Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ruuz & Sanne

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Ruuz & Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Ruuz & Sanne   Ruuz & Sanne Emptyzo apr 01, 2012 6:04 am

Oke we weten waar het over gaat, we moeten alleen nog even rol verdeling maken lijkt me.. wie is een oni, wie zit bij die clan, enzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Ruuz & Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz & Sanne   Ruuz & Sanne Emptyzo apr 01, 2012 10:19 pm

Ik vind oni's vet dus ik oni? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Ruuz & Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz & Sanne   Ruuz & Sanne Emptyma apr 02, 2012 1:52 am

is goed Razz
is het goed als ik een soort van chizuru caracter speel?? Dus dat meisje die zich voordoet als jongen, bij die clan komt en daar helpt zeg maar en dan een oni blijkt te zijn ondanks dat ze dat weet??
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

Ruuz & Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz & Sanne   Ruuz & Sanne Emptyma apr 02, 2012 3:57 am

Ish gut ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Ruuz & Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz & Sanne   Ruuz & Sanne Emptyma apr 02, 2012 4:03 am

doen we dubbele rollen? Dus beide nog zo een clan lid erbij? Of houden we het op deze 2 rollen??? Beetje leegjes Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Ruuz & Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz & Sanne   Ruuz & Sanne Emptyma apr 02, 2012 10:07 am

oke en omdat ik geen zin heb een lijstje in te vullen leg ik mijn rol uit in een verhaaltje met plaatje Razz
----------------------------

Mijn rol heet Raven. Het is een meisje van 18 jaar oud. Ze heeft kort haar en negen van de tien keer jongens kleren omdat ze die lekkerder vind zitten. Maar daardoor word ze wel vaak gezien als jongen. Ook omdat ze verder geen make-up draagt. Ze vind het wel goed zo en stoort zich er niet meer aan. Soms is het zelfs alleen maar makkelijk. Ze reist van dorp naar dorp om haar ouders te vinden. Die zijn op reis gegaan en toen het contact met brieven verdween is ze op zoek gegaan omdat ze het niet vertrouwde. Ze weet niet dat haar moeder dood is en haar vader deel uit maakt van een groep die onderzoek doet naar een of ander drankje. Ze is eigenwijs maar ook wel verlegen. Raven heeft geleerd om zich te verdedigen en draagt dan ook altijd een korte katana bij zich. Niet om mensen te doden maar om zichzelf te verdedigen mocht dat nodig zijn. Ze gebruikt meestal de botte kant van het wapen.
Ze heeft verder niets bij zich. Alleen een kleine bundel waar wat goud stukken zijn en maakt gebruik van situaties om geld te verdienen voor eten en water. Ze weet niet dat ze een oni is. Wel weet ze dat wonden die ze krijgt snel genezen maar ze denkt dat dat iets is wat zo hoort. Ze weet dat andere mensen dat niet hebben maar weet niet anders dan dat ze het kan.
Het plaatje hieronder is ongeveer Raven, maar dan iets korter haar en zwart. Ook de kleren zijn anders maar het is maar om een idee te geven.
Ruuz & Sanne Japanese%20kimono%20girl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ruuz & Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz & Sanne   Ruuz & Sanne Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ruuz & Sanne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: