Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyza apr 07, 2012 11:04 pm

rat was blij toen hij merkte tot james besloten had weg te gan met daliha.. en hij vechte er lustig op door, soms gebruikte hij zijn geest om de soldaten te doen terug deinzen.. maar om een of andere reden durfde hij het niet om ze te doden met zijn geest. en zijn geest werkte op vollen toeren hij voelde de pijn van mensen de angst maar ook woede, en het begon hem er van te duizelen. maar hij bleef vechten
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyza apr 07, 2012 11:45 pm

Dahlia zette het op een rennen. Ze rende achter James aan. Ondertussen keek ze rond of ze ergens een paard zag. Ze konden veel sneller te paard reizen, maar ze zag er geen. Dus rende ze zo hard ze kon door. De hoofdpijn negeerde ze zo goed als, al lukte dat niet helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyzo apr 08, 2012 12:38 am

Rat bleef door vechten en hij ontweek een aantal slagen omdat hij de gedachtens hoorde. Maar als hij dan iemand neersteekt voelt hij niet alleen diens pijn maar zelf voel hij ook iets door zijn schouder steken en hij draai zich om om die neer te steken als hij een gedachten hoort waar hij niet meer op kan reageren en hij voelt een harde klap tegen zijn hoofd en dan word hem alles zwart en hij zakt langzaam in een
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyzo apr 08, 2012 2:46 am

Ik wil heel graag meedoen en heb eindelijk tijd, alleen mijn oma ligt in het ziekenhuis en het gaat echt heel heel erg slecht. Dus even afwachten wanneer ik weer mee kan doen, en hopen dat ik dan nog kan inspringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyzo apr 08, 2012 2:52 am

sterkte maaike <3
we trekken je er wel weer in Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyzo apr 08, 2012 3:04 am

Heel veel sterkte Maaike en we staan voor je klaar. Als je je verhaal kwijt wilt mag dat altijd xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyzo apr 08, 2012 8:08 am

sterkte maaike! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyzo apr 08, 2012 7:12 pm

Rat had niks door wat er rond zich gebeurde. Zijn polsen werden vast gebonden en dan werd hij op een paard gezet met nog een soldaat. En hij en Eden paar mannen reden met hem weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyma apr 09, 2012 4:19 am

James rende een willekeurige richting op, hij had zelf geen flauw idee waar ze heen konden gaan. "Weet je de weg naar een veilige plek?" vroeg hij aan Dahlia.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyma apr 09, 2012 4:25 am

Dahlia knikte. Ze nam de leiding en rende de straten van het dorpje uit het bos in. Ze zigzagde langs de bomen tot ze bij een kleine grot kwamen. Ze stopte en liet James zijn pols los. 'Hier moeten veilig zijn voor de tijd. Ze zakte neer op de grond en probeerde op adem te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyma apr 09, 2012 4:28 am

De soldaten reden door tot ze na een tijdje bijhebt kasteel waren aan gekomen. Ze stopte en brachten rat naar een kamer en toen ging een van d soldaten naar de kamer van raven en klopte aan en wachte geduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyma apr 09, 2012 5:09 am

jongens ik had net en hele stressvolle toetsweek achter de rug.....dus vandaar dat ik niet kon reageren Sad

ik weet niet of het nog zin heeft om in te springen, of of dat nog nodig is....maar zo ja, zou iemand dan een kleine samenvatting willen geven? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyma apr 09, 2012 5:13 am

Ik zit op mijn mobile en kan niet echt een samen vatting maken. Dalhia en rat gingen paarden halenaar kwamen in de knoei. Em toen kwam James em toen wist rat tot ze een verader was en hij is weg gegaan toen hij zijn woede had ingehouden en heeft de soldaten af geleid en dalia en James zitten nu in een grot. En waar de rest is weet ik niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyma apr 09, 2012 5:37 am

de rest was volgens mij onder weg naar een grot om te schuilen weer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyma apr 09, 2012 8:55 am

Wat is er allemaal gebeurd??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptyma apr 09, 2012 8:58 am

2 berichten boven je staat alles wat er gebeurt is schat :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptydi apr 10, 2012 7:18 am

James kwam hijgend tot stilstand en leunde met zijn handen op zijn knieen om op adem te komen. "Die wond moet verbonden worden," zei hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptydi apr 10, 2012 8:54 am

Ja maar ik heb alles daarvoor ook nog gemist.. het laatste wat ik weet is dat ze gingen overleggen wat ze gingen doen. Daarna las ik van jou dat er iemand naar een dorp was gegaan ofzo maar dat heb ik ook gemistl WIe is nu waar, wie zijn er samen?... ik weet het echt nietm eer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptydi apr 10, 2012 9:51 am

oke daar komt ie:

Dahlia vroeg dus wie er mee ging om paarden te halen. Rat reageerde maar alleen als het een rustig dorp was zodat hij niet gek zou worden door gedachten. Dahlia had een rustig dorp gekozen. Samen gingen ze erheen. Rat vroeg haar nog of ze wat verborgen hielt voor hen. Ze zei dat ze het alleen irritant vond als iemand in haar hoofd graaide naar antwoorden. Ze vond dat schending van haar privacy.Ze gingen dus naar dat dorp. Ze was alleen even vergeten dat niet iedereen haar mocht. Ze heeft paarden gehaald bij een oude bekende alleen toen moesten rat en zij vluchten omdat soldaten waren geroepen door iemand die Dahlia had herkent terwijl ze een cap droeg.
Rat heeft toen soldaten gedood met zijn gedachten. Het paard van Dahlia schrok van een schreeuw van een van de soldaten en steigerde, Dahlia viel en heeft nu een hoofd wond. Toen kwam James. Die is lukraak naar haar toe gerend, bezorgd. Alleen Rat zag dat dus die heeft haar voor verrader uitgemaakt. Dahlia en James hebben even gepraat en zijn toen, met de hulp van Rat hun eigen kant op gegaan. Die heeft alleen gezworen dat het de volgende keer niet zo makkelijk zou worden voor ze om weg te komen. Dan zijn ze beide zijn vijand, niet alleen James.
Dahlia en James zijn naar een grot gevlucht en James vind nu dus dat haar hoofd verbonden moet worden.
Rat heeft nog een gevecht gehad met soldaten volgens mij. Dat werd hem teveel. Hij is, weer, gevangen genomen en naar Raven gebracht en daar mag ik nu nog wat gaan verzinnen lol XD

dat was het wel zo ongeveer in details.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptydi apr 10, 2012 9:54 am

Dahlia kreunde zachtjes toen ze zich verplaatste. Ze liet haar hoofd zacht tegen de rots leunen waar ze tegenaan zat. Ze keek James met een grijns aan. 'Sorry ben vergeten verband mee te nemen toen we vluchten.' ze wist dat hij het goed bedoelde, maar ze kon het even niet laten om die opmerking te maken. Ze kneep haar ogen samen toen er een scheet van een pijn door haar hoofd ging. 'Je hebt zeker niet toevallig medicijnlessen gehad op het kasteel?'

Raven liep kwaad naar de deur. 'Wie waagt het mij te storen wanneer ik me probeer te concentreren?' gromde hij waarna hij de deur open smeet en de soldaat boos aankeek. 'Wat?!'




oooh maaike en sief doen jullie mee met dat nieuwe rpg?? -puppyeyes-
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptydi apr 10, 2012 9:57 am

.. XD aha, heb geen flauw idee hoe ik er in moet komen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptydi apr 10, 2012 9:59 am

eehm... kyara is bij Gabe en Arianne.. Ze wilde volgens mij nog naar haar dorp toe.. :O
of je kan doen dat gabe toevallig in het koninkrijk was en rat voorbij zag komen ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptydi apr 10, 2012 6:40 pm

Sorry had gister toneel dus was niet on vanavond ben ik wel volop on

De soldaat was doodwbang voor raven. Dat was bijna ieder normale soldaat wel. Sorry mijn heer stamelt de soldat eerst terwijl hij buigt. We...we hebben...een van die g.geleiders te pakken gekregen. We hebben hem in een cel geplaatst zegt hij nog snel er achteraan.

Rat lag in de cel en hij had nog niks.door van waar hij was alleen een stel vreemde dromen die hij had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptywo apr 11, 2012 2:54 am

Kyara keek de anderen afwachtend aan met een koppige blik. Ze vroeg zich af of ze zouden protesteren of niet.

James schudde zijn hoofd. "Nee, maar ik heb mijn eigen wonden vaak genoeg moeten verbinden om te weten hoe het moet. En toevallig heb ik wel verband," zei hij en vistte een rolletje tevoorschijn. Hij liep naar Dahlia toe en knielde naast haar neer op zijn hurken. "Laat eens zien."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Emptywo apr 11, 2012 3:09 am

Dahlia keek James aan toen hij het rolletje verband tevoorschijn haalde. Ze trok haar wenkbrauw kort op. "jij zit echt vol verrassingen." Dan draaid ze zich van hem eeg zodat hij naar de wond op haar achterhoofd kan bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 27 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: