 am

'Ze is flauwgevallen. Raven heeft haar blijkbaar allemaal dingen aangepraat. Ze was nogal in paniek.' Hij keerde zich met een ruk om en trapte een soldaat weg, die tot zijn verbazing tegen een standbeeld vloog wat door de klap aan stukken vloog. Hij keek Kyara aan toen ze vroeg wat er met hem was. 'Ik ben uitgeput, heb veel bloed verloren.' De helft ervan was waar want hij had akelig veel bloed verloren. Niet dat het hem wat deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 12:45 am

rat begon weer wat bij te komen en keek sufjes op
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 12:57 am

James stond nog steeds bij de poort en zag de soldaten met Dahlia.aankomen. "Laat haar los, ik regel dit," zei hij kalm.

Kyara knikte langzaam. "Kom dan gaan we," zei ze en rende terug richting de ingang. Ze schoot ondertussen tegemoetkomende soldaten neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 1:00 am

Allen knikte en veranderde weer in witte rook samen met Arianna. Hij suisde door de lucht, schopte wat soldaten omver wanneer ze te dichtbij kwamen bij Kyara of Gabe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 1:07 am

Gabe stak wat soldaten neer en was opweg naar de uitgang.

Arianna was nog steeds bewusteloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 1:47 am

De soldaat overhandigde James de sleitel van de boeien, boog en liep toen weg. Dahlia keek naar James. "ja heel leuk dit, mag ik dan nu los? De boeien snijden in mijn polsen..." Dahlia probeerde iets wat onhandig de boeien af te krijgen maar aangezien ze op haar rug vast zitten sneed ze wat meer in haar polsen. Ze keek James aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 2:12 am

"Ja ja," zei James met een geamuseerde glimlach terwijl hij de boeien los maakte. "Wat een tegenvaller dat je je liet vangen, ik had wel verwacht dat je ze aan zou kunnen," merkte hij op.

Kyara rende naar buiten toe en keek om zich heen of ze Dahlia zag. Een frons verscheen op haar gezicht toen ze haar bij James zag staan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 2:37 am

Dahlia grinnikte. "aah een van je soldaten is toost." Dahlia keek rond terwijl James met de boeien bezig was. Ze zag Kyara staan en schudde haar hoofd naar haar. Ook gaf ze James een zachtte trap als waarschuwing. Kyara mocht niet door hebben dat ze met James een deal had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 2:45 am

James keek even over zijn schouder naar Kyara. "Sorry als ik je pijn doe," mompelde hij in Dahlia's oor.Hij had de boeien los gemaakt maar greep haar hardhandig bij de arm en trok haar mee.

Kyara beet op haar lip. "Laten we gaan, er staat nu niemand wacht," zei ze en wees naar de poort. Ze hoopte dat Dahlia James aankon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 2:51 am

Dahlia had kort Kyara haar blik gevangen gehouden. Ze hoopte dat de andere zo slim waren om door te lopen. Toen Kyara uit het zich was keek ze naar James. "je mag mojn arm nu wel los laten." Zei ze zachtjes. "je knijpt echt duidelijk. " ze wreef met haar vrije hand over haar pols. "die soldaten zijn ook niet echt voorzichtig met een vrouw zeg." Mompelde ze keer tegen zichzelf dan tegen James. Dan kijkt ze hem weer aan. "hebben jullie wat aan mijn waarschuwing gehad?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 2:58 am

Allen had Dahlia niet gezien(want als dat wel het geval was, zou hij naar haar toe gaan xD) en knikte instemmend met Kyara. Hij vloog door de poort en landde op de grond, weer in zijn normale vorm. 'Wegwezen, nu.' zei hij en rende met Arianna in zijn armen het bos in. Hij droeg haar met gemak, dankzij zijn nieuwe vampierkrachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 3:22 am

ie je zou maar vampier zijn


Gabe had Dahlia ook nie gezien en ging met de rest mee, hij was nu gefocust op het wegkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 3:49 am

Waar is rat nu. Sorry ben beetje de kluts kwijt. Druk gehad gistere. Wat te druk :p

Ps willen jullie meedoen met Rome die RPg :p
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 4:24 am

david heeft rat nu soortvan....en ik wil graag meedoen Very Happy maar ik wil niet de enige zijn Razz

david had rat op de grond gelegd en was tekeer gegaan tegen de soldaten die te dichtbij kwamen. maar toen hij hoorde wat allen riep, greep hij rat weer en vloog op hem af. "ik vermaakte me net zo..." mompelde hij, en hij grijnsde...."je bent wel erg...sterk geworden allen." hij knipoogde en wachte op de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 4:54 am

Allen kon daar niet bepaald op reageren. Nee, beter gezegt: Hij kon het wel maar hij wou het niet. Hij stopte met rennen, hield Arianna stevig vast en wachtte op de rest. 'Op dit moment is het niet de tijd om je te vermaken. Het is belangrijker dat we hier veilig weg komen. Als ze ons later nog aanvallen, zijn ze allemaal van jou, goed?' Hij klonk niet heel geamuseerd maar dat was vrij logisch omdat hij zich gewoonweg klote voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 5:11 am

Kyara rende achter de anderen aan ookal riep schreewde haar instinct dat ze Dahlia moest helpen. Ze kwam hijgend tot stilstand "Ik kan haast niet geloven dat we ontsnapt zijn"

James liet dahlia's arm los en keek haar schaapachtig grijnzend aan. "Sorry. Ja soort van," mompelde hij. Onderzoekend keek hij haar aan. "Dus, wat ga je nu doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 5:33 am

Rat schrok wakker en keek rond hij was niet meer in het kasteel maar bij de rest. En hij zuchte opgelucht n hij zei tot David hem neer moest zetTen en dan kijkt hij weer de rest aan wat schuldig. Het spijt me. Zegt hij dan rustig. En kan iemand mijn polsen pos maken. Vraagt hij dan nog niet helemaal klaar wakker
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 5:36 am

Dahlia ging tegen een muurtje aanstaan en keek naar de lucht die langzaam lichter werd. "ik denk dat ik een verhaal moet verzinnen over hoe ik hier weg gekomen ben en dat ik de andere weer ga opzoeken." Dahlia keek James aan. "ik moet geen argwaan wekken bij de rest. Doe ik dat wel dan krijg ik problemen, kan ik nergens meer heen."
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 6:08 am

david grijnsde. "bedankt....het zal me een genoegen zijn..." hij zette rat neer. "ik denk dat we maar moeten gaan dan?"

lyra liep over de kantelen van de toren. ze zag allen en grijnsde. 'ik denk dat ik het goede nieuws aan raven ga vertellen....maar hem kennende weet hij het al.." ze sprong van de kantelen af en liep rustig naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 6:11 am

Dan kijkt rat raven aan en glimlacht. NOg bedankt Jah. Sorry was nogal wat in de war. Zegt hij eerlijk. En kun je mijn polsen nog even los maken. Vraagt hij aan david
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 6:14 am

James knikte langzaam. "Zeg maar dat j me hebt weten te verslaan ofzo," zei hij. "Ondertussen mag ik wel een goed excuus bedenken waarom de geleiders ontsnapt zijn," vervolgde hij met een zucht. Shai'tan zou vast woedend zijn als hij erachter kwam.

Kyara stond stil en beet op haar lip. "Gaan jullie maar alvast, ik kom er zo achteraan," zei ze. Ze was vastbesloten om op Dahlia te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Emptywo maa 28, 2012 6:22 am

JONGENS!!! jullie moeten ook meedoen aan het nieuwe idee van stef Very Happy....het heeft potentie denk ik Smile

david keek naar rat. "oh ja natuurlijk." hij haalde zijn zwaard met een sierlijke zwaai langs het touw dat de handen van rat samen hield. deze brak.

lyra kwam achter james vandaan en keek dahlia aan. "oh kijk eens....de wolf in schaapskleren....of moet ik de wolf en het schaap zeggen." ze glimlachte zoet naar hen. "james, ik neem aan dat raven met ons wil praten...dus laten we hem niet in spanning houden....hij werkt niet graag onder spanning."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 17 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: